Kort maar krachtig, nee...quote:
Niet gelekt, gewoon uitgezonden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken.
Ja het is best een prima serie, niet ijzersterk, maar Ian McKellan is prima als valse nicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Vicious (Vicious (TV Series 2013– ) - IMDb http://en.wikipedia.org/wiki/Vicious_%28TV_series%29) al gezien heeft?
Showtime heeft de pilot online gezet, op youtube zelfs ook, maar kan je alleen kijken vanuit de VS.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Premiere zou samen met Dexter op 30 juni uitgezonden worden...
Oh, dat valt tegen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef Tegan het volgende:
The 100 wordt ergens begin 2014 pas uitgezonden. Datum nog onbekend.
Goede shitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken.
Graceland wellicht?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef JDx het volgende:
Damn, ik probeerde vroeger echt alles, maar vind het nu best moeilijk om weer een goeie nieuwe serie te beginnen. De laatste nog draaiende goeie nieuwe series zijn allemaal alweer bij seizoen 2 of 3. Zoals Shameless US, House of Lies, Californication, Suits, Franklin & Bash.
En natuurlijk de verlopen series of series die aan het einde zitten zoals Breaking Bad, Entourage, Two and a Half Men, Burn Notice, Chuck, Community, Arrested Development.
Ohja de series die super waren maar een stuk minder zijn geworden zoals The Big Bang Theory. Arrow begon ook super leuk, maar kakte keihard in.
Is er nog iets wat ook maar in de buurt komt van die series, wat in pak hem beet de afgelopen 12 maanden is gestart?
PS. The Walking Dead ben ik mee gekapt, na seizoen 1 weinig meer aan, Boardwalk Empire en Game of Thrones heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik geen BBC series kijk, alleen USA graag (zoals het topic zegt).quote:
The Americans is zeker een aanraderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Americans schijnt goed ontvangen te zijn. The Newsroom is ook super.
en is het wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Ziet er best kut uit.quote:
True Detective in dezelfde font als True Bloodquote:The series stars Matthew McConaughey, Woody Harrelson, Michelle Monaghan, Alexandra Daddario and Elizabeth Reaser, and utilizes multiple timelines to trace two detectives' hunt for a serial killer in Louisiana across seventeen years.
Die ziet er interessant uit. Eerste seizoen met 6 afleveringen. Ik wacht wel tot het seizoen afgelopen is. Daarna alles achter elkaar kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:16 schreef Maravilla het volgende:
Graceland.Pilot was best wel tof, dus die ga ik volgen.
Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.
Vorige pagina al neergezet.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True Detective in dezelfde font als True Blood
De teaser straalt verder een beetje een Hannibal sfeertje uit. Goede cast wel
Ja, of misschien 2015 zelfs. Nog niks over bekend, maar dat het in ontwikkeling is is al erg goed nieuws. De serie is gebaseerd op dit boek trouwens.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 worden
Hier nog 1quote:Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wow tof nieuws! Dankje! Ben een liefhebber van de eerste twee. Ben benieuwd, zal wel ergens 2014 worden
En nog 1! Zal helaas nog wel even duren...quote:
Oe....tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Voor de liefhebbers van Band of Brothers en The Pacific, HBO gaan samen met Spielberg en Hanks een 3e serie in die reeks maken, genaamd Masters of the Air.
TV / Coming: Under The Domequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
Iemand Under the Dome al gezien? Schijnt wel goed ontvangen te zijn in de VS.
Seizoen 1 was wel aardig, maar vond de tweede helft wat minder. Seizoen 2 nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:11 schreef richolio het volgende:
Nu bezig met American Horror Story. Eerst dacht ik dat het alleen een typische horror serie was, maar het verhaal begint er nu wel echt in te komen. Heel goed, een aanrader
Oeh, over de luchtoorlog boven Europa tijdens WO2?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef BankAardappel het volgende:
Ik zat heel de tijd te wachten tot Michael Scofield te voorschijn kwam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:04 schreef schijffie het volgende:
Iemand Crossing Lines gezien? Ik vond de pilot wel leuk, niets bijzonders, maar wel leuk. Vraag me alleen af hoeveel potentie een "Europese" serie in Amerika heeft.
Ja, het boek waar het op gebaseerd is gaat vooral over de bommenwerpers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, over de luchtoorlog boven Europa tijdens WO2?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Ik zag dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien.quote:
Het voelt bij mij echt als zo'n gefabriceerde serie aan, puur gemaakt door het succes van Entourage en The Sopranos. Ze dachten vast dat als ze die concepten enigszins samenvoegen, dat moet wel een succes worden. Maar vind het niet bijzonder, denk ook niet dat het veel beter wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien.
Ray Donovan, tja ik weet het niet. Ik kreeg een beetje het 12-in-een-dozijn-serie gevoel, Ray Donovan is een fixer voor de elite, ondertussen blijkt hij nogal rare familiebanden te hebben. Ik hoop dat het nog bijzonder wordt want Showtime staat bij mij wel bekend om zijn kwaliteitsseries (Dexter, Homeland) maar tot nu toe ben ik nog niet enthousiast.![]()
Siberia was best oke voor een eerste aflevering. Er gebeurde nog niet heel veel, beetje voorstellen van de kandidaten van het 'reality' programma. Wel veel stereotypes: nerf, mooiboy, bouwvakker, modelletjes, wereldverbeteraars... Ben na de twist benieuwd hoe het nu verder gaat.quote:
Helaas, wat is dat domquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahhh Legit dat had je al eens eerder gezegd, ik ga het proberen!
Vind ik ook, net even iets beter dan Falling Skies of Revolution.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Under the Dome was een leuke pilot. Geen geniaal niveau maar wel intrigerend genoeg voor de komende 12 weken.
Ja, ik vond hem goed. Maar is geen doorgaanse serie, meer serieuze drama, redelijk slow paced ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef nelisb het volgende:
Iemand deze gezien?
Rectify.
http://m.imdb.com/title/tt2183404/
TV / USA Rectify: Dazed And Confusedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef nelisb het volgende:
Iemand deze gezien?
Rectify.
http://m.imdb.com/title/tt2183404/
quote:Jayma Mays Joins 'The Millers' On CBS
Jayma Mays is now part of "The Millers."
According to The Hollywood Reporter, Mays will replace Mary Elizabeth Ellis on the new CBS comedy starring Will Arnett.
Mays will play Debbie, Nathan's (Arnett) sister. Ellis of "It's Always Sunny in Philadelphia" fame played Debbie in the CBS pilot opposite Michael Rapaport. His role is also being recast. In "The Millers," Beau Bridges and Margo Martindale play Arnett and Mays' parents who decide to split up. Bridges' character moves in with Mays' and Martindale's moves in with Arnett's. "Raising Hope's" Greg Garcia wrote the pilot.
Bron
quote:Jenna Elfman Joins 'Growing Up Fisher,' Replacing Parker Posey
Jenna Elfman has joined "Growing Up Fisher."
According to TVLine, Elfman will co-star as Joyce Fisher opposite J.K. Simmons in the new NBC comedy previously titled "The Family Guide." Parker Posey played the role in the pilot, but exited the series following the completion of the pilot.
The midseason comedy follows Mel Fisher (Simmons), a blind lawyer whose divorce from Joyce (Elfman) winds up bringing the family together. Ava Deluca-Verley plays Katie, Mel and Joyce's teen daughter and Eli Baker stars as Henry, their 11-year-old son. Henry's life is turned upside down when his parents divorce and his father gets a guide dog.
"Arrested Development" star Jason Bateman provides the voice-over for "Growing Up Fisher." "Friends" star David Schwimmer directed the pilot.
Elfman is best known for her series "Dharma and Greg" and recently co-starred in NBC's "1600 Penn."
"Growing Up Fisher" is scheduled to debut on NBC midseason. See what HuffPost TV's staff had to say about the series here.
Bron
[/quote]quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ook een vast onderdeel van "Pilot season", het recasten van acteurs.
[..]
en de schrijversquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden charly van revolution moeten recasten
TV / [USA] Orphan Blackquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Stefan het volgende:
Ik weet dat t BBC is maar hoe heet die serie met de dubbelgangers en is t wat?
zijn naam is niet Mahone dus lijkt me niet? en nee verder nog niet naar gekeken ben nu de zomer catchup ronde eerst aan het doenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:20 schreef JayHovah het volgende:
Heeft iemand zich al gewaagd aan Crossing Lines?
Lijkt wel dat Fincher gewoon weer Mahone uit Prison Break speelt, gemixed met The Following script.
Ik heb tot en met 3 gekeken en ik vond het eerlijk gezegd wel watquote:Op maandag 8 juli 2013 19:20 schreef JayHovah het volgende:
Heeft iemand zich al gewaagd aan Crossing Lines?
Lijkt wel dat Fincher gewoon weer Mahone uit Prison Break speelt, gemixed met The Following script.
Het valt niet in de categorie 'serieuze hersenkrakers' maar voor simpel vermaak tussendoor vond ik het best entertainingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Itisbangin het volgende:
Wow? Vond je het serieus wel iets? Ik vond het zoooo kut qua script. Alsof je een soap kijkt vermomt als politieserie. Robert de Hoog zat ook in aflevering drie, maar het zal geen toeval zijn dat ie daar niet mee te koop loopt.
DUH! Ik bedoel dat hij hetzelfde soort rol speelt...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn naam is niet Mahone dus lijkt me niet?
Ik zag hem ook voorbij komen op Netflix. Lijkt een vrouwenserie te zijn. Of valt dat mee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het eerste seizoen van "Orange is the new black" is op Netflix verschenen. Via de bekende kanalen beginnen de afleveringen nu beschikbaar te worden.
Wordt nu gedownload...quote:
Is zelfs al gecanceld. Vond het ook een leuk tussendoortje, redelijke dramedy. Met name die dochter was erg appetijtelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef pikinhand het volgende:
Net de laatste van Save Me gezien, zo te zien na 7 afleveringen op pauze gezet, wel jammer want ik heb me prima vermaakt. Hoewel het over God gaat is het niet religieus, vooral niet in aflevering 7 als God als stripper verschijnt, meer over hoe ze egoistisch aanneemt dat iedereen moet doen wat zij wil omdat God het heeft gezegd, en hoe dat dan afloopt. Anne Heche is natuurlijk een prima actrice en maakt het leuk om te zien.
De serie leunt wel meer richting drama dan actie. Er zitten wel genoeg scenes met spanning in maar je moet geen Prison Break met vrouwen verwachten. Het zijn steeds scenes vanuit de gevangenis afgewisseld met scenes over hoe de verschillende vrouwen allemaal in de gevangenis terecht zijn gekomen. Het verhaal neemt vaak genoeg wendingen die je niet verwacht om spannend te blijven en het acteerwerk is, zoals bij veel 'cable shows', goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook voorbij komen op Netflix. Lijkt een vrouwenserie te zijn. Of valt dat mee?
Ik zag gisteren volgens mij een poster hangen, HBO toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef contactpersoon het volgende:
Ray Donovan, ze zijn pas bij aflevering 3, maar ik weet vrij zeker dat dit een hele goeie serie gaat worden.
Showtimequote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag gisteren volgens mij een poster hangen, HBO toch?
Mmm ik vraag me af waar de poster van was dan het was wel HBO.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Showtime
Maar Ray Donovan vindt ik persoonlijk tegenvallen tot nu toe... Had er meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |