Kort maar krachtig, nee...quote:
Niet gelekt, gewoon uitgezonden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken.
Ja het is best een prima serie, niet ijzersterk, maar Ian McKellan is prima als valse nicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Vicious (Vicious (TV Series 2013– ) - IMDb http://en.wikipedia.org/wiki/Vicious_%28TV_series%29) al gezien heeft?
Showtime heeft de pilot online gezet, op youtube zelfs ook, maar kan je alleen kijken vanuit de VS.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Premiere zou samen met Dexter op 30 juni uitgezonden worden...
Oh, dat valt tegen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:05 schreef Tegan het volgende:
The 100 wordt ergens begin 2014 pas uitgezonden. Datum nog onbekend.
Goede shitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef JayHovah het volgende:
Het ziet er naar uit dat de pilot van Ray Donovan al gelekt is....vandaag of morgen maar ff checken.
Graceland wellicht?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef JDx het volgende:
Damn, ik probeerde vroeger echt alles, maar vind het nu best moeilijk om weer een goeie nieuwe serie te beginnen. De laatste nog draaiende goeie nieuwe series zijn allemaal alweer bij seizoen 2 of 3. Zoals Shameless US, House of Lies, Californication, Suits, Franklin & Bash.
En natuurlijk de verlopen series of series die aan het einde zitten zoals Breaking Bad, Entourage, Two and a Half Men, Burn Notice, Chuck, Community, Arrested Development.
Ohja de series die super waren maar een stuk minder zijn geworden zoals The Big Bang Theory. Arrow begon ook super leuk, maar kakte keihard in.
Is er nog iets wat ook maar in de buurt komt van die series, wat in pak hem beet de afgelopen 12 maanden is gestart?
PS. The Walking Dead ben ik mee gekapt, na seizoen 1 weinig meer aan, Boardwalk Empire en Game of Thrones heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik geen BBC series kijk, alleen USA graag (zoals het topic zegt).quote:
The Americans is zeker een aanraderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Americans schijnt goed ontvangen te zijn. The Newsroom is ook super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |