Ik ben ook gewoon afgekapt. Was er op ten duur wel klaar mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef Latert het volgende:
Trouwens geinig hoe dit topic halverwege P&W gewoon al dood is gebloed... geeft wel aan hoe interessant het was
quote:Dimitri Verhulst
Schrijver bespreekt zijn nieuwe boek 'De Laatkomer'.
Jetta Klijnsma
Staatssecretaris van Sociale Zaken over de nieuwste CBS-cijfers.
Fred Teeven
Staatssecretaris gaat in op de hongerstakingen in detentiecentra.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
Jetta Klijnsma
Staatssecretaris van Sociale Zaken over de nieuwste CBS-cijfers.
Bahquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
Fred Teeven
Staatssecretaris gaat in op de hongerstakingen in detentiecentra.
Hoe krijg je het bij elkaar verzonnen.quote:
Dat is inderdaad weer knap.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe krijg je het bij elkaar verzonnen.
fijn, hoeft niet hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
TV-tip: http://tourtracker.amgentourofcalifornia.com/
Over een paar weken is het op dit tijdstip weer een knevelparadijs.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Over een paar weken is het op dit tijdstip weer een knevelparadijs.
Hopelijk weer met tweede schermquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Over een paar weken is het op dit tijdstip weer een knevelparadijs.
VVD....quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
Er wordt weer wat afgelachen aan tafel. Wat een vervelende man ook die Teeven. Nooit een lachje eraf
Ik gok dat Fred haar volgt met een Gps module en elke dag bezig is met alle handelingen te controleren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:16 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb medelijden met de vrouw van Teeven..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok dat Fred haar volgt met een Gps module en elke dag bezig is met alle handelingen te controleren.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
spoiler graag, zij is al net zo vies als hij.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
weer eentje met zijn 'geen mens is illegaal'
quote:
Vanuit z;n ivoren torentje..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Confetti het volgende:
Ik moet echt kotsen van die Belg. Walgelijk, zelfingenomen mannetje. Bah, wat een speech.
Zo, raak hoor! Straks ga je nog zeggen dat ie aan de grachtengordel woont!quote:
Als een rechter meerdere malen iemand tot illegaal heeft bestempeld lijkt het me toch een uitgemaakte zaak.quote:
Ja dan zet je diegene gewoon uit naar een land dat hem net zo hard weer uitzet, probleem opgelost!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Als een rechter meerdere malen iemand tot illegaal heeft bestempeld lijkt het me toch een uitgemaakte zaak.
Wat is jouw oplossing dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dan zet je diegene gewoon uit naar een land dat hem net zo hard weer uitzet, probleem opgelost!
Dit wordt vaak meegewogen in het besluit van de rechter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dan zet je diegene gewoon uit naar een land dat hem net zo hard weer uitzet, probleem opgelost!
nimbyquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij wil zelf best een aantal illegalen in huis nemen
Die mensen iig humaan behandelen en niet in een cel zetten waar ze 1 uurtje per dag mochten luchten. En ondertussen alsnog proberen te onderhandelen met dat land. Lukt het niet dan een verblijfsvergunning, kunnen ze gaan werken en zich nuttig maken.quote:
geld wat we niet hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iets met solidariteit en iets wat een hoop geld kost.
Dat kan ook niet want dan stroomt het te snel vol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die mensen iig humaan behandelen en niet in een cel zetten waar ze 1 uurtje per dag mochten luchten. En ondertussen alsnog proberen te onderhandelen met dat land. Lukt het niet dan een verblijfsvergunning, kunnen ze gaan werken en zich nuttig maken.
Er zijn geen banen. Zeker niet voor mensen die geen woord Nederlands spreken. Daar hebben we al honderdduizenden Polen voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
Die mensen iig humaan behandelen en niet in een cel zetten waar ze 1 uurtje per dag mochten luchten. En ondertussen alsnog proberen te onderhandelen met dat land. Lukt het niet dan een verblijfsvergunning, kunnen ze gaan werken en zich nuttig maken.
Tsja, in een ideale fantasiewereld zal dat wel kunnen werken jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Oh hier in het noorden is nog zat ruimte voor wat extra mensen, krimp komt eraan dus ik heb geen bezwaar als ze hier geplaatst worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij wil zelf best een aantal illegalen in huis nemen
Ik dacht dat we het over uitgeprocedeerde asielzoekers hadden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Er. zijn. geen. banen. Het krimpt daar niet voor niets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Oh hier in het noorden is nog zat ruimte voor wat extra mensen, krimp komt eraan dus ik heb geen bezwaar als ze hier geplaatst worden.
Dat zou inderdaad ideaal zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wicht denkt dat als we maar genoeg fysieke ruimte hebben we nog genoeg mensen kunnen binnenhalenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er. zijn. geen. banen. Het krimpt daar niet voor niets.
En wie gaat dat betalenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Oh hier in het noorden is nog zat ruimte voor wat extra mensen, krimp komt eraan dus ik heb geen bezwaar als ze hier geplaatst worden.
je kan haar ook normaal aansprekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wicht denkt dat als we maar genoeg fysieke ruimte hebben we nog genoeg mensen kunnen binnenhalen
In het noorden is er al helemaal geen werk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ja, kan Ome Joop niets voor haar betekenen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
De La Mar heten en in de theaterwereld werken.
Jezus jij bent echt een vals kutwijf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef starla het volgende:
Weinig vacatures? Lul niet man. Je hebt 100 sollicitaties gedaan! Je zuigt gewoon.
Rot op johquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef starla het volgende:
Weinig vacatures? Lul niet man. Je hebt 100 sollicitaties gedaan! Je zuigt gewoon.
Een geblindeerd raam ja.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot op johIn de bouw kan je momenteel geen fuck.
Bitchfight.quote:
Echt wel, 100 keer afgewezen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot op johIn de bouw kan je momenteel geen fuck.
Moet je even in het ESF-forum kijken.quote:
Ze had een cateringbedrijf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Oh wat weet ze het goed! Maar nog steeds werkloos zijn, ga koken mens!
Topshowtjes daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je even in het ESF-forum kijken.
Spannend ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je even in het ESF-forum kijken.
gaat veel te snel daarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Linkje naar ESF topic? Zijn er zoveel....
Dit is nou echt een perfect voorbeeld van 'leuteren'.quote:
Hoezo dat? Alors doet een observatie en ik fiatteer dat. Ik zie niemand vechten.quote:
Meet-topic. Maar ik heb de angel uit de ruzie gehaald zie ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Linkje naar ESF topic? Zijn er zoveel....
Die reïntegratie-trajecten zijn in de meeste gevallen weggegooid geld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef alors het volgende:
Hoogleraar van me heeft eens berekend hoeveel het kost om mensen aan een baan te helpen met die trajecten, je wilt het niet weten
Gaat het over dat filmpje? even kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meet-topic. Maar ik heb de angel uit de ruzie gehaald zie ik.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef alors het volgende:
Ja met allemaal werklozen gaan netwerken, dat gaat helpen!____!
Gaat al drie topics over wat foto's geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat het over dat filmpje? even kijken
waarom weet ik dat nu pas?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat al drie topics over wat foto's geloof ik.
welke fotos?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat al drie topics over wat foto's geloof ik.
komen fokkers buitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Naar een meet gaan met heelveel mensen en dan gaan janken dat er foto's van jou op internet komen te staan
Wat had je gedacht dan?
Er waren blijkbaar afspraken gemaakt dat dat niet zou gebeuren ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Naar een meet gaan met heelveel mensen en dan gaan janken dat er foto's van jou op internet komen te staan
Wat had je gedacht dan?
Dat er geen autistische ooms met camera's rondlopen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Wat had je gedacht dan?
Is dat niet altijd zo met meets?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Wat had je gedacht dan?
Heb het half gelezen maar volgens mij loopt er iemand te klagen die zelf ook foto's heeft lopen maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef starla het volgende:
[..]
Dat er geen autistische ooms met camera's rondlopen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb het half gelezen maar volgens mij loopt er iemand te klagen die zelf ook foto's heeft lopen maken.![]()
Welke Stefan? Welke Paul?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef alors het volgende:
Die Stefan is dan ook een vieze met zijn Giel obsessie, net zo'n kneus als die Paulgaayyyy
de users met die naam. Je kent Paul toch wel, de enige Utrecht 'supporter' van fokquote:
Weet ik veel dat je het over FOK users hebtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
de users met die naam. Je kent Paul toch wel, de enige Utrecht 'supporter' van fok
quote:Lilianne Ploumen
Minister Buitenlandse Handel over haar strijd tegen 'foute kleding'.
Cornald Maas
Songfestivalkenner over de tweede halve finale van het evenement.
Aart Huijg
Avonturier over zijn fietstocht van de Noord- naar de Zuidpool.
Antoinette Vlieger
Schrijver over de eerste speelfilm uit Saoedi-Arabië 'Wadjda'.
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef thettes het volgende:
op de penw site zie je gewoon live wat er nu in de studio gebeurt ipv reclame
denk het niet. is wel leuk, vond het ook grappig om te zien toen ik zelf een keertje in de studio wasquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef thettes het volgende:
Net vroeg iemand aan Ploumen of ze bij de aanpak van foute kleding ook die van Hans Spekman ging aanpakken
Morgen lekker vrij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Goeienavond, ik mag laat opblijven van mezelf
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Goeienavond, ik mag laat opblijven van mezelf
Die truien van Spekman zijn denk ik gemaakt van biologisch geitenhaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze antwoordde trouwens dat zij en Spekman het over bijna alles eens zijn
O ja, dat is waar natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja lekker, zelfde als elke week he? Hard aan de slag.
Die maakte zijn moeder en hij draagt die niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Die truien van Spekman zijn denk ik gemaakt van biologisch geitenhaar.
Raden is nog iets anders dan weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef MilaNL het volgende:
Je had opzich ook wel kunnen raden dat hij erin zat.
Dan kan hij nog ontkennen en de zak met geld weigeren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Met raden kan hij ook benaderd worden.
Wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
9 000 000,- kost dat.
Zeiden ze bij het jeugdjournaal.
Niet werken, maar wel hard aan de slag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Nou ja lekker, zelfde als elke week he? Hard aan de slag.
Poetsen en boodschappen doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel hard aan de slag?
braafste jonge van de klas dit datquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Geeft de rest van de wereld ook zo'n bedrag?
Met de waterfiets?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand die van de Noord naar de Zuidpool is gefietst.
Het is een fietser.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft hij zijn fietshandschoenen aan?
Misschien een statement maken ofzo?quote:
Bescherming van de handen, net als Wibi Soerjadi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef matthijst het volgende:
Zitten die handschoenen vergroeid aan zn handen ofzo?
Niet dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bescherming van de handen, net als Wibi Soerjadi.
quote:
Kan toch niet voor die prijzen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Geloof er geen donder van dat de h&m ineens 'goede' kleding zal maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |