quote:
quote:
Acteerwerk. Being mad burns out your mindquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat kan jij toch lekker sjagerijnig zijn.
[..]Wat kan jij toch lekker sjagerijnig zijn.
Er zijn soms belangrijkere dingen dan een op maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef m.k het volgende:
Lui varken! Niet eens een nieuwe TT kunnen maken
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn soms belangrijkere dingen dan een op maken.
Chillings zetten met je bradda's op de block. Afoe afoe nip iets. Is belangrijk, je weet hoe we doen.quote:
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Chillings zetten met je bradda's op de block. Afoe afoe nip iets. Is belangrijk, je weet hoe we doen.
Krijg ik dan extra betaald?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey Wicked deze show was Wicked man, sws ik ga een keer met jou chillen
Kom danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Hij is naar wicked de musical geweest!! AAAAH HOMO!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Hij is naar wicked de musical geweest!! AAAAH HOMO!
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?quote:
Ik zei toch juni.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?
BB loopt al naast zijn schoenen voordat hij ze gepast heeftquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is BB een beetje de Gomer Pyle van DEF?
Not in a million years!!quote:
Ohquote:
Want iedereen gaat mij negeren omdat ik jij jezelf beledigd voelt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan praat je een miljoen jaar tegen niemand.
Wie is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Dat vechten jullie maar lekker samen uit
Ik had willen zeggen, nee de opvolger van Sammie
Ow, ik wist niet dat de KCT ook een Sam als mascotte had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een legende. Hij bestaat alleen bij de KCT.
Wat een beest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat de KCT ook een Sam als mascotte had.
USMc wél,
[ afbeelding ]
Maar dit was Chesty geloof ik toen hij met pensioen gestuurd werd.
Ja, Sammie is lieverquote:
Ik heb hem nooit geaaid hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat als je hem aait dat hij je altijd trouw blijft. Een ekte buddy
Realiseer mij nu pas dat ik vorig jaar oktober een kans heb laten lopen om een biertje met hem te pakken.quote:
Extra uitleg gaarne?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geaaid hoor
[..]
Realiseer mij nu pas dat ik vorig jaar oktober een kans heb laten lopen om een biertje met hem te pakken.
Was een meet in oktober 2012, ik combineerde dat met een weekendje Nijmegen. Dus had best een pilsje kunnen pakken met Sammiequote:
Wie weet, ooit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een meet in oktober 2012, ik combineerde dat met een weekendje Nijmegen. Dus had best een pilsje kunnen pakken met Sammie
Is het jou al wel gelukt?quote:
We zullen zienquote:
Een week om in te stemmen is meer dan genoegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik kijk op dit moment echt niet verder dan een week vooruit
Ach, en met meets ben ik niet anders gewend dat het grote afmelden een maand van tevoren begint en tot 5 minuten na aanvang van een meet nog doorgaat. In het ergste geval heb je een meet met 2 personenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een week om in te stemmen is meer dan genoeg
Sammie is in ieder geval een GO.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, en met meets ben ik niet anders gewend dat het grote afmelden een maand van tevoren begint en tot 5 minuten na aanvang van een meet nog doorgaat. In het ergste geval heb je een meet met 2 personen
Hij komt naar Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sammie is in ieder geval een GO.
Ik weet niet wat jij van plan bent met je toekomstige buddies, maar 't klinkt alsof je een golfbal door een tuinslag kan zuigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat als je hem aait dat hij je altijd trouw blijft. Een ekte buddy
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het is nog altijd HET KCT, menschen.
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent met je toekomstige buddies, maar 't klinkt alsof je een golfbal door een tuinslag kan zuigen.
Mijn verontschuldigingen dat ik de KCT zei, je hebt geheel gelijk het is uiteraard HET Korps Commando Troepen en niet De Korps.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het is nog altijd HET KCT, menschen.
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent met je toekomstige buddies, maar 't klinkt alsof je een golfbal door een tuinslag kan zuigen.
Ik word Korps Marinierquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen dat ik de KCT zei, je hebt geheel gelijk het is uiteraard HET Korps Commando Troepen en niet De Korps.
Maar wordt je nu De Korps Marinier of Het Korps Marinierquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik word Korps Marinier
[ afbeelding ]
Een jaar geleden toen ik mocht helpen bij de intakes op school vroeg ik eens zo rond waar mensen graag bij zouden willen gaan. Was er een zo'n pax die zei, ik wil bij het korps militair. Korps Mariniers bedoel je vroeg ik. Nee, korps militair, hij wist het zeker. Jammer dat ik het gezicht van de militair instructeur niet kon zien toen hij dat zei in het intake gesprek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik word Korps Marinier
[ afbeelding ]
Zo heb ik er een hoop meegemaakt met de intake in A'dam, om te jankenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een jaar geleden toen ik mocht helpen bij de intakes op school vroeg ik eens zo rond waar mensen graag bij zouden willen gaan. Was er een zo'n pax die zei, ik wil bij het korps militair. Korps Mariniers bedoel je vroeg ik. Nee, korps militair, hij wist het zeker. Jammer dat ik het gezicht van de militair instructeur niet kon zien toen hij dat zei in het intake gesprek.
Dat zijn leugens, ik heb helemaal niet afgetrokken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef Nibb-it het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal; de geit is gemolken.
De adelaar is ook geland. Ik herhaal , de adelaar is ook geland.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef Nibb-it het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal; de geit is gemolken.
Moet je ook maar een koekenpan gebruiken om panekoeken te bakken, dan zijn ze zwartquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
De panenkoek is bruin, ik herhaal de panenkoek is bruin.
Als het niet met een open parachute is, met een harde smak en een *splasch*quote:
Ja, en die duitsers hebben ze wél zoals verwacht aan Indonesië verkocht.quote:
Slaap lekker zoutjequote:
Pannekoek dat je der bent!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:55 schreef m.k het volgende:
De panenkoek is bruin, ik herhaal de panenkoek is bruin.
Prima, stuur maar een DM zodra je een antwoord van hem hebt! Ook even de plaats en periode erbij zetten, dan kunnen we een datum/week afspreken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef m.k het volgende:
Marrymouse, die dm was voor brede bedoeld. Kan je die dm ff doorgeven aan hem. Ziggo heeft besloten dat ik 5 uur zonder internet moet doen en dm' en is onmogelijk via mob
Ja, halloo zeg.... zoeken jullie elkaar even lekker op FB op, en gaan even weer lekker gezellig met elkaar kleppen in plaats van mij als verbindingsdienst te gebruikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
m.k.
[..]
Prima, stuur maar een DM zodra je een antwoordt van hem hebt! Ook even de plaats en periode erbij zetten, dan kunnen we een datum/week afspreken.
Jij was toch COMSPEC?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, halloo zeg.... zoeken jullie elkaar even lekker op FB op, en gaan even weer lekker gezellig met elkaar kleppen in plaats van mij als verbindingsdienst te gebruiken
Er is mij ooit eens in het verleden hier wel verweten dat als je alle intel over FOK!ers wilde weten dat je niet bij Al Quada moest zijn maar op het toilet van muisquote:
Ik heb nergens last van? Tussen ons zit amper 15KMquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:28 schreef m.k het volgende:
Ziggo is bezig met werkzaamheden hier in de regio, DM'en via mob is echt niet mogelijk. Daarom dat bericht.
En Aapsoldaat, de uitvinder van het wiel en buskruit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken. Allemaal vrouwen en BB
Door Michiel de Ruyter nog gerekruteerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Aapsoldaat, de uitvinder van het wiel en buskruit.
Ik ben ooit naar een meet geweest waar het grote aanmelden doorging zelfs toen de meet al begonnen wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, en met meets ben ik niet anders gewend dat het grote afmelden een maand van tevoren begint en tot 5 minuten na aanvang van een meet nog doorgaat. In het ergste geval heb je een meet met 2 personen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat BB's meet eindigt in een positief aantal afmeldingen: hij nodigt vijf man uit en zeven melden zich af
Oh, ik de eerste pasquote:
Ik ben nog wakker aan het worden.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:24 schreef MaryMouse het volgende:
Google ik op ErwinRommel of MaryMouse kom ik bij de engelstalige Wikipedia uit. Google ik op Jitzzze kom ik bij een KLB topic uit
Ik twitter nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk, hij heeft het op een jaar na goed.![]()
http://www.tweetgenie.nl/
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn eigen naamtopic gemaakt door De-boswachter![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, bij mij zit ie een heel geslacht en 11 jaar ernaastquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk, hij heeft het op een jaar na goed.![]()
http://www.tweetgenie.nl/
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, bij mij zit ie een heel geslacht en 11 jaar ernaast
Ik ben van plan vandaag gewoon niet te eten dus kan ik ook geen last van mijn maag krijgen en dus kom ik jullie vandaag pestenquote:
Pff, zelfs toen was ik al 8 jaar bezig om een naamtopic te krijgen door een legendarische userquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]doen voor een naamtopic dat is toch zo 2010!
HJ staat koudquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan vandaag gewoon niet te eten dus kan ik ook geen last van mijn maag krijgen en dus kom ik jullie vandaag pesten![]()
Zo gezellig
Neu, ik wordt gezien als een jonge Adonis in de bloei van zijn levenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Elf jaar te oud en zeuren als een kerel...
Wie is jullie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan vandaag gewoon niet te eten dus kan ik ook geen last van mijn maag krijgen en dus kom ik jullie vandaag pesten![]()
Zo gezellig
Gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
HJ staat koud
Lotusss is rond 1900 thuis.
Geen kad meenemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zal ik mijn kat meenemen? Ik word gek van dat beest
Jij was toch degene die dacht dat ER was vreemd gegaan met mij?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef MaryMouse het volgende:
plicht roept, even systeempjes gebruikers plagen.
Maar ze is zo lief!!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze is zo lief!!
Kruipt de hele tijd mijn vest in zodat ze in mijn mouw kan gaan slapen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was toch degene die dacht dat ER was vreemd gegaan met mij?![]()
Geweldig tochquote:
Nee alsof jij nog zo'n fris jong groen blaadje bentquote:
Over 1 maand 40quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alsof jij nog zo'n fris jong groen blaadje bent
Jezus zo oud alquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie al een woodland rollator aangevraagd bij het KPU?
We hebben het hele pakket al geregeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie al een woodland rollator aangevraagd bij het KPU?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben het hele pakket al geregeld.
Verhoogde troon, traplift, rollator, scootmobiel en thuiszorg
Wel allemaal in woodland hoop ik?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben het hele pakket al geregeld.
Verhoogde troon, traplift, rollator, scootmobiel en thuiszorg
Van een gay-sc naar een bejaarden-sc in 3 uurtjesquote:
Ik wacht op AchJa met die mooie gif van hemquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
Van een gay-sc naar een bejaarden-sc in 3 uurtjes
Uiteraardquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel allemaal in woodland hoop ik?
[..]
Van een gay-sc naar een bejaarden-sc in 3 uurtjes
Bejaarden kijken altijd zo boosquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Bejaarden kijken altijd zo boos
Wanneer was dat gebeuren op het malieveld ook alweer?quote:
29 juniquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer was dat gebeuren op het malieveld ook alweer?
Zeg!! Broekventje, ga je schamen!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
ER zou zo een real life Benidorm Basterd kunnen zijn
Oh.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg!! Broekventje, ga je schamen!!!
We shall seequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Dan weet ik nog niet of ik mee kan want volgens mij trouwt mijn broertje de dag ervoor
Je hebt helemaal geen kuifquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben nu putverdeurie in mijn kuif gepikt
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Must have voor je!!
[ afbeelding ]
Ik raak in de war door jequote:
Kijk eens boven in de lucht buiten? Chemtrails doen gekke dingen met je.quote:
Ik zie niks, maar ondertussen wacht ik wel op een pakje van PostNL, meneer de chauffeurquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk eens boven in de lucht buiten? Chemtrails doen gekke dingen met je.
Dit besteld?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar ondertussen wacht ik wel op een pakje van PostNL, meneer de chauffeur
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vond dit wel wat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Nee, gewoon niet dus vandaag. Geen zin in chagrijnige koppen
Dan neem ik mijn woorden terugquote:
Cobra => heeeeele tijd niks => Clan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
ff op volgorde dus, AchJa, ER, Cobra
Cobra is de lul
Ja, helaas wel. Maar goed, laten we die periode maar niet weer oprakelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Cobra => heeeeele tijd niks => Clan...
Maar ja, die heeft een ban.
Het is wat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:02 schreef BredeBroeder het volgende:
PostNL denkt weer is fissa ofzo, weer 5 minuten over de maximale aanbod tijd
Het is ook een indicatie, geen garantie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gek he, als ze keer op keer te laat zijn.
Verander dan de indicatiequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is ook een indicatie, geen garantie.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Must have voor je!!
[ afbeelding ]
Mooiste dag van het jaar! Word dan 22lentes jongquote:
Nee, wat heb ik dan net gedaan? Tyfus zooiquote:Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.
Taskmanager enzo... staat vast wel een keer Firefox tussen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Iets moet gewoon werken, dit werkt dus niet. Kutzooi!!!
Wat is een taskmanager nu weer?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Taskmanager enzo... staat vast wel een keer Firefox tussen.
ctrl alt del (of rechtermuisknop op taakbalk) en dan taskmanager.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is een taskmanager nu weer?
heb er een beetje de balen val, moet gvd verzendstickers uitprinten en dat kut masjien doet het niet![]()
AchJa, ik hou van jequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
ctrl alt del (of rechtermuisknop op taakbalk) en dan taskmanager.
ctrl shift esc kan ook.
Heb nooit geweten hoe hij die ban eigenlijk kreeg. Kun je een beknopte samenvatting geven?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar goed, laten we die periode maar niet weer oprakelen.
Ik was geen modje Rave, ik weet het dus echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb nooit geweten hoe hij die ban eigenlijk kreeg. Kun je een beknopte samenvatting geven?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is een taskmanager nu weer?
heb er een beetje de balen val, moet gvd verzendstickers uitprinten en dat kut masjien doet het niet![]()
Google werkt nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel eens een "menage a trois" gedaan?
Mijn god je bent nog jonger dan ik dachtquote:
Doe eens een gokquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god je bent nog jonger dan ik dacht
Aangezien mijn zoon van 15 nog volwassener over komt denk ik dat jij een jaar of 10 bentquote:
Bijna goed, nog een keer raden huppelquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien mijn zoon van 15 nog volwassener over komt denk ik dat jij een jaar of 10 bent
Hebben we het dan over insecten, knaagdieren, vogels of nog groter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
Vanmiddag een nieuw luchtfilter in de auto gemaakt. Naast het oude luchtfilter kwam er een zandbak uit, een struik en nog een paar huisdieren
Insecten zijn ook huisdieren. Ik merkte direct verschil toen ik naar huis reedquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben we het dan over insecten, knaagdieren, vogels of nog groter?
Heeft iemand überhaupt die cursus wel eens gehad?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef hcwp het volgende:
Protip voor de mensen die zich vervelen: Kitchen Nightmares S06E16, "Amy's bakery company". Die heeft de les "omgaan met teleurstellingen" even gemist... nondeju!
Je kon je inschrijven, maar ik werd uitgelootquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft iemand überhaupt die cursus wel eens gehad?
Ja toch, ik ken genoeg mensen met een spin als huisdierquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Insecten zijn ook huisdieren. Ik merkte direct verschil toen ik naar huis reed
Bij mij werd de cursus keer op keer geannuleerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je kon je inschrijven, maar ik werd uitgeloot
Ik niet, maar een zandbak, reservaat en struik bij het luchtfilter in mijn auto vind ik toch ietwat enthousiast.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch, ik ken genoeg mensen met een spin als huisdier
De insignias en de bling blingquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
Onze CDS met de Turkse CDS. Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
De onze haalt de DCP wel, z'n Turkse collega waarschijnlijk niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
Onze CDS met de Turkse CDS. Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
Het is toch opvallend dat ze beiden zo goed als hetzelfde tenue hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
De onze haalt de DCP wel, z'n Turkse collega waarschijnlijk niet?
Na een Google-zoektocht die me terug naar FOK! stuurde wel jaquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een Google-zoektocht die me terug naar FOK! stuurde wel ja
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een Google-zoektocht die me terug naar FOK! stuurde wel ja
Doe eens niet emo.giffen naar mijquote:
Ga je me vanavond ook zo boos aankijken?quote:
quote:
Dat zeg ik, allemaal tuigquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet emo.giffen naar mij
[..]
Ga je me vanavond ook zo boos aankijken?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet emo.giffen naar mij
[..]
Ga je me vanavond ook zo boos aankijken?
GVDquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soort zoekt soortquote:
Dudequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Google is ook jouw vriendjequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD
Waar heb je die nu weer vandaan getoverd?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google is ook jouw vriendje [ afbeelding ]
Waar google je dan op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google is ook jouw vriendje [ afbeelding ]
emo.gif fok, enter, en er gaat een wereld voor je openquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar google je dan op?
"Smileys om mijn medeFOK!kers mee gek te maken"?
Mooi!! kunnen die huilies gelijk ff opnoeiw hun huiswerk doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Que? Huiswerk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi!! kunnen die huilies gelijk ff opnoeiw hun huiswerk doen
Aan de wat? Waarom? Hoe? Wie? Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, huppel, jij gaat straks aan de soto!!!!
Dat gaat alleen op bij krassen? Want dat bloeden doe ik al met regelmaatquote:
Sotoquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de wat? Waarom? Hoe? Wie? Waar?
Ja wat is dat dan en waarom moet ik daar aan?quote:
Nu komenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan en waarom moet ik daar aan?
Dat absoluut.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is toch opvallend dat ze beiden zo goed als hetzelfde tenue hebben
Kerel, ik moet me nog omkleden en helemaal daarheen wandelen!!quote:
Is omnomnom!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan en waarom moet ik daar aan?
Ik durf niet te etenquote:
Sinds wanneer trained beveiliging/HTV eigenlijk op DEF terrein?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is alleen maar 'nieuws' omdat het op Defensieterrein is.
een heel stuk vaker dan je denktquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sinds wanneer trained beveiliging/HTV eigenlijk op DEF terrein?
Heeft vast en zeker een kloon (of 10) maar ik geloof dat zijn "rubje" account gebanned isquote:
ONZ / Lekker gek doen bij de Marinequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/252806
Zoek naar zijn topics in DEF
wat ze allemaal doen etc ga ik me niet over uitlaten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom je ze vaak tegen? Die doen dus ook gewoon de HiBa etc.?
Verhip, nu je het zegt, al heel lang niet meer gezien.quote:
Geen streepje door zijn naamquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft vast en zeker een kloon (of 10) maar ik geloof dat zijn "rubje" account gebanned is
Jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie gaat voor een derde naam topic?
Onder het mom van negatieve aandacht is ook aandacht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie gaat voor een derde naam topic?
Anders is het zo dood.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Onder het mom van negatieve aandacht is ook aandacht?
Een kandidaat om de lapo te pakken dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Onder het mom van negatieve aandacht is ook aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |