quote:
quote:
Acteerwerk. Being mad burns out your mindquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat kan jij toch lekker sjagerijnig zijn.
[..]Wat kan jij toch lekker sjagerijnig zijn.
Er zijn soms belangrijkere dingen dan een op maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef m.k het volgende:
Lui varken! Niet eens een nieuwe TT kunnen maken
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn soms belangrijkere dingen dan een op maken.
Chillings zetten met je bradda's op de block. Afoe afoe nip iets. Is belangrijk, je weet hoe we doen.quote:
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Chillings zetten met je bradda's op de block. Afoe afoe nip iets. Is belangrijk, je weet hoe we doen.
Krijg ik dan extra betaald?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren voor de functie van tolk?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ey Wicked deze show was Wicked man, sws ik ga een keer met jou chillen
Kom danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Hij is naar wicked de musical geweest!! AAAAH HOMO!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Hij is naar wicked de musical geweest!! AAAAH HOMO!
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?quote:
Ik zei toch juni.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?
BB loopt al naast zijn schoenen voordat hij ze gepast heeftquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb je nou al schoenen waar je daadwerkelijk op kan lopen of niet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is BB een beetje de Gomer Pyle van DEF?
Not in a million years!!quote:
Ohquote:
Want iedereen gaat mij negeren omdat ik jij jezelf beledigd voelt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan praat je een miljoen jaar tegen niemand.
Wie is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Dat vechten jullie maar lekker samen uit
Ik had willen zeggen, nee de opvolger van Sammie
Ow, ik wist niet dat de KCT ook een Sam als mascotte had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een legende. Hij bestaat alleen bij de KCT.
Wat een beest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat de KCT ook een Sam als mascotte had.
USMc wél,
[ afbeelding ]
Maar dit was Chesty geloof ik toen hij met pensioen gestuurd werd.
Ja, Sammie is lieverquote:
Ik heb hem nooit geaaid hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat als je hem aait dat hij je altijd trouw blijft. Een ekte buddy
Realiseer mij nu pas dat ik vorig jaar oktober een kans heb laten lopen om een biertje met hem te pakken.quote:
Extra uitleg gaarne?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geaaid hoor
[..]
Realiseer mij nu pas dat ik vorig jaar oktober een kans heb laten lopen om een biertje met hem te pakken.
Was een meet in oktober 2012, ik combineerde dat met een weekendje Nijmegen. Dus had best een pilsje kunnen pakken met Sammiequote:
Wie weet, ooit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een meet in oktober 2012, ik combineerde dat met een weekendje Nijmegen. Dus had best een pilsje kunnen pakken met Sammie
Is het jou al wel gelukt?quote:
We zullen zienquote:
Een week om in te stemmen is meer dan genoegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik kijk op dit moment echt niet verder dan een week vooruit
Ach, en met meets ben ik niet anders gewend dat het grote afmelden een maand van tevoren begint en tot 5 minuten na aanvang van een meet nog doorgaat. In het ergste geval heb je een meet met 2 personenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een week om in te stemmen is meer dan genoeg
Sammie is in ieder geval een GO.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, en met meets ben ik niet anders gewend dat het grote afmelden een maand van tevoren begint en tot 5 minuten na aanvang van een meet nog doorgaat. In het ergste geval heb je een meet met 2 personen
Hij komt naar Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sammie is in ieder geval een GO.
Ik weet niet wat jij van plan bent met je toekomstige buddies, maar 't klinkt alsof je een golfbal door een tuinslag kan zuigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat als je hem aait dat hij je altijd trouw blijft. Een ekte buddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |