Je zou toch zeggen dat Anton en Nieve ooit hun vorm weer zouden moeten vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Euskaltel eigenlijk nog renners die ergens iets kunnen presteren?
Bij Anton zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Anton en Nieve ooit hun vorm weer zouden moeten vinden.
Heel mssquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koers niet gevolgt? is Wiggins eruit mss?
gevolgTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koers niet gevolgt? is Wiggins eruit mss?
Ondanks dat hij de eerste Bask is, moet hij toch maar eens gaan nadenken over een andere ploeg...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Anton zie ik het niet meer gebeuren.
Hij zal zo wel moeten wachten op Wiggoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Ereinion het volgende:
Eindelijk een keer een goede strategie van Sky, Nibali isoleren, en dan Duran Duran vooruit.
Eigenlijk ook nog een komma.quote:
ja goor ic can ni nederlans schreifquote:
Dan is er een punt te veelquote:
Is meer noodzaak. Echt veel zit er niet meer achter denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Cara het volgende:
Agnoli is wel een baas. Ff drinken halen en daarna in je eentje het gat dichtrijden.
Is lastig om te weten of je vooraan ligt..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Betancur gezien dat Uran weg is?
Heeft weer wat op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef OProg het volgende:
Het is van 2009 dat wel Di Luca voor het laatst zo zagen.
En weg is Di Luca.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef OProg het volgende:
Het is van 2009 dat wel Di Luca voor het laatst zo zagen.
En terwijl je het denkt is hij ineens weg.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Wiggins (en eigenlijk ook Gesink) wat te ver zitten. Als Nibali of Scarponi aanzetten, zitten ze eigenlijk te ver om snel mee te zijn.
gelost.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Gesink alleen, geen kelderman of kruiswijk meer?
Lijkt me helemaal lastig voor Vinokoerov om cash af te tikken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef LetItBleed het volgende:
Zozo, die Uran woont op 5 plekken. Lastig met je whereabouts enzo
Het lijkt wel alsof Gesink op het wiel van Wiggins rijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Wiggins (en eigenlijk ook Gesink) wat te ver zitten. Als Nibali of Scarponi aanzetten, zitten ze eigenlijk te ver om snel mee te zijn.
Hij gaat zo iedereen even lossen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Snap niet dat me nhier zooo positief is over Gesink alsof hij straks mee kan als het los gaat...
De vader van Rob?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uitzending wordt opgedragen aan André de Nijs
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Snap niet dat me nhier zooo positief is over Gesink alsof hij straks mee kan als het los gaat...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
haha dream on...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat zo iedereen even lossen.
Laten we allemaal hartstikke negatief doen, dan kan het allemaal meevallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Erwtjes zijn blijkbaar geen fan van Gesink.quote:
Ik snap dan weer niet dat jij je spontaan bent komen registreren voor deze bijdrage.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Nee alleen realistisch wat heeft hij het afgelopen jaar gepresteerd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Erwtjes zijn blijkbaar geen fan van Gesink.
wait and seequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet dat jij je spontaan bent komen registreren voor deze bijdrage.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink comfortabel in het laatste wiel, om het overzicht te houden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarschijnlijk de verkeerde tactiek, want Uran doet altijd wat het geld hem vraagt om te doen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink blijft gewoon Wiggins volgen.
Welke wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zijn ook geen Gesink-klimmetjes..
Straf gereden van Uranquote:
Betancourt speelde bij PSV.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Pozzovivo Betancourt team heeft ook flink wat doping in de bus liggen.
Ga buitenspelen zeikerdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
28 seconden en Gesink eraf![]()
Zie je wel gaat gewoon top 10 niet halen
twitter:BlancoCycling twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:08:04.@RGUpdate is working hard, but can't keep up with the riders at the front. #giro reageer retweet
Ja al zou het bij Pozzo ook weleens tijd worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
En plots zijn Pozzovivo, Majka, Intxausti en Kiserlovski de grote namen.
Met een groepje achter Wiggoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
ik moet het toch even vragen ben net terug van de winkel enzo
waar is gesink???
Iets achter Wiggo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is gesink???
Kon niet volgenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is gesink???
waar die altijd is achterop en niet kunnen volgen.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is gesink???
Paar seconde achter Wiggins, hij zit samen met Scarponi.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
waar is gesink???
Heb je dit account speciaal aangemaakt om Gesink af te komen zeiken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef bertjedoperwtje het volgende:
[..]
waar die altijd is achterop en niet kunnen volgen.....
gewoon negerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb je dit account speciaal aangemaakt om Gesink af te komen zeiken?
Hij denkt dat ie gaat winnen.quote:
Nee hoor als hij het wel goed doet zal ik het ook zeggen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb je dit account speciaal aangemaakt om Gesink af te komen zeiken?
Doping sloeg niet aan vandaag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef poiuytr het volgende:
Dit is normaal toch ook werk voor Henao, is die niet fit?
Pozzovivo over een week. Is nu nog niet helemaal hersteld van die gebroken ribben, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enige die bergop kan wegrijden van Nibali, is vermoedelijk Betancur. En heel ver zal dat niet zijn.
quote:1 - Uran
2 - Betancur 20"
3 - Nibali 31"
4 - Santambrogio
5 - Evans
6 - Majka
7 - Pozzovivo
8 - Kiserlovski 47"
9 - Intxausti 1'06"
10 - Wiggins 1'08"
11 - Niemiec 1'10"
12 - Scarponi
13 - Trofimov
14 - Gesink 1'16"
15 - Pellizotti 2'12"
16 - D. Caruso
17 - Cataldo
omdat hij niet wint hier?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi dat er nog mensen zijn die geloven in Gesink. Ik hoop oprecht dat hij verbetert komende dagen, maar vergeef het me dat ik het geloof in hem wederom ietwat verloren ben.
Stomme vraag vind je niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zal Uran er nu van balen dat hij vandeweek op Wiggins moest wachten?
Neuh, winnen zal ie niet zo snel doen. Maar het meerijden met de mannen waar het om gaat bleek al een lastige opgave.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
omdat hij niet wint hier?![]()
Ik vind het wel netjes van Gesink.
Alles heeft te maken met verwachtingspatroon. Ik weet niet wat je verwacht, maar daar ligt het denk ik aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi dat er nog mensen zijn die geloven in Gesink. Ik hoop oprecht dat hij verbetert komende dagen, maar vergeef het me dat ik het geloof in hem wederom ietwat verloren ben.
Wel netjes...ja, veel meer kan je er niet over zeggen. Maar we kunnen nu toch wel stellen dat hij geen schim meer is van de klimmer die hij drie jaar geleden was. Jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op die dag zelf al baalde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zal Uran er nu van balen dat hij vandeweek op Wiggins moest wachten?
Leven bijna allemaal op grote hoogte. Dat schijnt al te schelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef TLC het volgende:
Wat maakt die Colombianen zo goed in wielrennen ??
Met de nog komende aankomsten bergop gaat het moeilijk wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn er wel meer die daar moeite mee hebben. Elke dag is anders he. Voor hetzelfde geld gaat Evans er morgen af, terwijl Gesink erbij blijftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neuh, winnen zal ie niet zo snel doen. Maar het meerijden met de mannen waar het om gaat bleek al een lastige opgave.
Hooggebergte en kansen krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef TLC het volgende:
Wat maakt die Colombianen zo goed in wielrennen ??
Ik ben tevreden, al vind ik het jammer dat hij niet is kunnen aansluiten bij Wiggo/Scarponi. Als ik eerlijk ben had ik slechter verwachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor zinloos gezwam dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Finisht 14e, staat 5e in het AK. Wat verwacht je van die jongen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trofimov en Niemiec zou hij normaal gesproken wel moeten kunnen volgen, zou je zeggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, al vind ik het jammer dat hij niet is kunnen aansluiten bij Wiggo/Scarponi. Als ik eerlijk ben had ik slechter verwacht
Precies. Voor mij reed hij gewoon naar verwachting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met verwachtingspatroon. Ik weet niet wat je verwacht, maar daar ligt het denk ik aan.
Kan ook in kleine letters.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
1 NIBALI
2 EVANS 41
3 URAN 2.04
4 WIGGINS 2.05
5 GESINK 2.12
6 SCARPONI 2.13
7 SANTAMBROGIO 2.55
Mee eens hoor, je blijft toch hopen dat ze na zo'n goede week als team die prestatie hier met Gesink kunnen voortzetten. Ik denk eerlijk gezegd dat hij minder klimt dan voorgaande jaren, onder meer door zijn beenbreuk en het feit dat hij in het tijdrijden heeft geinvesteerd (gokje hoor). Ik hoop gewoon dat hij weer eens een mooie ronde rijdt met een mooie ereplaats.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alles heeft te maken met verwachtingspatroon. Ik weet niet wat je verwacht, maar daar ligt het denk ik aan.
tja, dat wisten we eigenlijk vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wel netjes...ja, veel meer kan je er niet over zeggen. Maar we kunnen nu toch wel stellen dat hij geen schim meer is van de klimmer die hij drie jaar geleden was. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |