Je zou toch zeggen dat Anton en Nieve ooit hun vorm weer zouden moeten vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Euskaltel eigenlijk nog renners die ergens iets kunnen presteren?
Bij Anton zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Anton en Nieve ooit hun vorm weer zouden moeten vinden.
Heel mssquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koers niet gevolgt? is Wiggins eruit mss?
gevolgTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koers niet gevolgt? is Wiggins eruit mss?
Ondanks dat hij de eerste Bask is, moet hij toch maar eens gaan nadenken over een andere ploeg...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Anton zie ik het niet meer gebeuren.
Hij zal zo wel moeten wachten op Wiggoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Ereinion het volgende:
Eindelijk een keer een goede strategie van Sky, Nibali isoleren, en dan Duran Duran vooruit.
Eigenlijk ook nog een komma.quote:
ja goor ic can ni nederlans schreifquote:
Dan is er een punt te veelquote:
Is meer noodzaak. Echt veel zit er niet meer achter denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Cara het volgende:
Agnoli is wel een baas. Ff drinken halen en daarna in je eentje het gat dichtrijden.
Is lastig om te weten of je vooraan ligt..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Betancur gezien dat Uran weg is?
Heeft weer wat op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef OProg het volgende:
Het is van 2009 dat wel Di Luca voor het laatst zo zagen.
En weg is Di Luca.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef OProg het volgende:
Het is van 2009 dat wel Di Luca voor het laatst zo zagen.
En terwijl je het denkt is hij ineens weg.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Wiggins (en eigenlijk ook Gesink) wat te ver zitten. Als Nibali of Scarponi aanzetten, zitten ze eigenlijk te ver om snel mee te zijn.
gelost.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Gesink alleen, geen kelderman of kruiswijk meer?
Lijkt me helemaal lastig voor Vinokoerov om cash af te tikken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef LetItBleed het volgende:
Zozo, die Uran woont op 5 plekken. Lastig met je whereabouts enzo
Het lijkt wel alsof Gesink op het wiel van Wiggins rijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Wiggins (en eigenlijk ook Gesink) wat te ver zitten. Als Nibali of Scarponi aanzetten, zitten ze eigenlijk te ver om snel mee te zijn.
Hij gaat zo iedereen even lossen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Snap niet dat me nhier zooo positief is over Gesink alsof hij straks mee kan als het los gaat...
De vader van Rob?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uitzending wordt opgedragen aan André de Nijs
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef bertjedoperwtje het volgende:
Snap niet dat me nhier zooo positief is over Gesink alsof hij straks mee kan als het los gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |