Oh, ongetwijfeld!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die promo zal wel gewoon op YouTube komen toch?
Goed gecast. Al had ik toch stiekem wel op wat characters uit eerdere seizoenen gehoopt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Xrenity het volgende:
Stephen Fry doet ook mee!
http://www.digitalspy.co.(...)ive-another-day.html
HELLS YES!!!1quote:
quote:
Tofquote:
quote:
Ze blijven wel groots denken hè?quote:Heroic agent Jack Bauer attempts to thwart an unthinkable terrorist attack in London that could change the world forever. MAY 5 on FOX!
Dit ziet er toch slecht uit manquote:
Haha, ja nogal.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dit ziet er toch slecht uit man
Het is dan ook in 2 weken in elkaar gemonteerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het alleen vrij slechte promotie voor een serie als 24.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dan ook in 2 weken in elkaar gemonteerd.
Het duurt 3 maanden voor de normale gefilmde afleveringen het daglicht zien. Nogal een verschil.
Waarom?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik zie vooral hele slechte effecten overal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon een vette teaser waarin de hoofdpersonen en setting duidelijk in beeld komen, niks mis mee.
Slechte effecten was 24 ook in de serie niet vreemd, hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik zie vooral hele slechte effecten overal.
Voor een eerder seizoen had je alleen een teasertje met het logo-intro, waarbij een typische tv-stem zegt; JJJJAAAAACK ISSSSS BACCCKKKKKK. Het kan dus slechter als deze teaser.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Slechte effecten was 24 ook in de serie niet vreemd, hoor. Heeft gewoon met het budget van netwerkseries te maken.
Ik herinner me nog een scene dat Jack (in seizoen 5?) een vliegtuig op een snelweg landde, dat zag er echt niet uit.
Vind het in de teaser reuze niet negatief opvallen trouwens.
Want die was je niet gewend bij 24?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik zie vooral hele slechte effecten overal.
24 zonder filler!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Nice, ziet er goed uit.
En idd jammer dat er maar 12 afleveringen zijn, vreemd ook eigenlijk.
Ja dat zal haast wel. Toch jammer.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef Zocalo het volgende:
Alle series zijn tegenwoordig haast niet meer dan 12 afleveringen. Zal ook wel met budget te maken hebben.
Geen romantische verhaaltje en zo er bij dusquote:
Gewoon net als in seizoen 8. Als een baas gewoon even die Renee een veeg geven, en vervolgens weer alles naar de tering knallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zal haast wel. Toch jammer.
[..]
Geen romantische verhaaltje en zo er bij dus
Van mij mag er flink wat vaart in zitten ja. Geen gemiep.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon net als in seizoen 8. Als een baas gewoon even die Renee een veeg geven, en vervolgens weer alles naar de tering knallen.
DM je adres dan maar even. Geen gemiep.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mag er flink wat vaart in zitten ja. Geen gemiep.
Hehe nee laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DM je adres dan maar even. Geen gemiep.
Je DOET wel net zo stoer in ieder geval jaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat ik net zo stoer ben als Jack.
Zo rol ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je DOET wel net zo stoer in ieder geval ja
Mensen als jou dus, ik ben gewoon een gezonde twintiger.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Rollen is voor ouwe mensen manRollator je weetz./
Hoe oud denk je dat Jack is? Geen twintiger hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen als jou dus, ik ben gewoon een gezonde twintiger.
Moet je eens voorstellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat Jack is? Geen twintiger hoor
Dat laatste hoop ik ook op. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er nou ook alweer met hem nou gebeurd was. Zat te twijfelen of hij nou dood was of niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen.
O.t.
Trailer is kick, gaat weer een vet seizoen worden. Hoop wel dat er tussendoor nog een of meerdere oudere characters (Tony) terugkomen.
Zit in de bak.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook op. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er nou ook alweer met hem nou gebeurd was. Zat te twijfelen of hij nou dood was of niet.
Gewoon opnieuw kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien even een recap van de laatste 24 lezenDe helft ben ik alweer vergeten.
Vet.quote:
Ik heb eergisteren s08 afgerond.quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef Maastoren het volgende:
Ik moet het afgelopen seizoen nog helemaal kijken
Ok! Dan ga ik er zeker zsm aan beginnen. Zit ik er weer een beetje in als het nieuwe 'seizoen' begint.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren s08 afgerond.
Vooral de laatste 8 afleveringen blijven meesterlijk.
Jon Cassar (regisseur) meldde donderdag via twitter dat ze halverwege zijn en dat ze afl 7+8 gingen filmen!
1 tip: laat je niet afstompen door de Dana Walsh fillermeuk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok! Dan ga ik er zeker zsm aan beginnen. Zit ik er weer een beetje in als het nieuwe 'seizoen' begint.
Ik ga mijn best doen. Ik kan slecht tegen dat soort bullshit. Daarom ben ik ook afgehaakt bij Homeland.quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 tip: laat je niet afstompen door de Dana Walsh fillermeuk.
Wat er omheen gebeurd is namelijk gewoon wel erg okee.
Tevens:Arlow
Eerste helft van s08 is kut, tweede helft is episch.quote:Op zondag 6 april 2014 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ik kan slecht tegen dat soort bullshit. Daarom ben ik ook afgehaakt bij Homeland.
arlo is cool ja.quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 tip: laat je niet afstompen door de Dana Walsh fillermeuk.
Wat er omheen gebeurd is namelijk gewoon wel erg okee.
Tevens:Arlow
Die Yvonne nogwat lijkt nogal op Elisha Cuthbert vind ik.quote:
Awesomequote:
hoe zit het met spoilers in die recensies?quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:53 schreef Jivis het volgende:
De eerste reviews zijn ook binnen: http://www.metacritic.com/tv/24-live-another-day/season-9
Geen spoilers in de consensussen, wel een reviewer die op het raspende stemgeluid van Sjek haatquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe zit het met spoilers in die recensies?
Ik durf niet te klikken
Dat is wel heel verleidelijk!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Mochten er nog mensen de complete set willen hebben voor een prikkie; http://www.zavvi.nl/dvd/2(...)mption/10549759.html
clenching his jawquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen spoilers in de consensussen, wel een reviewer die op het raspende stemgeluid van Sjek haat![]()
.
Zo een box is nog altijd erg leuk hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
DVD's zijn al heel lang niet meer verleidelijk.
Bron: FRS
check je lokale torrent/usenet dealer voor HD rips van de eerste seizoenen... Of wacht op de bluray boxzquote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
check je lokale torrent/usenet dealer voor HD rips van de eerste seizoenen... Of wacht op de bluray ripz
Terug omzetten naar de originele frameratequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb overigens de volledige serie incl. Redemption op originele dvds
Maar dat het PAL 25fps is vind ik zo immens kut
ik download in 40 minuten tijd wel het seizoen in HD 24fpsquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Terug omzetten naar de originele framerate
dan had ik die idd al in mijn collectie gehad ja...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:12 schreef Gunner het volgende:
waarom brengen ze niet gewoon de hele rits uit op bluray uit in europa?
Moet toch een flinke markt voor zijn zou je denken?
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef Re het volgende:
[..]
dan had ik die idd al in mijn collectie gehad ja...
vorige week S08 afgemaakt, was wel een van de beste tweede helften van de gehele reeks...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnel.
Ge-ni-aal inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnel.
Vanavond pas (USA-tijd)quote:
spoilerquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
Gisteren, om er in te komen, de laatste 2 afleveringen van S08 en S09 gekeken. Was een paar dingen alweer vergeten, dat Logan dood was bijvoorbeeld
Ik ben er iig klaar voor.
Ik zat wel te twijfelen of ik het in tags moest zettenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
spoiler
(omdat ik het zelf ook niet meer wist)
Nee geen huisarrest. Hij had afgesproken met Jason Pillar wiens naam ik alweer vergeten wasquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
spoiler
(omdat ik het zelf ook niet meer wist) maar begint wel weer wat te dagen, was toch in zijn huis waar hij dat huisarrest had?
Blijkbaarquote:However, he survives. EMTs responding to the scene believe that he will suffer permanent brain damage.
S09 komt straks pas toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
Gisteren, om er in te komen, de laatste 2 afleveringen van S08 en S09 gekeken. Was een paar dingen alweer vergeten, dat Logan dood was bijvoorbeeld
Ik ben er iig klaar voor.
Ah, laat maar, had deze post nog niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen huisarrest. Hij had afgesproken met Jason Pillar wiens naam ik alweer vergeten wasHIj schiet eerst die dood en daarna zichzelf voordat hij wordt gearresteerd. S07 en S08 bedoel ik natuurlijk trouwens.
Oh wacht, heb ik dit nou helemaal gemist toen ik zat te kijken?
[..]
Blijkbaar![]()
Ja ik ben een beetje in de war met de nummers. Heb het nog even gechecked, zie hierboven. Hij werd idd naar het ziekenhuis gebracht, ik denk dat ik eventjes niet op zat te letten.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:11 schreef Operc het volgende:
[..]
S09 komt straks pas toch?
En ging Logan echt dood of werd hij nog naar het ziekenhuis gebracht? (Daar stond me iets van bij maar het is al wel lang geleden.)
Door tijd te skippen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:18 schreef SunChaser het volgende:
Hoe gaan ze 24 uur Londen in 12 eps stoppen,
Ben benieuwd
12 uurtjes vliegen naar amerikaquote:Op maandag 5 mei 2014 15:18 schreef SunChaser het volgende:
Hoe gaan ze 24 uur Londen in 12 eps stoppen,
Ben benieuwd
quote:
Ik ben het eens dat seizoen 6 extreem matig is.quote:
Ditquote:Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
ok nog een dagje dus!
Strahovski![]()
Jack![]()
Holster your weapon!![]()
Dammit!![]()
24![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Ja, Jack bijna terug! Dat wordt morgen iets vroeger op staan dan normaal en 24 kijken, anders kom ik de werkdag niet door
Jeej, ben niet de enige die zo gestoord is!quote:
Denk dat ik het op mijn tab zet en in de bus kijkquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Jeej, ben niet de enige die zo gestoord is!
Ik ga vrijdag pas kijken omdat ik samen met nog iemand wil kijkenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Ja, Jack bijna terug! Dat wordt morgen iets vroeger op staan dan normaal en 24 kijken, anders kom ik de werkdag niet door
Ha-haquote:Op maandag 5 mei 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag pas kijken omdat ik samen met nog iemand wil kijkenNou ja dan zit er ook gewoon elke keer 1 week tussen.
Baas.quote:“Look, I can tell you consider yourselves a pretty intimidating group. You probably think I’m at a disadvantage. I promise you I’m not.”
Naakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik het nog tegoed en jullie niet![]()
Chloe zat gisteren ook in Californication trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |