Je DOET wel net zo stoer in ieder geval jaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat ik net zo stoer ben als Jack.
Zo rol ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je DOET wel net zo stoer in ieder geval ja
Mensen als jou dus, ik ben gewoon een gezonde twintiger.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Rollen is voor ouwe mensen manRollator je weetz./
Hoe oud denk je dat Jack is? Geen twintiger hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen als jou dus, ik ben gewoon een gezonde twintiger.
Moet je eens voorstellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat Jack is? Geen twintiger hoor
Dat laatste hoop ik ook op. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er nou ook alweer met hem nou gebeurd was. Zat te twijfelen of hij nou dood was of niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen.
O.t.
Trailer is kick, gaat weer een vet seizoen worden. Hoop wel dat er tussendoor nog een of meerdere oudere characters (Tony) terugkomen.
Zit in de bak.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook op. Ik weet eigenlijk niet meer precies wat er nou ook alweer met hem nou gebeurd was. Zat te twijfelen of hij nou dood was of niet.
Gewoon opnieuw kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien even een recap van de laatste 24 lezenDe helft ben ik alweer vergeten.
Vet.quote:
Ik heb eergisteren s08 afgerond.quote:Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef Maastoren het volgende:
Ik moet het afgelopen seizoen nog helemaal kijken
Ok! Dan ga ik er zeker zsm aan beginnen. Zit ik er weer een beetje in als het nieuwe 'seizoen' begint.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren s08 afgerond.
Vooral de laatste 8 afleveringen blijven meesterlijk.
Jon Cassar (regisseur) meldde donderdag via twitter dat ze halverwege zijn en dat ze afl 7+8 gingen filmen!
1 tip: laat je niet afstompen door de Dana Walsh fillermeuk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok! Dan ga ik er zeker zsm aan beginnen. Zit ik er weer een beetje in als het nieuwe 'seizoen' begint.
Ik ga mijn best doen. Ik kan slecht tegen dat soort bullshit. Daarom ben ik ook afgehaakt bij Homeland.quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 tip: laat je niet afstompen door de Dana Walsh fillermeuk.
Wat er omheen gebeurd is namelijk gewoon wel erg okee.
Tevens:Arlow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |