Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
check je lokale torrent/usenet dealer voor HD rips van de eerste seizoenen... Of wacht op de bluray ripz
Terug omzetten naar de originele frameratequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb overigens de volledige serie incl. Redemption op originele dvds
Maar dat het PAL 25fps is vind ik zo immens kut
ik download in 40 minuten tijd wel het seizoen in HD 24fpsquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Terug omzetten naar de originele framerate
dan had ik die idd al in mijn collectie gehad ja...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:12 schreef Gunner het volgende:
waarom brengen ze niet gewoon de hele rits uit op bluray uit in europa?
Moet toch een flinke markt voor zijn zou je denken?
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef Re het volgende:
[..]
dan had ik die idd al in mijn collectie gehad ja...
vorige week S08 afgemaakt, was wel een van de beste tweede helften van de gehele reeks...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnel.
Ge-ni-aal inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt Jack die Logan de stuipen op het lijf jaagt in die tunnel.
Vanavond pas (USA-tijd)quote:
spoilerquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
Gisteren, om er in te komen, de laatste 2 afleveringen van S08 en S09 gekeken. Was een paar dingen alweer vergeten, dat Logan dood was bijvoorbeeld
Ik ben er iig klaar voor.
Ik zat wel te twijfelen of ik het in tags moest zettenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
spoiler
(omdat ik het zelf ook niet meer wist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |