abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:30:02 #151
33189 RM-rf
1/998001
pi_126479711
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh ja, het staat op teh interwebzz, dus het is waar. My bad. :@
Er stonden ook overduidelijke spreekballonnetjes bij, dus Ribery _moet_ het wel gezegd hebben, geen twijfel mogelijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:31:17 #152
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126479793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
En dat gegeven is hypocriet als je weet wat voor schuinmarcheerder deze man is.

Was.

Tenzij jij over andere informatie beschikt.

Of mag je je leven niet beteren, is dat het? Eens een zondaar, altijd een zondaar?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126479945
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Was.

Of mag je je leven niet beteren, is dat het? Eens een zondaar, altijd een zondaar?
Alleen als het een aanhanger van een religie is denk ik :') Oh, èn als je foto op teh interwebzz staat met tekstballonnetjes erbij las ik net!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:37:39 #154
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_126480132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:44 schreef Sheriam het volgende:
Als 'ie duidelijk gezegd had dat 'ie het niet wilde, moeten z'n teamgenoten zoiets gewoon niet doen. Ik ben niet gelovig maar snap echt niet wat er leuk is aan 'feestjes' waarbij je elkaar alcohol over het hoofd giet, en al helemaal niet tegen iemands zin. Zo'n manier van lol trappen is gewoon diep triest.
Juist als je teamgenoten vertelt dat je iets absoluut niet wilt kun je er de donder op zeggen dat het gebeurd :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:38:12 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126480161
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alleen als het een aanhanger van een religie is denk ik :') Oh, èn als je foto op teh interwebzz staat met tekstballonnetjes erbij las ik net!
Ja, nee, begrijpelijk, dan issie fucked. :Y.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126480608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

maar omdat hij gelovig is is het ineens een hypocriete klootzak.

Gelovigen = hypocriete klootzakken

.... allemaal!
pi_126480868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef RM-rf het volgende:
De plaatjes mét textballonnetje stonden écht wel op de intranets en ook is het bekend dat Ribery moslim is, dus hebben die mensen het grootste recht zich te beklagen over die irritante klaag-moslims, die enkel maar klagen de hele tijd over nutteloze dingen
Er wordt van alles bedacht en/of erbij gesleept om maar kranten te kunnen verkopen.
pleased to meet you
pi_126480939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Neeheeee... |:( hoe dom kun je zijn? Het hypocriete eraan is dat hij zich op zijn geloof zou hebben beroepen (als het verhaal klopt, waar het niet op lijkt). Het ging hem in dat geval dus niet om het nat worden, maar om het feit dat hij als moslim geen alcohol mag. En dat gegeven is hypocriet als je weet wat voor schuinmarcheerder deze man is.
Dat het een schuinmarcheerder en het hem puur ging om het feit dat hij vanwege zijn geloof geen alcohol mag en daarom boos werd zijn allemaal verzinsels van jouw kant om je kwalificaties te legitimeren.

quote:
Dan heb ik nog een heel lange weg te gaan, kan ik je verzekeren.
Zolang die zelfreflectie bij je ontbreekt vrees ik het ergste.
pi_126480971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Gelovigen = hypocriete klootzakken

.... allemaal!
Het zijn ook net mensen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:00:34 #160
181126 MouzurX
Misschien?
pi_126481238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:30 schreef paddy het volgende:
Jee, ik begrijp best dat je als niet-gelovige niet wil worden geconfronteerd/verplicht met bijvoorbeeld alleen halalvlees of alleen islamitische gebruiken bij een feest/opening van een buurtgebouw etc, maar mag deze man nog weigeren overgoten te worden met bier? Je hoeft je dan verder begrijpelijk niet aan te passen aan gelovigen, maar laat de gelovige wel beslissen over zijn eigen lijf met zulke dingen zeg :{ Lekker egoïstisch en dominant van die collega, en dat terwijl hij het van te voren heeft aangegeven.
.

Mag iemand nog over zijn eigen lichaam beschikken in dergelijke gevallen?
Nee.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_126481324
Maar wel deo of andere producten gebruiken met alcohol die je vervolgens op je lichaam gooit en dan janken als er een beetje bier over je heen wordt gegooid. Aansteller zeg.
pi_126481662
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef DS4 het volgende:
Ja, voor de vorm een beetje halfslachtig. Maar je had er wel begrip voor.
Je zou eens moeten ophouden met mij woorden in de mond leggen of een mening aan mij vastplakken die niet mijn mening is. Ik kan prima zelf een standpunt innemen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef DS4 het volgende:
Dat snap ik, aangezien je jezelf onsterfelijk belachelijk maakte in die discussie.
Nee, aangezien dit een ander topic is en niet vervuild hoeft te worden met het opnieuw voeren van een achterhaalde, niet meer actuele discussie.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:09:54 #163
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_126481688
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Krijgt hij nu nog wel z'n 72 maagden?
lijkt me niet, of slechts een stuk of tien
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_126481842
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Was.

Het zal me een rotzorg zijn joh... echt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
Dat het een schuinmarcheerder en het hem puur ging om het feit dat hij vanwege zijn geloof geen alcohol mag en daarom boos werd zijn allemaal verzinsels van jouw kant om je kwalificaties te legitimeren.
Dat het een schuinmarcheerder is en dat hij zich heeft vergrepen aan een piepjong hoertje, is een feit. Dit ondanks zijn getrouwd-zijn, zijn vader-zijn en zijn moslim-zijn.

Het geneuzel over het bier blijkt niet te kloppen. Dat weten we inmiddels al anderhalve pagina, maar dit topic is nog steeds open.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
Zolang die zelfreflectie bij je ontbreekt vrees ik het ergste.
Let jij maar op jezelf, dan doe ik dat ook. :{w
pi_126481906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het zal me een rotzorg zijn joh... echt.

Als het je een rotzorg is, waarom haal je het dan aan als een argument wat je gelijk in deze niet bestaande zaak zou bewijzen?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:18:00 #166
117098 Hathor
Effe niet
pi_126482059
Storm in een glas bier dus?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_126482095
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:18 schreef Hathor het volgende:
Storm in een glas bier dus?
Indeed.
pi_126482257
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als het je een rotzorg is, waarom haal je het dan aan als een argument wat je gelijk in deze niet bestaande zaak zou bewijzen?
Dat de discussie over het biergooien een hypothetisch karakter had gekregen, was allang duidelijk. Dat hij met een jong hoertje het bed in is gedoken, is een wél bestaande zaak. Dus ik zou niet weten waarom ik hem geen schuinmarcheerder mag noemen.

Het oordeel dat over zijn zonde geveld moet worden, laat ik verder met alle liefde over aan zijn geloofsgenoten. Die zijn daar doorgaans nogal goed in. :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:23:04 #169
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126482321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:05 schreef arjan1212 het volgende:
Ribery is geen moslim
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_126482372
Licht overdreven reactie maar ik begrijp dat hij pissig is. Totaal onnodig, hoe moeilijk is het om een beetje rekening te houden met je teammakkers.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_126482771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat de discussie over het biergooien een hypothetisch karakter had gekregen, was allang duidelijk. Dat hij met een jong hoertje het bed in is gedoken, is een wél bestaande zaak. Dus ik zou niet weten waarom ik hem geen schuinmarcheerder mag noemen.

Het oordeel dat over zijn zonde geveld moet worden, laat ik verder met alle liefde over aan zijn geloofsgenoten. Die zijn daar doorgaans nogal goed in. :')
Je noemt hen niet om die reden schuinsmarcheerder, dat is gewoon duidelijk uit je posts. Je noemt hem hypocriet omdat hij vanwege zijn geloof geen alcohol zou mogen drinken en boos wordt als een teamgenoot bier over hem heengiet, terwijl hij wel seks zou hebben gehad met een minderjarige prostituee. Als je dat niet bedoelt, dan formuleer je je posts niet goed.

Nu blijkt dat hij NIET boos was, NIET zo'n streng gelovige moslim is dat hij geen alcohol mag drinken (de beste man drinkt zelf ook wel eens een glaasje), en toch blijf je het volhouden. En dat terwijl er dus geen enkele reden meer is om ook maar van enige hypocrisie te kunnen spreken. Ja, dattie jaren geleden een keer z'n vrouw bedrogen heeft. En hoe vaak komt dat wel niet voor? Is dat serieus echt een reden om even moreel verheven te gaan doen? Don't man, just don't :')
pi_126483344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je noemt hen niet om die reden schuinsmarcheerder, dat is gewoon duidelijk uit je posts. Je noemt hem hypocriet omdat hij vanwege zijn geloof geen alcohol zou mogen drinken en boos wordt als een teamgenoot bier over hem heengiet, terwijl hij wel seks zou hebben gehad met een minderjarige prostituee. Als je dat niet bedoelt, dan formuleer je je posts niet goed.

Nu blijkt dat hij NIET boos was, NIET zo'n streng gelovige moslim is dat hij geen alcohol mag drinken (de beste man drinkt zelf ook wel eens een glaasje), en toch blijf je het volhouden. En dat terwijl er dus geen enkele reden meer is om ook maar van enige hypocrisie te kunnen spreken. Ja, dattie jaren geleden een keer z'n vrouw bedrogen heeft. En hoe vaak komt dat wel niet voor? Is dat serieus echt een reden om even moreel verheven te gaan doen? Don't man, just don't :')
Ik legde inderdaad een link tussen de veronderstelde (onjuiste) ophef over het biergooien en het eerdere gedrag van Ribéry. Dat het biergiet-verhaal niet klopt, verandert nog steeds niks aan de "staat van dienst" van Ribéry.

Het blijft toch hypocriet als je met iemand trouwt, kinderen verwekt, jezelf tot de islam bekeert, om vervolgens iets te doen dat zéér strijdig is met dezelfde religie. Maar als die man het aan zichzelf en zijn vrouw kan uitleggen, zal het mij verder een rotzorg zijn, joh.... ik lig er echt niet wakker van.
pi_126483925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft toch hypocriet als je met iemand trouwt, kinderen verwekt, jezelf tot de islam bekeert, om vervolgens iets te doen dat zéér strijdig is met dezelfde religie. Maar als die man het aan zichzelf en zijn vrouw kan uitleggen, zal het mij verder een rotzorg zijn, joh.... ik lig er echt niet wakker van.
Stel dat het andersom ging, hij was eerst religieus, werd atheïst, trouwde etc.
Zou het dan minder hypocriet zijn?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:59:21 #174
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126484100
Ik had altijd begrepen dat moslimmannen meerdere vrouwen mochten hebben, dus dan kan je hem ook geen schuinsmarcheerder noemen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:00:56 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126484196
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

Stel dat het andersom ging, hij was eerst religieus, werd atheïst, trouwde etc.
Zou het dan minder hypocriet zijn?
Wel verstandiger B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')