quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Anouk zien en horen? Met commentaar van deze helden?quote:
Lalalalalalalaaaaaaaaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Servië heeft wel de ideale loting voor zo'n liedje dat goed blijft hangen.
Ik dacht dat het alleen een paar vragen waren op papier zeg maar, maar toen kwam ik in die hotelkamer en toen bleek er een Belgische tv ploeg te zijnquote:
aah wat leuk. klinkt als een schatje !quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen een paar vragen waren op papier zeg maar, maar toen kwam ik in die hotelkamer en toen bleek er een Belgische tv ploeg te zijnDie namen dus op dat hij geïnterviewd werd. Kreeg ik ineens een camera op mijn neus gericht en zo'n microfoonhengel boven mijn hoofd. Dacht serieus dat ik het af zou sterven van de zenuwen.
Tot bleek dat ie zelf superverlegen was en heel schattig en het zelf ook eng vond en daarna ging hij zitten vertellen over dat ie vroeger al songfestival keek met zijn ouders enzo en ging het vanzelf. Erg leuk!
Leuk mens wel eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
Despina speelt de rol van sterke vrouw in een moeilijke tijd. Go meid!
Gaaf! Hoe heb je dat interview geregeld als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen een paar vragen waren op papier zeg maar, maar toen kwam ik in die hotelkamer en toen bleek er een Belgische tv ploeg te zijnDie namen dus op dat hij geïnterviewd werd. Kreeg ik ineens een camera op mijn neus gericht en zo'n microfoonhengel boven mijn hoofd. Dacht serieus dat ik het af zou sterven van de zenuwen.
Tot bleek dat ie zelf superverlegen was en heel schattig en het zelf ook eng vond en daarna ging hij zitten vertellen over dat ie vroeger al songfestival keek met zijn ouders enzo en ging het vanzelf. Erg leuk!
Beetje een ondergewaardeerd nummer. Pretentieloos, maar daardoor misschien ook wel een beetje saai.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
Despina speelt de rol van sterke vrouw in een moeilijke tijd. Go meid!
Ik denk omdat de organisatie dan denkt dat ze de boel aan het filmen is met haar webcam?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Vraagje... Waarom draait ze de laptop niet gewoon een kwartslag zodat ze én het scherm kan kijken én het scherm kan kijken?
Ze is net 21, niet zo kritisch.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Vraagje... Waarom draait ze de laptop niet gewoon een kwartslag zodat ze én het scherm kan kijken én het scherm kan kijken?
Maar die is aan de andere kantquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
de organisatie dan denkt dat ze de boel aan het filmen is met haar webcam?
Ik was samen met Dirkh en MissBliss naar de persdag van Eurovision in Concert.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe heb je dat interview geregeld als ik vragen mag?
Ik zag 'm inderdaad niet voorbijkomen, hij zal niet blij zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
En nu heeft België volgens mij ook het interview overgeslagen
Lijkt me wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Evertjan het volgende:
naar die blessure van haar is toch gewoon een smoes?
Nee, hier ligt het toch een beetje anders... De interviewers wilden hem niet, bang dat hij zelfs dat vals zou doenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik lees al een tijdje mee hier, maar ik herinner me wel foto's van Blue, Harel Skaat etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was samen met Dirkh en MissBliss naar de persdag van Eurovision in Concert.
Toen moesten we verzamelen in een hotel in Zaandam voor interviews en daarna met de bus naar de Zaanse schans, waar de artiesten dan gewoon in het wild rondliepen en we foto's mochten maken enzoIk zal zo het topic eens terugzoeken. We waren er dus namens FOK!
Graham doet alleen de finale.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Steve het volgende:
Ik kan niet kijken morgen, vergadering waar ik niks van wist.. Ga de BBC maar opnemen, Graham Norton heeft altijd wel leuk commentaar.
Die ziet de bui al hangenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag 'm inderdaad niet voorbijkomen, hij zal niet blij zijn geweest.
Moldavië was er heel kortquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Moldavie spreekt ook niet... stemproblemen... nou Anouk is in ieder geval niet de enige
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee hier, maar ik herinner me wel foto's van Blue, Harel Skaat etc.
Roberto no happy?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Moldavie spreekt ook niet... stemproblemen... nou Anouk is in ieder geval niet de enige
Godzijdank ziet hij in dat Noorwegen moet winnenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
http://www.kolumbus.fi/jarpen/winner13.htm
Daar is ie dan.
En wegens onze miserabele historie zitten we niet in de top 5.
Deze meneer doet dit al jaren en zit er vaak redelijk dichtbij.
Noorwegen als winnaar is verrassend. Ik zou het zelf wel toejuichen als dat gebeurtquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
Daar is ie dan.
Fiiiiiiinaaaale, ooohooooquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
Daar is ie dan.
Tja. Zijn top 4 heeft of 21 of 22 punten. Dus het is wel erg close allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Noorwegen als winnaar is verrassend. Ik zou het zelf wel toejuichen als dat gebeurt
Maar wel in de finalequote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
Daar is ie dan.
Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch raar? Frankrijk mocht twee jaar geleden niet ook nog een keer
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Top![]()
Maar ze kwam de pers weer niet te woord.
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?
zoiets had roemenie ook vorig jaarquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...
Omdat 't Belgskes zijn!quote:
Als ze morgen door de halve finale komt, zal ze heus wel met de pers praten, alles wat ze de laatste dagen had kunnen zeggen, zou net zo goed in haar nadeel kunnen werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.
Ik denk dat meneer aardig in de buurt kan zittenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
Daar is ie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |