Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch raar? Frankrijk mocht twee jaar geleden niet ook nog een keer
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Top![]()
Maar ze kwam de pers weer niet te woord.
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?
zoiets had roemenie ook vorig jaarquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...
Omdat 't Belgskes zijn!quote:
Als ze morgen door de halve finale komt, zal ze heus wel met de pers praten, alles wat ze de laatste dagen had kunnen zeggen, zou net zo goed in haar nadeel kunnen werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.
Ik denk dat meneer aardig in de buurt kan zittenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
http://www.kolumbus.fi/jarpen/winner13.htm
Daar is ie dan.
En wegens onze miserabele historie zitten we niet in de top 5.
Deze meneer doet dit al jaren en zit er vaak redelijk dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |