Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch raar? Frankrijk mocht twee jaar geleden niet ook nog een keer
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Top![]()
Maar ze kwam de pers weer niet te woord.
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat mensen zich daar te druk over maken.
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Frankrijk hoeft doorgaans toch heen halve finales te doen?
zoiets had roemenie ook vorig jaarquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat was in de finale toen, maar hij mocht toen niet over, oortje was een gevalletje 'jammer, pech'...
Omdat 't Belgskes zijn!quote:
Als ze morgen door de halve finale komt, zal ze heus wel met de pers praten, alles wat ze de laatste dagen had kunnen zeggen, zou net zo goed in haar nadeel kunnen werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het wel los gaat lopen, het zal haar vast wel wat stemmen kosten maar niet massaal.
Ik denk dat meneer aardig in de buurt kan zittenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef TDHS het volgende:
http://www.kolumbus.fi/jarpen/winner13.htm
Daar is ie dan.
En wegens onze miserabele historie zitten we niet in de top 5.
Deze meneer doet dit al jaren en zit er vaak redelijk dichtbij.
ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat Belgisch lied uiteindelijk best lekker opgepimpt eigenlijk
Serieus?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Top![]()
Maar ze kwam de pers weer niet te woord.
ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer aardig in de buurt kan zittenVolgende jaar in Oslo, en missschien (met de opleving door Anouk) een Amsterdam 2015?
twitter:hjdeventer twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:53:18YEAAAAAHHH! @Anouk did a great job! Biggest applause in this jury-semi! #Eurovision #Anouk reageer retweet
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:45:34Netherlands should also be through based on that performance! #Anouk blissfully simple. #eurovision reageer retweet
Niet Denemarken dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oslo, Baku of heel misschien Rome 2014. Iets anders zie ik niet winnen.
Niet alweer Baku, zeker niet met die meuk waarmee ze de afgelopen jaren aan kwamen qua liedjes... maar ja, ze wonnen er al eerder mee...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Baku, alsjeblieft niet!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kopenhagen en Berlijn zou nog kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kiev sluit ik zeker niet uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Kopenhagen en Berlijn zou nog kunnen.
Pssst, je vergeet Amsterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben een Rotterdammert, maar in godsnaam niet in AHOYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |