Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Rachilda het volgende:
twitter:ED_nieuwsfeed twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:13:05Politie zoekt in De Rips naar vermiste broertjes http://t.co/QbDKHIaj7H reageer retweet
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef blup het volgende:
Op basis van die waarnemingen en gsm gegevens en de tijden daarvan zou dit een MOGELIJKE route kunnen zijn:
https://maps.google.nl/ma(...)heeze&t=h&mra=ls&z=9
Als voorbeeld even de peel, en de veluwe gepakt als zijnde grote bossen..
maw, .. goed..
Dit dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet "in overleg met de politie". De politie heeft allang aangegeven het liever niet te willen ivm het eventueel wissen van sporen en bewijsmateriaal, maar omdat de politie zich bewust is van het feit dat ze dergelijke speurneuzen toch niet kunnen tegenhouden staan ze het oogluikend toe, maar sturen ze voor de zekerheid toch maar een mannetje om een oogje in het zeil te houden zodat er geen ál te gekke dingen gebeuren.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:27:52Duikers gaan bij markeringsboei zoeken #vermistebroertjes #geulle http://t.co/wSd0xs5rLN @sgerits reageer retweet
Ah, jij had ook Milheeze in je lijst staan.... daar is die zandafgraving.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.quote:
Dat er ook camerabeelden waren op de terugweg bij Rhenen wist ik nog niet..lees ik in bovenstaand artikel voor het eerstquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Rachilda het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)_vermiste_broertjes_
We hebben van de heenweg die de vader heeft gereden vanaf Vleuten naar Zuid-Limburg voldoende gegevens om zeker te weten welke route hij heeft genomen. Maar van de tijd en de route tussen maandagavond kwart over 10 in Neerbeek en dinsdagmorgen 10 over half 2 in Rhenen ontbreekt elk spoor'', aldus de zegsman van de politie.
Het rechercheteam houdt er rekening mee dat de 38-jarige vader, die later in Doorn zelfmoord pleegde, in Zuid-Limburg expres zijn mobiele telefoon heeft uitgeschakeld, zodat zendmasten geen gegevens van zijn route konden oppikken. Pas dinsdagochtend vroeg is er weer een signaal via een zendmast in Leersum.
Kort daarvoor is op een camerabeeld te zien dat de vader in het nabijgelegen Rhenen rijdt. ,,Op dat beeld kunnen we de kinderen niet zien. Maar misschien zaten ze toch in de auto, zo midden in de nacht kunnen ze wel liggen te slapen op de achterbank. We moeten de kinderen zelf zien om te weten wanneer ze nog bij hun vader
Als jij paragsnot wilt worden mag datquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jij had ook Milheeze in je lijst staan.... daar is die zandafgraving.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:28:30@Rosey333 Bij eerste run is niets gevonden. Op dit moment vindt 2de run plaats. reageer retweet
Was al bekend hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dat er ook camerabeelden waren op de terugweg bij Rhenen wist ik nog niet..lees ik in bovenstaand artikel voor het eerst
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al een ander blokje gemaakt, toen die 22.45 nog niet bekend was, en zo ongeveer in het midden van dat blokje, bleek het zandwinningsgebied boven Deurne te liggen.... dat ligt in mijn huidige blokje iets onder het midden, maar het scheelt nog steeds niet veel.
Daar kreeg ik een beetje de kriebels van, dat is typisch zo'n plek die heel geschikt lijkt om....
goed bezig!!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...
Dat is niet bepaald overleg lijkt me, de politie weet dat ze de mensen niet tegen kan houden en verzoekt daarom melding te maken van de geplande zoekacties, zodat ze in de buurt kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.
Ik zeg niet dat de politie er op zit te wachten he?
Dan heb ik een andere definitie van overleg dan jij schijnbaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.
Roepen dat je het gaat doen en dat de politie er dan van ellende maar iemand heen stuurt is geen overleg. Dat is eenzijdig iets roepen waar de politie dan maar op anticipeert.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
twitter:Rosey333 twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:32:09@JulianRubenNL Volgens politiewoordvoerder hebben ze al 2 x gezocht en beide keren niets gevonden. reageer retweet
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:32:30Een derde duiker gaat op dit moment het 'ondiepere gedeelte' in #geulle #vermistebroertjes http://t.co/VxNH3oENkg reageer retweet
Ik heb eergisteren(op twitter) gelezen dat men bijv voor de vrijwillige zoektocht gisteren in Limburg op toestemming van de politie van Beek wachtte.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Roepen dat je het gaat doen en dat de politie er dan van ellende maar iemand heen stuurt is geen overleg. Dat is eenzijdig iets roepen waar de politie dan maar op anticipeert.
Meerdere vrijwilligers.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Wat ik ff gemist heb, wie is degene die dat JulianRubenNL twitteraccount beheert eigenlijk?
Is vast al dertig keer gevraagd, sorry
Geen idee, het is iig niet iemand die de familie kent, het is gewoon iemand die z'n bestaande twitteraccount gewijzigd heeft.....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Wat ik ff gemist heb, wie is degene die dat JulianRubenNL twitteraccount beheert eigenlijk?
Is vast al dertig keer gevraagd, sorry
Ja maar mensen die er ook echt wat mee te maken hebben, of gewoon sensatiezoekers?quote:
twitter:Sanders_Paul twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:36:11Duikers laten twee boeien te water in visvijver #geulle. Vermoedelijk voor zoekpatroon duikers. Zoeken gaat verder. http://t.co/QiGB7nH1BA reageer retweet
Want zonder toestemming was er echt niemand het gebied ingegaan natuurlijk... echt niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren(op twitter) gelezen dat men bijv voor de vrijwillige zoektocht gisteren in Limburg op toestemming van de politie van Beek wachtte.
Geen idee. Ze hebben iig wel contact met de politie.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar mensen die er ook echt wat mee te maken hebben, of gewoon sensatiezoekers?
Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want zonder toestemming was er echt niemand het gebied ingegaan natuurlijk... echt niet.
Die mensen rijden allemaal voor nop daar naartoe, en gaan braaf weer naar huis als de toestemming voor de aangekondigde zoektocht niet verleend wordt.
Contact met... of lezen ze gewoon de twitterberichten van de pliesie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben iig wel contact met de politie.
Tis geen bekvechtenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotje
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:37:19Vanaf andere kant huidige situatie visvijver #geulle #vermistebroertjes http://t.co/CqUHRiupoJ reageer retweet
Ik kan er eerlijk gezegd met m'n hoofd niet bij dat jij achter de initiatieven van de vrijwillige zoekacties lijkt te staan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotje
Dat sta ik ook niet, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd met m'n hoofd niet bij dat jij achter de initiatieven van de vrijwillige zoekacties lijkt te staan.
Je lijkt het te vergoeilijken en goed te praten namelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat sta ik ook niet, hoe kom je daar bij?
Anders was ik er zelf wel naar toegegaan
Dat doe ik (mijns inziens) niet. Ik geef alleen aan dat eea "in overleg" (noem het zoals je wilt) met de politie gebeurt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je lijkt het te vergoeilijken en goed te praten namelijk.
Nee, ik kan het uiteraard mis hebben. My bad, maar ik vond je die indruk wekken omdat je ook in eerdere topics het al - in mijn ogen - enigzins opnam voor de zelfbenoemde speurneuzen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe ik (mijns inziens) niet. Ik geef alleen aan dat eea "in overleg" (noem het zoals je wilt) met de politie gebeurt.
Heb nog niet gehoord dat ze al klaar zijn bij de visvijver.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef blanket het volgende:
Maar goed...vijver niks...en doornse gat ook niks. Kortom weer terug bij af?
Dan weet je nu dat ik dat niet doequote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik kan het uiteraard mis hebben. My bad, maar ik vond je die indruk wekken omdat je ook in eerdere topics het al - in mijn ogen - enigzins opnam voor de zelfbenoemde speurneuzen.
Ze duiken nog een keer onder lees ik net op twitter. Maar net op radio 1 was die Jens en die zei dat ze aan het afronden zijn en er niets gevonden is.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog niet gehoord dat ze al klaar zijn bij de visvijver.
twitter:KempesHVNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:52:46Duikers nogmaals onder water. Plekken met boeien gemarkeerd. #geulle #vermistebroertjes #hvnl reageer retweet
Kinderen hebben tegenwoordig op die leeftijd standaard hun gordel om, ook als ze slapen (hebben ze geen last van). Kans lijkt mij niet zo groot dat ze op de achterbank met zijn tweeën lagen als ze niet te zien zijn op de beelden. Iemand moet toch wel weten of ze standaard in de gordels gingen bij hun vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Rachilda het volgende:
Kort daarvoor is op een camerabeeld te zien dat de vader in het nabijgelegen Rhenen rijdt. ,,Op dat beeld kunnen we de kinderen niet zien. Maar misschien zaten ze toch in de auto, zo midden in de nacht kunnen ze wel liggen te slapen op de achterbank[/b]. We moeten de kinderen zelf zien om te weten wanneer ze nog bij hun vader
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:56:51Over een paar minuten op RTV Utrecht uitgebreid aandacht voor de zoektocht naar de #vermistebroertjes #doornsegat #geulle reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers komen weer boven water #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers zitten nu op ee dixie te poepen #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef blup het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers zitten nu op ee dixie te poepen #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
Misschien lette hij daar zelf niet op en liet hij het de kinderen zelf doen. Je moet 100% kunnen uitsluiten of ze op die achterbank zaten of niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kinderen hebben tegenwoordig op die leeftijd standaard hun gordel om, ook als ze slapen (hebben ze geen last van). Kans lijkt mij niet zo groot dat ze op de achterbank met zijn tweeën lagen als ze niet te zien zijn op de beelden. Iemand moet toch wel weten of ze standaard in de gordels gingen bij hun vader.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef blup het volgende:
Hihi. Dat werd hier thuis ook geroepen. Ik denk dat het moeilijk is om er op een kinderlijk niveau goed mee om te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef blanket het volgende:
omg...die uitzending van RTVutrecht...licht van hoop...leerzaam om te zien hoe de kinderen de school binnen kwamen.... I need a drink.
Tuurlijk is dat moeilijk..dat snap ik wel. Maar het klonk wel erg zweefteverig.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Hihi. Dat werd hier thuis ook geroepen. Ik denk dat het moeilijk is om er op een kinderlijk niveau goed mee om te gaan.
Uhu, mee eens. Sowieso was mijn gedachte: Zo'n theelicht brand toch maar voor vier, vijf uurtjes? Als een kind zo'n lichtje uit zou zien gaan, is dat dan niet juist heel verdrietig voor ze? Nja.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat moeilijk..dat snap ik wel. Maar het klonk wel erg zweefteverig.
twitter:rtvutrecht twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:18:52Politie staakt zoektocht naar vermiste broertjes Ruben en Julian in vijver in Limburgse Geulle http://t.co/HfZEiUpjNK reageer retweet
Ik volg alles gewoon via twitter. Info is daar meestal wat sneller dan de reguliere media. En verder vind ik het leuk om info te horen van boeren, burgers en buitenlui ter plaatsequote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Chadi het volgende:
Waarom zit iedereen die mensen zo op de huid. Kunnen ze straks 2 minuten eerder dan NOS melden dat ze gevonden zijn of zo
En als ze niet op de achterbank zitten zegt dat nog niet alles. Zouden ook (levenloos) in de kofferbak van de auto kunnen liggen...quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien lette hij daar zelf niet op en liet hij het de kinderen zelf doen. Je moet 100% kunnen uitsluiten of ze op die achterbank zaten of niet.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:32 schreef BenGepeept het volgende:
Bel alsjeblieft een afdeling van de FBI, dan zijn die kereltjes binnen 12 uur gevonden. Dit geklungel moet zo frustrerend zijn voor de moeder.
Teveel tv gekekenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:32 schreef BenGepeept het volgende:
Bel alsjeblieft een afdeling van de FBI, dan zijn die kereltjes binnen 12 uur gevonden. Dit geklungel moet zo frustrerend zijn voor de moeder.
Jij kijkt teveel TVquote:Op maandag 13 mei 2013 17:32 schreef BenGepeept het volgende:
Valt wel mee, blijft redelijk hangen bij regionale omroepen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef blup het volgende:
De media aandacht gaat mij nu wel wat ver hoor.
Hij zou toch niet een soort van 'laatste wens' van de jochies hebben willen vervullen he? 'Waar willen jullie naartoe?'quote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef MikeOnv het volgende:
Van dichtbij.nl: Vermiste Ruben en Julian speelden af en toe in het Bunderbos met andere kinderen'
ELSLOO - Dat de politie de afgelopen dagen juist het Bunderbos heeft uitgekamd in haar zoektocht naar de vermiste jongens Ruben (7) en Julian (9) uit Zeist heeft ermee te maken dat de kinderen er in het verleden diverse keren hebben gespeeld. Dat deden ze samen met de kinderen van een ex-vriendin van de inmiddels overleden vader, die in Neerbeek woont. Dat heeft een familielid van de ex-vriendin vanmiddag gezegd tegen Dichtbij.nl.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, blijft redelijk hangen bij regionale omroepen.
En HvN natuurlijk.
Hoezo verklaart dat dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef MikeOnv het volgende:
Precies. Een laatste wens vervullen, dat dacht ik ook. Dat verklaart ook waarom hij pas daarna zijn mobiele telefoon heeft uitgezet.
Het zegt in ieder geval dat ze tot die plaats waar ze niet meer op de achterbank zaten kunnen worden gezocht.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:32 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
En als ze niet op de achterbank zitten zegt dat nog niet alles. Zouden ook (levenloos) in de kofferbak van de auto kunnen liggen...
Is het slotje van deze reeks al gevonden?quote:
De tocht naar Zuid-Limburg hoeft niet geheim te blijven, want daar is hij niets van plan. Hij neemt zijn zoontjes mee naar een plek die ze graag willen zien (de visvijver waar ze samen vaak zijn geweest). Pas daarna voert hij zijn plan uit en moet de mobiele telefoon uit om ervoor te zorgen dat zijn vrouw niet te weten komt waar hij ze mee naartoe neemt.quote:
Maar dat was in het holst van de nachtquote:Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef MikeOnv het volgende:
[..]
De tocht naar Zuid-Limburg hoeft niet geheim te blijven, want daar is hij niets van plan. Hij neemt zijn zoontjes mee naar een plek die ze graag willen zien (de visvijver waar ze samen vaak zijn geweest). Pas daarna voert hij zijn plan uit en moet de mobiele telefoon uit om ervoor te zorgen dat zijn vrouw niet te weten komt waar hij ze mee naartoe neemt.
De visvijver ligt NIET in het Bunderbos.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef MikeOnv het volgende:
[..]
De tocht naar Zuid-Limburg hoeft niet geheim te blijven, want daar is hij niets van plan. Hij neemt zijn zoontjes mee naar een plek die ze graag willen zien (de visvijver waar ze samen vaak zijn geweest). Pas daarna voert hij zijn plan uit en moet de mobiele telefoon uit om ervoor te zorgen dat zijn vrouw niet te weten komt waar hij ze mee naartoe neemt.
Ah zo bedoel je. Ok, snap het.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef MikeOnv het volgende:
[..]
Ken jij de plek? Hoe ver ligt het allemaal van elkaar af?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De visvijver ligt NIET in het Bunderbos.
Nee maar echt toch. Lijkgeur en bloedsporen in de auto en ineens niet mee willen werken aan onderzoeken, zoiets.quote:
speculaas...quote:
Het ligt idd niet heel ver van elkaar af.Desalniettemin klopt het gewoon wat ik zegquote:Op maandag 13 mei 2013 17:47 schreef MikeOnv het volgende:
[..]
Ken jij de plek? Hoe ver ligt het allemaal van elkaar af?
Nee, hadden ze niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:47 schreef hijweer het volgende:
Hadden die kinderen zelf eigenlijk geen telefoon bij? Tegenwoordig zie je er genoeg van een jaar of 9 met een gsm lopen.
En hoe weet je dat zo zeker?quote:
Gelezen (weet niet meer waar, sorry).quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelezen (weet niet meer waar, sorry).
Nee maar serieus toch. Die kinderen zijn niet ontvoerd, ze hebben geen verkeersongeluk gehad of uitgegleden en in een ravijn gevallen. De ouders hebben een situatie gecreëerd die leidde tot de dubbele moord.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:48 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee maar echt toch. Lijkgeur en bloedsporen in de auto en ineens niet mee willen werken aan onderzoeken, zoiets.
Tsja. Zou kunnen ja, dat moeten ze wel serieus nemen als dat wordt gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gezicht het volgende:
Even wat inside info:
Mijn moeder is bevriend met de vrouw van de man die de doorslaggevende tip heeft gegeven omtrent het zoeken in het Bunderbos.
Deze man zou de avond voor de zoektocht in Elsloo begon rond half elf zijn honden hebben uitgelaten in het bos. Hier heeft hij, zoals mij verteld is, 2 kinderen "papa, papa!" oid. hebben hoeren roepen. Later kwam hij een man tegen die hem niet aankeek en niet begroette, terwijl dat normaal gesproken toch wel zou gebeuren in een klein dorp als Elsloo.
Bron: mij ma.
lulwa als dat leggit is.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gezicht het volgende:
Even wat inside info:
Mijn moeder is bevriend met de vrouw van de man die de doorslaggevende tip heeft gegeven omtrent het zoeken in het Bunderbos.
Deze man zou de avond voor de zoektocht in Elsloo begon rond half elf zijn honden hebben uitgelaten in het bos. Hier heeft hij, zoals mij verteld is, 2 kinderen "papa, papa!" oid. hebben hoeren roepen. Later kwam hij een man tegen die hem niet aankeek en niet begroette, terwijl dat normaal gesproken toch wel zou gebeuren in een klein dorp als Elsloo.
En hij hoort kinderen schreeuwen rond half 11 's avonds en gaat niet even kijken ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gezicht het volgende:
Even wat inside info:
Je hoort wat in een bos en dan weet je waar je moet gaan kijken?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef Lpunt het volgende:
[..]
En hij hoort kinderen schreeuwen rond half 11 's avonds en gaat niet even kijken ofzo.
Vreemd hoor.
Je gaat dan toch op het geluid af? Of je loopt doodnormaal verder zonder erop in te gaan (is normaal blijkt). Kan ook hoor, zou ik dan weer niet doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoort wat in een bos en dan weet je waar je moet gaan kijken?
Gewoon de honden erop af sturen natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoort wat in een bos en dan weet je waar je moet gaan kijken?
Ik snap er niks van. Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef renevanlaaren het volgende:
op Facebook zegt iemand een bal te hebben gezien dus wil weten welke kleur dan weet hij ook waar ze moeten zoeken.politie wilde er niks mee doen zei hij.
Rete verdacht natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gezicht het volgende:
Later kwam hij een man tegen die hem niet aankeek en niet begroette, terwijl dat normaal gesproken toch wel zou gebeuren in een klein dorp als Elsloo.
Als er een aardige tijdspanne tussen het roepen en de man tegenkomen is het inderdaad erg verdacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef Lpunt het volgende:
[..]
En hij hoort kinderen schreeuwen rond half 11 's avonds en gaat niet even kijken ofzo.
Vreemd hoor.
er zei een man op de tv de kinderen gezien te hebben met de vader en dat ze een bal bij zich haddenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat bedoel je?
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg omg zie dat de vaste club hier* warm thuiskomen dit dat DE koffie enzow *
Ik denk dat iemand op Facebook de kleur van de bal wil weten die de jongetjes maandagmiddag bij hadden in het Doornse Gat. Een man uit Bilthoven beweert ze daar gezien te hebben met hun vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat bedoel je?
omdat die bal misschien in de kofferbak lag en dus niet zoek isquote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef renevanlaaren het volgende:
op Facebook zegt iemand een bal te hebben gezien dus wil weten welke kleur dan weet hij ook waar ze moeten zoeken.politie wilde er niks mee doen zei hij.
En bij het Doornse Gat ook niet toch?twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 13-05-2013 om 18:03:14Politie is vandaag weer volop bezig geweest met het onderzoek naar de #vermistebroertjes. Veel tips nagetrokken. In #Geulle niets gevonden. reageer retweet
ze hebben een bal in het bos gezien met zoekenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat die bal misschien in de kofferbak lag en dus niet zoek is
Nou ik zou sowieso niet stug doorlopen als ik 's avonds in een bos kinderen papa hoor schreeuwen. Maar oke.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als er een aardige tijdspanne tussen het roepen en de man tegenkomen is het inderdaad erg verdacht.
ongeveer in het middenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar ligt Geulle precies op die kaart in de OP?
dat kan, liggen misschien wel 10 ballen. Maar als de bal van de jongens in de kofferbak lag dan is die bal dus niet zoek.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze hebben een bal in het bos gezien met zoeken
Dat dacht ik ook al. En ook met het gevaar dat je over een tak struikelt of tegen een boom aan knalt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Lpunt het volgende:
Ik zou niet eens 's avonds in een bos gaan lopen, eng.
is dat bekend dat dat die bal er nog is ?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kan, liggen misschien wel 10 ballen. Maar als de bal van de jongens in de kofferbak lag dan is die bal dus niet zoek.
Aquote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar ligt Geulle precies op die kaart in de OP?
Ja, ze staan op beelden bij het onbemande tankstation in Neerbeek.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weten ze zeker dat de kids in de auto hebben gezeten? misschien heeft ie het spanband wel gebruikt om in een boom te komen en heeft ie ze daar verstopt. geen hond die ze daar nog vindt natuurlijk.
Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Dank.quote:
whiskerquote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ze staan op beelden bij het onbemande tankstation in Neerbeek.
nee, maar een mogelijke verklaring dat de politie niks doet met de melding over een gevonden balquote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
is dat bekend dat dat die bal er nog is ?
sorry heb ik gemist dan.
Wist je serieus niet waar Geulle ligt?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, kijk, daar heb ik wat aan. Dank.
Iemand uit Bilthoven gaat daar regelmatig met z'n hond lopen??quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand op Facebook de kleur van de bal wil weten die de jongetjes maandagmiddag bij hadden in het Doornse Gat. Een man uit Bilthoven beweert ze daar gezien te hebben met hun vader.
limburg is buitenland hierzo. ik kende het ook nietquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wist je serieus niet waar Geulle ligt?
Ik verwonder me elke dag nog hoe dom de gemiddelde Fokker is.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
limburg is buitenland hierzo. ik kende het ook niet
ik wist het niet eens precies en ik woon in sittard-geleenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
whiskeren waren er al meer beelden opgedoken waar iets over bekend gemaakt is.
ja op basis hiervan dat concluderen getuigt van intelligentiequote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik verwonder me elke dag nog hoe dom de gemiddelde Fokker is.
Volgens RTV Utrecht welquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand uit Bilthoven gaat daar regelmatig met z'n hond lopen??
Stond vanmiddag ook op de website van de Telegraaf idd. Ook een door de FBI opgeleide profiler zou op de zaak gezet worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
Hoorde net op nieuws dat ze nu de hulp inroepen van een belse eenheid. Gespecialiseerd in vermissingen. Maar een woordvoerder daarvan zei ook al: er is niks wat een aanknoop punt is. Een hopeloze zaak lijkt het
Ik hoop het. Niet dat ze dood zijn, maar wel dat als ze dood zijn ze iig niet bang geweest zijn of pijn hebben gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Die zijn gedrogeerd en hij heeft met ze rondgereden tot ze 'out' waren... Een 'zachte' manier om te gaan, nog een laatste kus, een teddybeer mee en niemand vindt ze ooit nog terug...
Man komt zelf aan het woord. Staat vast wel filmpje van op de site van RTV Utrecht.quote:
Is dat onmogelijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef renevanlaaren het volgende:
mij lijkt het dat ze toch in het doornse bos zijn gewoon om het feit hoe kan je auto rijden als je net je 2 kinderen heb vermoord?
Stond dus vanmiddag al in de Telegraafquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef onlogisch het volgende:
EditieNL meldt dat ze nu een profiler in gaan zetten
Dat geeft wel aan hoe wanhopig de politie is
Kan jij je dat voorstellen? Ik namelijk niet...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar ik zou het niet kunnen
Sinds wanneer is het een feit dat het niet mogelijk is?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef renevanlaaren het volgende:
mij lijkt het dat ze toch in het doornse bos zijn gewoon om het feit hoe kan je auto rijden als je net je 2 kinderen heb vermoord?
Ik heb zo'n vermoeden dat de politie dat ook wel heeft bedachtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een aanknopingspunt kan zijn hoeveel benzine er nog in de auto zit. mensen die nog even moeten rijden tanken hem meestal vol, dus dan kan iig gezien worden of hij niet stiekem veel noordelijker is gereden en daarna weer teruggereden is en de telefoon aanzetten wellicht gewoon een afleidingsmanoeuvre was.
Jasper S. Heeft ook niemand wat aan gemerkt, en heeft ook nog gewoon naar huis gefietst.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef renevanlaaren het volgende:
weet ik toch liefje. lekker alle opties die ik kan verzinnen opnoemen zodat ik achteraf kan zeggen, zie je wel, ik wist het! <insert quote>quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de politie dat ook wel heeft bedacht
Waarom zou je dat willen? Is dat stoer?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet ik toch liefje. lekker alle opties die ik kan verzinnen opnoemen zodat ik achteraf kan zeggen, zie je wel, ik wist het! <insert quote>
uiteraard. dingen inzien begrijpen die anderen niet snappen is vet stoerquote:Op maandag 13 mei 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Is dat stoer?
Nee niet precies maar toch wel dat het in zuid-limburg ligt hoop ik..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef Plums het volgende:
[..]
ik wist het niet eens precies en ik woon in sittard-geleen
zuid limburg - zuid frankrijk. het is me eenderquote:Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee niet precies maar toch wel dat het in zuid-limburg ligt hoop ik..
Zoals dat de kinderen plotseling door een alien tracktorbeam zijn ontvoerd en vader in opperste wanhoop zelfmoord heeft gepleegd?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me af of er überhaupt nog andere scenario's worden onderzocht dan die waarbij de vader de jongens heeft omgebracht. Is daar iets over bekend?
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me af of er überhaupt nog andere scenario's worden onderzocht dan die waarbij de vader de jongens heeft omgebracht. Is daar iets over bekend?
misschien zitten ze opgesloten in een of andere garagebox in neerbeekquote:Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals dat de kinderen plotseling door een alien tracktorbeam zijn ontvoerd en vader in opperste wanhoop zelfmoord heeft gepleegd?
De jongens zijn in Neerbeek uit de auto gestolen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Burdie het volgende:
Nee. Politie heeft het daar niet over. Alleen over de 1000 tips natrekken en de camerabeelden bekijken. Ze lijken er echter wel van uit te gaan dat vader de kinderen heeft vermoord.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Burdie het volgende:
Dat wordt toch sowieso onderzocht. Er wordt gezocht naar de kinderen. De instanties hebben het niet over zoeken naar de lichamen van de kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
misschien zitten ze opgesloten in een of andere garagebox in neerbeek
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
ja ik wist dat het hier in de buurt ligtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee niet precies maar toch wel dat het in zuid-limburg ligt hoop ik..
Op die leeftijd hebben ze geen teddy meer hoor, nou ja, de oudste toch niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Die zijn gedrogeerd en hij heeft met ze rondgereden tot ze 'out' waren... Een 'zachte' manier om te gaan, nog een laatste kus, een teddybeer mee en niemand vindt ze ooit nog terug...
nog onder m'n cmd + v.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord..
Edit, oh
Limburg, figures.
begraafplaats opzoeken. mooi plekje zoeken. begraven. tada.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Als de vader ze echt met opzet heeft willen verstoppen dan liggen ze vast niet hier in de buurt van Neerbeek en ook niet in de buurt van Doorn.
Als ik een goede verstopplek moest bedenken dan zou iik uitkijken naar een weg die open ligt en ze daar onder begraven.
In Neerbeek waar de weg ook open ligt naast het tankstation zal hij t dan wel niet gedaan hebben want dat is veel te voor de handliggend. Daar heeft de politie vast wel honden laten rondlopen.
Tussen Weert en Eindhoven ligt ook zat bos, bij Budel met lekker veel zand, daar gingen wij vroeger vaak spelen.
Begin maar te zoeken...
Dat zou echt afschuwelijk zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef TC03 het volgende:
Toch wel bizar dat dit zo lang duurt.
Aangezien de vader het zo bedoeld lijkt te hebben denk ik niet dat ze ooit nog gevonden worden.
En ook dat hij alles van te voren al bedacht heeft................. Mensen kun je voor de kop kijken, maar niet in de kop. Iedereen is verschillend en denkt anders. Zie dit topic.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Politie heeft het daar niet over. Alleen over de 1000 tips natrekken en de camerabeelden bekijken. Ze lijken er echter wel van uit te gaan dat vader de kinderen heeft vermoord.
Ik heb nog geen ervaring met die leeftijdquote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op die leeftijd hebben ze geen teddy meer hoor, nou ja, de oudste toch niet.
Op de vakantiefoto's van vorig jaar, die moeder verwijderd heeft, had de jongste weldegelijk een knuffelbeer. 2 zelfs.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op die leeftijd hebben ze geen teddy meer hoor, nou ja, de oudste toch niet.
Dat was blijkbaar wel zijn intentie.quote:
Die van mij heeft tot z'n 11e met een knuffel geslapen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Op de vakantiefoto's van vorig jaar, die moeder verwijderd heeft, had de jongste weldegelijk een knuffelbeer. 2 zelfs.
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je je eigen kinderen vermoord. Toch gebeurt het. Dus wat zo iemand ver nog denkt ontgaat me helemaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaring met die leeftijd
Maar ik bedoelde er meer mee te zeggen dat hij waarschijnlijk zo boos is op z'n ex vanuit een soort van enorme liefde voor z'n kinderen (ook al werkt die nu dus heel vreemd uit). Ik kan me niet voorstellen dat hij ze ergens zomaar heeft neergemikt, die jongens hebben een echte rustplaats gekregen, hij houdt van ze toch....
Toen was ie, wat, 5? Dus dat kan wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Op de vakantiefoto's van vorig jaar, die moeder verwijderd heeft, had de jongste weldegelijk een knuffelbeer. 2 zelfs.
Precies, dat bedoel ik. Maar er zijn ook mensen die daar anders over denken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je je eigen kinderen vermoord. Toch gebeurt het. Dus wat zo iemand ver nog denkt ontgaat me helemaal.
Voor je het weet gaan ze backpacken in Indonesiëquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaring met die leeftijd
Maar ik bedoelde er meer mee te zeggen dat hij waarschijnlijk zo boos is op z'n ex vanuit een soort van enorme liefde voor z'n kinderen (ook al werkt die nu dus heel vreemd uit). Ik kan me niet voorstellen dat hij ze ergens zomaar heeft neergemikt, die jongens hebben een echte rustplaats gekregen, hij houdt van ze toch....
lekker urenlang neuken zonder gezeik van je mams.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze backpacken in Indonesië
ssssshtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
brechtje ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lekker urenlang neuken zonder gezeik van je mams.
quote:
Heb je eindelijk het huis helemaal voor jullie zelfquote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn slapende kinderen.quote:
En dus inderdaad niet zichtbaar voor een camera (en al helemaal niet midden in de nacht)quote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef blup het volgende:
[..]
hmz. die zijn gewend zo in een auto te slapen dus
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.quote:
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef moeke1 het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)953_1401760395_n.jpg
Ja en privèfoto's van anderen.quote:
Jeeh, dat kwam niet eens in me op hoor. Je gaat wel erg ver. Het betreft de knuffels.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.
Ik heb geen Facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en privèfoto's van anderen.
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Dan zet je ze niet op FACEBOOK!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Ik vind het ook niet zo fijn, wetende dat ze waarschijnlijk ergens begraven liggenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
quote:
Dat dus. Ik vind het smakeloos.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie die foto niet op haar Facebook staan. Hoe kom je er aan?
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
Dus als je je leven lekker op orde hebt en af en toe wat leuke foto's online zet moet je er maar tot het einde aan toe mee om je oren geslagen worden als je in een totale crisis zit?quote:
Damn ...quote:
Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:
Die associatie maakte ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.
Ligt toch ook aan de lengte?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoort die jongste trouwens niet nog in een soort autostoeltje te zitten?
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Mirjam het volgende:
Dus als je je leven lekker op orde hebt en af en toe wat leuke foto's online zet moet je er maar tot het einde aan toe mee om je oren geslagen worden als je in een totale crisis zit?
want ja, je hebt het zelf online gezet.
Ben er klaar mee. Weg met dit topicquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.quote:
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.
En dan ook nog van FB van een zus. Dan moet je verdomd hard op zoek zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
Schurfterig gedragquote:
het is er dus gebeurt het. wel leuk om dat van jou te horen met je FOK!paparazzi als tagquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.
Want, ja, je hebt het godverdomme zelf online gezet dus nu gaan we er alemaal op plassen ook.
Urgh.
We hadden het over knuffels. Jullie verzinnen ervan alles bij. Wie is hier eng. Is nooit de opzet geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.
Want, ja, je hebt het godverdomme zelf online gezet dus nu gaan we er alemaal op plassen ook.
Urgh.
Je zet een link van een foto zonder aankondiging wat er in staat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
dus fotos die geplaatst worden op FB, onder het mom van: onder de familie houden enzo. Vind jij dat je ze zo mag plaatsen ?quote:
Ik vind het anders ook behoorlijk "afwijkend" dat er veel mensen zijn die bij grote gebeurtenissen kennelijk de behoefte voelen het hele privèleven van de betrokkenen uit te pluizen en complete familie-albums willen inzien om hun behoefte naar informatie en sensatie te bevredigen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.
ik vind het in elk geval niet kunnen als ze niet zijn geplaatst met het doel om publiekelijk te komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?
De afgelopen jaren word je overspoeld met familiekiekjes van zo'n beetje elke vermoorde
Welnee, dat is dus niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan ook nog van FB van een zus. Dan moet je verdomd hard op zoek zijn geweest.![]()
Ja, jij bent eng in je absurde zucht naar worden gekend in alle informatie. In je overtuiging dat je recht hebt op dit soort foto's te delen Omdat ze op Facebook staan en je ze daarvan kan afplukken. Min is het. Misselijkmakend min en eng. Vooral omdat je het zelf niet doorhebt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef moeke1 het volgende:
Beetje grijs gebied, foto van 2 slapende kinderen kan niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus fotos die geplaatst worden op FB, onder het mom van: onder de familie houden enzo. Vind jij dat je ze zo mag plaatsen ?
Niet? Ik weet niet hoe haar zus heet hoor. Heb daar ook geen behoefte aan. Dit gaat mij gewoon veel te ver.quote:
Maar het gebeurt, wat zou je er aan willen doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind het in elk geval niet kunnen als ze niet zijn geplaatst met het doel om publiekelijk te komen.
En niet alleen in deze zaak, in alle zaken.
Niet als hij incidenteel door iemand vervoerd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoort die jongste trouwens niet nog in een soort autostoeltje te zitten?
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het ook niet kies, maar waarom boos en waarom nu?
De afgelopen jaren word je overspoeld met familiekiekjes van zo'n beetje elke vermoorde
Welk ritueel/welke rituelen heb je het over?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Tropanzia het volgende:
Papa verhangt zich op het laagste punt. In het Doornse gat.
Stel dat hij er inderdaad een vreemd ritueel op nahield zoals een FOK!ker dat hier zojuist beaamde. Is het dan heel gek om te denken dat hij z'n jongens op het hoogste punt van de Utrechtse Heuvelrug heeft verstopt?
De Amerongse berg?
Of juist de andere kant op richting Duitsland.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Kanjer het volgende:
Wat ik mij afvraag,
Waarom is iedereen zo gefixeerd op de mogelijke route?
Hij had tijd genoeg om vlak over de grens naar het nationale park de Kempen te rijden en dan terug richting utrecht.
Dit dus!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.
Ik bedoel meer dat het op een FB pagina van Pietjehenkjeklaasje niet moeilijk is om verbanden met anderen te leggen, daar hoef je absoluut geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Ik weet niet hoe haar zus heet hoor. Heb daar ook geen behoefte aan. Dit gaat mij gewoon veel te ver.
Groot gelijk. het was niet handig, maar om nu allemaal zo op haar in te gaan hakken...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef flugeltje het volgende:
We zitten hier al dagenlang te speculeren...
We zijn allemaal ramptoeristen die al het nieuws rond deze zaak absorberen. Ik vond de foto ook schokkend, maar om het nu schurfterig te vinden dat iemand de foto gevonden heeft? Nah... Een behoorlijk gevalletje voyeurisme, maar daar hebben we allemaal last van....
Om het mogelijke zoekgebied te verkleinen toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Kanjer het volgende:
Wat ik mij afvraag,
Waarom is iedereen zo gefixeerd op de mogelijke route?
Hij had tijd genoeg om vlak over de grens naar het nationale park de Kempen te rijden en dan terug richting utrecht.
Nee, deze ramptoerist heeft dat niet kunnen vinden. Zo wel wisten we dat dagen geleden al.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Die vader had die eigenlijk een account bij Facebook?
Geen idee. Noem het een ritueel of de manier waarop hij zichzelf en z'n kinderen heeft laten verdwijnen en de bepaalde ''gedachte'' daarachter...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk ritueel/welke rituelen heb je het over?
Ja. Je bericht editten.quote:
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.
Inderdaad, verder is die fixatie van bepaalde mensen op het uitpluizen van de hele privè-situatie inclusief alle foto's enz bij grote gebeurtenissen ook nogal vreemd. Welk nut heeft dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar we hebben foto's van die kinderen. Dat is toch voldoende?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel meer dat het op een FB pagina van Pietjehenkjeklaasje niet moeilijk is om verbanden met anderen te leggen, daar hoef je absoluut geen moeite voor te doen.
Er is niks aan te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het gebeurt, wat zou je er aan willen doen?
Bedrijven als Hyves en Facebook kunnen niet van al hun gebruikers de geschiedenis kennen ( dat ze vermoord zijn) om snel in te grijpen.
Je kan je post aanpassen door terug te gaan en dan rechts bovenin het 1 na rechtse icoontje te selecteren.quote:
Zal ik wel even voor je doen.quote:
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar je had het over een bepaalde Fok!-er die iets beaamde. Ik heb geen idee waar je het over hebt, help me een beetjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Geen idee. Noem het een ritueel of de manier waarop hij zichzelf en z'n kinderen heeft laten verdwijnen en de bepaalde ''gedachte'' daarachter...
Ik vind het anders wel een morele grens eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Groot gelijk. het was niet handig, maar om nu allemaal zo op haar in te gaan hakken...
Kssttt....naar Yoga jij.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag wel een linkedin account voorbij komen, dacht ik....quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, deze ramptoerist heeft dat niet kunnen vinden. Zo wel wisten we dat dagen geleden al.
Dat wel. Hij is fysiotherapeut geweest en daarna een eigen bedrijfje. Iets met coaching ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag wel een linkedin account voorbij komen, dacht ik....
Daaruit kon je afleiden dat hij fysiotherapeut is geweest.
Eigenlijk is er weinig informatie omtrent die persoon.
Ik zag daarnet op tv idd een foto die ook afkomstig was van de FB-pagina van de moeder.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.
Ik neem aan dat de diverse sbs6-achtigen dee al gebruikt hebben?
( waar zo'n reeks heen kan gaan als er geen nieuws is hè )
Kat en Vrijland zijn al dagen bezig. De eikelsquote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef blup het volgende:
Oh dit kutkneus van een Kat is ook weer van de partij http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat en Vrijland zijn al dagen bezig. De eikels
Ja, wat was dat precies, iig iemand die zieke mensen weer integreerde oid in het arbeidsproces?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat wel. Hij is fysiotherapeut geweest en daarna een eigen bedrijfje. Iets met coaching ofzo?
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..
tssk, look who's talkingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
Toch apart om die foto hier zonder info te plaatsen. Zet er op z'n minst iets bij.
Maar goed, die moeke is al een tijdje een beetje raar bezig.
Ja en nog een paar van die gekkies, dat vind ik een enorme inbreuk op privacy.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef blup het volgende:
Oh dit kutkneus van een Kat is ook weer van de partij http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
Ik zou het niet weten of SBS-achtigen ook dit soort -nu in deze context helaas- suggestieve foto's hebben geplaatst. Doen ze het wel, dan vind ik dat nog steeds geen rechtvaardiging. Gebruik gewoon je gezonde verstand, daar hoeft niet per se een gedragscode aan verbonden te worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.
Ik neem aan dat de diverse sbs6-achtigen dee al gebruikt hebben?
( waar zo'n reeks heen kan gaan als er geen nieuws is hè )
Ik heb behalve mijn profielfoto wel alles privé staan. Misschien moet je dat ook doen, wat is de meerwaarde het openbaar te zetten?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.
Ik denk eerlijk gezegd dat vrijwel niemand daarbij stilstaat.
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Plums het volgende:
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..
Jajaja!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef yvonne het volgende:
Zo foto is weg, over tot de orde van de dag.
Ja, ja, we weten het nu wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.
Je moet gewoon even nadenken, met wat scrupules in je donder.
Dat, maar dat vind ik ook al van het maar neergooien van foto's genomen ( van een ander) met een mobieltjequote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten of SBS-achtigen ook dit soort -nu in deze context helaas- suggestieve foto's hebben geplaatst. Doen ze het wel, dan vind ik dat nog steeds geen rechtvaardiging. Gebruik gewoon je gezonde verstand, daar hoeft niet per se een gedragscode aan verbonden te worden.
Ik begrijp dat Moeke het niet zo heeft bedoeld maar ik vind het een grove privacy-overtreding, wel of geen open Facebookpagina. Sorry, dit soort dingen ben ik heel fel in.
En ja, dat gebeurt in een reeks waar het echte nieuws schaarser is dan truffels.
Je weet toch dat er genoeg mensen zijn die gewoon alles overal afplukken en neerpleuren. Wil je dat niet, dan zet je privé maar aan. Heel simpel. De optie is er niet voor niks.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.
Je moet gewoon even nadenken, met wat scrupules in je donder.
Nee, en veel mensen staan er ook nog niet bij stil dat al te gekke dingen die je zegt onder je eigen naam je ook kunnen achtervolgen... die topman van Google had van de week geopperd dat er eigenlijk een knop moest bestaan op inet om dat soort info te wissen...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.
Ik denk eerlijk gezegd dat vrijwel niemand daarbij stilstaat.
Zoals verwacht weer belachelijke nonsens..quote:
Altijd een leuk twistpunt op meets ...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat, maar dat vind ik ook al van het maar neergooien van foto's genomen ( van een ander) met een mobieltje
Ik denk dat ze toch wellicht iets verder kunnen komen door te "profilen" op die vader...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar uit de onderzochte videobeelden is dus niet te zien of de jongens op de achterbank lagen en dat gaat ook niet lukken? Dus alles loopt dood of is er toch nog hoop uit nieuwe onderzoeken?
Dacht dat het een foto was van hun laatste autorit,...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond het wel een lieve foto, zo wil ik ze me best herinneren.
Ze zijn nog bezig met het onderzoek (tips, camerabeelden, forensisch onderzoek, etc) en hebben dus een door de FBI opgeleide profiler ingeschakeld en die man uit België die een expert schijnt te zijn in het opsporen van vermiste kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar uit de onderzochte videobeelden is dus niet te zien of de jongens op de achterbank lagen en dat gaat ook niet lukken? Dus alles loopt dood of is er toch nog hoop uit nieuwe onderzoeken?
Nee. Gewoon een foto die al eerder was gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dacht dat het een foto was van hun laatste autorit,...
Dit soortquote:Toen hier in huiselijke kringen deze zaak ten gehoren werd gebracht, zei mijn innerlijke stem vanuit het hart direct dat er werkelijk geen ene kleaute van klopte. Hier zijn duidelijk de occulte vrijmetselende puppetmasters weer aan het reetneuken.
Een klein occult voorzetje:
Zijn ex heet Iris (=oog), Jeroen Denis is vermoord in Doorn. Doorn in het oog. Nu aan ons de vraag wat hiermee wordt bedoeld, in welke context het gezien moet worden. Ook de rituele massamoord op koninginnedag in apelDOORN, waarbij werd geeindigd op de vrijmetselende naald lijkt hier verband mee te hebben. Dus lieve Doorn en Rozenkruizers, blijven slapen totdat de wake up club jullie komt wekken. Die wake up club is werkelijk een doorn in het oog……
Dit..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef flugeltje het volgende:
We zitten hier al dagenlang te speculeren...
We zijn allemaal ramptoeristen die al het nieuws rond deze zaak absorberen. Ik vond de foto ook schokkend, maar om het nu schurfterig te vinden dat iemand de foto gevonden heeft? Nah... Een behoorlijk gevalletje voyeurisme, maar daar hebben we allemaal last van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |