Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want zonder toestemming was er echt niemand het gebied ingegaan natuurlijk... echt niet.
Die mensen rijden allemaal voor nop daar naartoe, en gaan braaf weer naar huis als de toestemming voor de aangekondigde zoektocht niet verleend wordt.
Contact met... of lezen ze gewoon de twitterberichten van de pliesie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben iig wel contact met de politie.
Tis geen bekvechtenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotje
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:37:19Vanaf andere kant huidige situatie visvijver #geulle #vermistebroertjes http://t.co/CqUHRiupoJ reageer retweet
Ik kan er eerlijk gezegd met m'n hoofd niet bij dat jij achter de initiatieven van de vrijwillige zoekacties lijkt te staan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt relevant om hier over te blijven bekvechten. We verschillen van mening. Dat kan. Slotje
Dat sta ik ook niet, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd met m'n hoofd niet bij dat jij achter de initiatieven van de vrijwillige zoekacties lijkt te staan.
Je lijkt het te vergoeilijken en goed te praten namelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat sta ik ook niet, hoe kom je daar bij?
Anders was ik er zelf wel naar toegegaan
Dat doe ik (mijns inziens) niet. Ik geef alleen aan dat eea "in overleg" (noem het zoals je wilt) met de politie gebeurt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je lijkt het te vergoeilijken en goed te praten namelijk.
Nee, ik kan het uiteraard mis hebben. My bad, maar ik vond je die indruk wekken omdat je ook in eerdere topics het al - in mijn ogen - enigzins opnam voor de zelfbenoemde speurneuzen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe ik (mijns inziens) niet. Ik geef alleen aan dat eea "in overleg" (noem het zoals je wilt) met de politie gebeurt.
Heb nog niet gehoord dat ze al klaar zijn bij de visvijver.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef blanket het volgende:
Maar goed...vijver niks...en doornse gat ook niks. Kortom weer terug bij af?
Dan weet je nu dat ik dat niet doequote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik kan het uiteraard mis hebben. My bad, maar ik vond je die indruk wekken omdat je ook in eerdere topics het al - in mijn ogen - enigzins opnam voor de zelfbenoemde speurneuzen.
Ze duiken nog een keer onder lees ik net op twitter. Maar net op radio 1 was die Jens en die zei dat ze aan het afronden zijn en er niets gevonden is.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog niet gehoord dat ze al klaar zijn bij de visvijver.
twitter:KempesHVNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:52:46Duikers nogmaals onder water. Plekken met boeien gemarkeerd. #geulle #vermistebroertjes #hvnl reageer retweet
Kinderen hebben tegenwoordig op die leeftijd standaard hun gordel om, ook als ze slapen (hebben ze geen last van). Kans lijkt mij niet zo groot dat ze op de achterbank met zijn tweeën lagen als ze niet te zien zijn op de beelden. Iemand moet toch wel weten of ze standaard in de gordels gingen bij hun vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Rachilda het volgende:
Kort daarvoor is op een camerabeeld te zien dat de vader in het nabijgelegen Rhenen rijdt. ,,Op dat beeld kunnen we de kinderen niet zien. Maar misschien zaten ze toch in de auto, zo midden in de nacht kunnen ze wel liggen te slapen op de achterbank[/b]. We moeten de kinderen zelf zien om te weten wanneer ze nog bij hun vader
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:56:51Over een paar minuten op RTV Utrecht uitgebreid aandacht voor de zoektocht naar de #vermistebroertjes #doornsegat #geulle reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers komen weer boven water #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers zitten nu op ee dixie te poepen #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef blup het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:00:57Duikers zitten nu op ee dixie te poepen #geulle #vermistebroertjes http://t.co/F1C2woCRJh @sgerits reageer retweet
Misschien lette hij daar zelf niet op en liet hij het de kinderen zelf doen. Je moet 100% kunnen uitsluiten of ze op die achterbank zaten of niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kinderen hebben tegenwoordig op die leeftijd standaard hun gordel om, ook als ze slapen (hebben ze geen last van). Kans lijkt mij niet zo groot dat ze op de achterbank met zijn tweeën lagen als ze niet te zien zijn op de beelden. Iemand moet toch wel weten of ze standaard in de gordels gingen bij hun vader.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef blup het volgende:
Hihi. Dat werd hier thuis ook geroepen. Ik denk dat het moeilijk is om er op een kinderlijk niveau goed mee om te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef blanket het volgende:
omg...die uitzending van RTVutrecht...licht van hoop...leerzaam om te zien hoe de kinderen de school binnen kwamen.... I need a drink.
Tuurlijk is dat moeilijk..dat snap ik wel. Maar het klonk wel erg zweefteverig.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Hihi. Dat werd hier thuis ook geroepen. Ik denk dat het moeilijk is om er op een kinderlijk niveau goed mee om te gaan.
Uhu, mee eens. Sowieso was mijn gedachte: Zo'n theelicht brand toch maar voor vier, vijf uurtjes? Als een kind zo'n lichtje uit zou zien gaan, is dat dan niet juist heel verdrietig voor ze? Nja.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat moeilijk..dat snap ik wel. Maar het klonk wel erg zweefteverig.
twitter:rtvutrecht twitterde op maandag 13-05-2013 om 17:18:52Politie staakt zoektocht naar vermiste broertjes Ruben en Julian in vijver in Limburgse Geulle http://t.co/HfZEiUpjNK reageer retweet
Ik volg alles gewoon via twitter. Info is daar meestal wat sneller dan de reguliere media. En verder vind ik het leuk om info te horen van boeren, burgers en buitenlui ter plaatsequote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Chadi het volgende:
Waarom zit iedereen die mensen zo op de huid. Kunnen ze straks 2 minuten eerder dan NOS melden dat ze gevonden zijn of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |