Ik heb geen Facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en privèfoto's van anderen.
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Dan zet je ze niet op FACEBOOK!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Ik vind het ook niet zo fijn, wetende dat ze waarschijnlijk ergens begraven liggenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
quote:
Dat dus. Ik vind het smakeloos.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie die foto niet op haar Facebook staan. Hoe kom je er aan?
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
Dus als je je leven lekker op orde hebt en af en toe wat leuke foto's online zet moet je er maar tot het einde aan toe mee om je oren geslagen worden als je in een totale crisis zit?quote:
Damn ...quote:
Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:
Die associatie maakte ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.
Ligt toch ook aan de lengte?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoort die jongste trouwens niet nog in een soort autostoeltje te zitten?
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Mirjam het volgende:
Dus als je je leven lekker op orde hebt en af en toe wat leuke foto's online zet moet je er maar tot het einde aan toe mee om je oren geslagen worden als je in een totale crisis zit?
want ja, je hebt het zelf online gezet.
Ben er klaar mee. Weg met dit topicquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ha hoor ik ben eng. Je kent me niet eens. Facebook gaat de hele wereld over. Een vader die zijn kinderen vermoord is eng.quote:
Het is gewoon schokkend en stuitend dat mensen denken hier echt recht op te hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.
En dan ook nog van FB van een zus. Dan moet je verdomd hard op zoek zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Copycat het volgende:
De fucking brutaliteit. Hier kan ik dus enorm boos om worden. En verdrietig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |