Tik'm aan(douwen)!quote:
Ik snap em al, ben redelijk technisch onderlegdquote:
Als je onder mij gaat liggen (HTSquote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap em al, ben redelijk technisch onderlegd
MScquote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je onder mij gaat liggen (HTS), ben je helemaal technisch onderlegen
Godver...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je onder mij gaat liggen (HTS), ben je helemaal technisch onderlegen
Is dit een bekentenis?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
Oh, resonantie. Hij resoneert verrekt weinig de laatste tijd
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoekenquote:
Waarom denk je dat ik zo geïnteresseerd ben? Vrouwen die hard-to-get spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoeken
Altijd baas boven baas hequote:
Ik speel geen spelletjes, ik hou gewoon niet van rondwippen en rondwippersquote:Op maandag 13 mei 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo geïnteresseerd ben? Vrouwen die hard-to-get spelen![]()
![]()
[..]
Altijd baas boven baas he
Ik hoor Crapzip hoor.quote:
Seks is ook gewoon ronduit smerigquote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes, ik hou gewoon niet van rondwippen en rondwippers
Ja in het oosten is alles traag hequote:
Oh, dan zal het wel aan mij liggenquote:
Absoluut, ik ben benieuwd naar het nieuwe albumquote:
Dra-ma!quote:
Even goed douchen van tevoren, ook onder de rand wassen. Dat scheelt een boel viezigheidquote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen![]()
Ik bedoelde het andersquote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoeken
Topquote:
Dan snap ik hem nietquote:
Suc6quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet![]()
En ik moet weg, er moet afgestudeerd worden. Later
quote:
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbriequote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Even goed douchen van tevoren, ook onder de rand wassen. Dat scheelt een boel viezigheid
Ik noem het altijd kopkaasquote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbrie![]()
Succes en tot later![]()
.
Ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbrie![]()
Succes en tot later![]()
.
Holy shit!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een schijtdag vandaag
De teller staat al op 3 inmiddels Wolf
En ook nog gewoon 3 goeie jongens ook hequote:
Dokter?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
En ik ben maar zo een uur en een kwartier te vroeg op m'n afspraak, dom...
Donders, ik moet nog niet eens. Normaal loop ik om 10 uur al te sputteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ook nog gewoon 3 goeie jongens ook he
De eerste bak koffie is altijd mijn startsignaalquote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Donders, ik moet nog niet eens. Normaal loop ik om 10 uur al te sputteren.
lol windhoaxquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit ik al weken moeilijk te doen met mijn kapotte Windows. Kon het niet opnieuw instaleren want kapotte cd speler. Staat die hele herstelpruttel gewoon op de harde schijf
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De eerste bak koffie is altijd mijn startsignaal
een bruine banaan? Hihahoquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.
twitter:Domien twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:13:55“So Good To Me” by Chris Malinchak is my new jam. http://t.co/qhU8huDtJm reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:01:52@Domien doe mij maar aardbeienjam reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:13:55“So Good To Me” by Chris Malinchak is my new jam. http://t.co/qhU8huDtJm reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:01:52@Domien doe mij maar aardbeienjam reageer retweet
![]()
[ afbeelding ].
Bananen werken toch juist averechts?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Als je ze erin stopt glijd het er zo uitquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bananen werken toch juist averechts?
Of is dat alleen als je ze IN je kont stopt
Dus ik was dit weekend op een poolparty:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
WTFDit moet wel nep zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
BANAANVRAAG!quote:
Fijn sfeertje was datquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Examensgouden tijden man, wat zeurt Coen nou
Hele middelbareschooltijdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Examensgouden tijden man, wat zeurt Coen nou
Installeer Chrome en zorg dat je daar ingelogd bent. Dan kun je je favorieten gebruiken op welke computer dan ook...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen natuurlijk vergeten mijn favorieten op te slaan
Firefox gebruiker hier en ach zo heel moeilijk zijn mijn favo's nou ook weer niet te vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Installeer Chrome en zorg dat je daar ingelogd bent. Dan kun je je favorieten gebruiken op welke computer dan ook...
Nu al met ontbijt bezig?quote:
Godsammequote:
Die smileyquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb morgen wel wat beters te doen dan naar die onzin te kijken.
Ik kan het maar gedeeltelijk volgen verdommequote:
Bastille - Pompeii?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga even heeeeel onduidelijk zijn, maar dat nieuwe nummer met die grote slagtrommels *boem boem*
Welke is dat? Iemand die hier genoeg aan heeft?
Ja, best regelmatig, maar meer dan die grote trommels kan ik me niet herinnerenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, best regelmatig, maar meer dan die grote trommels kan ik me niet herinnerenterwijl ik hem zo leuk vind
Fun?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, best regelmatig, maar meer dan die grote trommels kan ik me niet herinnerenterwijl ik hem zo leuk vind
Dat wordt een Dr. Popjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook gewoon geen idee waar en hoe ik zoeken moet. Schiet niet op
Nope. Klinkt ergens in m'n achterhoofd Als een zwarte band, of donkere zanger iig. Het is meer van het hippere dan alternatief.quote:
"Ja hé Gerard, ik heb een nummer met slagtrommels in m'n hoofd. Boem boem!"quote:
Deze?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga even heeeeel onduidelijk zijn, maar dat nieuwe nummer met die grote slagtrommels *boem boem*
Welke is dat? Iemand die hier genoeg aan heeft?
MUZ / Help, ik zoek...#342quote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
"Ja hé Gerard, ik heb een nummer met slagtrommels in m'n hoofd. Boem boem!"
Die heeft dan ook geen idee
Hmm, geen idee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nope. Klinkt ergens in m'n achterhoofd Als een zwarte band, of donkere zanger iig. Het is meer van het hippere dan alternatief.
Ja, hier!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef MarijeH het volgende:
Zitten er in dit topic nog veel linkshandigen? Ik ben linkshandig.
Jep hier nog 1!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef MarijeH het volgende:
Zitten er in dit topic nog veel linkshandigen? Ik ben linkshandig.
Doe je alles met links? Het bedienen van m'n mobiel doe ik als enige met rechtsquote:
Actie kon niet worden geverifieerdquote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef minthy het volgende:
Hmmzzz, mobiel posten begint weer raar te doen.
Bugje dat afgelopen week of weekend ook al eens de kop opstakquote:
Had ik afgelopen weekend ookquote:
Ik schrijf en knip links, eet als een rechtshandige (zal wel door m'n ouders komenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je alles met links? Het bedienen van m'n mobiel doe ik als enige met rechts
Ja ik weet het, irritantquote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Bugje dat afgelopen week of weekend ook al eens de kop opstak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
En fappen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schrijf en knip links, eet als een rechtshandige (zal wel door m'n ouders komen), ik schop met rechts en speel rechtshandig gitaar...
Drummen kan ik op allebei de manieren (links kan ik dingen die ik rechts niet kan doen en andersom... Kut dus)
Mobiel kan ik alle twee de manieren
Ik veeg ook met links af btw
Linksquote:
Oh ja, eten doe ik ook "normaal"quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schrijf en knip links, eet als een rechtshandige (zal wel door m'n ouders komen), ik schop met rechts en speel rechtshandig gitaar...
Drummen kan ik op allebei de manieren (links kan ik dingen die ik rechts niet kan doen en andersom... Kut dus)
Het rare is, een rechtshandige vriend van mij eet wel "andersom"...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, eten doe ik ook "normaal"![]()
Dat laatste doe ik ook, met rechts zou het een klierboel worden
Hij zit ook ondersteboven op het toilet?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het rare is, een rechtshandige vriend van mij eet wel "andersom"...
quote:
Ik doe ook bijna alles met links. Knippen doe ik de laatste tijd met rechts. We hebben een schaar voor rechtshandigen. Eten doe ik met links, koffiedrinken ook. Mobiel bedien ik met links.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Die fout is bekend. Heeft niks met mobiel te maken, is een foutje in de fok engine. Wordt aan gewerkt
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij zit ook ondersteboven op het toilet?![]()
:quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij zit ook ondersteboven op het toilet?![]()
Als ik enkel met vork of lepel eet, heb ik hem wel links hoor... Alleen mes zot rechts "zoals het hoort"quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik doe ook bijna alles met links. Knippen doe ik de laatste tijd met rechts. We hebben een schaar voor rechtshandigen. Eten doe ik met links, koffiedrinken ook. Mobiel bedien ik met links.
quote:
Wakker worden, stamppot etenquote:
Is het deze?quote:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is het deze?
Heb ik al eerder gepost, maar was je vergeten te quoten
Had de hele post niet gezien en de radio stond niet aan. Mis ik gewoon m'n nummerquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
Is het niet gewoon de plaat die *nu* gedraaid wordt?
Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:18 schreef fyah het volgende:
[..]
Wat doet dit hier?
edit: oh, die reactie was gewoon ook hier. nevermind
Graag gedaanquote:
Ja ik hoorde het net. Hoe krijgt hij dat toch voor elkaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel doet 't weer hoor, na als eerste de single Get Lucky draaien skipped 'ie nu door het volledige album heen!
't Werd 'm gewoon weer toegespeeld door iemand per mail, geen idee door wie. Kwestie van downloaden en op play klikken dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net. Hoe krijgt hij dat toch voor elkaar?
Hij krijgt het niet voor elkaar. Staat al half uur op internet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net. Hoe krijgt hij dat toch voor elkaar?
Damn, wat bist zuurquote:Op maandag 13 mei 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij krijgt het niet voor elkaar. Staat al half uur op internet.
Michiel
Valt wel mee.quote:
Laat gaan joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Die ene primeur, prima. Maar zoals ie het nu twittertEn dan nog in het Engels ook.
Wel onderstebovenquote:
Verticaal toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duhIk weet niet hoe jij piest...
hihhaohhoooquote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
Ik mik gewoon op de tegels aan de linkerkant van de pot, dan gaat het met een mooi effect
Inderdaad. Zoveel mogelijk wanden aantikkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
Ik mik gewoon op de tegels aan de linkerkant van de pot, dan gaat het met een mooi effect
Uiteindelijk komt het daar wel in terecht hoorquote:
Driewanden is mijn favorietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoveel mogelijk wanden aantikken
Jij begrijpt. Even krijten van tevoren en gaanquote:
Wel met blauw krijt uiteraard, groen staat zo raar...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Even krijten van tevoren en gaan
Alsof er een Pool met een sloophamer in m'n radio zitquote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
Alleen maar positieve reacties ook, ik vond het echt om te janken zo slecht...
Nou, echt... Nu weet ik niet hoe dat zou moeten klinken, maar het komt vast in de buurtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof er een Pool met een sloophamer in m'n radio zit
Welk nummer?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
Alleen maar positieve reacties ook, ik vond het echt om te janken zo slecht...
Wat ik nu hoor vind ik het ook maar aardig soft. Vanavond even downloaden en morgen op weg naar school luisteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
Ik snap de hele hype rondom dat Daft Punk niet, zo geweldig vind ik ze niet...![]()
Het luistert wel lekker weg. Of ik het geweldig vind?...Mwoa.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
Ik snap de hele hype rondom dat Daft Punk niet, zo geweldig vind ik ze niet...![]()
Krijgen we ookquote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was even bang dat we een uur lang Daft Punk zouden krijgen.
Ik hoorde wel dat het goede neukmuziek was.
Ook geen natte?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijgen we ook![]()
En nee, ik krijg er geen stijve van.
Zelfs dat nog niet eensquote:
Ben ik niet goed genoeg?quote:
Dat dan weer wel, ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Apostrof het volgende:
Ik ben allang geen 3FM fan meer, maar ik vind dit wel een mooi actie van het 3voor12 team
Ja, mooi kut! Ik vier het niet, het zal een gewone dag worden als elke anderequote:
haha. eikelquote:
Oooh ben je jarig schat?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mooi kut! Ik vier het niet, het zal een gewone dag worden als elke andere
Morgen ja, maar ik doe er niets aanquote:
Klopt, dank je Bakkertjen!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh noesjen is morgen jarig?
gefeliciteerd alvast noesjen
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh trouwens noesjen, gefeliciteerd alvast voor als ik het vergeet!
Ik haat aandacht, je gaat het er niet de hele dag over hebben hoor!!quote:
Let maar op.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haat aandacht, je gaat het er niet de hele dag over hebben hoor!!
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel gewoon niet feliciteren?
En nu vind ik jou een lul...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Hey noesje ik heb hier nog een oude taart staan.
met een strik erom?quote:
En die besnorde cocktailneger?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie Captain Stubing gewoon binnenlopen
Sersjee!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoorde ik nu dat iemand jarig is morgen?
Wel 2 iemanden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoorde ik nu dat iemand jarig is morgen?
Je had je cassettedeck meelopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Apostrof het volgende:
Wel jammer dat ze ondanks die gave actie er toch doorheen moet giechelen
Je mag het alleen doen dit jaar, alleen op papier ben ik jarigquote:
Hier idem, ik ben de hele dag niet thuis.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag het alleen doen dit jaar, alleen op papier ben ik jarig
Tof, dan gaan we het samen niet vieren!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier idem, ik ben de hele dag niet thuis.
Ik neem geen bier mee, zorg jij er dan voor dat er geen taart is?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, dan gaan we het samen niet vieren!
Doe ik. Tevens zorg ik niet voor slingers, ballonnen (nou ja, niet van die opblaasdingen) en confetti.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik neem geen bier mee, zorg jij er dan voor dat er geen taart is?
Ja. Dan hebben we even een hihihhahahoho-momentje en gaan we gewoon vrolijk door met de nacht/dagquote:
ik blijf er voor wakkerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Dan hebben we even een hihihhahahoho-momentje en gaan we gewoon vrolijk door met de nacht/dag
Dank jong, slaap lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
Sersj en Mint. gefelicteerd alvast. ik gaat van platsem. trusten allemaal
Dank!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
Sersj en Mint. gefelicteerd alvast. ik gaat van platsem. trusten allemaal
Even driewandenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ok [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net nog even gedaan, je merkt wel dat het lastiger gaat naarmate het later wordt...quote:
Ja of naarmate je...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Net nog even gedaan, je merkt wel dat het lastiger gaat naarmate het later wordt...
Doordrinken en goed krijten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Net nog even gedaan, je merkt wel dat het lastiger gaat naarmate het later wordt...
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
alvast mijn welgemeende felicitaties voor de Mint en Sersjee
Verstandig... Heel verstandig...quote:
Dat krijten is een goede oplossing, al sas je dat er ook zo weer af. Daarvoor zoek ik nog een oplossing.quote:
tis een talentquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |