Tik'm aan(douwen)!quote:
Ik snap em al, ben redelijk technisch onderlegdquote:
Als je onder mij gaat liggen (HTSquote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap em al, ben redelijk technisch onderlegd
MScquote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je onder mij gaat liggen (HTS), ben je helemaal technisch onderlegen
Godver...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je onder mij gaat liggen (HTS), ben je helemaal technisch onderlegen
Is dit een bekentenis?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
Oh, resonantie. Hij resoneert verrekt weinig de laatste tijd
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoekenquote:
Waarom denk je dat ik zo geïnteresseerd ben? Vrouwen die hard-to-get spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoeken
Altijd baas boven baas hequote:
Ik speel geen spelletjes, ik hou gewoon niet van rondwippen en rondwippersquote:Op maandag 13 mei 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo geïnteresseerd ben? Vrouwen die hard-to-get spelen![]()
![]()
[..]
Altijd baas boven baas he
Ik hoor Crapzip hoor.quote:
Seks is ook gewoon ronduit smerigquote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes, ik hou gewoon niet van rondwippen en rondwippers
Ja in het oosten is alles traag hequote:
Oh, dan zal het wel aan mij liggenquote:
Absoluut, ik ben benieuwd naar het nieuwe albumquote:
Dra-ma!quote:
Even goed douchen van tevoren, ook onder de rand wassen. Dat scheelt een boel viezigheidquote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen![]()
Ik bedoelde het andersquote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk bekend hier dat ik nou niet bepaald rondwip en ik het de meeste mannen vrij lastig maak qua dateverzoeken
Topquote:
Dan snap ik hem nietquote:
Suc6quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet![]()
En ik moet weg, er moet afgestudeerd worden. Later
quote:
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbriequote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Even goed douchen van tevoren, ook onder de rand wassen. Dat scheelt een boel viezigheid
Ik noem het altijd kopkaasquote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbrie![]()
Succes en tot later![]()
.
Ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen zijn gek op piemelbrie![]()
Succes en tot later![]()
.
Holy shit!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een schijtdag vandaag
De teller staat al op 3 inmiddels Wolf
En ook nog gewoon 3 goeie jongens ook hequote:
Dokter?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
En ik ben maar zo een uur en een kwartier te vroeg op m'n afspraak, dom...
Donders, ik moet nog niet eens. Normaal loop ik om 10 uur al te sputteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ook nog gewoon 3 goeie jongens ook he
De eerste bak koffie is altijd mijn startsignaalquote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Donders, ik moet nog niet eens. Normaal loop ik om 10 uur al te sputteren.
lol windhoaxquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit ik al weken moeilijk te doen met mijn kapotte Windows. Kon het niet opnieuw instaleren want kapotte cd speler. Staat die hele herstelpruttel gewoon op de harde schijf
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De eerste bak koffie is altijd mijn startsignaal
een bruine banaan? Hihahoquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.
twitter:Domien twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:13:55“So Good To Me” by Chris Malinchak is my new jam. http://t.co/qhU8huDtJm reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:01:52@Domien doe mij maar aardbeienjam reageer retweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:13:55“So Good To Me” by Chris Malinchak is my new jam. http://t.co/qhU8huDtJm reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:01:52@Domien doe mij maar aardbeienjam reageer retweet
![]()
[ afbeelding ].
Bananen werken toch juist averechts?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie meer. Meestal wil een banaan mij wel goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Als je ze erin stopt glijd het er zo uitquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bananen werken toch juist averechts?
Of is dat alleen als je ze IN je kont stopt
Dus ik was dit weekend op een poolparty:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
WTFDit moet wel nep zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
BANAANVRAAG!quote:
Fijn sfeertje was datquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Examensgouden tijden man, wat zeurt Coen nou
Hele middelbareschooltijdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Examensgouden tijden man, wat zeurt Coen nou
Installeer Chrome en zorg dat je daar ingelogd bent. Dan kun je je favorieten gebruiken op welke computer dan ook...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen natuurlijk vergeten mijn favorieten op te slaan
Firefox gebruiker hier en ach zo heel moeilijk zijn mijn favo's nou ook weer niet te vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Installeer Chrome en zorg dat je daar ingelogd bent. Dan kun je je favorieten gebruiken op welke computer dan ook...
Nu al met ontbijt bezig?quote:
Godsammequote:
Die smileyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |