Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!quote:
Ja, straks wel even doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef kciR het volgende:
[..]
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!
In ieder geval rijdt de auto op de foto aan de linker kant van de weg, dus dan lijkt het mij geen Nederlands bandje..
@Dark_Angelus, kun je Belle & Sebastian uit de OP halen? En mocht je zin hebben de namen van de vorige lichting toevoegen
Hij rijdt rechts. Het is een 2x2 met een berm ertussen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef kciR het volgende:
[..]
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!
In ieder geval rijdt de auto op de foto aan de linker kant van de weg, dus dan lijkt het mij geen Nederlands bandje..
@Dark_Angelus, kun je Belle & Sebastian uit de OP halen? En mocht je zin hebben de namen van de vorige lichting toevoegen
Je hebt gelijk, niet goed gekeken..quote:Op maandag 13 mei 2013 13:06 schreef portie het volgende:
[..]
Hij rijdt rechts. Het is een 2x2 met een berm ertussen.
Yes, herkende de stijl van fotograferen gelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef chansadres het volgende:
Het is traumahelikopter. Foto's uit dit artikel: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-nick-helderman.html
Gemaakt door huisfotograaf van BKS
Matig hoor, die kun je in elk plaatselijk vies bierlokaal wel een keer zien spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef chansadres het volgende:
Het is traumahelikopter. Foto's uit dit artikel: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-nick-helderman.html
Gemaakt door huisfotograaf van BKS
Ik denk dat het afhankelijk is van het publiek, op Eurosonic schijnt het wel tof geweest te zijn maar ik zag ze laatst hier in Tilburg en toen was er ook niet zoveel aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef ranja het volgende:
traumahelikopter afgelopen donderdag op dauwpop gezien. Hard en heftig
Hoef er geen plaatwerk van maar live is het wel gaaf.
die mogen van mij wel naar de vrijdag, die dag kan nog wel wat leuks gebruiken.
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhankelijk is van het publiek, op Eurosonic schijnt het wel tof geweest te zijn maar ik zag ze laatst hier in Tilburg en toen was er ook niet zoveel aan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.
Hmm, dat zit er niet meer in vrees ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel meer: dit is geen leuke verrassing ofzo. Het was meer een verrassing dat ze er nog niet stonden. En wij willen een nieuwe naam waarvan we steil achterover slaan
spreek voor jezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Norrage het volgende:
Ik bedoel meer: dit is geen leuke verrassing ofzo. Het was meer een verrassing dat ze er nog niet stonden. En wij willen een nieuwe naam waarvan we steil achterover slaan
mogen beide van mijquote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef chansadres het volgende:
Ach ja, je hebt ook festivalopeners nodig. Zou me niets verbazen als de laatste lichting alleen Nederlandse bands zijn. Die ontbreken eigenlijk. Zoiets als Bombay Show Pig of Daily Bread zie ik nog wel komen.
Is dat niet een adventkalender. En dat er dagelijks 1 naam word bekend gemaaktquote:
Dat kan ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is dat niet een adventkalender. En dat er dagelijks 1 naam word bekend gemaakt
Of tot de eerste namen op de timetable.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:02 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.bestkeptsecret.nl/timetable/
Programma loopt dus van 14:00 tot 02:00. Nog 10 minuten tot de namen.
Ook mijn enige clash, nouja duidelijk Black Angels dus, want die heb ik al eens gezienquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:16 schreef ranja het volgende:
dat zat er wel in he.. Black Angels gelijk met Portishead. Nou ja, geen discussie natuurlijk
Samen met Temples, dan ga ik daar wel heen. Leuk bandje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
En traumahelikopter er nu bij zoals verwacht.
er zijn nog wat blauwe slotjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:16 schreef Darkestrah het volgende:
Maar de enige nieuwe naam die te zien is is Koreless volgens mij. Ik ga lekker naar mn werk toe, zie het zo wel.
Lekker belangrijk wanneer een band speeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:21 schreef kciR het volgende:
Kashmir als opener, die zijn toch wel iets groter dan dat..
Heb je zeker gelijk in, maar ik zou die liever later op de dag hebben dan gelijk als eerste bij je ontbijt/lunch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wanneer een band speelt
Of ze gelijk met anderen staan vind ik belangrijker.
Geen Sigur Ros voor jou?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef ranja het volgende:
Portishead al om kwart voor 10 klaar, dan ben ik om 11 uur thuis
Letherette dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef ranja het volgende:
Ben benieuwd wat er nog na Savages komt, een dance act/dj of nog een (gitaar)band...
Daar stond pas een interview mee op 3voor12. Komt uit Alkmaar, maar woont geloof ik in Engeland en heeft voor zijn debuut plaat samengewerkt met oa Damon Albarn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Child of Lov erbij als ik het goed heb... ook nooit van gehoord
ah ok, ik was al iets aan het luisteren, klinkt wel wazigquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef kciR het volgende:
[..]
Daar stond pas een interview mee op 3voor12. Komt uit Alkmaar, maar woont geloof ik in Engeland en heeft voor deze plaat samengewerkt met oa Damon Albarn.
Vorig jaar op London Calling gezien in Paradiso, kleine zaal. Niet overtuigend genoeg. Misschien heeft hij zich verbeterd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef kciR het volgende:
Balthazar - King Krule vind ik wel een irritante overlap. Balthazar is echt altijd goed en nog beter dan dat, King Krule wil ik wel eens zien, maar weet niet of dat goed zal zijn..
German techno, maar heel toegankelijk.quote:
Waar zeuren ze zo dan? de meeste zijn hier vrij positief volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:12 schreef kciR het volgende:
Waarom zeuren Nederlanders zo? 'Matig dat B&S geen vervanger hebben, volgend jaar ben ik er niet bij', 'Waar zijn The Knife, Crystal Castles blabla' en zo gaat het maar door.
Volgens mij hebben ze een retegoed programma op papier staan, gericht op het bandjespubliek, met nog een afsluitend dansbaar iets in de avond. Niets op aan te merken.
Ik denk via de sociale mediaquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Waar zeuren ze zo dan? de meeste zijn hier vrij positief volgens mij
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Waar zeuren ze zo dan? de meeste zijn hier vrij positief volgens mij
Ik bedoel inderdaad via social media. Ik doe niet aan Twitter, maar keek er even op via de site van BKS, maar daar stonden veel negatieve berichten. Zelfde verhaal op Facebook.quote:
ook van de partij bij BKS?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef arucard het volgende:
Na 7 keer roadburn is geen overlapping mij te overlappend meer
Ja. Moet stiekem nog ergens mn tentje zien neer te gooien, omdat ik niet met mn ex-vriendin daar op een camping ga staan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Gehenna het volgende:
zijn er nog mensen in voor een meet?
Ik vond dat juist komisch en Lowlands zal hier niet bang van worden, die verkopen toch wel uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:44 schreef MCH het volgende:
Wel zielig dat Lowlands tegelijkertijd ook weer een lichting namen bekendmaakt. Ze zijn echt bang geworden in Biddinghuizen.
die kan wel gezellig bij de onze staan hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja. Moet stiekem nog ergens mn tentje zien neer te gooien, omdat ik niet met mn ex-vriendin daar op een camping ga staan.
Al uitverkocht voordat het bestaan van dat hele BKS bekend was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:51 schreef portie het volgende:
[..]
Ik vond dat juist komisch en Lowlands zal hier niet bang van worden, die verkopen toch wel uit.
Dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al uitverkocht voordat het bestaan van dat hele BKS bekend was.
Het zal weinig gescheeld hebbenquote:
7 januari werd topic 1 geopendquote:
Ik ben blij dat ik ze nog in Ekko heb kunnen zien, klein zaaltje en al uitverkocht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef CoJackso het volgende:
Ik heb trouwens wel veel zin in Savages. Lekker op een klein podium, met waarschijnlijk een uitpuilende Stage 3.
Dan had je bijna twee jaar eerder naar Tilburg moeten komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze hadden best even The Fall kunnen aankondigen.
Maarem, koop deze week toch maar kaartjes.
Ik denk dat ik in dat tijdslot lekker naar Pantha du prince ga kijken. Toch wel de leukste naam die vandaag bekend gemaakt is, en eindelijk ook een fatsoenlijke electro actquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze nog in Ekko heb kunnen zien, klein zaaltje en al uitverkocht.
Dat niveau zalen zijn ze inmiddels al voorbij denk ik.
Space Dimension Controller, dat is pas fatsoenlijke electro.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dat tijdslot lekker naar Pantha du prince ga kijken. Toch wel de leukste naam die vandaag bekend gemaakt is, en eindelijk ook een fatsoenlijke electro act
Klinkt wel aardig op eerste gehoor jaquote:
Dat weet ik. Maar ik moest die middag de dam tot dam lopen, en had de ochtend daarna de tweede dag van mijn (toen) nieuwe baan, dus er was niet echt een mogelijkheid. Maar ik heb het mezelf heel vaak verweten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan had je bijna twee jaar eerder naar Tilburg moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een paar "renmomentjes"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
Al ben ik nu Drenge aan het luisteren, en dat klinkt ook wel heel erg fijn.
Echt fantastisch datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Space Dimension Controller, dat is pas fatsoenlijke electro.
Klopt, al kijk ik daar gewoon aan of ik het tof vind of niet, geldt overigens voor elke act. Kurt Vile vind ik fantastisch, maar die Violators hoeven van mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:56 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Toch wel een paar "renmomentjes"![]()
Fuck Buttons naar Tyler, Savages naar Pantha, No Age naar Kurt Vile.
op Lowlands 65.000quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef arucard het volgende:
Is dat een nieuw record van aantal hipsters bij elkaar?
Ze zullen het hoofdpodium wel weer doen, op 3voor12quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:47 schreef jacobz het volgende:
Weet iemand trouwens of BKS wordt uitgezonden op tv / internet?
Bijvoorbeeld op 3voor12 of 3OnStage
Ik zou graag Sigur Ros en Damien Rice terug willen zien:)
Dan zou je even contact met hun moeten opleggen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Weet er iemand iets over eventueel vrijwilligers werk op BKS?
BKS twitter? Kijk ik er overheen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:26 schreef Darkestrah het volgende:
Lees net op twitter dat The Child of Lov ook afgezegd heeft.
Beetje pretentieus gelul imho, maar dat moet hij zelf weten. Ik was sowieso niet naar hem toe geweest denk ikquote:
Wat dan? Alt-J rond die tijd? Ik denk dat ik dan maar eens dat meertje op zoek. Van half 9 tot kwart voor 11 is er voor mij niet al te veel spannends.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Beetje pretentieus gelul imho, maar dat moet hij zelf weten. Ik was sowieso niet naar hem toe geweest denk ik
∆ en Damien Rice ga ik wel even uitchecken denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat dan? Alt-J rond die tijd? Ik denk dat ik dan maar eens dat meertje op zoek. Van half 9 tot kwart voor 11 is er voor mij niet al te veel spannends.
Ik wordt oudquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Best Kept Secret is verlengd!
er staat 8 juni tot 21 juli naast Best Kept Secret.quote:
Incubate valt qua periode er duidelijk buiten. Tevens zitten Mundial en Incubate beide gewoon in Tilburg, niet in Beekse Bergen (/Hilvarenbeek).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:04 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
er staat 8 juni tot 21 juli naast Best Kept Secret.
eronder staan ook Mundial en Incubate die 'toevallig' ook in die periode vallen.
Waarvan 3 acts vervanging zijn voor afgehaakte acts. Ik geloof er niet in dat daar ineens steengoede bands tussen zitten. En als het wel is, ben ik aangenaam verrast. En vergeet niet dat Doldrums ook een misschien is.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik tel nog steeds 4 T.B.A.'s in het schema.
Ik geloof ook niet dat daar inderdaad hele grote dingen tussen gaan zitten. Misschien een Adam & The Relevants ofzo. Ben wel benieuwd wat er tegelijkertijd met Alt-J en Damien Rice komt te spelen, die hoef ik allebei niet echt te zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarvan 3 acts vervanging zijn voor afgehaakte acts. Ik geloof er niet in dat daar ineens steengoede bands tussen zitten. En als het wel is, ben ik aangenaam verrast. En vergeet niet dat Doldrums ook een misschien is.
Ik ga daar ook echt niet staan als kutweer is.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga voor de mietjesoptie, iedere nacht naar Goirle fietsen waar de schoonfamilie woont maar op vakantie is. Scheelt een stukje authentieke campingbeleving, maartoch maartoch maartoch.
Ik lig ook elke nacht lekker in mijn eigen bedje thuis. Mietjesoptie? Voor mijzelf de ouwe lullen optie.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga voor de mietjesoptie, iedere nacht naar Goirle fietsen waar de schoonfamilie woont maar op vakantie is. Scheelt een stukje authentieke campingbeleving, maartoch maartoch maartoch.
quote:Op Best Kept Secret 2013 schenken we Jupiler bier en Coca-Cola. Daarnaast water, prosecco, rode en witte wijn, Leffe Blond en Hoegaarden, mixen (waaronder Jack Daniels Cola en Red Bull Vodka), fris- en vruchtendranken.
Omdat we het terrein graag schoon houden en Best Kept Secret zo duurzaam en milieuvriendelijk mogelijk, zit er ¤1 statiegeld op alle bekers en draagtrays. Onze glazen zijn stevig en groter dan gebruikelijk: 0,3L. Dat scheelt lopen naar de bar.
Munten kosten ¤2.
0,3L bier of fris kost op Best Kept Secret 1,5 munt (¤3), 0,3L water 1 munt (¤2), wijn en Red Bull 2 munten (¤4). Lijkt misschien duur, maar reken mee: een standaard formaat biertje van 0,25L zou bij ons ¤2,50 kosten. Dat is dezelfde prijs of zelfs iets goedkoper dan in de meeste zalen of op menig festival.
Volgende week een overzicht van het eten dat we serveren op Best Kept Secret. Ook daarbij hebben we gelet op duurzaamheid, keuze (vegetarisch, veganistisch, biologisch), dieet (suiker-, gluten- en lactosevrij), maar vooral op smaak. Eten moet immers vooral lekker zijn.
Die gaan natuurlijk nu pas kaarten kopen, ze moesten eerst het systeem afwachten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef JackHerrer het volgende:
Ook fijn dat het harde bekers zijn. En gouden tijden voor de bekerrapers.
Met een euro statiegeld ga ik echt geen bekers achterlaten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef JackHerrer het volgende:
Ook fijn dat het harde bekers zijn. En gouden tijden voor de bekerrapers.
"De laatste 500 weekendtickets gaan nu in de verkoop".quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef Aisumasen het volgende:
Dagkaarten voor de zondag zijn ook al bijna uitverkocht, volgens de organisatie. Tevens gaan de weekendtickets ook erg snel.
Is dat om bekerrapers tegen te gaan? Krijg je dan geen geld terug zonder dat statiegeldmuntje oid?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:24 schreef JackHerrer het volgende:
Op het Melt! festival heb je ook zo'n systeem, alleen dan krijg je bij elke nieuw glas wat je koopt ook een statiegeldmuntje. De laatste avond sta ik dan standaard met 25 van die muntjes in mijn zak, maar geen beker op de grond te bekennen.
Zal wel zijn om het terrein schoon te houden, waarschijnlijk omdat het net als BKS ook aan een meer ligt. Je moet inderdaad een muntje en een beker hebben om je statiegeld terug te krijgen. Als je drinken gaat halen moet je soms alleen je beker laten zien, maar soms ook het muntje erbij. Ligt een beetje aan het barpersoneel en hoe streng ze controleren. Weinig bekerrapers dus omdat je ook dat muntje moet hebben als je het geld wil hebben. Sowieso zit in Duitsland overal statiegeld op, ook blikjes en petflesjes. Zo kreeg je op de camping andere statiegeldmuntjes als op het festivalterrein.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Is dat om bekerrapers tegen te gaan? Krijg je dan geen geld terug zonder dat statiegeldmuntje oid?
Wel gunstig dat er harde bekers zijn en Jupiler is ook
Ik snap er geen flikker van, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zal wel zijn om het terrein schoon te houden, waarschijnlijk omdat het net als BKS ook aan een meer ligt. Je moet inderdaad een muntje en een beker hebben om je statiegeld terug te krijgen. Als je drinken gaat halen moet je soms alleen je beker laten zien, maar soms ook het muntje erbij. Ligt een beetje aan het barpersoneel en hoe streng ze controleren. Weinig bekerrapers dus omdat je ook dat muntje moet hebben als je het geld wil hebben. Sowieso zit in Duitsland overal statiegeld op, ook blikjes en petflesjes. Zo kreeg je op de camping andere statiegeldmuntjes als op het festivalterrein.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eerste bekerraper heeft zich gemeld!
Er zijn nog wel weekend ticketsquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Vatta het volgende:
Zo dan, dat is geen verkeerde line-up voor een nieuw festival op de Beekse Bergen. Leuk ook dat je bungalows kunt boeken. Jammer dat ik er weer eens te laat achter kom en dat er voor de Vrijdag geen tickets meer zijn.
Ik had er nog nooit van gehoord maar dat French films is ook wel een leuk bandje. Beetje Vaccines meets Joy Division.
Ik neem aan dat het van die munten zijn die je door de midden kunt breken, of je hebt aparte 0,5 munten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Weakling het volgende:
Ehm, 1,5 munt? Hoe werkt dat? Halve muntstukken of fijn twee munten kwijt voor 1 bekertje Cola?
aan het begin van de avond betaal je 'pand', de rest van de avond krijg je drank als je je beker inlevert en aan het eind van de avond krijg je je pand weer terug, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van, maar we gaan het zien.
En de volgende.twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 06-06-2013 om 10:06:13What a pity: Modest Mouse are cancelling their European tour, including their appearance at #BKS13. http://t.co/oWyA3h781c reageer retweet
twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 06-06-2013 om 10:06:13What a pity: Modest Mouse are cancelling their European tour, including their appearance at #BKS13. http://t.co/oWyA3h781c reageer retweet
Er staan wel meer leuke namen, het is meer spijtig dat de semi-headliners wegvallen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Erg spijtig dat de leukste namen wegvallen inderdaad.
Komen ze lekker op tijd mee danquote:After much thought, we have decided to cancel our EU/UK tour to continue work on our forthcoming album
Tuurlijk, maar opvallend leuke namen zoals B&S en nu Modest Mouse die wegvallen is wel erg pijnlijk. Ben ook wel blij dat ik geen kaart heb.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:36 schreef kciR het volgende:
[..]
Er staan wel meer leuke namen, het is meer spijtig dat de semi-headliners wegvallen..
Gelukkig gaat de Fok!meet wel gewoon doorquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef Norrage het volgende:
Met B&S en MM weg, zou ik serieus denk ik geen kaartjes hebben gehaald als ik dat van tevoren had geweten....ik twijfelde al heel lang, en nu baal ik toch echt wel heel erg
Hebben we een fok meet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de Fok!meet wel gewoon door
Je probeert het nog maar een keerquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de Fok!meet wel gewoon door
The Maccebees? maar dan puur omdat er dan geen clashes zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
Welke band is onze grote gemene deler? Kunnen we daar een meet houden
Modest Mouse was dat wellicht wel geweest
Misschien schuiven ze Portishead naar de spot van MM en Black Angels naar die Portishead (mits ze geen grote naam meer kunnen vinden natuurlijk)quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Gehenna het volgende:
oh als Black Angels nu op de plek van MM komt, komt dat voor mij gunstiger uit
nog beter, als die stage 'one' groter is dan 'two', Portishead is in mijn boekje iig een gigantische naam. Maar mijn boekje heeft het wel vaker mis, omdat ik vooral uitga hoe tof ik ze zelf vindquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:13 schreef kciR het volgende:
[..]
Misschien schuiven ze Portishead naar de spot van MM en Black Angels naar die Portishead (mits ze geen grote naam meer kunnen vinden natuurlijk)
of om 17.30 bij stage 3 (waar nu nog TBA staat), dan zetten we daar Fok! meet neer, met een secret actquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
The Maccebees? maar dan puur omdat er dan geen clashes zijn
Kakzooi ken ik ook niet trouwens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef kciR het volgende:
Kakzooi, Belle & Sebastian en Modest Mouse stonden beide nog op mijn ooit zien lijstje..
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef kciR het volgende:
[..]
of om 17.30 bij stage 3 (waar nu nog TBA staat), dan zetten we daar Fok! meet neer, met een secret act
Oh dan laat Portishead maar mooi op state 2 spelen, want: tentquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef El.Wulfo het volgende:
Sowieso bij stage 1, die is open air, 2 en 3 zijn tenten.
Stage 2 en 3 tenten? Heb ik ff gemist. Dat wordt op tijd naar Portishead want die wil iedereen wel zien gok ik. Nah ja, in mijn eentje wring ik me wel naar vorenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:15 schreef Gehenna het volgende:
Oh dan laat Portishead maar mooi op state 2 spelen, want: tent![]()
zoveel meer sfeeren warmte
Heeft de facebook van BKS geantwoord op een vraag van iemand, ik kon het namelijk ook al nergens vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Weakling het volgende:
[..]
Stage 2 en 3 tenten? Heb ik ff gemist. Dat wordt op tijd naar Portishead want die wil iedereen wel zien gok ik. Nah ja, in mijn eentje wring ik me wel naar voren
Bij de F.A.Q. staat volgens mij dat er in de tenten niet gerookt mag worden. Over welke stages dat zijn staat niets vermeld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Heeft de facebook van BKS geantwoord op een vraag van iemand, ik kon het namelijk ook al nergens vinden.
Oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:36 schreef chansadres het volgende:
Stage 2 is te vergelijken met Pinkpop/Bospop tent.
Misschien is het een variant op de Charlie tent van Lowlands?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef WoD het volgende:
[..]
Oke.
Stage 3 heb ik nog geen idee van hoe dat er uit zal gaan zien maar zoveel tenten in die vorm zullen er toch niet zijn...
En de burgers zijn goddelijk. Staan in de regio vaker op de wat nieuwere festivals.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef kciR het volgende:
Burgermeester vind ik wel een gave naam voor een hamburgertent.
Al mis ik de pannenkoeken in deze line-up, die zijn toch ook onmisbaar op elk festival?
just like your mom misschien? of zou dat een stampottent zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef kciR het volgende:
Al mis ik de pannenkoeken in deze line-up, die zijn toch ook onmisbaar op elk festival?
Niet eens de wentelteefjesboer?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:34 schreef Gehenna het volgende:
De food line-up is bekend: http://instagram.com/p/aX1wuvuiWB/
Hoe hipster
quote:Op zondag 9 juni 2013 08:19 schreef chansadres het volgende:
Nu op weeronline alleen goed weer![]()
Ik heb zin om lekker op het strand te genieten van Damien Rice met zonsondergang
Als ik het overzicht moet geloven heb je die komende vrijdag.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef yomthorke het volgende:
Met één dag zon ben ik in dit Nederland al tevreden
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 10-06-2013 om 20:26:15Dagkaarten voor zondag 23 juni zijn *uitverkocht* // Day tickets for Sunday June 23 *sold out*. reageer retweet
Hmm interessant! Tunng en Jamie mogen er zeker wel bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef chansadres het volgende:
Het Inspire festival is afgelast wegens tegenvallende kaartverkoop. Stuur Jamie Lidell en Tunng maar door. Sowieso waren er vast meer bands geboekt. Ideaal voor BKS omdat die 1 weekje ervoor is!
Voor elke persoon die op hun facebook zeurt voor die namen, wachten hun een dag extra!quote:
Als dat maar geen slecht nieuws betekent. Sowieso weinig tijd om de artiesten te "ontdekken" nu.quote:
Efterklang is echt een aanrader live. Die heb ik nog nooit met tegenzin op het podium zien staan (heb ze 5-6x gezien), daar spat altijd veel spontaniteit van afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:51 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Als dat maar geen slecht nieuws betekent. Sowieso weinig tijd om de artiesten te "ontdekken" nu.
Mijn ontdekkingen tot nu toe:
Tof:
- Savages (was ik toch al gaan luisteren)
- Indians
- Efterklang
- Local Natives
- Modest Mouse, King Krule.......![]()
Klinkt ook wel lekker:
- Drenge, Surfer Blood, French Films
Autre Ne Veut, Temples en Kurt Vile moet ik nog wat meer beluisteren.
Overigens ook genoeg matige artiesten gehoord. Daardoor maar weinig overlappingen.
Doen me denken aan the horrors.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef Gehenna het volgende:
Wie zijn dit nu weer?
http://instagram.com/p/abS09_OiT2/
Wat voor stijl?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef Norrage het volgende:
Space Dimension Controller is verrassend cool.
Kurt Vile, History of Apple Pie, Savages, Portisheadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:24 schreef MaJo het volgende:
Nog luistertips? Ik ga me even inluisteren de komende dagen
Kurt Vile en Portishead ken ik al, de andere ga ik luisterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kurt Vile, History of Apple Pie, Savages, Portishead
wellicht
Een van de weinige electro acts. Beetje funky toegankelijke electroquote:
Ah ok, klinkt tofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een van de weinige electro acts. Beetje funky toegankelijke electro
M'n vaste koffietentje is erquote:Op maandag 10 juni 2013 11:34 schreef Gehenna het volgende:
De food line-up is bekend: http://instagram.com/p/aX1wuvuiWB/
Hoe hipster
Op het Graz forum heeft iemand de foto gevonden op de bandpagina van de band NO. Voor liedjes kun je hier terecht. Zo op het eerste gehoor bevalt me dit wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef Gehenna het volgende:
Wie zijn dit nu weer?
http://instagram.com/p/abS09_OiT2/
In principe heeft BKS gewoon een riante keuze aan kleine en middelgrote internationale bandjes omdat hurricane/southside erg dichtbij zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef chansadres het volgende:
Mijn wilde gok is dat No word bekend gemaakt als opener van de zondag. Waarschijnlijk met 2 extra namen. Houden we nog 2 over. Volgende week maandag word bekend gemaakt dat geen passende vervanger voor Modest Mouse kon worden geregeld op zo'n kort tijdbestek en dat Kurt Vile/Black Angels opschuift zodat een Nederlands bandje de laatste plaatsen kunnen innemen.
Ik heb hetzelfde en ik heb ze gistermiddag nog geluisterdquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet dat ik Braids eens geluisterd heb.. maar geen idee hoe ik het vond.
Uw gebeden zijn gehoord. Er komt dus nog een naam bij in de grote van Local Natives en Kurt Vilequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk schuift Kurt vile op zodat ik No age kan zien.
naar mij hebben ze niet geluisterdquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:58 schreef kciR het volgende:
[..]
Uw gebeden zijn gehoord. Er komt dus nog een naam bij in de grote van Local Natives en Kurt Vile
Wel respect voor de organisatie dat ze nog met internationale namen komen en het niet opvullen met Nederlandse bandjes. Al zitten daar natuurlijk ook hele goede tussen, don't get me wrong, maar het toont in ieder geval van inzet en moeite!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:05 schreef Drebbelman het volgende:
Bah. Een act van die omvang zullen ze niet meer zo snel kunnen vinden ben ik bang. Als Kurt Vile maar niet opschuift naar de plek van MM, want dan komen de meest interessante acts ineens wel heel dicht bij elkaar te liggen
Beetje jammer dat het gejat is uit Duitsland.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef kciR het volgende:
Burgermeester vind ik wel een gave naam voor een hamburgertent.
wie zegt dat het niet dezelfde is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef MCH het volgende:
Beetje jammer dat het gejat is uit Duitsland.
De Duitsers zijn wel de laatsten die over jatten mogen beginnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het gejat is uit Duitsland.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De Duitsers zijn wel de laatsten die over jatten mogen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |