Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:Op maandag 13 mei 2013 08:50 schreef Murmeli het volgende:
En...... Bert zn vlaggetje is bijna af. Lang leve reistijd naar mijn werk! Alleen nog wat draadjes wegwerken
Dealquote:Op maandag 13 mei 2013 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys!
Vorige keer is het er niet van gekomen, maar de volgende keer dat deze man optreed moeten we erbij zijn!
Zie het maar als doel nr 102: "Een keer met Roger naar een optreden van herman van Veen."
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef Murmeli het volgende:
Grijsie of Toek, kunnen jullie ff de nieuwe foto van Bert de Bird posten? Kan ik niet met mobiel...
Van WIE? Prins carnavalquote:Op maandag 13 mei 2013 11:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik begreep trouwens van ZKH Prins Toekito dat er zaterdag ook gekeken ging worden? Ik ben in principe als Nederland door gaat daar wel bij. Al moet ik nog even kijken of er niks gepland was/stond
Nee van Toeklandquote:
Prins Uitgehongerdquote:
Mijn eigen landquote:Op maandag 13 mei 2013 11:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik begreep trouwens van ZKH Prins Toekito dat er zaterdag ook gekeken ging worden? Ik ben in principe als Nederland door gaat daar wel bij. Al moet ik nog even kijken of er niks gepland was/stond
sorry zag het te laatquote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef Murmeli het volgende:
Grijsie of Toek, kunnen jullie ff de nieuwe foto van Bert de Bird posten? Kan ik niet met mobiel...
Yay.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef Greys het volgende:
Geld binnen van:
- kano en Puala
- Zwabber
- Fiets
- Fascination
Hahahahahaquote:
ik zal daar ook even melden dat ik komquote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker
In mijn mooie reeksje ook nog even de meet promoten
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zal daar ook even melden dat ik kom
Oh ik dacht dat het al zeker was dat ie komt johquote:Op maandag 13 mei 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
Laten we allemaal even op onze blote knietjes bidden dat Mono vandaag te horen krijgt dat hij morgenavond en woensdag geen dienst heeft![]()
We gaan duimenquote:Ik heb zojuist wat geld weten te hosselen van een lieve tante, dus ik kan met mijn laatste centen iig naar Rotterdam komen. Het liefst natuurlijk met een lange jongeman aan mijn zijde, bij wie ik kan overnachten en de volgende dag met korting mee terug kan reizen
Maar ook zonder Mono plan ik te komen. Alleen wordt het dan wat lastiger ivm slaapplek en/of laatste trein en is de terugreis duurder. Mono moet gewoon komen
Moet zelf van 9 tot half 6 hier in Ede werken, vanavond ook vroeg naar bed dat ik iig uitgerust ben morgen en niet halverwege de meet in slaap valIk ben dan iig rond half 8/8 uur aanwezig
Zin in!
Hij loopt daar nog niet zo lang stage he, en hij heeft al vrij moeten regelen voor het afgelopen familieweekend, dus hij wil ook weer niet te veel pushen bij z'n mentorquote:Op maandag 13 mei 2013 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het al zeker was dat ie komt joh
Had ie geen vrij gevraagd voor morgenavond sowieso? Whyyyyyyyyyyyy not?
[..]
We gaan duimen
Weet jij nou al of je kan komenquote:
Nou, nee, straks gaat hij bij deze meet ook z'n blote kont laten zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
Laten we allemaal even op onze blote knietjes bidden dat Mono vandaag te horen krijgt dat hij morgenavond en woensdag geen dienst heeft![]()
Zou het?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, nee, straks gaat hij bij deze meet ook z'n blote kont laten zien.
als takkie me inderdaad terug wil brengen morgennacht dan kom ik ook nog ffquote:
Zal niet de eerste keer zijn bij Henk.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, nee, straks gaat hij bij deze meet ook z'n blote kont laten zien.
ik krijg er meteen 25quote:Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
Maar dat eten wordt geen probleem hoor, want qua vlees enzo wordt er voor je opgeschept door iemand van het personeel, dus 18 satees tegelijk nemen is lekker geen optie
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik morgen m'n Angry Bird mee ga nemen
Zal enkel meedoen als ik gedronken heb, maar ja ben de BOB hequote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
komt er n blote mannen konten competitie?
ik ben wel jurylid
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als takkie me inderdaad terug wil brengen morgennacht dan kom ik ook nog ff, maar wel pas laat hoor.. half twaalf gok ik
Bestuurder die Onbewust Beschonken is?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal enkel meedoen als ik gedronken heb, maar ja ben de BOB he
was het maar zo'n feestquote:
Jij kan dat!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
miss origami ik nog wel even een kraanvogel van een post-it @ work voor ik kom
alsof ik dat kan, kraanvogels origami'en![]()
jup en ik doe ook killergoeie bedtimestoriesquote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kan dat!
Jij hebt de HTS asbakken kleien gedaan toch?
een jaar of wat? zijn die niet van afgelopen ek opaquote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat ik de geluksvogeltjes* die nu nog vredig hier in de plant zitten morgen een reisje ESFmeet geef.
*die kleine piepbeestjes die je een jaar of wat geleden bij de Cee1000 kreeg voor zo'n voetbla gedoe...
Ow, dat kan best. Ik onthou dat nooit zoquote:Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een jaar of wat? zijn die niet van afgelopen ek opa?
dat probleem moet op te lossen zijn!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen Birds outfit![]()
Ja mijn onderbroek, maar die ziet niemand.
oeh die houden we er inquote:
Wat?quote:
ik keur het goedquote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat?
Zeg je nou dat Greys een striptease moet doen?
Het is verslavend he?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh die houden we er in
ik scoorde vandaag bij de Cee1000 Greys dr bevroren drop met ijs op een stokje
het is niet superheerlijk maar ik kan niet stoppen met eten
ik ben meer fan van echt dropijs, dit is meer drop met ijs!quote:
Ik vind dat 'hoesje' er omheen en die kern binnenin een lekker eh... pittig? dropsmaakje hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben meer fan van echt dropijs, dit is meer drop met ijs!
maar het is wel heel erg verslavend ja
ja zoutige dropquote:Op maandag 13 mei 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat 'hoesje' er omheen en die kern binnenin een lekker eh... pittig? dropsmaakje hebben.
Zit heel veel smaak aan echt
3 boterhammenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
ik ga morgen overdag maar 3 boterhammen eten ofzo en vanavond even hardlopen en salade eten ter compensatie voor morgenavond
Ben benieuwd of ik dat volhou hoor, vandaag zes op en een door mn baas bereid koekje!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
3 boterhammen
ik zou doodgaan volgens mij
Toekito begon te huilen
Ik zou dan ook gaan huilen. Veeeeeel voerquote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
3 boterhammen
ik zou doodgaan volgens mij
Toekito begon te huilen
Yesquote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Oognip, de fles pienja kolaaaaada is in tha house!
Ik herhaal....
Hoezo danquote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
ik ga morgen overdag maar 3 boterhammen eten ofzo en vanavond even hardlopen en salade eten ter compensatie voor morgenavond
Ik denk dat ik Nappie ook beter thuis kan latenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Ik laat mijn parkiet maar thuis denk ik
Tofquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Nappie ook beter thuis kan laten![]()
Maar de gigantische Angry Bird knuffel neem ik mee, alleen nog een tas vinden waar hij in past
Frank Ik probeert af te vallen en is ben aan het trainen voor de 10 Engelse mijl (Dam tot Dam Loop) en het is niet allemaal even gezond natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan
Tis gewoon eten hoor. Of eten jullie normaal doordeweeks nooit een patatje ofzo?
natuurlijk wel, alleen was het voor ons van vrijdag tot en met zondag al groot vreet festijnquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan
Tis gewoon eten hoor. Of eten jullie normaal doordeweeks nooit een patatje ofzo?
wat drink je?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Fascination het volgende:
Ik ga iig niet te veel drinken, want dat icm mijn Songfestivalenthousiasme gaat waarschijnlijk raar gedrag opleveren.
praat eens niet over jezelf in de ik persoonquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Frank probeert af te vallen en is aan het trainen voor de 10 Engelse mijl (Dam tot Dam Loop) en het is niet allemaal even gezond natuurlijk
Dat doet ie toch ook nietquote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
praat eens niet over jezelf in de ik persoon
was al voor je aan het aanpassen schatquote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik leid de aandacht wel van je af, terwijl ik hysterisch rondjes ren met mijn armen in de luchtquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Fascination het volgende:
Ik ga iig niet te veel drinken, want dat icm mijn Songfestivalenthousiasme gaat waarschijnlijk raar gedrag opleveren.
halve meter doorsnede of zo?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof![]()
Ook leuk voor de foto's
Hoe groot is ie? Anders evt in een vuilniszak?
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
halve meter doorsnede of zo?
[ afbeelding ]
WOW die is cool!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
halve meter doorsnede of zo?
[ afbeelding ]
dat doet Toek ook wel eens, wat is daar mis meequote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat het Toek isquote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
WOW die is cool!
[..]
dat doet Toek ook wel eens, wat is daar mis mee
echt he, mijn timeline op FB staat voor 80% vol met jouw ESF-berichtenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik leid de aandacht wel van je af, terwijl ik hysterisch rondjes ren met mijn armen in de lucht
Ik heb vandaag 1 (!) eurovisiebericht geplaatstquote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
echt he, mijn timeline op FB staat voor 80% vol met jouw ESF-berichtenHoezo hysterisch/zenuwachtig
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
echt he, mijn timeline op FB staat voor 80% vol met jouw ESF-berichtenHoezo weinig vrienden
Die verwachtte ik ook alquote:
Daar zou ik me maar niet al te ongerust over makenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Die verwachtte ik ook al
Overigens is Greys wel de enige die ermee bezig is van mijn vrienden op FB
Wat is dat nou weer voor smiley?quote:
Dat zijn gewoon de zenuwen!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef Oognip het volgende:
Ik ben in een heeeel vervelende bui merk ik al
Een stiekemgniffelachterdehandgiechelsmileyquote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet al te ongerust over maken
[..]
Wat is dat nou weer voor smiley?
Ken je nog niet zo lang hequote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Greys het volgende:
Nee maar echt, mensen die me een béétje kennen kijken er niet van op.
Die zouden aan me vragen of ik ziek was als ik nu op FB zou zwijgen over Eurovisie.
Ja! Nip houdt vol dat ze niets met Eurovisie heeft maar stiekem is ze haske nerveusquote:
Dat zal de reden zijn van het weinige slapen van de afgelopen dagenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nip houdt vol dat ze niets met Eurovisie heeft maar stiekem is ze haske nerveus
True. Maar ik heb er al vaker opmerkingen over gehad hoorquote:
Misschien moet je ook een vogeltjesonderbroek kopen!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn van het weinige slapen van de afgelopen dagenDat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!
Kun je daar beter van slapen ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een vogeltjesonderbroek kopen!
Ik zal wel even alle liedjes met je doornemen in de auto.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn van het weinige slapen van de afgelopen dagenDat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!
Jaaaaaaaaaaaaa geef haar een eurovisie-hersenspoelquote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal wel even alle liedjes met je doornemen in de auto.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een stiekemgniffelachterdehandgiechelsmiley
Als je dat doet, zet ik je bij het station afquote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal wel even alle liedjes met je doornemen in de auto.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dat doet, zet ik je bij het station af
uhuhquote:
Wat straal je toch een liefde uitquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zweer je, er zijn zóveel toffe Eurovisienummers waarvan veel mensen niet eens weten dat het Eurovisienummers zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gewoon stoere internetpraat, in het echt gaat het zo: "Hihihi, euhh, z-z-zou je m-m-misschien niet die l-l-liedjes kunnen draaien als je dat wilt, misschien, soms, of zo?quote:
Heb je nipje al ontmoet?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoere internetpraat, in het echt gaat het zo: "Hihihi, euhh, z-z-zou je m-m-misschien niet die l-l-liedjes kunnen draaien als je dat wilt, misschien, soms, of zo?![]()
:$ :$ :$ :$"
Een echte internetheld, ik ben hetquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stoere internetpraat, in het echt gaat het zo: "Hihihi, euhh, z-z-zou je m-m-misschien niet die l-l-liedjes kunnen draaien als je dat wilt, misschien, soms, of zo?![]()
:$ :$ :$ :$"
Zal best, maar ik wil gewoon muziek waar ik mee mee kan blerenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, er zijn zóveel toffe Eurovisienummers waarvan veel mensen niet eens weten dat het Eurovisienummers zijn
Hoezo zou je je moeten proberen in te houdenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan beter hier lelijk doen en dan op de meet me proberen in te houden dan andersom
Het is MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMINDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY...quote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een echte internetheld, ik ben het
[..]
Zal best, maar ik wil gewoon muziek waar ik mee mee kan bleren
Precies. En dan valt het alleen maar meequote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zou je je moeten proberen in te houden
Je doet nu net of je een evil mean bitch bent in het echt![]()
Ja, nou, ik lig uit de running met sporten, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
Dat bedoel ik stiekem ookquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een echte internetheld, ik ben het
[..]
Zal best, maar ik wil gewoon muziek waar ik mee mee kan bleren
Linkje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik stiekem ookEr zijn heel veel Eurovisienummers waarbij jij mee zou blèren, ze tof zou vinden en daarna vragen 'Huh, is dat van het songfestival dan????
'.
Maar geeft niet, we spelen het wel mee
Zou je het eerlijk zeggen dan als je het best een tof nummer vond?quote:
Ja, dat zou ik eerlijk zeggen. Ik ben Qwea nietquote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je het eerlijk zeggen dan als je het best een tof nummer vond?
Want in dat geval wil ik wel een poging wagen.
Linkje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je het eerlijk zeggen dan als je het best een tof nummer vond?
Want in dat geval wil ik wel een poging wagen.
Pardon?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik eerlijk zeggen. Ik ben Qwea niet
Je mag ook af en toe ongecontroleerd met je armen fladderen en dan tsjilpenquote:
quote:ma 13 mei 2013, 13:33
Neemt Anouk ons in de maling?
van onze redactie
AMSTERDAM -
AUDIO - Songfestivalexpert Richard van de Crommert zet vandaag in de Privéflits vraagtekens bij de ernst van de blessure van Anouk. Zou de stoere zangeres weer een stunt hebben uitgehaald?
Neemt Anouk ons alweer in de maling?
Anouk verrekte vorige week een spier tijdens een potje bowlen in Malmö en besloot daarom niet de officiële openingsceremonie van het Eurovisie Songfestival bij te wonen.
Anouk gaat aankomende dinsdag proberen zich te plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival.
Checkquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook af en toe ongecontroleerd met je armen fladderen en dan tsjilpen
Hij is FB vriendjes met Greys en met mijquote:
daar zitten genoeg efs nummers in, toch?quote:
Hij deed nog reageren op mijn Facebook dat ie geen Birdsbroekje heeft en ook zijn hoge hakken nog thuis had laten liggenquote:
Die kende ik alquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hierboven van imaani, luister die eens tot het refrein?
WHAAAAAquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed nog reageren op mijn Facebook dat ie geen Birdsbroekje heeft en ook zijn hoge hakken nog thuis had laten liggen
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Zou niet meteen denken dat ie van het songfestival komt nee, maar leuk vind ik hem ook nietquote:
En Euphoria dan bv?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Zou niet meteen denken dat ie van het songfestival komt nee, maar leuk vind ik hem ook niet
Achterquote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, da's ook Eurovisie
Die werd tweede.
Ik vind Euphoria wel een goed nummer hoor, en met Hard Rock haleluja heb ik in een scheur gelegen eromquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Greys het volgende:
Dat was zo leuk met mijn zus die altijd overal te pas en te onpas riep dat ze geen reet aan het Songfestival vond en altijd alle nummers zijn kut enzo.
Toen was ze hier en toen ging haar foon, met Euphoria als ringtone. Dus ik vroeg 'Zo zo, van je geloof gevallen??'. Zij 'Wat bedoel je?'. Ik 'da's een eurovisienummer'. Ze kwam niet meer bij
VIVA LA DIVAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AchterDana International
Da's ook Eurovisie
![]()
Gil ff als je je statief niet kunt vinden, als ie op elk statief past neem ik mijne wel meequote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef Qwea het volgende:
ooh kut! ik moet nog een 16gb kaartje scoren voor in de videocamera en mijn statief zoeken
Statief zit standaard in mijn rugzakquote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gil ff als je je statief niet kunt vinden, als ie op elk statief past neem ik mijne wel mee
Dan ben ik een sukkeltje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef Fascination het volgende:
ABBA waardeer je toch wel, Oognip? Alleen sukkeltjes houden niet van ABBA.
En deze? Ben ik wel benieuwd naar, tis een apart nummer, maar ik vind hem tofquote:
Mooie stem welquote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze? Ben ik wel benieuwd naar, tis een apart nummer, maar ik vind hem tof
Tot 23.05 uurquote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef franklop het volgende:
Tot hoe laat duurt dat gedoe trouwens? De optredens en het enveloppengebeuren dus
Die vind ik wel tof! De rest wat hier net gepost is nietquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Greys het volgende:
Oh Nip nog eentje....
Even door dat eerste beginnetje heen luisteren. Ik zie ons hier wel op stuiteren morgen hoor, op dat refrein
Deze is gaaf hequote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Die vind ik wel tof! De rest wat hier net gepost is niet![]()
Ow ok!quote:
Je word gewoon vrolijk van het deuntjequote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is gaaf heTis echt een van mijn favorieten van dit jaar.
Gaat het ook echt goed doen denk ik.
De halve finales zijn niet met dat elk land een voor een mag stemmen, dus die gaan vrij snelquote:
Geinigquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Greys het volgende:
Oh Nip nog eentje....
Even door dat eerste beginnetje heen luisteren. Ik zie ons hier wel op stuiteren morgen hoor, op dat refrein
Wil je er eentje van dit jaar, of mag het ook een eurovisienummer van door de jaren heen zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Puala het volgende:
Greys, volgens nummer wat ik moet luisteren?
Gaan we de stoere rockchick uithangen op Nobody's Wife.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna gaan we uiteraard nog vieren dat we in de finale zitten
Iets wat ik moet horen van jouquote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je er eentje van dit jaar, of mag het ook een eurovisienummer van door de jaren heen zijn?
Wat wil je?
Eentje waar je geheid vrolijk van wordtquote:
Omgquote:Op maandag 13 mei 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje waar je geheid vrolijk van wordt
Vooral met dat dansje en het refreintje
Nu loop je de rest van de dag te hoepahoelen. Sorryquote:
Ik vind eigenlijk dat 2 mannelijke Fok!kers dat dansje wel na kunnen doen morgenavondquote:Op maandag 13 mei 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu loop je de rest van de dag te hoepahoelen. Sorry![]()
Ik zoek nog een leuke, een wat meer recente
Nee, dat was echt bagger.quote:
Tot nu toe vond ik je keuzes leukquote:
quote:
Dit jaar sturen ze het jongere zusje van Catherine Keyl. Ik heb nog maar niet geluisterdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]! Israel heeft vaak wel leuke liedjes vind ik.
nog 1 uur en zo'n 45 min en dan ESF-vrijquote:
Over 25u zit ik aan de vorklepelkoffie.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef franklop het volgende:
over 25 uur zit ik denk ik al in Randstadrail naar de toko toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
Over 25 uur ren ik hysterisch rond met mijn armen in de lucht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
Over 25 uur ren ik hysterisch rond met mijn armen in de lucht!Nu nog niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt weer mee....De Sahara is zonder meer erg droog.
Mogen we je daar aan houdenquote:
Nee ik heb niet eens kledingpaniekquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Eh... ja
Rond vijf uur ben ik nog kalm.
[..]
Nee ik heb niet eens kledingpaniek
Nou, niet iedereen kan zitten. De vorige keer iig nietquote:
NOEM JE DR NOU OUD????????quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn genoeg hele jonge mensen om voor een normaal jong mens op te staan
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen kan zitten. De vorige keer iig nietJa of buiten onder een deken. Maar koud :p
Mag ik dan alvast een stoel reserverenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn genoeg hele jonge mensen om voor een normaal jong mens op te staan
Staan? Jij ging toch op de bar liggen?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dan alvast een stoel reserveren
Ik kan niet staan![]()
Niet voor iedereen. Maar als er iemand om wat voor reden dan ook echt een zitplekje nodig heeft dan is iedereen best zo netjes om dat effe in overleg te regelenquote:
Mehehhehe dan kan niemand z'n bier meer kwijt jonge!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat heus wel iemand voor je opstaan of een stoel vrijmaken, anders zorgen anderen daar wel voor. Er zijn denk ik meer mensen die een tijdje kunnen staan dan mensen die écht niet kunnen staanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dan alvast een stoel reserveren
Ik kan niet staan![]()
Ok, dan ga ik er van uit dat dat goedkomt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet voor iedereen. Maar als er iemand om wat voor reden dan ook echt een zitplekje nodig heeft dan is iedereen best zo netjes om dat effe in overleg te regelen
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er gaat heus wel iemand voor je opstaan of een stoel vrijmaken, anders zorgen anderen daar wel voor. Er zijn denk ik meer mensen die een tijdje kunnen staan dan mensen die écht niet kunnen staanAnders mogen ze niet op de meet zijn
Okquote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Qwea het volgende:
Niet te veel zorgen over maken hoor Mirjam. Ik heb met mijn poot (lang staan trek ik ook niet) ook altijd nog gezeten
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mehehhehe dan kan niemand z'n bier meer kwijt jonge!BELLY SHOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is rotschoenen ook een goede reden?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet voor iedereen. Maar als er iemand om wat voor reden dan ook echt een zitplekje nodig heeft dan is iedereen best zo netjes om dat effe in overleg te regelen
Hoezo kan je niet meer staan eiks?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er van uit dat dat goedkomt.
Voor mij als gezond mens vind ik het al lastig om 3 uur stil te staan. Mijn baantjes bij de ijssalon en bij de AH waren ook altijd helquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meer staan eiks?Vorige keer dat ik je zag ging dat nog!
Of bedoel je niet de hele avond staan?
Nee maar wat Elies zegt, er zijn overal stoelen en krukjes enzo, dus je kunt sobersooooo tussendoor gewoon zitten hoor
NEE. Ga je maar op blote voeten!quote:
Ik trek dat ook niet. Maar tis ook nog nooit voorgekomen dat ik een hele avond noodgedwongen moest staan op zo'n meet, er is altijd wel even iemands kruk of een bankje buiten of een stoel binnen vrij waar je je behind op kunt parkerenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mij als gezond mens vind ik het al lastig om 3 uur stil te staan. Mijn baantjes bij de ijssalon en bij de AH waren ook altijd hel
Ja oke. Of op de grond desnoods.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet. Maar tis ook nog nooit voorgekomen dat ik een hele avond noodgedwongen moest staan op zo'n meet, er is altijd wel even iemands kruk of een bankje buiten of een stoel binnen vrij waar je je behind op kunt parkeren
Dat zeg ik, tot nu toe heb ik alle keren ook gewoon grotendeels kunnen zitten. En als ik niet zat kon dat wel (oognip en volgens mij puala wilden hun kruk aan me afstaan) maar wilde ik staanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet. Maar tis ook nog nooit voorgekomen dat ik een hele avond noodgedwongen moest staan op zo'n meet, er is altijd wel even iemands kruk of een bankje buiten of een stoel binnen vrij waar je je behind op kunt parkeren
Doe eens niet zo over jezelf! Anders krijg je morgen een slag voor je kopquote:
Ik kan wel even staan, maar niet langere tijd achter elkaar. vanaf vijf/tien minuten wordt dat al erg pijnlijk. De vorige keer, van zulke avonden moet ik echt 2 dagen bijkomen qua pijn en lichamelijke ongemakken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meer staan eiks?Vorige keer dat ik je zag ging dat nog!
Of bedoel je niet de hele avond staan?
Nee maar wat Elies zegt, er zijn overal stoelen en krukjes enzo, dus je kunt sobersooooo tussendoor gewoon zitten hoor
Wat lief van mijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tot nu toe heb ik alle keren ook gewoon grotendeels kunnen zitten. En als ik niet zat kon dat wel (oognip en volgens mij puala wilden hun kruk aan me afstaan) maar wilde ik staan
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe eens niet zo over jezelf! Anders krijg je morgen een slag voor je kop
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Ole het volgende:
Ik vind het steeds erger dat ik niet kan morgen![]()
![]()
![]()
Nou jongens, done deal. Mirjam gaat op de bar liggen voor belly shots!quote:
Waarom sta je nog onder OVB in het lijstje?quote:
verdomme ik kom nietquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou jongens, done deal. Mirjam gaat op de bar liggen voor belly shots!
wegens dingen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom sta je nog onder OVB in het lijstje?
dat vreesde ik ook al jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog plek is voor een sjoelbak eerlijk gezegd
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wegens dingen.
We komen, zonder vreterij
Op de bar is er vast plekquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog plek is voor een sjoelbak eerlijk gezegd
Die doe ik aan jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe je die rode aan? Wordt lachen
Hoe laat ben je er? Want eerder op de avond is er sowieso nog wel ff sjoelgelegenheid denk ik hoorquote:
wat voor schoenen doe je aanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die doe ik aan ja
en halverwege de avond ga ik gewoon op blote sokjes lopen
Euh denk rond 17:15 ofzo of iets laterquote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Want eerder op de avond is er sowieso nog wel ff sjoelgelegenheid denk ik hoor
Camera's zijn altijd goedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet er eenen camera mee?
(geen grote dan heur)
We maken na afloop een gezamenlijke photobucket en hoe meer pics daarin komen voor napret hoe beter, dus als jij ook foto's wilt maken heel graagquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet er eenen camera mee?
(geen grote dan heur)
Ohhhhhhh joh dan kan je dan sowieso nog wel sjoelen hoor, dan doe ik meequote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh denk rond 17:15 ofzo of iets later
Even foto zoekenquote:
okquote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
We maken na afloop een gezamenlijke photobucket en hoe meer pics daarin komen voor napret hoe beter, dus als jij ook foto's wilt maken heel graagMaar doe idd gewoon een klein cameraatje hoor! Er nemen er meer een fototoestelletje mee
Ik vind dat zo fijn he, die besloten photobucket en dat men die pics gewoon niet online kwakt zonder te vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
We maken na afloop een gezamenlijke photobucket en hoe meer pics daarin komen voor napret hoe beter, dus als jij ook foto's wilt maken heel graagMaar doe idd gewoon een klein cameraatje hoor! Er nemen er meer een fototoestelletje mee
Hoe ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Even foto zoeken
Had ze vorige week aan tijdens stappen, maar had ze al gauw uitgeschopt en ben lekker met m'n blote voetjes in het glas gaan dansen(
). En aangezien ik boordevol goede ideeen zit, doe ik ze morgen weer aan
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh joh dan kan je dan sowieso nog wel sjoelen hoor, dan doe ik mee
Dan is het echt nog niet te druk.
Niceeeeeequote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mijn hart gaat sneller kloppen als ik ze zie
omfg, dat je daar op kan lopenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mijn hart gaat sneller kloppen als ik ze zie
Fotoooooquote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoe ik ben benieuwd
Ik heb ontzettend bazige rode glitterpumps met een hak 1625r211801 centimeter maar daar kan ik 3 stappen op lopen vooralsnog
Ja echt supertof dat iedereen zich daar gewoon netjes aan houdtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat zo fijn he, die besloten photobucket en dat men die pics gewoon niet online kwakt zonder te vragen.
Jij bent zo verstandigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde mijn nieuwe "ik weet niet zo goed of ze echt wel passen" sneakers aan gaan doen, maar dat laat ik maar ivm toch niet passen
Ja, echt. Ik als foto hater ben daar best wel blij mee iig.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt supertof dat iedereen zich daar gewoon netjes aan houdt
En er komen wel pics op Facebook enzo die avond maar iedereen is altijd zo beleefd om dat ff te vragen aan degene die ook op de foto staat
Ik heb dat kassie ookquote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaen die bruinige ook
Wat niet in dit huis eigenlijk?
quote:
Tettenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heldin
Ik had deze vrijdag ook aan in de stad en ik moet zeggen dat het lopen steeds beter gaat naarmate m'n tenen (ik typte tetten) steeds dooier werden.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |