Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij spaart zich voor de rustdag.
Ja, al biedt het meer respectief op het kapen van ritten.quote:
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.
Als hij dan een keertje vooruit blijft (en wint) zit die ook wel weer gelijk in de top 15quote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.
Volgens mij was hij na 10 mins nog steeds niet binnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan kan hij nu beter gelijk een half uur prijs geven.
Ooh ik dacht dat het Spaans was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Belkov nog met wat Italiaans uit zijn ISD tijd.
quote:65 WEENING Pieter NED OGE 4:40:13 / 8:42
Denk het niet. Dan had hij het bij zijn lekke band een paar dagen terug al kunnen laten lopen, en toen hebben ze vol gereden om weer terug te komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee grapjas, ik bedoel dat Weening het expres heeft laten lopen zodat hij volgende keer qua klassementstijd probleemloos mee kan met een vluchtgroep.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon de baan van Danny gejat.
Nee, de mongolen van Eurosport in Parijs hebben Danny ontslagen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
daarom kijk ik ook geen wielrennen meer op Eurosportquote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op de Belg?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef superniger het volgende:
[..]
daarom kijk ik ook geen wielrennen meer op Eurosport
Hij heeft het vooraf met Danny besproken en er is ook afgesproken dat Thijs per werkdag bij Eurosport E50,- schenkt aan een Danny gekozen wielervereniging.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Idem. De combinatie Martijn Berkhout en Thijs Zonneveld bevalt prima.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Eurosport nu prettiger dan de Belg eerlijk gezegd.
Het is nu inderdaad een goed alternatief.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Idem. De combinatie Martijn Berkhout en Thijs Zonneveld bevalt prima.
Ik mis Danny eigenlijk toch wel en kijk nu op de Belg.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Idem. De combinatie Martijn Berkhout en Thijs Zonneveld bevalt prima.
Nee, het zal om Majka en vooral Betancur gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Van Aru gaat Kelderman ook geen last meer hebben, die verliest 17 minuten vandaag.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veel "kleinere" ritwinnaars voorlopig. Belkov, Dowsett, Hansen, Battaglin.
En Betancur heeft gelijk, het blijft natuurlijk wel een Katusha-renner, als je dan alsnog zou winnen, dan heb je meteen wel een juiste foto.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Betancur heeft gelijk, het blijft natuurlijk wel een Katusha-renner, als je dan alsnog zou winnen, dan heb je meteen wel een juiste foto.
Als je al door hebt dat het een grap is waarom probeer je me dan alsnog te corrigeren?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
I'm fun at parties.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je al door hebt dat het een grap is waarom probeer je me dan alsnog te corrigeren?
En na die lekke band.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan had Weening het ook gewoon wat kalmer aan kunnen doen in die tijdrit.
Klopt ook nog ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hij heeft het vooraf met Danny besproken en er is ook afgesproken dat Thijs per werkdag bij Eurosport E50,- schenkt aan een Danny gekozen wielervereniging.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:16:39Ik zal komende periode in bepaalde koersen (Trentino, Giro d'Italia) commentaar geven bij Eurosport. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:18:43Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop de Franse directie van Eurosport is omgegaan met Danny Nelissen. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:21:06Daarom zal ik, als steun aan Danny, per dag 50 euro van mijn honorarium overmaken aan een door hem uitgekozen wielervereniging. reageer retweet
Ik vind dat Thijs er wel op een goede manier mee omgaat.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt ook nog ja.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:16:39Ik zal komende periode in bepaalde koersen (Trentino, Giro d'Italia) commentaar geven bij Eurosport. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:18:43Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop de Franse directie van Eurosport is omgegaan met Danny Nelissen. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 13:21:06Daarom zal ik, als steun aan Danny, per dag 50 euro van mijn honorarium overmaken aan een door hem uitgekozen wielervereniging. reageer retweet
Ze hebben er best goede foto's tussen staan...twitter:TeamSky twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:32:40The chase was on today at the #Giro! See how a tricky ninth stage panned out with our action-packed gallery: http://t.co/s3c3nmdaoq reageer retweet
Hoe denkt Eurosport daar over?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat Thijs er wel op een goede manier mee omgaat.
yepquote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
idd Virenque zit toch bij de franse versie?
Morgen is er een rustdagquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen toch etappe 10? Of staat er een foutje op de site van de gazetto?
Vacansoleil beslist in mei over sponsoringquote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef mincemeat het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de sponsoring van Vacansoleil? Ga ze door of is er nog niks over bekent?
Edit: whoops wilde dit eigenlijk plaatsen in het topic over Calofornia ter aanleiding van het "nieuwe" tenue, maar hier kan het vast ook.
quote:Angel Vicioso (KAT) crashed today and broke his wrist, three ribs and shoulder. Out of the Giro
twitter:TeamSky twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:32:40Bradley was delayed for the team dinner last night because the hotel stairs had just been washed reageer retweet
nice try..quote:Op maandag 13 mei 2013 09:17 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:TeamSky twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:32:40Bradley was delayed for the team dinner last night because the hotel stairs had just been washed reageer retweet
"He had to be ushered to his seat by Henao and Uran."quote:Op maandag 13 mei 2013 09:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Haha mooi, hij wordt wel gelijk even gewezen op zn eigen foutje toen :pquote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef Spies het volgende:
Mollema moest ook lachen om Betancur:
https://www.facebook.com/(...)8999319271348&type=1
Kuschynski had in Rundum Köln gisteren exact hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha mooi, hij wordt wel gelijk even gewezen op zn eigen foutje toen :p
twitter:millarmind twitterde op maandag 13-05-2013 om 00:11:54Wiggo has temporarily lost his descending mojo (has happened to me, happens to all pros), yet, he has an arsenal to compensate. reageer retweet
Precies als ik een dag niks te doen heb. Ze doen het erom.quote:
Maar dat was zonder oortjes, dus dan is het te begrijpen, alhoewel Betancur gisteren ook geen werkend oortje had.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kuschynski had in Rundum Köln gisteren exact hetzelfde.
Opmerkelijk groot verschil inderdaad! Komt natuurlijk allemaal door De Geesquote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar hadden we in de Giro trouwens 12 volle topics (met nummer 13 voor ongeveer 1/3 gevuld), toen zaten we na etappe 9 halverwege topic nummer 4. Nu zitten we na etappe 9 al aan topic nummer 20
Hebben al die doping bekentenissen toch nog een positief gevolgquote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar hadden we in de Giro trouwens 12 volle topics (met nummer 13 voor ongeveer 1/3 gevuld), toen zaten we na etappe 9 halverwege topic nummer 4. Nu zitten we na etappe 9 al aan topic nummer 20
Aantrekkelijke manier van koersen en relatief grote Nederlandse inbreng. Ben niet zo'n Giro-fan maar deze Giro is tot nu toe best leuk. Ook omdat relatief kleine namen de kans grijpen om hun ritje te pakken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hebben al die doping bekentenissen toch nog een positief gevolg
Iemand een mooie theorie waar al dit enthousiasme vandaan komt?
Vakantie. Vorig jaar eindigde de Meivakantie een dag na de start van de Giro.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hebben al die doping bekentenissen toch nog een positief gevolg
Iemand een mooie theorie waar al dit enthousiasme vandaan komt?
Denk dat dit ook een hele belangrijke is.quote:
Ik vond dat Vuelta vorig jaar toch spannender. Algemeen niveau waarschijnlijk wat lager, maar dat zegt niet over de attractiviteit. De Giro was (qua klassement althans) een koers waar Hesjedal en Rodriguez vooral een "zo lang mogelijk afwachten" duel uitvochten, waren zo extreem passief dat ze bijna de hele Giro weggaven aan De Gendt.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk dat dit ook een hele belangrijke is.
En de Giro wordt gewoon populairder omdat iedereen zag dat dat veruit de leukste koers van de grote 3 vorig jaar.
Wat zijn onrealistische verwachtingen ten aanzien van Gesink wie bepaalt dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:10 schreef Cara het volgende:
Gooi het vooral op Nederlandse inbreng. Wij ollanders komen overal te voorschijn wanneer Nederlanders het goed doen. En dan blijven we vervolgens om te zeiken over renners die de onrealistische verwachtingen niet na kunnen komen. Ik voorspel honderden Gesinkreacties, gelijk de eerste keer dat hij een acceleratie van Nibali niet bij kan benen.
Die voorlaatste klim ziet er een beetje uit als de Mortirolo.quote:
http://www.ilmeteo.it/meteo-sport#girotwitter:inrng twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:09:49Bad news: weather forecast says rain for most of the second week of the Giro reageer retweet
Arme Wiggo.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Marcoss het volgende:
http://www.ilmeteo.it/meteo-sport#girotwitter:inrng twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:09:49Bad news: weather forecast says rain for most of the second week of the Giro reageer retweet
Kelderman helemaal indrukwekkend, op een twee kilo zwaardere fiets die aanliep. (Of was hij van fiets gewisseld?)quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Ericr het volgende:
https://docs.google.com/s(...)2s4UkE3WjVhTUE#gid=0
Weet niet of het al gepost was maar de splits van de TT staan in dat spreadsheet. Gesink een zeer degelijke klim gereden.
Aldus Wiggoquote:"Let's be honest," he added, "I descended like a bit of a girl really after the crash... Not to disrespect girls, I have one at home. But that's life and we have to push on and deal with the disappointments."
Inderdaad. De Giro vorig jaar was fucking saai, afgezien van die ene etappe dat De Gendt ervandoor ging. 'Wielerkenners' zijn gewoon altijd zwaar bevooroordeeld ten voordele van de Giro (en ten nadele van de Tour). Moet wel zeggen dat die van 2010 en 2011 (afgezien van de onfortuinlijke dood van Weylandt) prachtige koersen waren.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond dat Vuelta vorig jaar toch spannender. Algemeen niveau waarschijnlijk wat lager, maar dat zegt niet over de attractiviteit. De Giro was (qua klassement althans) een koers waar Hesjedal en Rodriguez vooral een "zo lang mogelijk afwachten" duel uitvochten, waren zo extreem passief dat ze bijna de hele Giro weggaven aan De Gendt.
Dit zei ie trouwens nog voor de etappe van gisteren, waar zijn afdaalskills zelfs nog voor vrouwen een belediging was.quote:
heeft iedereen hier een partijtje vakantie gehad?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp net dat de vakantie wel pas vandaag voorbij is. Grote reden wel.
1 verplichte vrije dag (Hemelvaart) 1 verplichte snipperdag (dag na hemelvaart) en 2 dagen weekend.... Niet echt vakantie te noemenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft iedereen hier een partijtje vakantie gehad?
twitter:inrng twitterde op maandag 13-05-2013 om 18:04:31John Degenkolb out of the Giro, he and his team say he's tired and finding it hard to recover. reageer retweet
Tegenvaller, aangezien heel het team op hem was ingericht.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op maandag 13-05-2013 om 18:04:31John Degenkolb out of the Giro, he and his team say he's tired and finding it hard to recover. reageer retweet
twitter:josedecauwer twitterde op maandag 13-05-2013 om 19:24:19#giro Morgen 10e rit aankomst boven maar eerst een flinke afdaling, hopelijk lukt het Wiggo met deze Pinarello wel ! http://t.co/KXUbqaGriX reageer retweet
Wat een spuuglelijke fietsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef Burner82 het volgende:
twitter:josedecauwer twitterde op maandag 13-05-2013 om 19:24:19#giro Morgen 10e rit aankomst boven maar eerst een flinke afdaling, hopelijk lukt het Wiggo met deze Pinarello wel ! http://t.co/KXUbqaGriX reageer retweet
quote:
Was dit niet die werelduurrecordfiets met wasmachineonderdelen?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die Lotus hierboven vind ik dan wel weer mooi, itt die overige.
Het schema gaat uit van drie uur-half vier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef PimFR het volgende:
Wat is ongeveer de verwachting van hoelaat de eerste van de 2 grote beklimmingen morgen zal beginnen?
Mee gaan in ontsnappingen en hopen dat daar wat goeds uitkomt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:23 schreef Evertjan het volgende:
wat gaat Argos nu de rest van de Giro doen zonder Degenkolb in de koers?
Sprinten met Mezgec.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:23 schreef Evertjan het volgende:
wat gaat Argos nu de rest van de Giro doen zonder Degenkolb in de koers?
Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Het schema gaat uit van drie uur-half vier.
quote:13:06 - 146 km
Het tempo ligt zodanig hoog dat de kopgroep eigenlijk nooit leven heeft kunnen vatten. We rijden weer met een grote groep.
12:59 - 153 km
Na 12 km is er een vierkoppige groep weggereden: Fabio Felline, Wilson Marentes, Giairo Ermeti en Rob Ruijgh. Het verschil met het peloton is zo'n tien seconden.
en Dekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:22 schreef Marcoss het volgende:
Zo, hele verzameling anti-klimmers bij elkaar zeg, behalve Machado dan.
Aankomst bergop vandaagquote:
It's all about the dopebike. Popovych is al meer dan 5 jaar aan het achteruit fietsen. Misschien de vloek van Smeets. Als de Mart je ziet als groot talent voor de toekomst kan je er donder op zeggen dat je daarna geen vluchtheuvel meer over komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Popovych van superrondetalent naar aanvaller in zo'n etappe
Niet te hard zeggen, het regent alweerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Beardslasher het volgende:
Er is geen regen, ben benieuwd hoe wiggins het gaat doen vandaag.
Scoorde nog wel een keurige 10 op de UCI suspicion list.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
It's all about the dopebike. Popovych is al meer dan 5 jaar aan het achteruit fietsen. Misschien de vloek van Smeets. Als de Mart je ziet als groot talent voor de toekomst kan je er donder op zeggen dat je daarna geen vluchtheuvel meer over komt.
Voeckler danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ericr het volgende:
Terpstra indice 0Zou wel eens een nieuwe lijst willen zien.
Wegmann ook met 0. De man die in zn hoogtijdagen bij Gerolsteiner (quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Ericr het volgende:
Terpstra indice 0Zou wel eens een nieuwe lijst willen zien.
Saganquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
It's all about the dopebike. Popovych is al meer dan 5 jaar aan het achteruit fietsen. Misschien de vloek van Smeets. Als de Mart je ziet als groot talent voor de toekomst kan je er donder op zeggen dat je daarna geen vluchtheuvel meer over komt.
Dit is een plaatje van de zuidhelling, als daar al zoveel sneeuw ligt, waar de zon erop staat.... En er gaat de komende dagen nog gewoon neerslag vallen. Dat gaat niet lukken zondag vrees ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef INViCTuS het volgende:
Foto van gistermiddag op de Galibier
[ afbeelding ]
Wiggins heeft al een voorraad Popla in het zakje van zijn shirt gestopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Het schijnt dat de afdaling na de eerste beklimming zeer smal en gevaarlijk is.
Ik ben ook wel benieuwd. Het is inderdaad vrij slecht weer de komende week in de zuid Alpen. Nul gradengrens ligt overdag rond de 2200m komend weekendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit is een plaatje van de zuidhelling, als daar al zoveel sneeuw ligt, waar de zon erop staat.... En er gaat de komende dagen nog gewoon neerslag vallen. Dat gaat niet lukken zondag vrees ik.
Briancon: alle dagen regen tot aan zaterdag, met nachttemperaturen van 4 graden in het dal, dus 0 of onder 0 op 2650 meter.
Wat een lijst... Waarop is dit in hemelsnaam gebaseerd? :pquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scoorde nog wel een keurige 10 op de UCI suspicion list.
[ afbeelding ]
Schommelingen in het bloedpaspoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een lijst... Waarop is dit in hemelsnaam gebaseerd? :p
Reed hij niet top 10 in Gent Wevelgem dit jaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
En het dan even spellen héquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol renaat
Renaat: sectie
die andere :sexy?
Zit in kopgroep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, is die gelost?
Nee, rijdt nog netjes voorin in de kopgroep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet daar eigenlijk één van de sterkste zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, rijdt nog netjes voorin in de kopgroep.
Zit in de kopgroep.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah lachen, thanks. Jammer dat hij niet een beetje in de buurt komt van zijn oude doenquote:
Hij gaat er samen met Tjallingi straks een klap op gevenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah lachen, thanks. Jammer dat hij niet een beetje in de buurt komt van zijn oude doen
Keek al op de live ticker van nupunktenel maar mijn braille beeldscherm lijkt defect
Hesjedal al gezien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef Chiappucci het volgende:
De Sky-trein heeft nog een man of 25 in het wiel.
Ik trek mijn broek alvast uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij gaat er samen met Tjallingi straks een klap op geven
Verschilt per renner.quote:
Weet je tenminste dat die echt niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Dekker is het verschil tussen zonder of met doping wel absurd groot
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zit Kelderman er eigenlijk nog?
Kelderman rijdt niet in Blanco-shirtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zie ik sowieso nog maar 1 Blanco...
José, ben jij het?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef icebliss het volgende:
De rustdag heeft Sky goed gedaan zullen we maar zeggen.
Het wit leek ik wel te zien. Maar verder weinig Blanco, al was het niet echt goed te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zit Kelderman er eigenlijk nog?
Denk het trouwens wel, is wel lastig te herkennen in het wit.
Moeilijk een eendagsvlieg te noemen gelet op zijn erelijst maar het blijft toch wel een wat beperkte renner. Iemand die vorig jaar zijn finest moment had mede door gebrek aan beter in die Giro. Zal heus nog wel eens leuk scoren in een grote ronde maar meedoen om de overwinning alleen als er weer een relatief zwak veld aan de start staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Vorm van Hesjedal is in een week wel volledig omgeslagen, was dus geen slechte dag zondag, maar gewoon zijn niveau.
Zegt niet zo veel, die kunnen nog zo weggeblazen worden op de slotklim.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Spies het volgende:
Wordt een beetje moe van de suprematie van Sky
Precies. Vorig jaar zat alles mee in elk opzicht. Goed gebruik van gemaakt, dat wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moeilijk een eendagsvlieg te noemen gelet op zijn erelijst maar het blijft toch wel een wat beperkte renner. Iemand die vorig jaar zijn finest moment had mede door gebrek aan beter in die Giro. Zal heus nog wel eens leuk scoren in een grote ronde maar meedoen om de overwinning alleen als er weer een relatief zwak veld aan de start staat.
Ja, dat is nu echt een schone ploegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zandio die meer dan 100 man lost.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:37 schreef LetItBleed het volgende:
Ah Hesjedal gaat de giro dit jaar niet winnen. Dankje Renaat.
Heb het vorige week al gezegd dat ik sterk betwijfelde of Hesjedal een echte top ronderenner is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moeilijk een eendagsvlieg te noemen gelet op zijn erelijst maar het blijft toch wel een wat beperkte renner. Iemand die vorig jaar zijn finest moment had mede door gebrek aan beter in die Giro. Zal heus nog wel eens leuk scoren in een grote ronde maar meedoen om de overwinning alleen als er weer een relatief zwak veld aan de start staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |