SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
PEC V
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Geen schim meer van overquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat ze nooit zo'n grote voetballer hebben gehad![]()
![]()
Hoesen makkelijk, Hoesen makkelijk, Hoesen makkelijk hoorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?★★★![]()
Ga fietsen. Zielig om na 10 minuten nog steeds te fluiten, zelfs wanneer de bal ook maar in z'n buurt komtquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat heeft die droeftoeter helemaal aan zichzelf te dankenMaar goed, het zit diep blijkbaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Een echte spits, Danny Hoesen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga fietsen. Zielig om na 10 minuten nog steeds te fluiten, zelfs wanneer de bal ook maar in z'n buurt komtMaar goed, het zit diep blijkbaar.
![]()
![]()
zag even over het hoofd dat het huidige elftal van de FC ook voor de helft uit flikkers bestaatquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Tadic hoe de fuck mis je die...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Brands kloon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kan jij Turks?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs op de Turkse tv praten ze over het feit dat Van Bommel steeds loopt te lullen bij de scheids
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha wat leukquote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs op de Turkse tv praten ze over het feit dat Van Bommel steeds loopt te lullen bij de scheids![]()
![]()
Valt dat ze op?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs op de Turkse tv praten ze over het feit dat Van Bommel steeds loopt te lullen bij de scheidsSlimmer dan ik had verwacht die turken..
★★★![]()
Daarom ben je nu ook voor Lazio toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
even vergeten dat het huidige elftal van de FC ook voor de helft uit flikkers bestaat![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zag even over het hoofd dat het huidige elftal van de FC ook voor de helft uit flikkers bestaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?★★★![]()
Bedacht door Gordonquote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering wat een lelijke shirtjes heeft ajax aan♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Oeiii bijna 4-1 voor Twente.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Niet alleen de verdediging bij PSV is brandhout.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met rood zijn carrière beëindigen zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs op de Turkse tv praten ze over het feit dat Van Bommel steeds loopt te lullen bij de scheidsOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Niet alleen de verdediging bij PSV is brandhout.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vanavond trouwens seizoensafsluiting bij de kuip. Nu kunnen jullie weer zeggen dat we aan het huldigingen zijn. Net als vorig jaar.
![]()
Rood bommel hahaahahaIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Van bommel
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Niet bepaald, nee. Om een of andere reden hoop ik dat Ajax de nul houdt.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun Groningen wel een doelpunt.
Jij ook GGMM?![]()
ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun Groningen wel een doelpunt.
Jij ook GGMM?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met rood zijn carrière beëindigen zou wel mooi zijn.quote:quote:quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat hij ook stiekem Vicento traint.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende smerige overtreding trouwens zeg, van Van BommelWat een gore pisvent.
![]()
Tadic !quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering wat een lelijke shirtjes heeft ajax aan
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Totale gek natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bahquote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
★★★![]()
rozequote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering wat een lelijke shirtjes heeft ajax aan![]()
![]()
Meest overschatte speler van de laatste jaren, v. Bommel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ontzettend smerig zeg.![]()
![]()
![]()
En het dan raar vinden dat de Twente fans hem uitfluiten
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Even staanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Staaaaaa op! Als je voor ZWOLLE BENT, Staaaaa op! Als je voor Zwolle bent!♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hoezo reclame maken?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van Bommel![]()
Zielig my ass. Moet je niet zo'n achterlijke overtreding maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van BommelNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zwollenaren staan altijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Staaaaaa op! Als je voor ZWOLLE BENT, Staaaaa op! Als je voor Zwolle bent!![]()
![]()
Dit soort PSV'ers die echt in de cloaca van van Bommel zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Van Bommel zelf vooral vrij zielig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Meest overschatte speler van de laatste jaren, v. Bommel Mertens,.![]()
Van Bommel denkt, ik stop, kan ik net zo goed iemand doormidden schoppen. Wat willen ze doen mij schorsen?![]()
Held!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goede reactie, zielepootquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Capi het volgende:
[..]
Dit soort PSV'ers die echt in de cloaca van van Bommel zitten![]()
![]()
![]()
Dat mag. Ik vond het vooral een smerige overtreding.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind Van Bommel zelf vooral vrij zielig.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
vDijk scoutenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Marcel Brands in Groningen![]()
Kanjerquote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
Brands zit op de tribune van Groningen.
Van Dijk naar PSV![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van Bommel
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Marcel Brands in Groningenquote:
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Wat ik niet snap is dat een volwassen vent met al die ervaring zich zo vaak laat gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van Bommel![]()
Brands op de tribune bij Groningen.
Kopen kopen kopen!!'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat is de moeder van vDijk denk ik, beetje inpraten van kom naar PSVquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de vraag is, wat doet die negerin naast m?![]()
Het ligt nooit aan van Bommel, wie is er dan de zielepoot?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede reactie, zielepoot
[..]
Dat mag. Ik vond het vooral een smerige overtreding.![]()
![]()
Dat is z'n booty callquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de vraag is, wat doet die negerin naast m?![]()
10 10 10 ... milquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Brands op de tribune bij Groningen.
Kopen kopen kopen!!♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dan heb je wel gehele selectie van Groningen denk ik zo.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef franske19 het volgende:
Minimaal 5 wedstrijden voor van Bommel. Puur de intentie om iemands zijn enkel te breken.![]()
Wel lastig om een wedstrijd te kiezen, toch maar weer het schakelprogramma opzetten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
immers mist..
er gebeurt nog steeds niks dus ggmmIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
inclusief stadionquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je wel gehele selectie van Groningen denk ik zo.![]()
Daarom is het ook een heldenactie, hij stopt tochquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef franske19 het volgende:
Minimaal 5 wedstrijden voor van Bommel. Puur de intentie om iemands zijn enkel te breken.
Geel is al gegeven.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef franske19 het volgende:
Minimaal 5 wedstrijden voor van Bommel. Puur de intentie om iemands zijn enkel te breken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Komt ideeën opdoen over goed, aantrekkelijk voetbal natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Marcel Brands in Groningen![]()
Denk het niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag van Bommel nu wel spelen tegen Fortuna Sittard komende week?![]()
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag van Bommel nu wel spelen tegen Fortuna Sittard komende week?![]()
ik hoop op een goal van fcgroning en een paar van vitesse.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jij bent echt een racist he.quote:
Heeft PSV wel een eigen kans gecreerd deze wedstrijd?![]()
Andersi s het wel treurig, tegen Ajax niet, tegen AZ niet en nu weer niet.![]()
Loyale spelers bij PSVquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Doublepain het volgende:
haha direct naar binnen
laffe kut hond dat ie is
grgr![]()
Je kent de beste man niet, zelfingenomen kneusje die medespelers niks guntquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Had toch liever een team vol gretige jeugdspelers gezien. Dit is saaiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Ajax speelt op 30% en wint nog gemakkelijk.![]()
![]()
Is jouw stiefvader toch?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mehh, Utreg op 3-0
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Alsof iemand deze wedstrijd boeit. PSV was tweede, is tweede en blijft tweede.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft PSV wel een eigen kans gecreerd deze wedstrijd?![]()
Andersi s het wel treurig, tegen Ajax niet, tegen AZ niet en nu weer niet.
Wel leuk dat Utrecht wint, heeft Twente ook niks aan de overwinning
Die hebben ook een prima seizoen gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof iemand deze wedstrijd boeit. PSV was tweede, is tweede en blijft tweede.![]()
Mee eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens ritzmaier een hand geven, mongool hoef ik niet meer te zien in het shirt van PSV..
Dat wel, maar ik vind het gewoon kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben ook een prima seizoen gehad.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
1 doelpunt en ze staan weet 7e toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens ritzmaier een hand geven, mongool hoef ik niet meer te zien in het shirt van PSV..Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zal wel weer aan "de anderen" gelegen hebben volgens v Bommel en Advocaat.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
ja,quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
1 doelpunt en ze staan weet 7e toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Lijkt mij logisch, dit is het live eredivisieverslagen topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja joh. Maar als jullie voor zouden staan, dan hadden we het hier wel gehoord.![]()
Ik denk dat die gratis de deur uit wil lopen bij PSV.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het kom echt door PSV inderdaad dat Ajax kampioen is geworden jaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef manny het volgende:
Zal wel weer aan "de anderen" gelegen hebben volgens v Bommel en Advocaat.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, dit is het live eredivsieverslagen topic.![]()
![]()
Dickie laat het rusten, die gaat geen moeite meer voor PSV doenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toivonen denkt dat ie een superster is. Ik hoop dat Dickie nog hem flink op z'n plek zet.![]()
Heeft ie geen energie voor, die is nog te moe van het rijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toivonen denkt dat ie een superster is. Ik hoop dat Dickie nog hem flink op z'n plek zet.![]()
Psv staat te handballen op eigen 16..Drama team
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Wilt hij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die gratis de deur uit wil lopen bij PSV.
Confederations Cup.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat kunnen we nog kijken? Play-offs en daarna alleen het EK onder 21?![]()
geen voetbalidentiteit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Psv staat te handballen op eigen 16..Drama team
![]()
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: