Denk het niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag van Bommel nu wel spelen tegen Fortuna Sittard komende week?
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag van Bommel nu wel spelen tegen Fortuna Sittard komende week?
Jij bent echt een racist he.quote:
Loyale spelers bij PSVquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Doublepain het volgende:
haha direct naar binnen
laffe kut hond dat ie is
Je kent de beste man niet, zelfingenomen kneusje die medespelers niks guntquote:
Had toch liever een team vol gretige jeugdspelers gezien. Dit is saaiquote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Ajax speelt op 30% en wint nog gemakkelijk.
Is jouw stiefvader toch?quote:
Alsof iemand deze wedstrijd boeit. PSV was tweede, is tweede en blijft tweede.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft PSV wel een eigen kans gecreerd deze wedstrijd?![]()
Andersi s het wel treurig, tegen Ajax niet, tegen AZ niet en nu weer niet.
Die hebben ook een prima seizoen gehad.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof iemand deze wedstrijd boeit. PSV was tweede, is tweede en blijft tweede.
Mee eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens ritzmaier een hand geven, mongool hoef ik niet meer te zien in het shirt van PSV..
Dat wel, maar ik vind het gewoon kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben ook een prima seizoen gehad.
1 doelpunt en ze staan weet 7e toch?quote:
Wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens ritzmaier een hand geven, mongool hoef ik niet meer te zien in het shirt van PSV..
ja,quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
1 doelpunt en ze staan weet 7e toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Lijkt mij logisch, dit is het live eredivisieverslagen topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja joh. Maar als jullie voor zouden staan, dan hadden we het hier wel gehoord.
Ik denk dat die gratis de deur uit wil lopen bij PSV.quote:
Het kom echt door PSV inderdaad dat Ajax kampioen is geworden jaquote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef manny het volgende:
Zal wel weer aan "de anderen" gelegen hebben volgens v Bommel en Advocaat.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, dit is het live eredivsieverslagen topic.
Dickie laat het rusten, die gaat geen moeite meer voor PSV doenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toivonen denkt dat ie een superster is. Ik hoop dat Dickie nog hem flink op z'n plek zet.
Heeft ie geen energie voor, die is nog te moe van het rijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toivonen denkt dat ie een superster is. Ik hoop dat Dickie nog hem flink op z'n plek zet.
Wilt hij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die gratis de deur uit wil lopen bij PSV.
Confederations Cup.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat kunnen we nog kijken? Play-offs en daarna alleen het EK onder 21?
geen voetbalidentiteit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Psv staat te handballen op eigen 16..Drama team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |