SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, kijk liever op een grote tv.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks webinterface, gelijk die hele stream streamen naar je pc.![]()
Nu moet Heracles nog ff van Utreg winnen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is Ajax kampioen als ze deze wedstrijd winnen?![]()
nop.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Er hoeft ook niets te gebeuren, Feyenoord blijft toch wel derdequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als Utrecht zo blijft vind ik het prima.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Terwijl het Feyenoord-topic per wedstrijd gemiddeld 3 delen groeit.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen nu allemaal alsof ze in het stadion zijn.![]()
![]()
Wat is Ajax toch superieur.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV moet weer worden geholpen door de scheids![]()
![]()
Nou ik ben blij dat het nog een wedstrijd wordtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat Magnasco nog op het veld.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik heb Mertens niet in m'n team namelijk.2 time MVP niet in je team hebben.
![]()
Baasjequote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Bontkraagje El Ghanassy heeft wel swag met zijn kapsel.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja hoor 3 mensen fluiten net.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie?
Ik zie nauwelijks mensen op de tribunes, alleen in het uitvak![]()
Misschien is hij gefrustreerd omdat hij zo dik is.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef Gramulanion het volgende:
Vilhena komt er even met gestrekt been in.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Ze juichen bij Groningen om de stand van Heerenveen
!!
★★★![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Ze juichen bij Groningen om de stand van Heerenveen
!!
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Er gebeurt iets, GGMM. Een strandbal op het veld.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Volgens mij hoeft ie daar uberhaupt niet eens wat te doenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Higler fluit.
Hoeveel kaarten heeft Higler gegeven? Het zal je verbazen: 0 kaarten.![]()
Jawel joh, Sander is een baasjequote:Op zondag 12 mei 2013 15:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die is 45 ofzo joh, kan er helemaal niks meer van.![]()
![]()
Net gemist.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
Er gebeurt iets, GGMM. Een strandbal op het veld.![]()
Ik kijk nu Ajax, welke andere wedstrijd is wél vermakelijk?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
TWE-PSV misschien.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef donroyco het volgende:
Ik kijk nu Ajax, welke andere wedstrijd is wél vermakelijk?![]()
Het schakelprogramma heeft wel erg veel Zwolle - Ado in beeld(en dat is ook nog eens Leo Driessen)
ado-zwolle.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef donroyco het volgende:
Ik kijk nu Ajax, welke andere wedstrijd is wél vermakelijk?★★★![]()
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef Capi het volgende:
[..]
Ben net opgestaan, wordt PSV afgedroogd? (heb net de stand gezien)![]()
Er wordt wel redelijk weinig gescoord de eerste helft, in vergelijking met vorige week
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur op man, we hebben helemaal niks te zoeken in de Playoffs als je met zo'n kutinstelling het veld op gaat Lindgren had er al afgemoeten.quote:
We moeten ons GVD doodschamen dat we resultaten van ADO en Heerenveen nodig zijn om 7e of 8ste te worden. En daarnaast erger ik me dood aan een aantal supporters in het stadion, weer van die kutgastjes die je anders nooit ziet behalve als we tegen Ajax spelen.![]()
Toevallig iemand een streampje voor Feyenoord? Firstrow ligt er bij mij uit...meer mensen daar problemen mee?![]()
link 1 doet het wel bij mijquote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Toevallig iemand een streampje voor Feyenoord? Firstrow ligt er bij mij uit...meer mensen daar problemen mee?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Koop Eredvisie live..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Toevallig iemand een streampje voor Feyenoord? Firstrow ligt er bij mij uit...meer mensen daar problemen mee?![]()
Haha weer? Wie knokt daar?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
dm me en ik hossel een stream voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
vraag het mij ook afquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heb ik ook. is dat alleen tijdens de rust of is die gewoon kaput?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij 'This video is not available at the moment, but will be up soon.'![]()
![]()
wat is een "mag"?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhoek zal wel weer iemand bij zijn keel grijpen en van een mag een olifant maken.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heb net nog wel kunnen kijken en ineens klapte hij eruit. Tijdens de rust gaat hij er nooit uit iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb ik ook. is dat alleen tijdens de rust of is die gewoon kaput?![]()
Tokkie Immers erbij en het is weer compleet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhoek zal wel weer iemand bij zijn keel grijpen en van een mug een olifant maken.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Rust in Enschede.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Immers, raakt geen knikker en wil nu de grote jongen uithangen. Wat een waardeloze speler is dat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die doe ik met je meequote:Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaie potjes. Tijd voor koffie en een stroopwafel.![]()
twitter:EredivisieMemes twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:03:28Lurling voortdurend uitgefloten door Feyenoord-aanhang. RT als je dit van geen respect vindt getuigen reageer retweet
![]()
Immers deed niet zo veel.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Immers, raakt geen knikker en wil nu de grote jongen uithangen. Wat een waardeloze speler is dat.
Ik vond die actie van Mulder debieler.![]()
Oh, klote. Is bij twente psv ook zoquote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb net nog wel kunnen kijken en ineens klapte hij eruit. Tijdens de rust gaat hij er nooit uit iig.![]()
Emotie noemt men dat. Bij Ajax zouden ze alvast even een bakkie koffie gaan halen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die fans stonden ook debiel te doen alsof zij ook emotioneel betrokken waren bij het opstootje.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik weigerquote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EredivisieMemes twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:03:28Lurling voortdurend uitgefloten door Feyenoord-aanhang. RT als je dit van geen respect vindt getuigen reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
botteghin zei iets over zijn paquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Klopt, Ajax zou al met 3-0 voor staan. Nergens goed voor om je dan nog druk te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Emotie noemt men dat. Bij Ajax zouden ze alvast even een bakkie koffie gaan halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Koffie halen of als een doorgesnoven mongool staan te schuimbekken. Beide niets voor mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Emotie noemt men dat. Bij Ajax zouden ze alvast even een bakkie koffie gaan halen.![]()
Vrij weinig. Duwtje ofzo. Opstootje begon bij zo'n NAC speler die met immers probeerde te zoenen.quote:![]()
Aha.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Vrij weinig. Duwtje ofzo. Opstootje begon bij zo'n NAC speler die met immers probeerde te zoenen.![]()
We spelen heerlijk. Beste Twente in een hele lange tijd.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Mulder uit Pannerden
Waar je nog op het fietsje brood gaat halen en met de postbode/buurvrouw/halve schutterij een praatje maakt en 3 uur later terug bent met je broodje
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
klopt, als ze goed waren stonden ze nu voor.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Muldertwitter:MulderErwin twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 10:23:32Flitser op de weg van babberich naar herwen opletten allemaal reageer retweet
![]()
hebnquote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We spelen heerlijk. Beste Twente in een hele lange tijd.Hebben ze nu alleen geen pleuris meer aan hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We spelen heerlijk. Beste Twente in een hele lange tijd.![]()
Feyenoord Rotterdam 0 - 0 NAC Breda
Vitesse Arnhem 0 - 1 VVV Venlo
Eerst laten ze plek 2 liggen en nu willen ze ook plek 3 niet![]()
![]()
Dan halen ze wat van die vergiftigde poeder uit Chinaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen babymelkpoeder meer kunnen vinden in de supermarkt voor hem"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En Roda, Willem II en VVV die ineens van plan zijn punten te gaan halenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord Rotterdam 0 - 0 NAC Breda
Eerst laten ze plek 2 liggen en nu willen ze ook plek 3 niet![]()
![]()
Expres een speler fysiek omdraaien om z'n rugnummer te bekijken, om zeker te weten of hij idd die speler moet dekken bij een corner.quote:![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expres een speler fysiek omdraaien om z'n rugnummer te bekijken, om zeker te weten of hij idd die speler moet dekken bij een corner.what the fuck
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Had niet verwacht een visionair beperkt iemand als jou niet te kunnen overtuigen met een smiley.quote:![]()
Ah ok. Dan neem ik weer mijn oorspronkelijke mening aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Had niet verwacht een visionair beperkt iemand als jou niet te kunnen overtuigen met een smiley.
't is wat.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die duwde opeens iemand terwijl het bijna weer rustig was.![]()
Van Bommel doet moeite.. dat is een pluspunt in my bookquote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expres een speler fysiek omdraaien om z'n rugnummer te bekijken, om zeker te weten of hij idd die speler moet dekken bij een corner.![]()
![]()
Elke keer wanneer je denkt dat die gast geen triester gedrag meer kan vertonen gebeuren er dit soort dingenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expres een speler fysiek omdraaien om z'n rugnummer te bekijken, om zeker te weten of hij idd die speler moet dekken bij een corner.![]()
![]()
Ja ey je team verdedigen dit dat.quote:
Net als met Tim Immers destijds bij Feyenoord - PSV
Beetje dooie laatste speelrondequote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom idd. Maar goed, hij staat niet bekend om z'n IQ.Alles is al beslist
![]()
![]()
Tim Immersquote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ey je team verdedigen dit dat.
Net als met Tim Immers destijds bij Feyenoord - PSV![]()
![]()
Play offs vanaf donderdag. Dan wordt het leuk ondanks het matige kutspel.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje dooie laatste speelrondeAlles is al beslist
![]()
geen een bookie die red card live bets aanneemt
anders sowieso 50 pond op gezet
easy money was dat geweest
hahahhahhahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi met z'n allen op de boot met die parade.![]()
Op wie had je dan ingezet?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
easy money was dat geweest![]()
Denswilquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil - Moisander het nieuwe centrum en we gaan door in de CL.![]()
![]()
Promotie/degradatie is veel leuker. Ook mooi dat GAE en De Graafschap daarin door zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play offs vanaf donderdag. Dan wordt het leuk ondanks het matige kutspel.
GAE - VVV
Bijvoorbeeld episch.
De Graafschap - Roda![]()
![]()
Nee, dan was hij wel vooraanstaand wetenschapper oid geweest denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom idd. Maar goed, hij staat niet bekend om z'n IQ.![]()
Welke wedstrijd of welke speler dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
easy money was dat geweest![]()
Heb er zin in ja. Hopelijk tieft GAE VVV eruit en verslaan ze nog eens Volendam.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Promotie/degradatie is veel leuker. Ook mooi dat GAE en De Graafschap daarin door zijn
GAE - VVV
Bijvoorbeeld episch.
De Graafschap - Roda![]()
ik kan dat normaal gezien wel bij unibet geloof ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
easy money was dat geweestIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Deze opmerking had ik niet verwacht van jou. Je weet dat Denswil op dezelfde positie als moisander komt te spelenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil - Moisander het nieuwe centrum en we gaan door in de CL.![]()
Heb het gevoel dat het er wel inzitquote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er zin in ja. Hopelijk tieft GAE VVV eruit en verslaan ze nog eens Volendam.![]()
![]()
Zal daar eens kijken dan nog. Bet daar nooit eigenlijk dus nog niet gekeken. Thx iigquote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan dat normaal gezien wel bij unibet geloof ik.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat gevoel heb ik ook. VVV heeft het altijd lastig in de play offs.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het er wel inzit![]()
Die winnen niet van Volendamquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. VVV heeft het altijd lastig in de play offs.![]()
Ah, okéquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het water loopt je in de mond van een man, dus ik begon te twijfelen.![]()
VVV-Cambuurquote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. VVV heeft het altijd lastig in de play offs.
Meest epische nacompetitiewedstrijd was denk ik wel Sparta-ExcelsiorFernandes
![]()
![]()
True, dan ga je niet bij Feyenoord spelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan was hij wel vooraanstaand wetenschapper oid geweest denk ik.![]()
Ik ben dan altijd voor de underdog. Ik voelde me ontzettend klote na de goal van ?Godee?, en toen scoorde Fernandez. Wat een wedstrijd was dat, een huilende Strootman op het veldquote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
VVV-Cambuur
Meest epische nacompetitiewedstrijd was denk ik wel Sparta-ExcelsiorFernandes
.
![]()
Kan ie later zeggen dat ie ook nog wat jeugd heeft laten spelenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Longcat. het volgende:
Depay krijgt een heilige kus van advocaat.![]()
![]()
AZ achterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
KNJB weer bezig
overduidelijke corner niet gegeven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
xDquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En PSV verliest van AZ
Willem II > PSV![]()
![]()
![]()
AZ won van Ajaxquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En PSV verliest van AZ
Willem II > PSV![]()
![]()
AZ kampioen![]()
Volgens mij stond er nog ergens een microfoontje open in de studio...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
KNJB weer bezig
overduidelijke corner niet gegeven
Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Vitesse Arnhem 0 - 1 VVV Venloquote:Op zondag 12 mei 2013 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En PSV verliest van AZ
Willem II > PSV![]()
![]()
En Vitesse wint 2x van Ajax
VVV > Ajax![]()
quote:haphaphaphapquote:Op zondag 12 mei 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Vitesse wint 2x van Ajax
VVV > Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |