Pleur op man, we hebben helemaal niks te zoeken in de Playoffs als je met zo'n kutinstelling het veld op gaat Lindgren had er al afgemoeten.quote:
link 1 doet het wel bij mijquote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Toevallig iemand een streampje voor Feyenoord? Firstrow ligt er bij mij uit...meer mensen daar problemen mee?
Koop Eredvisie live..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Toevallig iemand een streampje voor Feyenoord? Firstrow ligt er bij mij uit...meer mensen daar problemen mee?
Haha weer? Wie knokt daar?quote:
dm me en ik hossel een stream voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
vraag het mij ook afquote:
Heb ik ook. is dat alleen tijdens de rust of is die gewoon kaput?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij 'This video is not available at the moment, but will be up soon.'
wat is een "mag"?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhoek zal wel weer iemand bij zijn keel grijpen en van een mag een olifant maken.
Heb net nog wel kunnen kijken en ineens klapte hij eruit. Tijdens de rust gaat hij er nooit uit iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb ik ook. is dat alleen tijdens de rust of is die gewoon kaput?
Tokkie Immers erbij en het is weer compleet.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhoek zal wel weer iemand bij zijn keel grijpen en van een mug een olifant maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |