rozequote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering wat een lelijke shirtjes heeft ajax aan
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ontzettend smerig zeg.![]()
![]()
![]()
En het dan raar vinden dat de Twente fans hem uitfluiten
Even staanquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Staaaaaa op! Als je voor ZWOLLE BENT, Staaaaa op! Als je voor Zwolle bent!
Hoezo reclame maken?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Terecht rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van Bommel
Zielig my ass. Moet je niet zo'n achterlijke overtreding maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is dan wel weer zielig voor Van Bommel
Zwollenaren staan altijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Staaaaaa op! Als je voor ZWOLLE BENT, Staaaaa op! Als je voor Zwolle bent!
Dit soort PSV'ers die echt in de cloaca van van Bommel zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.
Ik vind Van Bommel zelf vooral vrij zielig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig van de supporters om na 10 minuten nog steeds zo druk bezig te zijn met van Bommel, niet per se raar. Maar goed, lezen is niet je sterkste punt geloof ik.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Meest overschatte speler van de laatste jaren, v. Bommel Mertens,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |