SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.quote:
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Susteren het volgende:
Ey jongens doe volgende meet in Eindje! Ik maak een poll
Nee.quote:
Dat blijkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.
Meisjes met alcohol op kunnen verder ook onverwacht assertief zijn.
Nou en. Voor beeld had je maar naar die meet moeten gaan, met je chipshandjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een nieuwe te maken. Komen toch geen pics
quote:
Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè...
Werkhanden zul je bedoelen homofielquote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en. Voor beeld had je maar naar die meet moeten gaan, met je chipshandjes.
Ik heb het hem gevraagd hij haalde zijn schouders op oid.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij er niets op in te brengen had.
Meisjes met alcohol op kunnen verder ook onverwacht assertief zijn.
Hoe kijk jij tegen deze al deze heidense Jezebel-praktijken aan, gezien je religieuze achtergrond?quote:
Confirmed als jongensmeisje dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werkhanden zul je bedoelen homofiel
How about no.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Susteren het volgende:
Poll: Waar moet de volgende meet komen?
• Eindhoven natuurlijk! Eindhoven de gekste!
• Maastricht, wat een prachtstad!
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is goed, dan neem ik je vol op je bek daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
DEN BOSCH VOLGENDE MEET. Dn dan in september! 100% dat ik er dan ben
Waarom allemaal in een bepaalde regioquote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Susteren het volgende:
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb de kusscenes niet gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen deze al deze heidense Jezebel-praktijken aan, gezien je religieuze achtergrond?
Bestempel jij jezelf als classy?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.
Alpha.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het hem gevraagd hij haalde zijn schouders op oid.
Ook zonder beeld heb je vast wel een oordeel over homoseksualiteit onder twintigers.quote:
quote:
Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een nieuwe te maken. Komen toch geen pics
Ik ben een lover.quote:Jij neemt ook geen blad voor de mond he, hater.
Waarom care jij? Wil je met haar trouwen?quote:
Mensen hebben geen vriendenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Users die nu posten "sjit ik heb echt wat gemist volgens mij, had ik er nu maar bij geweest"_!
Heb je dan werkelijk niets anders te doen?
Het was vast leuk, maar om nu te balen dat je er niet bij wasx1000
Haterquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Users die nu posten "sjit ik heb echt wat gemist volgens mij, had ik er nu maar bij geweest"_!
Haan heeft met zijn bolus al overal gestaan dus ik denk niet dat hij bezwaren heeft. Maar toch goed om te vragen inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.quote:[..]
Ook zonder beeld heb je vast wel een oordeel over homoseksualiteit onder twintigers.
Naar haan ben ik toch wel heel benieuwd jaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik post een pic van Haan en mij als hij het goed vind!
Eindhovenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Interesse, zoals jij dat had in de kusscènequote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom care jij? Wil je met haar trouwen?
Ik gok 99% van alle hetromannen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Geelman het volgende:
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Zelfs in mijn topics ben je een irritante lul.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.quote:
Laat hem lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.
"Jouw topic"quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zelfs in mijn topics ben je een irritante lul.
FOK!-babies... Dat moeten wel bijzondere kinderen worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:42 schreef rosepetals het volgende:
Misschien is er wel een enorme babyboom onder FOK!ers over 9 maanden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:42 schreef rosepetals het volgende:
That's the spirit, you go girl etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is classy? Als een jongen dit had gepost was hij zeer waarschijnlijk onwijs als baas bestempeld. Kromme wereld. Ik ga me niet verdedigen oid.
Wat een klote poll, allemaal steden in het zuiden of midden-oosten van het land.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
• Den Bosch
• Nijmegen
• Breda
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kussende vrouwen vind ik minder erg dan kussende mannen. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het noorden van Nederland doet er dan ook totaal niet toequote:Op zondag 12 mei 2013 10:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat een klote poll, allemaal steden in het zuiden of midden-oosten van het land.
Doe dan verschillende plaatsen, homo.
Volgens mij is er voornamelijk girl on girl actie geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 10:42 schreef rosepetals het volgende:
Het is wel krom man, bij gasten wordt er inderdaad niet over gebitched, en zelfs 'bewonderd' eigenlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
That's the spirit, you go girl etc.
Piye was heel moeilijk te verstaan, ik versta geen ghetto.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:44 schreef -supergirl- het volgende:
Kon iedereen elkaar wel verstaan. Geen laat gehad van Friese dialecten ofzo
Jammer dat je problemen hebt met mijn seksuele gedrag.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
That's the spirit, you go girl etc.
Jij was toch Zeeuws?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:44 schreef -supergirl- het volgende:
sleutel/slot.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is wel krom man, bij gasten wordt er inderdaad niet over gebitched, en zelfs 'bewonderd' eigenlijk.
Alleen haan was moeilijk te verstaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:44 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Piye was heel moeilijk te verstaan, ik versta geen ghetto.
Orlyquote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]Piye praatte juist heel netjes
Meid als jij lekker die vleespaal tussen je benen wilt wie houdt je dan tegen he lekker gek doen leef je leven #yolo #letsdoittogetherquote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij was zo liev!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Piye praatte ook heel veel. Wat een baas.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]Piye praatte juist heel netjes
Dat jij dit topic hebt geopend maakt het nog niet van jou kneusquote:
Vanwaar de haatquote:Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat jij dit topic hebt geopend maakt het nog niet van jou kneus. Dit is een reeks, en jij hebt helemaal niks met het organiseren van deze meet te maken, dus bek dicht
Jullie gaan hele goede vriendjes worden op de volgende meet.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat jij dit topic hebt geopend maakt het nog niet van jou kneus. Dit is een reeks, en jij hebt helemaal niks met het organiseren van deze meet te maken, dus bek dicht
Haha hij was wel lachen. Zat bijna 2 uur met hem in de treinquote:Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Piye praatte ook heel veel. Wat een baas.
Ik voel een romance.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie gaan hele goede vriendjes worden op de volgende meet.
Ik weet niet welke seksuele moraal jij erop na houdt, maar die is me in mijn regionen onbekendquote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is wel krom man, bij gasten wordt er inderdaad niet over gebitched, en zelfs 'bewonderd' eigenlijk.
Ja nee maar ben benieuwt hoe die jongen in RL is, hopelijk andersquote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie gaan hele goede vriendjes worden op de volgende meet.
Hij moet z'n eigen talkshow beginnen!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha hij was wel lachen. Zat bijna 2 uur met hem in de trein
Dit soort bezigheden voltrekken zich ook niet vaak in de supermarkt inderaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet welke seksuele moraal jij erop na houdt, maar die is me in mijn regionen onbekend.
Mankeert niets aan VMSDKR.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja nee maar ben benieuwt hoe die jongen in RL is, hopelijk anders
Die haanquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haan is links, ik ben rechts, en ja ik kijk vercrackd, en nee zo was ik niet de hele avond
http://tinypic.com/view.php?pic=8yxjlg&s=5
Hahah sowieso. Trouwens we waren in een shoarmazaak en toen was er een man die ging flippen omdat een van die broodjesmakers 'Israel' zei. Ging piye er lekker bijstaan, bij die ruzie.quote:
Dacht een nieuwe foto.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haan is links, ik ben rechts, en ja ik kijk vercrackd, en nee zo was ik niet de hele avond
Haan is niks van wat ik me voor had gesteldquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja jijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht een nieuwe foto.
Deze heb ik al gisteren al gezien bro
Blijft leuk hoor.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah sowieso. Trouwens we waren in een shoarmazaak en toen was er een man die ging flippen omdat een van die broodjesmakers 'Israel' zei. Ging piye er lekker bijstaan, bij die ruzie.
IRL is hij een stuk leukerquote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haan is niks van wat ik me voor had gesteld
Serieus?!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah sowieso. Trouwens we waren in een shoarmazaak en toen was er een man die ging flippen omdat een van die broodjesmakers 'Israel' zei. Ging piye er lekker bijstaan, bij die ruzie.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ojaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon liev.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat was er lief aan Chai? In de SC is ze altijd juist irritant aanwezig.
Alcoholist.quote:
Hahah jaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Serieus?!Was wel grappig geweest, nog even een matpartij op het eind.
Haha ik werd ook heel de tijd boos op feyenoordfan92quote:
Goed zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Rosepetals overgehaald om naar de volgende meet te komen
Komt er een volgende dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat doe je goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet niet of ik nog naar een klb-meet wil gaan. Maar gezellig alleen met de dames vind ik prima.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor een volgende x wil ik wel premeeten met de dames.
Vast wel. Iedereen is er positief over, en de thuisblijvers willen dit nu ook meemaken.quote:
Shhhhtquote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef rosepetals het volgende:
Jezus ik heb nog geen ja gezegd angelIk zei dat ik het serieus zou overwegen
Kom gewoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef rosepetals het volgende:
Jezus ik heb nog geen ja gezegd angelIk zei dat ik het serieus zou overwegen
De helft van de gleufdieren put ik uit die bron manquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit soort bezigheden voltrekken zich ook niet vaak in de supermarkt inderaad.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vast wel. Iedereen is er positief over, en de thuisblijvers willen dit nu ook meemaken.
Misschien ga ik de volgende keer ook wel mee nu ik zo die verhalen hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vast wel. Iedereen is er positief over, en de thuisblijvers willen dit nu ook meemaken.
Dit lijkt me een heel goed planquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ga ik de volgende keer ook wel mee nu ik zo die verhalen hoor.
Als het maar geen idioot kinderachtig gedoe is.
Valt mee. Alleen haan houdt soms z'n eigen feestje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tsja, er wordt veel gezopen en zeker later op de avond wordt er wel van je verwacht je dansmoves te showen. Als dat prima klinkt dan komt het goedquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, Haan en ik vinden dat niet ergquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen jullie die foto's beter niet privé naar elkaar sturen? Heel FOK kijkt mee
Dat is de bedoeling. We willen het zienquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen jullie die foto's beter niet privé naar elkaar sturen? Heel FOK kijkt mee
Ik heb een knieblessure waardoor ik mank loop en pijn heb met lopen dus van dansmoves komt het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tsja, er wordt veel gezopen en zeker later op de avond wordt er wel van je verwacht je dansmoves te showen. Als dat prima klinkt dan komt het goed
Gast...quote:
iig, chillen in de club danquote:Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een knieblessure waardoor ik mank loop en pijn heb met lopen dus van dansmoves komt het niet.
Dan ga je aan de bar zitten met een whisky.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een knieblessure waardoor ik mank loop en pijn heb met lopen dus van dansmoves komt het niet.
Dan is het goedquote:Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Neuh, Haan en ik vinden dat niet erg
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat klinkt wel aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan ga je aan de bar zitten met een whisky.
De Beurs viel wel mee. In die andere tenten ben ik niet geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aardig.
Is het iets met harde muziek? Want ik heb een bloedhekel aan dat in elkaars oor tetteren./
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
De Beurs viel wel mee. In die andere tenten ben ik niet geweest.
De poema stond de muziek erg hard idd, volgensmij heb ik niemand in 1x verstaanquote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aardig.
Is het iets met harde muziek? Want ik heb een bloedhekel aan dat in elkaars oor tetteren./
Jij bent toch een ouwe man? Als jij komt kom ik ookquote:Op zondag 12 mei 2013 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aardig.
Moet nog even kijken hoor, eventjes de verdere foto's en verhalen afwachten maar nu ik zie dat het dus kan zal ik het eens overwegen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
[..]
De poema stond de muziek erg hard idd, volgensmij heb ik niemand in 1x verstaan
Hahaha jij denkt hetzelfde als ikquote:Op zondag 12 mei 2013 11:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Jij bent toch een ouwe man? Als jij komt kom ik ook
Haha ik ben 19 als een ouwe komt kan ik die lekker plagenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hahaha jij denkt hetzelfde als ik
Ik ben twee keer zo oud als sommige aanwezigensta je daar
oud te wezen
Too old!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hahaha jij denkt hetzelfde als ik
oud te wezen
Ja g ik protect jequote:Op zondag 12 mei 2013 11:12 schreef Moccie het volgende:
jongens ik wil ook komen maar ben 12 kan toch gewoon?
Dan krijg je gewoon een schop onder je hol.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Haha ik ben 19 als een ouwe komt kan ik die lekker plagen
Kijk, nu wordt het leukquote:Op zondag 12 mei 2013 11:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan krijg je gewoon een schop onder je hol.
Ik ben best wel aardig hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja nee maar ben benieuwt hoe die jongen in RL is, hopelijk anders
Alleen daarom kom ik alquote:Op zondag 12 mei 2013 11:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een schop onder je hol.
Ait, zie je volgende meet in Eindje welquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:00 schreef haan33 het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Madeliefff is de mooiste vrouw die ik in mijn hele leven heb gezien
liefquote:Op zondag 12 mei 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Madelieff was zeker een mooie vrouw, lekker rustig ook maar niet op een ongezellige manier.
ik kom wel met je dansen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey
-Het was erg gezellig met nicki en met dqod
-Haan33 was handtastelijk en feyenoordfan92 was een broodmongool die bedelde om geld en eten bij mij, mij twee keer aanfietste, flesjes kapotgooide op straat en gewoon shit op de grond gooide bij een shoarmazaak (alsof die mensen niet al hard genoeg werken).
-Iemand vroeg of hij pep van mijn bil mocht afsnuiven
Het was best gezellig hoor toen er meer mensen waren, maar langzamerhand gingen mensen naar huis en werd het dus zo. Kijk een beetje vervelend terug op de meet omdat het vooral aan het einde gewoon minder werd, zonde.
quote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Dat had ik nog niet gelezenquote:
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik op het goede of op het foute moment ben weggegaan.quote:
quote:
Ja, daar zit je dus écht niet op te wachten.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik en Dima weggingen, werd de orde bruut verstoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dus écht niet op te wachten.
Zou me kapot schamen.
Zou een paar corrigerende tikken uitdelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou me kapot schamen.
De teringquote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben net thuis.
Was een gezellige avond, leuk gehad met CY.
Heb wel een paar keer een pets op mijn billen gekregen van jongens waarvan ik het echt niet wilde.
Ik moest ook helaas doorhalen, dus bleef achter met onder andere 2 dronken mongolen( flesjes kapot gooien op straat, shoarmazaak bevuilen, anti-joden kreten roepen, tegen mij aanrijden met een fiets)
Ik denk dat fanta het al zwaar genoeg had met 2 bezopen mongolenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik op het goede of op het foute moment ben weggegaan.
Ik ben altijd in control en ik was met de auto.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik denk dat fanta het al zwaar genoeg had met 2 bezopen mongolen
Alsof dat helpt als ze al zo ver heen zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou een paar corrigerende tikken uitdelen.
Was jij de bob van de avond?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben altijd in control en ik was met de auto.
Fucking hell. Weet weer waarom ik niet aan meetings doe, thanksquote:
Een beetje zoals House?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, mijn dorp is onbereikbaar na 00.00 uur.quote:
Anti joden kretenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De teringnee, daar zal je tussen zitten
![]()
Precies wat ik vrees bij zulk soort gelegenheden...
Dit dus...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou me kapot schamen.
Wat betekent dit?!quote:
Gewoon op tijd weggaan.quote:
White trash united.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Flesjes kapot gooien op de grond.pauperiger kan het niet worden.
haha daar staat niks, dat stukje was eerst eronder en heb ik toen erboven gezet ( van dat ie dronken was)quote:
bazen fotoquote:Op zondag 12 mei 2013 10:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja en weet je wat het is, als je daar als volwassen vent tussen zit en de politie grijpt in heb je het nog gedaan ook...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Flesjes kapot gooien op de grond.pauperiger kan het niet worden.
Oh jmmr hoor. Ik ben niet Paul ik ben een kloon vanquote:Op zondag 12 mei 2013 11:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er is geen groepspic, niet iedereen ging op de foto, ik ook niet paul
Maar je kon z'n avances wel waarderen?!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha daar staat niks, dat stukje was eerst eronder en heb ik toen erboven gezet ( van dat ie dronken was)
wat is de reden dat er 7 zijn afgehaaktquote:Op zondag 12 mei 2013 11:29 schreef madeliefff het volgende:
Goedemorgen vroege vogels!
de meet was idd gezellig.
Er was 14 man aanwezig. :
madeliefff, cristinayang, fanta, chai, dqod, haan, geelman, dimach, piye, feyenoordfan92,, madjacjthepirate. hugh myron en mortaxxx, mahl
wel grappig om iedereen in t echt te zien, van sommigen wist ik al beetje hoe ze waren door de groepchat. Piye is trouwens echt een kletskous, heel grappig, hij kan zo een eigen praatshow hebben. En haan natuurlijk dronken :p
o en ik was vergeten geld achter te laten toen ik weg ging oepsssmaar k heb nog ge-smst of iemand ffe zijn rek nummer wilt sturen, maar nog niks ontvangen.
verder was iedereen aardig
Wat is de toegevoegde waarde van een kloon hebben?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Oh jmmr hoor. Ik ben niet Paul ik ben een kloon van
_O - alleen daarom al moet je komenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja en weet je wat het is, als je daar als volwassen vent tussen zit en de politie grijpt in heb je het nog gedaan ook...
Kan je je baas bellen dat je maandag niet komt werken in verband met vast zitten
En leg het maar eens uit aan je vrouw...
Klopt. Daarom ben ik ook van het toneel verdwenen voordat zaken volledig uit de hand liepen. De eerste helft van de meet verliep gewoon in goede orde.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja en weet je wat het is, als je daar als volwassen vent tussen zit en de politie grijpt in heb je het nog gedaan ook...
Kan je je baas bellen dat je maandag niet komt werken in verband met vast zitten
En leg het maar eens uit aan je vrouw...
Grapjasquote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van een kloon hebben?
geen idee, er zat geen briefje bijquote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Wessell het volgende:
[..]
wat is de reden dat er 7 zijn afgehaakt
Gratis bier moet je nooit vertrouwen!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Haan33 en ik hebben volgens mij per ongeluk nog een glas pis achterover gedrukt.
dat ga ik niet met jou besprekenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar je kon z'n avances wel waarderen?!
Ach...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
dat ga ik niet met jou bespreken
Age is nothing but a numberquote:Op zondag 12 mei 2013 11:09 schreef KritischeMassa het volgende:
oud te wezen
Durfde niet.quote:
.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:37 schreef leeell het volgende:
godver dat was een memorabele avond, ik ben net wakker geworden op het station en heb geen idee wat er meer is gebeurt op die meet, ik weet nog dat Haan33 bewusteloos op de bar lag
heb je over onze meet gedroomd?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:37 schreef leeell het volgende:
godver dat was een memorabele avond, ik ben net wakker geworden op het station en heb geen idee wat er meer is gebeurt op die meet, ik weet nog dat Haan33 bewusteloos op de bar lag
Volgende keer wat minder laf borrelen he.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je over onze meet gedroomd? wie ben jij?
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
een beetje onzin moet je ook kunnen waarderen
wat bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder laf borrelen he.
Meer zuipen.quote:
Dat is ook de hele strekking van 'ik dacht dat'.quote:
Hoe heb jij het ervaren eigenlijk?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Meegaan en saufen.
[..]
Muurbloemje gespot.
Vond het best ok, met Piye kun je wel hard chillen. En al die andere bazen natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe heb jij het ervaren eigenlijk?
jammer dat mods geenszins over bans gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef madeliefff het volgende:
en mortaxx heeft ons beloofd dat we vanaf nu op de VIP lijst staan op fok, we worden niet meer geband
Najah zeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vond het best ok, met Piye kun je wel hard chillen. En al die andere bazen natuurlijk.
hij wel, hij heeft connectiesquote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef leeell het volgende:
[..]
jammer dat mods geenszins over bans gaan
klopt pffquote:Op zondag 12 mei 2013 11:47 schreef Susteren het volgende:
Dit topic gaat echt hard, ik hou het niet meer bij
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat is ook de hele strekking van 'ik dacht dat'.
Maar goed, chapeau met je ad rem antwoord.
Veel te bespreken. Napret en zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:47 schreef Susteren het volgende:
Dit topic gaat echt hard, ik hou het niet meer bij
wij vrouwen waren ook leuk jaquote:Op zondag 12 mei 2013 11:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bazinnen lijkt me een understatement?
Je hebt haar aangerand smeerlapje.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En ja Fanta, ik word altijd een beetje ballorig, maar een beetje onzin moet je ook kunnen waarderen en die veeg op je broek vanish oxi action je dr zo weer uit.
Eenschquote:
Weet je dat zeker na de taferelen van gisteren, Chai?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor een volgende x wil ik wel premeeten met de dames.
Ik zeg doenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weet niet of ik nog naar een klb-meet wil gaan. Maar gezellig alleen met de dames vind ik prima.
Dan lag je nu op de IC. Feyenooitquote:Op zondag 12 mei 2013 12:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Weinig kans kankermongool. Was ook gekomen, ik had je volledig kapotgemaakt.
Durfde natuurlijk niet. Dat zou vechten worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet? eerst zou jij toch ook komen?
Liep je nou echt bij een wijf om drinken te bietsen...?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jaja je kon toch gewoon naar de reservering vragen aan t personeel als je er echt was :pquote:Op zondag 12 mei 2013 12:26 schreef AF_ het volgende:
Ik zocht jullie, maar na 4/5x een groep aanspreken met zijj jullie van FOK!? 4/5 keer raar aangekeken werd ben ik weer gegaan
Telefoon en portemonnee kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet? eerst zou jij toch ook komen?
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Durfde natuurlijk niet. Dat zou vechten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef Dqod het volgende:
Laat haan er buiten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Liep je nou echt bij een wijf om drinken te bietsen...?Tot dusver is het enige wat jij kapot hebt gemaakt een bierflesje.
Godverquote:
Het verschil tussen ons is dat jij nog maagd bent en ik niet, ook al ben je 10 jaar ouder. Nu opbokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Liep je nou echt bij een wijf om drinken te bietsen...?Tot dusver is het enige wat jij kapot hebt gemaakt een bierflesje. Wellicht moet je het eens bij iets proberen dat wel terug kan slaan...
feyenoordfan92 is GEEN maagd meer, ik herhaal GEEN maagd meer jongensquote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons is dat jij nog maagd bent en ik niet, ook al ben je 10 jaar ouder. Nu opbokken.
De teringquote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons is dat jij nog maagd bent en ik niet, ook al ben je 10 jaar ouder. Nu opbokken.
HSG BOMBER BEDANKT VOOR DEZE MORELE ONDERSTEUNING, DIT WAS NET WAT IK NODIG HADquote:Op zondag 12 mei 2013 12:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
feyenoordfan92 is GEEN maagd meer, ik herhaal GEEN maagd meer jongens
Ik had Skippy22 dan geholpen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Durfde natuurlijk niet. Dat zou vechten worden.
Er kwam een glimlach..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent best wel een klapmongool. Of niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, jij ook toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent best wel een klapmongool. Of niet?
Viel me nog mee in het echt.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor Feyenoord.quote:
Tot jij weg ging durfde hij niks uit te vreten.quote:
Ho eens even. Dit is de KLB SC niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zag je het ook voor je? Onze Niet Maagd slingerend op zijn fietsje bierflesjes kapot gooiend "KK joden" roepend?quote:
Haha hardop in de lachquote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef KritischeMassa het volgende:
Zag je het ook voor je Onze Niet Maagd slingerend op zijn fietsje bierflesjes kapot gooiend "KK joden" roepend?
Man man
Wat deed jij toen je 21 was dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zag je het ook voor je Onze Niet Maagd slingerend op zijn fietsje bierflesjes kapot gooiend "KK joden" roepend?
Man man
Ze heeft het zelf ook gezegd hoor, skkl.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat een ophef zeg.Die skippy beschuldigt me van dingen die ik niet heb gedaan, en dan ben ik ineens de schuldige.
Iedereen weet dat skippy22 dagenlang, wijven de meeste kansloze berichtjes in het fotoboek stuurt. Maak je niet druk.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat een ophef zeg.Die skippy beschuldigt me van dingen die ik niet heb gedaan, en dan ben ik ineens de schuldige.
Heb jij dit echt gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, fantastische troll. Chapeau.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf ook gezegd hoor, skkl.
Haha, wat een droef.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zag je het ook voor je? Onze Niet Maagd slingerend op zijn fietsje bierflesjes kapot gooiend "KK joden" roepend?
Man man
Fanta zei 't.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ik het stoer vindt of wat dan ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij dit echt gedaan?![]()
Waarom ga je een drankje bietsen bij een meisje van 19![]()
Inb4: Ja, ik was er tenminste.
Tegen een meisje aan gaan fietsen en dat balorig noemen. Je bent een faalhaas. Het enige dat jij ergens in fietst is je fiets in een fietsenrek.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Je ware aard kwam gewoon even naar boven. Maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het stoer vindt of wat dan ook.Als je lam bent, doe je gewoon rare dingen, klaar. Maar dus niet wat die skippy zegt.
Bustedquote:Op zondag 12 mei 2013 12:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jaja je kon toch gewoon naar de reservering vragen aan t personeel als je er echt was :p
Wat er is gebeurd:quote:
Niet iedereen kan even goed met drank omgaan. Jij zou eigenlijk gewoon een alcoholslot op je mond moeten hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het stoer vindt of wat dan ook.Als je lam bent, doe je gewoon rare dingen, klaar. Maar dus niet wat die skippy zegt.
En drinken gebietst..?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd:
Ik ben 2x tegen haar been opgereden met mijn fiets, net als tegen dat van haan volgens mij. Kwam omdat ik achter hun aanfietste en zij liepen en mijn motoriek slecht was door de drank.
PS. volgens mij ben ik hier te serieus aan het in op gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |