2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ikquote:Op zondag 12 mei 2013 10:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kut pol, Utrecht staat er niet bij, en die daar was een succes
Nee ik denk dat het nog eerder Susteren wordt dan die kutplekquote:
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
2 keer op dezelfde plek lijkt mij geen goed plan, dan zullen er niet veel nieuwe mensen komen vrees ik
Ik was gekomen als ik mocht, maar moet eerlijk zeggen dat Utrecht ook vrij ver is. Eindhoven is vrij centraal: makkelijk te bereiken vanuit Zeeland, Limburg, Den Bosch natuurlijk, maar ook Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want de meeste mensen komen niet omdat ze Utrecht saai vinden
Oh nee wacht, ze komen niet omdat ze niet kunnen/ niet geloven dat het echt gebeurd
Dit dusquote:
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Moccie het volgende:
stel t is eindhoven dan moet k van amsterdam 30 eu kaartje betalen ofzo je denkt fissa? doe dan gelijk festival
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten afquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef FL_Freak het volgende:
Eindhoven/den Bosch/nijmegen dan kom ik misschien ook wel een kijkje nemen.
hoe duur is datquote:Op zondag 12 mei 2013 11:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dagkaart kopen van Blokker/Kruidvat vriend
Uhm volgens mij 15 euro ofzo.quote:
Stem Eindhovenquote:
Is mijn second home town jonguhquote:Op zondag 12 mei 2013 11:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eindhovennnn! Werpt al zijn vruchten af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |