Ik heb geen problemen geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]Zal wel even duren want het is weer traaaag geloof ik (FOK!).
Ik las de TTquote:
Een wat stevigere baas maar wel een baas ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nog steeds een baas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deja vu gevoel nu, dit hebben we laatst al een keer gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nog steeds een baas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zwarte band mag dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Een wat stevigere baas maar wel een baas ja.
In modder worstelen is goed voor je huid.quote:
het is een mannen wereldquote:
bovendien wil iedereen snack trays bij zich hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
[..]
In modder worstelen is goed voor je huid.
Dus ook daar is aan gedacht.
en het is niets zonder een vrouwquote:
Daar is echt geen ene reet aan.quote:
maak dat de Voorschrift wijsquote:
Weet je niks van. Ik ben een ouwe vent met bierbuik en alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
je bent alleen geen man
je bent een vrouw met gigantische snack trays
bittergarnituur, cupholders, alles
nee, ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van. Ik ben een ouwe vent met bierbuik en alles.
ik denk niet dat ik 'm overtuigquote:
beetje een vreemde kerel is het jaquote:
daar heb ik geen bezwaar tegen hoor...die plaatjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is van een buitencategorie met zijn sensuele jongensplaatjes.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is van een buitencategorie met zijn sensuele jongensplaatjes.
quote:
kan ik mee levenquote:
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Enorm plan.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
Heb je nog plannen voor morgen Tem, voor je vriendin?
we'll be the judge of thatquote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niks mis mee denk ik. Al bekijk ik ze niet elke dag
dan neem je moederdag wel heel letterlijk!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik kan ook niks meer goed doen he?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Corrie probeert het niveau omhoog te halen maar faalt hopeloos.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef Tem het volgende:
Maar goed, ik ga weer wat mensen van m'n facebook donderen.
1 is nog steeds geweldig. Ik weet eigenlijk of ik 2 ooit heb gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
Zometeen komt Airplane 2, geen idee of dat hilarisch is.
RTL7 om 00:45.quote:
Irritant posten wat voor zogenaamd geweldig leven ze wel niet hebben. Schaamteloze eigengeilerij.quote:
Dan ga ik Gordon kijken, ik val toch halverwege in slaapquote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef OProg het volgende:
Deze razende man is ook nog op tv zo:
Gordon Ramsay: Oorlog In De Keuken!
[ afbeelding ]
Oh dat is leuk. Vervolg van vorige week.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch een beetje het bestaansrecht van FB.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Irritant posten wat voor zogenaamd geweldig leven ze wel niet hebben. Schaamteloze eigengeilerij.
Corrie, ga jij nog naar ma Veerkamp?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is leuk. Vervolg van vorige week.
Randy is zo goed in die episode.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, moet het account ook eigenlijk opzeggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje het bestaansrecht van FB.
Behalve mensen die medelijden willen, die posten alleen maar hoe kut hun leven isquote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje het bestaansrecht van FB.
Randy is sowieso wel een van de betere karakters nuquote:
Dat lijkt me helemaal vermoeiend.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve mensen die medelijden willen, die posten alleen maar hoe kut hun leven is
Ik heb bijna alleen maar familie in de lijst.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, moet het account ook eigenlijk opzeggen.
Creme-fraiche... Yeaaaah.quote:
Ja, en dan van die plaatjes erbij over hij bijzonder of uniek ze wel niet zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve mensen die medelijden willen, die posten alleen maar hoe kut hun leven is
het zijn ook van die mensen die zelf een teringzooi van hun leven maken en dan vervolgens van iedereen hulp verwachtenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en dan van die plaatjes erbij over hij bijzonder of uniek ze wel niet zijn.
Beetje tegenstrijdig altijd.
In die WoW episode ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Randy is sowieso wel een van de betere karakters nu
De WoW episodequote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die WoW episode ook.
Altijd die overacting.
en dattie gaat vechten met de Batdadquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die WoW episode ook.
Altijd die overacting.
Die aflevering is ook geweldig.quote:
Ja, maar het zijn ook geen twee stukken van 7 episodes meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat de nieuwe SP pas over 137 dagen komt, lange pauze.
"Sometimes telling a little white lie is okay. Like when you catch your dad jacking off in a gay men's bathhouse."quote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Die vader van Butters in een homosauna.
Dat vond ik vrij matig.quote:
Ik houd wel van die stijl.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vond ik vrij matig.
Leuk voor de animators maar dat was het dan ook.
Die ik heb is echt kut. Je krijgt hem amper dicht als er 2 tosti's in zitten. Echt een dikke miskoop.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef OProg het volgende:
Ik heb ook zo'n grill. Dat is prima.
En ook nog ergens zo'n oud tosti-ding liggen. Die zou ik eens weg moeten mikken eigenlijk.
Is dat nu?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef OProg het volgende:
De grote improvisatie show met Ruben van de Meer.
Wat een pure aids.
Nee. Voorstukje kwam voorbij.quote:
Waar post Uccie de hele dag?quote:01. 486 Stuart
02. 363 Ajacied422
03. 346 Karina
04. 307 Etsu
05. 288 OProg
06. 253 haan33
07. 248 Tyron
08. 242 Djeetje
09. 224 -Engel-
10. 207 Insomnia_
10. 207 D.
12. 204 Uccie
13. 203 Specularium
Radio 49 topic in ONZquote:
Zogenaamd gezond.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:44 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet er altijd een stapel konijnenvoer op zo'n hamburger?
Toch wel lekker hoor. Om erbij te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
die gefrituurde uienringen heb ik nooit zo begrepen
Zijn best lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
die gefrituurde uienringen heb ik nooit zo begrepen
Deze chips heeft er wel iets van weg. Alleen is dit smaakpoeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef Uccie het volgende:
Op zich vind ik ui best lekker...nou nog maar eens proberen dan
Wat wel handig is, serveerster met PDA die stuurt alles door naar de keuken en dan komt een ander het brengen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zie liever een serveerster die ouderwets alles opschrijft.
Dan heb ik een probleem. Geen idee hoe dat touchgedoe werkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
Dit is de toekomst...straks kan niemand meer schrijven maar wel supergoed touchpadden
gewoon...indrukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleem. Geen idee hoe dat touchgedoe werkt.
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik ga de rest in de slaapkamer afkijken...dus zeg jullie vast weltrusten.
Slaap lekker iedereen
Ja maar jij bent niet de serveerster.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleem. Geen idee hoe dat touchgedoe werkt.
slaap lekkerquote:Op zondag 12 mei 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik ga de rest in de slaapkamer afkijken...dus zeg jullie vast weltrusten.
Slaap lekker iedereen
Ja, op dit soort apenavonden mis ik mijn kat wel een beetje, nohommo.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:17 schreef OProg het volgende:
Ik zou ook nog wel wat willen pakken maar de kat is op schoot gekropen.
Achquote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, op dit soort apenavonden mis ik mijn kat wel een beetje, nohommo.
Geen behoefte om er weer eentje in huis te nemen?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, op dit soort apenavonden mis ik mijn kat wel een beetje, nohommo.
Die met zwart-wit erin zijn lekkerder. Maar deze komen nog uit dat pakket.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zijn wel de beste, met een kauwgombal.
Ja, komt wel weer.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen behoefte om er weer eentje in huis te nemen?
Dat heeft inderdaad een tijd moeten duren.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, komt wel weer.
Alleen weet ik niet of van klein moet beginnen, dan slopen ze eerst een jaar lang je hele woning.
Heb je er 2?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad een tijd moeten duren.
Die van mij waren met 6 weken in het park gedumpt hierzo.
Ja dat snap ik. Maar ze zien er zo lief uit. Maar van mij moet je je niks aantrekken, ik heb nooit een kat gehad.quote:
Ja. Ik kijk nu op dit moment hier tegenaan.quote:
En dat zijn broertjes of zusjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk nu op dit moment hier tegenaan.
[ afbeelding ]
Broertje en zusje.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Broertje en zusje.
Inmiddels een tikkeltje onzijdig.
Ze worden dit jaar al 5. En dat heb ik voorkomen toen ze in de pubertijd kwamen.quote:
Ja. Hij is heel erg slecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel die film is wel heel erg slecht hoorEn niet grappig.
Hij vond het lief. En nee niet wat je denkt.quote:
Ik zag het topic toevallig en het was een "bekende" dus ik dacht: waarom niet, ik had nog een beetje tegoed op Wallie.quote:
Draagt 'ie een capuchon?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vond het lief. En nee niet wat je denkt.
User uit het buitenland die een abo wilde maar dat is een beetje onhandig, heb ik er eentje gegeven voor 12 dagen.
Wallie kaarten.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het topic toevallig en het was een "bekende" dus ik dacht: waarom niet, ik had nog een beetje tegoed op Wallie.
Kaarten? Dat ken ik niet. Dit is een soort digitale portemonnee. Of is het Wally? Nou ja zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Wallie kaarten.
Toen ik jaren en jaren terug bij T for Telecom in de winkel stond tijdens mijn studie verkochten we die. Dat is echt lang geleden.
Nee zo zit het niet. Hij is meer een klein broertjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:43 schreef Specularium het volgende:
FB / Abonnementen voor FOK!kers in het buitenland
Hete liefde in deze topic die je niet wist dat zou komen.
Ja. We kregen die toen als een soort prepaid kaart in de winkel en verkochten die totaal niet. En elke keer bij voorraadtelling kwamen die verdomde kaarten weer tevoorschijn die in de kluis lagen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaarten? Dat ken ik niet. Dit is een soort digitale portemonnee. Of is het Wally? Nou ja zoiets.
Nee dat ken ik helemaal niet. Ik zag het voor het eerst toen ik een keer een ABO kado wilde doen. Best wel handig zo met SMS betalen. Voor dit soort kleine bedragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. We kregen die toen als een soort prepaid kaart in de winkel en verkochten die totaal niet. En elke keer bij voorraadtelling kwamen die verdomde kaarten weer tevoorschijn die in de kluis lagen.
En toen na twee jaar die dingen constant hebben moeten tellen stond er ineens iemand in de winkel die wanhopig op zoek was naar Wallie tegoed en die kocht als een kind zo blij alle kaarten op.
Oh. Zo ken ik het helemaal niet. Grappig dat het nog is. Was het echt straal vergeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat ken ik helemaal niet. Ik zag het voor het eerst toen ik een keer een ABO kado wilde doen. Best wel handig zo met SMS betalen. Voor dit soort kleine bedragen.
Deze was Lloyd Bridges. Die zat ook in Hot Shots!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
Ik zie allemaal bekende gezichten in deze film, maar ik ben te suf om te namen te weten.
Uh ik ben in de warquote:Op zondag 12 mei 2013 01:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Oh. Zo ken ik het helemaal niet. Grappig dat het nog is. Was het echt straal vergeten.
Ja die o.a. en die neger en nog een paar die me bekend voorkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze was Lloyd Bridges. Die zat ook in Hot Shots!
[ afbeelding ]
quote:
Dat was Niknak uit James Bond - the man with the golden gun.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
De Enterprise
En de dwerg van Fantasy Island.
OOk van Fantasy Island, The plane, the plane!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was Niknak uit James Bond - the man with the golden gun.
Ik heb dat nooit gezien. Alleen over gelezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OOk van Fantasy Island, The plane, the plane!
Was een van de eerste items van PowNews, dat daar geen flikker van klopt omdat alles handmatig in te stellen is.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef OProg het volgende:
Ik ben daar nog best benieuwd naar eigenlijk, wat de kijkcijfers zijn.
Het is een tik dat ik daar altijd naar kijk.
Oh. Eens ff opzoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een van de eerste items van PowNews, dat daar geen flikker van klopt omdat alles handmatig in te stellen is.
Je voert handmatig het aantal kijkers in, tussen 1 en 10.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:22 schreef Karina het volgende:
ja dat wist ik dat er niet zoveel waren. Maar daar kun je mee knoeien dus?
1500kastjes bepalen de kijkcijfers in NLquote:Op zondag 12 mei 2013 02:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een van de eerste items van PowNews, dat daar geen flikker van klopt omdat alles handmatig in te stellen is.
Dat verbaasde mij nog het meest, dat het er zo weinig waren.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:27 schreef borisz het volgende:
[..]
1500kastjes bepalen de kijkcijfers in NL. Dat zou beter kunnen idd.
De bloemetjes buitengezet dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
Hoi Tem.
En hoezo dat? Flink uit de broek laten hangen betekent hier: veel geld uitgegeven.
Ik doe allemaal niet aan die onzin. Heb er al genoeg gezeik over met m'n eigen moeder. Mijn vriendin doet er ook niet aan trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik bleef weer hangen.
En, ontbijt op bed gemaakt en zo?
Eigenlijk had ik al zo een vermoeden. Je lijkt me niet echt het type ervoor. In onze familie doen we er niet echt iets meer aan, ik bel even straks en dat is het.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doe allemaal niet aan die onzin. Heb er al genoeg gezeik over met m'n eigen moeder. Mijn vriendin doet er ook niet aan trouwens.
Ja, ik ga met m'n zus van de week een keer ergens eten met m'n moeder. Dat is het wel. Heb net wel gebeld omdat dat hoort ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik al zo een vermoeden. Je lijkt me niet echt het type ervoor. In onze familie doen we er niet echt iets meer aan, ik bel even straks en dat is het.
Dat laatste inderdaad, omdat het "hoort", onzin eigenlijk, maar ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ga met m'n zus van de week een keer ergens eten met m'n moeder. Dat is het wel. Heb net wel gebeld omdat dat hoort ofzo.
Snel naar het pompstation voor een bosje bloemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef OProg het volgende:
Goedemorgen.
O ja. Alweer vergeten dat dat Moederdag gebeuren vandaag is.
Om te beginnen even bellen is al een aardig begin denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Snel naar het pompstation voor een bosje bloemen.
Niks mis mee.quote:
Smst je moeder wel?quote:
Ik denk niet dat ze weet hoe dat moet en ze heeft haar mobiel sowieso altijd uit staan. Die is alleen voor "nood".quote:
Oh okee, ja is ook wel ingewikkeld voor ouderen. En schermpje is ook lastig te zien enzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weet hoe dat moet en ze heeft haar mobiel sowieso altijd uit staan. Die is alleen voor "nood".
Oh dat heeft mijn moeder ook...voorheen zette ze zelfs haar mobiel weer uit als ze mij niet kon bereiken ..belde ik terug, voicemail, inspreken geen zin, ze weet niet hoe ze moet afluisteren.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weet hoe dat moet en ze heeft haar mobiel sowieso altijd uit staan. Die is alleen voor "nood".
33 (mams is 63 en is gewoon dwars want ze snapt het best als ze wil)quote:
die is niet bejaardquote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Tem het volgende:
Precies, die bejaarden zijn gewoon dwars. Zie Corrie.
Ik ben niet dwars en niet bejaard. Ik ben gewoon moeilijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Tem het volgende:
Precies, die bejaarden zijn gewoon dwars. Zie Corrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |