twitter:SportNaais twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:47:49Thiemo de Bakker heeft het hoofdtoernooi van het ATP toernooi in Rome niet behaald. Robin Haase en Igor Sijsling hadden zich afgemeld #SN reageer retweet
de kans is wel groot dat federer de finale gaat halen he?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er alweer zin in. Ben benieuwd wie er wint. Een finale Djokovic-Nadal zit er helaas niet in.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de kans is wel groot dat federer de finale gaat halen he?
hij ontloopt nole en nadalquote:
O, oke, was een lange dag, ik lig op bed en ik wist niet of je het serieus, spottend, ironisch of sarcastisch bedoelde.quote:
ik ben altijd serieusquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, oke, was een lange dag, ik lig op bed en ik wist niet of je het serieus, spottend, ironisch of sarcastisch bedoelde.
Ik niet. Mensen die mijn werk op FOK! volgen weten dat.quote:
Ook sneu dat de Fog en Seppi meteen tegen elkaar moetenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Szura het volgende:
Wat sneu voor de organisatie, dat de absolute titelfavoriet heeft afgebeld
Wie dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Szura het volgende:
Wat sneu voor de organisatie, dat de absolute titelfavoriet heeft afgebeld
Soms ben ik wel serieus.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet serieus, dus er komt geen antwoord.
Dit keer nietquote:
Maar wie van de toppers heeft zich nou afgemeld?quote:
Tomic (en Haase).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wie van de toppers heeft zich nou afgemeld?
Die meldt zich wel vaker af.quote:
Oké, bedankt, ik was bang een van de grote vier.quote:
Lorenzi is een baas.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Nu kunnen we lekker genieten van Kei tegen Lorenzi, wat een affiche.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:06 schreef Mykonos het volgende:
Simon breakt naar *5-4...
Natuurlijk gaat hij hem gelijk weer inleveren
Hij is Frans, serveert voor de wedstrijd, was door een aantal mensen gekozen in de XL-game: dat moest haast wel fout gaan dacht ik. Maar je hebt gelijk, hij was behoorlijk koel in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Of de speler die 16 van 19 BP red serveert hem gewoon uit....
hij is half frans en half........?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon is half-Frans. Ja, hij ontbijt met een croissant, maar hij choket zelden. Die wedstrijden tegen Nadal en Federer in 2008.![]()
Dimitrov versus Gasquet kan ook een leuke worden.
Sowieso 4e als hij Rome wint.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef Anonymousz het volgende:
Nadal wordt 4e als hij Rome wint en als Ferrer in de 2e of 3e ronde eruit ligt?
quote:
thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Held.
Als Nadal het toernooi wint is hij nummer 4, niets anders maakt daar voor uit.
Dimitrov geeft trouwens een break weg.
An sich niet, maar de manier waarop was wel jammerlijk. Gasquet was ook gewoon te pakken vandaag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Tsja geen schande om van Gasquet te verliezen natuurlijk. Heb alleen niet gezien hoe het gebeurde
Omdat ze niet live zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Norrage het volgende:
Waarom loopt sport1 2 games achter op de livescore?
quote:
Ik blijf het geweldig vinden, dat HD.quote:
Echte kenners hoeven de bal niet te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik blijf het geweldig vinden, dat HD.
Ja, die vorm van Radwanska was wel duidelijk nu ze zelfs vrij dik van Halep verloorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef Rosario het volgende:
Mij benieuwen wat Robson kan op gravel.
Edit; niet veel dus.
Hij heeft Rome noch Monte Carlo gewonnen. En dat gaat ook wel niet meer gebeuren vrees ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
heeft federer alle masters toernooien gewonnen?
dank jequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft Rome noch Monte Carlo gewonnen. En dat gaat ook wel niet meer gebeuren vrees ik.
En Nadal heeft alleen Cincinnatti niet gewonnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft Rome noch Monte Carlo gewonnen. En dat gaat ook wel niet meer gebeuren vrees ik.
Volgens mij moet Rafa ook Parijs nog, en Shanghai. EN Miami. (maar Shanghai telt niet, dat was wat Madrid was, wat ie wel heeft gewonnen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En Nadal heeft alleen Cincinnatti niet gewonnen?
Inderdaad, wat een knurft. Wel met een MP nu.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Janowicz wel in het rijtje kneuzen passen hoor samen met Tomic. Wat een verschrikkelijk figuur.
Netjes!quote:
Was het echt zo'n goede partij, of is dit een toernooi waar ze wat schappelijker omgaan wat betreft het bepalen van 'unforced errors'?quote:
Oprecht een van de beste partijen van het jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was het echt zo'n goede partij, of is dit een toernooi waar ze wat schappelijker omgaan wat betreft het bepalen van 'unforced errors'?
Ik denk dat tweede. Die potten van gister hadden ook vrijwel allemaal een positieve balans...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was het echt zo'n goede partij, of is dit een toernooi waar ze wat schappelijker omgaan wat betreft het bepalen van 'unforced errors'?
Italianen herkennen een faker van kilometers afstandquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Italianen herkennen een faker van kilometers afstand.
What has been seen, cannot be unseen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oprecht een van de beste partijen van het jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Murray gewoon opgeeft als hij deze set wint, hij is immers geblesseerd.
quote:
Perfecte samenvatting van deze setquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Murray gewoon opgeeft als hij deze set wint, hij is immers geblesseerd.
Wanneer was de vorige keer dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef Gorzalka het volgende:
Tweede keer in zijn carrière dat Murray opgeeft, tweede keer op zijn verjaardag, ik geloof er niets van!
Hamburg 2007, 5-1 ret. tegen Volandri in de eerste ronde.quote:
Als je van Nishikori verliest kan je ook van Simon verliezen, zegt mijn opa altijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me af of Simon morgen een beetje een test wordt voor Federer. Lijkt me toch wel. Ze hebben een interessante H2H: het staat 2-2 maar een van Federers overwinningen was bij een opgave bij 3-0 (in 2011). De andere overwinning was een vijfsetter op de AO 2011. En hij heeft in 2008 twee keer van Simon verloren in drie sets in best-of-threepartijen.
Je opa is een wijs man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je van Nishikori verliest kan je ook van Simon verliezen, zegt mijn opa altijd.
Dit vind ik nou humor.quote:
Hij heeft geen punt hoor, ze zaten gewoon nog in de rally...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef rhubarb het volgende:
Troicki heeft een punt... die bal raakte de lijn...
Moet ik hier nog serieus op ingaan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt hoor, ze zaten gewoon nog in de rally...![]()
Paire is gewoon goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef stefan92 het volgende:
Wat is Del Potro slecht zeg.4 winners in set 1.
Hij had Monte Carlo nog gespeeld. Waar hij in 3 sets verloor van Nieminenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Salamando het volgende:
Dit is toch pas zijn eerste pot op gravel? Was ie niet geblesseerd?
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij had Monte Carlo nog gespeeld. Waar hij in 3 sets verloor van Nieminen![]()
Hij werkt hier niet. Heb je nog een alternatief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:05 schreef Norrage het volgende:
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/151154980341090.html
f5quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij werkt hier niet. Heb je nog een alternatief?
Hij speelt belachelijk slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar speelt Gulbis heel goed. Maar hoe speelt Nadal. Speelt hij slecht of kan hij er gewoon niks aan doen omdat Gulbis in the zone is?
quote:
quote:
Bedankt, het is me helemaal duidelijk.quote:
Hij maakte in het begin wel veel fiuten voor zijn doen. Maar de laatste paar games pakt Gulbis wel de punten zelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar speelt Gulbis heel goed. Maar hoe speelt Nadal. Speelt hij slecht of kan hij er gewoon niks aan doen omdat Gulbis in the zone is?
Oké, bedankt, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij maakte in het begin wel veel fiuten voor zijn doen. Maar de laatste paar games pakt Gulbis wel de punten zelf.
Zeker. Toen gebruikte ie nog meer doping dan nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Was er hier eigenlijk ook zoveel antipathie tegen Nadal voordat hij geblesseerd raakte?
Voor hij zijn eerste wedstrijd verloor? Zo lang zit ik nog niet op fok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Was er hier eigenlijk ook zoveel antipathie tegen Nadal voordat hij geblesseerd raakte?
Ik ben Nadal gaan haten sinds hij geen driekwartsbroeken en tanktops meer draagt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Zoiets dacht ik ook al ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Rafa is bang voor Gulbis gewoon, dat is het
Scheer je wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind de moeder van Nadal wel lekker.
Picsquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind de moeder van Nadal wel lekker.
Hij komt een beetje als een drol over in interviews enzo, mede door dat slechte Engels. Maar hij komt altijd goed over in interviews en reclames e.d., zoals die van Pokerstars. Of die met Federer, dat ze zo lopen te gieren samen. Dan lijkt het een toffe peer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ik haat Rafa eigenlijk meer naast de baan, dan op de baan, Op de baan is het best een baas. Buiten de baan is zelfs Troicki nog een groter licht dan RafaEn eigenlijk bedoel ik met buiten de baan "als Rafa niet in een rally zit".
quote:
Er moet een tweejarige ranking komen, want dat is het beste voor de sportquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:49 schreef Norrage het volgende:
Rafa is een lieverdje. Maar hij moet niet altijd lopen te zeuren over de "te zware tour" en zo...Ook nu weer, is ie van blessure terug speelt hij weer álle toernooienEn dan zijn de baansoorten weer kut, dan is er weer te weinig gravel, dan is dat weer kut...alles is in zijn nadeel
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kan je niet beter die zus gewoon in een normaal 20-30 kader zien?
Sterke genen? Ik vind die van Nadal in de vrouwelijke versie beter werken dan die van Federer. Maar Fedje's zus zal wel een stuk slimmer zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Norrage het volgende:
Dit zijn gewoon random vrouwen met de hoofden van Rafa en Fedje erin geshopped...toch? toch? Dit kan niet waar zijn
Ik merk het.quote:
Je weet dat jinxen alleen helpt als het niet geforceerd is, hè?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Norrage het volgende:
Ach Gulbis zal wel in de tiebreak verliezen om dan gebagelt te worden in de 3e set.
Ik jinx niet. Ik geloof oprecht watt ik zegquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je weet dat jinxen alleen helpt als het niet geforceerd is, hè?
Dat snap ik dus echt niet. Als je een upset wilt, of gewoon wilt dat Gulbis niet instort moet je gewoon achter hem gaan staan als publiek.quote:
Als het publiek te veel achter hem staat levert dat te veel druk op. Gulbis moet een ach wat boeit het-gevoel hebben om te winnen. Vind het wel tactisch van het publiek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Als je een upset wilt, of gewoon wilt dat Gulbis niet instort moet je gewoon achter hem gaan staan als publiek.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het publiek te veel achter hem staat levert dat te veel druk op. Gulbis moet een ach wat boeit het-gevoel hebben om te winnen. Vind het wel tactisch van het publiek.
Tijdens wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een werkende stream? Ik zocht op sportlemon maar dat werkt niet mer. Betfair heeft ook al tijdens geen tennis meer. En ook atdhe.net doet het niet meer.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Djoko gaat Nadal toch vegen in de halve finale.
Uiteraard. Gulbis is in bijna alles Safin #2. Dat wat er ontbreekt zijn de consistente en goede resultatenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat zullen we maar even gerechtigdheid noemen.
Doet Gulbis jullie trouwens ook een beetje aan Safin denken? Goede service, idioot krachtige backhand, krachtig maar ietwat onbetrouwbare forehand, goede service en redelijk wat gevoel.
0-40...Tsja. Wie zet in op mijn eerdere prognose?quote:
Ik niet. 6-0 zie ik het niet worden. Paar goede services en hij pakt nog wel een game.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
0-40...Tsja. Wie zet in op mijn eerdere prognose?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
0-40...Tsja. Wie zet in op mijn eerdere prognose?
Alleen Safin had nog wat meer swag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard. Gulbis is in bijna alles Safin #2. Dat wat er ontbreekt zijn de consistente en goede resultaten
Nederlands is ook een kunst,quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben op Nadal gaan haten sinds hij geen driekwartsbroeken en tanktops meer draagt.
Nee hoor, dat is een taal.quote:
Dat kan ie nu beter doen ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik kan niks vinden. Opgave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |