quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Murray gewoon opgeeft als hij deze set wint, hij is immers geblesseerd.
quote:
Perfecte samenvatting van deze setquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Murray gewoon opgeeft als hij deze set wint, hij is immers geblesseerd.
Wanneer was de vorige keer dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef Gorzalka het volgende:
Tweede keer in zijn carrière dat Murray opgeeft, tweede keer op zijn verjaardag, ik geloof er niets van!
Hamburg 2007, 5-1 ret. tegen Volandri in de eerste ronde.quote:
Als je van Nishikori verliest kan je ook van Simon verliezen, zegt mijn opa altijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me af of Simon morgen een beetje een test wordt voor Federer. Lijkt me toch wel. Ze hebben een interessante H2H: het staat 2-2 maar een van Federers overwinningen was bij een opgave bij 3-0 (in 2011). De andere overwinning was een vijfsetter op de AO 2011. En hij heeft in 2008 twee keer van Simon verloren in drie sets in best-of-threepartijen.
Je opa is een wijs man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je van Nishikori verliest kan je ook van Simon verliezen, zegt mijn opa altijd.
Dit vind ik nou humor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |