Zeker. Toen gebruikte ie nog meer doping dan nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Was er hier eigenlijk ook zoveel antipathie tegen Nadal voordat hij geblesseerd raakte?
Voor hij zijn eerste wedstrijd verloor? Zo lang zit ik nog niet op fok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Was er hier eigenlijk ook zoveel antipathie tegen Nadal voordat hij geblesseerd raakte?
Ik ben Nadal gaan haten sinds hij geen driekwartsbroeken en tanktops meer draagt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
Zoiets dacht ik ook al ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Rafa is bang voor Gulbis gewoon, dat is het
Scheer je wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind de moeder van Nadal wel lekker.
Picsquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind de moeder van Nadal wel lekker.
Hij komt een beetje als een drol over in interviews enzo, mede door dat slechte Engels. Maar hij komt altijd goed over in interviews en reclames e.d., zoals die van Pokerstars. Of die met Federer, dat ze zo lopen te gieren samen. Dan lijkt het een toffe peer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ik haat Rafa eigenlijk meer naast de baan, dan op de baan, Op de baan is het best een baas. Buiten de baan is zelfs Troicki nog een groter licht dan RafaEn eigenlijk bedoel ik met buiten de baan "als Rafa niet in een rally zit".
quote:
Er moet een tweejarige ranking komen, want dat is het beste voor de sportquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:49 schreef Norrage het volgende:
Rafa is een lieverdje. Maar hij moet niet altijd lopen te zeuren over de "te zware tour" en zo...Ook nu weer, is ie van blessure terug speelt hij weer álle toernooienEn dan zijn de baansoorten weer kut, dan is er weer te weinig gravel, dan is dat weer kut...alles is in zijn nadeel
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kan je niet beter die zus gewoon in een normaal 20-30 kader zien?
Sterke genen? Ik vind die van Nadal in de vrouwelijke versie beter werken dan die van Federer. Maar Fedje's zus zal wel een stuk slimmer zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Norrage het volgende:
Dit zijn gewoon random vrouwen met de hoofden van Rafa en Fedje erin geshopped...toch? toch? Dit kan niet waar zijn
Ik merk het.quote:
Je weet dat jinxen alleen helpt als het niet geforceerd is, hè?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Norrage het volgende:
Ach Gulbis zal wel in de tiebreak verliezen om dan gebagelt te worden in de 3e set.
Ik jinx niet. Ik geloof oprecht watt ik zegquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je weet dat jinxen alleen helpt als het niet geforceerd is, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |