Je komt iig in de richtingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee pas een uurtje of zo, ik moet gelatine wegspelen en ik hou er elke keer 1 of 2 over.
Maar ik ben vanaf 4 uur vanmorgen op dus mijn concentratie is niet meer zo geweldig
Daar steekt mijn level 110 dan weer armzalig bij af.quote:
Yups, ik ben echt serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef Oognip het volgende:
Ben je serieus?![]()
Zijn er echt zo veel levels?
Elies is ALTIJD serieusquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef indaha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA level 41, nu kan ik dadelijk met een gerust hart naar bed
Behalve als ze het niet is, maar dat komt hoogstzelden voorquote:
Ik heb dat nog niet meegemaakt nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve als ze het niet is, maar dat komt hoogstzelden voor
Idemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef indaha het volgende:
[..]
O naar ja, ik ben blij dat ik niet hoef
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef indaha het volgende:
[..]
O naar ja, ik ben blij dat ik niet hoef
Eenschquote:
Ik slaap de laatste dagen toch al niet dus dan kan ik beter maar wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik spaar mijn energie voor dinsdag
Nipje is nog jong, die redt dat soberso wel
Veel plezier Nip!
Leuk toch juist!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het niet heel erg vinden om nu nog uit te gaan. Maar ik zeg dat niet hardop, want dan weet ik zeker dat D wil gaan
vorig jaar was er voor 23:30 vaak niks te belevenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef indaha het volgende:
Vroeger heel lang geleden (in de vroege ijstijd) toen ik begon met uitgaan zat de kroeg om 9 uur 's avonds al vol , nu is hij niet eens open denk ik
D wil altijd uit, da's meer een feestbeest dan ik. Ik zou het geen hele grote ramp vinden om te gaan, maar het hoeft van mij ook niet per se. Dus dan blijf ik liever thuisquote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je wil wel maar ook weer niet? Of niet met hem?
Ik ookquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zo naar bed mag
[..]
& proud
Dan is het helderquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
D wil altijd uit, da's meer een feestbeest dan ik. Ik zou het geen hele grote ramp vinden om te gaan, maar het hoeft van mij ook niet per se. Dus dan blijf ik liever thuis
Ik zou echt echt niet meer in mijn 20ers willen zijn. Ik ben liever bijna 40 dan een overaloverdrukmakendeenvanallesaantrekkende20ermetallegevolgenvandien.quote:
Zeg dat! Pffftttt....quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou echt echt niet meer in mijn 20ers willen zijn. Ik ben liever bijna 40 dan een overaloverdrukmakendeenvanallesaantrekkende20ermetallegevolgenvandien.
Identiteitscrisisquote:Op zondag 12 mei 2013 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus eigenlijk zit ik weer tussen tafellaken en servet in? Te jong om bij de oude wijven te horen, maar te oud om bij de elke week-stappers te horen... *zachtjes huilt*
die deugenieten toch. ik hoop dat je hen niet geschopt hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 05:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Glas weg, vloer droog. Morgen kijken of t grote schilderij echt beschadigd is. Vrees van wel en het is het cadeau voor een bruiloft
Welkom in de oude wijvenclubquote:Op zondag 12 mei 2013 01:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel uit, ik ben toch een oud wijf...Moe
O ik duim van nietquote:Op zondag 12 mei 2013 05:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Glas weg, vloer droog. Morgen kijken of t grote schilderij echt beschadigd is. Vrees van wel en het is het cadeau voor een bruiloft
Ik heb last van mijn knieën, maar nog meer van een spier of pees in mijn rechterbeen. Ik kan niksquote:Op zondag 12 mei 2013 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik hoor definitief bij het ouwewijvenclubje. Gelukkig
Fijne moederdag allemaal. Ik krijg een nekmassage cadeau en ik heb hem nodig ookHad gisteren al last van mijn rugspieren en vandaag doet mijn nek gezellig mee
Balen zeg, ben je eindelijk een beetje van die enkel af, gaat de rest lopen klotenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb last van mijn knieën, maar nog meer van een spier of pees in mijn rechterbeen. Ik kan niks
Nou van die enkel ben ik ook niet af hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 09:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Balen zeg, ben je eindelijk een beetje van die enkel af, gaat de rest lopen kloten
Tnx Toekquote:
Ik schreef ook "een beetje"quote:Op zondag 12 mei 2013 09:25 schreef Qwea het volgende:
Nou van die enkel ben ik ook niet af hoorwas dat maar zo. Maar die negeer ik tot de herfst. Daar kan ik iig mee lopen
Oeh! Ontbijt op le bed!
Denk het welquote:Op zondag 12 mei 2013 09:28 schreef Toekito het volgende:
Ik ben toch niet de fitste hier mag ik hopen
Ja! En als je daar nog gewoon mee kan lopen, prima. Maar ik kon gisteren gewoon amper lopen. Eenmaal in de benen en warm gelopen gaat het wel... Maar zodra ik weer ga zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schreef ook "een beetje"Ik negeer mijn rechterheup ook zoveel mogelijk. Die mag zich het eerste jaar of zo niet komen beklagen
Thnx! Bohhh high teaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
veel plezier!
wij gaan straks aan de high tea
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
Ik had een tekst op een beker laten drukken voor mijn moeder. Vorige week pakte ze hem uit, blijkt er 'voor de liefse moeder' op te staanfail
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
Ik had een tekst op een beker laten drukken voor mijn moeder. Vorige week pakte ze hem uit, blijkt er 'voor de liefse moeder' op te staanfail
Dat dacht ikquote:
Je had ook een mok en een keramiekstift kunnen kopen. Dan was het helemaal zelfgemaakt. Het gebaar is in elk geval tof!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat dacht iken aan die fout kan ze ook zien dat ik niet zomaar een beker uit de schappen heb geplukt of zo, maar wel echt moeite voor heb gedaan
Is het weer niet goed genoeg?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Je had ook een mok en een keramiekstift kunnen kopen. Dan was het helemaal zelfgemaakt. Het gebaar is in elk geval tof!
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat dacht iken aan die fout kan ze ook zien dat ik niet zomaar een beker uit de schappen heb geplukt of zo, maar wel echt moeite voor heb gedaan
Als ik dat vroeger zei moest ik mijn gamespul inleveren en op mijn kamer gaan zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:09 schreef Oognip het volgende:
Toen ze die fout ontdekte zei ik na een tijdje tegen der "ja sorry, maar 'liefste' kreeg ik m'n strot niet uit'daar kon ze gelukkig wel om lachen
Ahwquote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger zei moest ik mijn gamespul inleveren en op mijn kamer gaan zitten
en ja dan verveelde ik me de klere.
Ach ja ik was gewend om eens per 2 weken boven te zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ahw
Mijn moeder en ik kunnen zulke dingen tegen elkaar zeggen, we weten allebei dat we er niks van menen
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeftquote:Op zondag 12 mei 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een buitenplant voor mijn moeder gekocht. Kan ik in ieder geval geen spelfouten maken.![]()
We gaan gourmetten en ik heb er eigk niet zo'n zin in.Liever een lekkere broodjeslunch.
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeft
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.
Hey!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeft
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.
Uhm, je bedoelt dat je het zelf stuk maakt en dat bij de Ikea terug gaat brengen? Dat soort dingen zou ik echt nooit durven.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
Nou, beneden en de lijst gecontroleerd. Beschadigd. Er zitten 4 krassen op het venster. Gelukkig is het van Ikea en hopelijk kan ik hem met een smoesje ruilen
De lijst had al een krasje toen ik hem thuis bekeek en toen twijfelde ik al over terugbrengen. En nu ga ik het zeker weten doen. Niet netjes misschien, maar laat hun maar bewijzen dat ik het kapot heb gemaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uhm, je bedoelt dat je het zelf stuk maakt en dat bij de Ikea terug gaat brengen? Dat soort dingen zou ik echt nooit durven.
en dan zeg je dat ik een dirty mind heb.....ik voelde gewoon aan je voorhoofd johquote:
Zeg dat het een grapje isquote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Puala het volgende:
De lijst had al een krasje toen ik hem thuis bekeek en toen twijfelde ik al over terugbrengen. En nu ga ik het zeker weten doen. Niet netjes misschien, maar laat hun maar bewijzen dat ik het kapot heb gemaakt.
Blijkbaar niet erg genoeg om terug te brengen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Deels. Hij was al beschadigd. Vind het dan minder erg. Maar denk er nog wel een x over na.
Ritje Tiel - Haarlem doe ik niet zomaar hoor. Dus vandaar dat ik er ook nog ff over na dachtquote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar niet erg genoeg om terug te brengen.
Ja, doe dat, je weet zelf ook wel dat dit echt niet oke is...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Deels. Hij was al beschadigd. Vind het dan minder erg. Maar denk er nog wel een x over na.
Ja zoies zal het wel worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, doe dat, je weet zelf ook wel dat dit echt niet oke is...wat je wel kan doen is naar de klantenservice gaan en vragen om coulance. Met een beetje mazzel krijg je wat korting en als de medewerker in een hele goede bui is misschien zelfs gratis een nieuwe.
Wel mooi dat jullie het ook echt gelovenquote:
Oh, het was natuurlijk een grapje!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie het ook echt geloven![]()
Natuurlijk koop ik een nieuwe lijst. Deze gaat wel ergens in mijn eigen huis hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |