Ik slaap de laatste dagen toch al niet dus dan kan ik beter maar wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik spaar mijn energie voor dinsdag
Nipje is nog jong, die redt dat soberso wel
Veel plezier Nip!
Leuk toch juist!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het niet heel erg vinden om nu nog uit te gaan. Maar ik zeg dat niet hardop, want dan weet ik zeker dat D wil gaan
vorig jaar was er voor 23:30 vaak niks te belevenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef indaha het volgende:
Vroeger heel lang geleden (in de vroege ijstijd) toen ik begon met uitgaan zat de kroeg om 9 uur 's avonds al vol , nu is hij niet eens open denk ik
D wil altijd uit, da's meer een feestbeest dan ik. Ik zou het geen hele grote ramp vinden om te gaan, maar het hoeft van mij ook niet per se. Dus dan blijf ik liever thuisquote:Op zondag 12 mei 2013 00:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je wil wel maar ook weer niet? Of niet met hem?
Ik ookquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zo naar bed mag
[..]
& proud
Dan is het helderquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
D wil altijd uit, da's meer een feestbeest dan ik. Ik zou het geen hele grote ramp vinden om te gaan, maar het hoeft van mij ook niet per se. Dus dan blijf ik liever thuis
Ik zou echt echt niet meer in mijn 20ers willen zijn. Ik ben liever bijna 40 dan een overaloverdrukmakendeenvanallesaantrekkende20ermetallegevolgenvandien.quote:
Zeg dat! Pffftttt....quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou echt echt niet meer in mijn 20ers willen zijn. Ik ben liever bijna 40 dan een overaloverdrukmakendeenvanallesaantrekkende20ermetallegevolgenvandien.
Identiteitscrisisquote:Op zondag 12 mei 2013 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus eigenlijk zit ik weer tussen tafellaken en servet in? Te jong om bij de oude wijven te horen, maar te oud om bij de elke week-stappers te horen... *zachtjes huilt*
die deugenieten toch. ik hoop dat je hen niet geschopt hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 05:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Glas weg, vloer droog. Morgen kijken of t grote schilderij echt beschadigd is. Vrees van wel en het is het cadeau voor een bruiloft
Welkom in de oude wijvenclubquote:Op zondag 12 mei 2013 01:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel uit, ik ben toch een oud wijf...Moe
O ik duim van nietquote:Op zondag 12 mei 2013 05:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Glas weg, vloer droog. Morgen kijken of t grote schilderij echt beschadigd is. Vrees van wel en het is het cadeau voor een bruiloft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |