Ik heb last van mijn knieën, maar nog meer van een spier of pees in mijn rechterbeen. Ik kan niksquote:Op zondag 12 mei 2013 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik hoor definitief bij het ouwewijvenclubje. Gelukkig
Fijne moederdag allemaal. Ik krijg een nekmassage cadeau en ik heb hem nodig ookHad gisteren al last van mijn rugspieren en vandaag doet mijn nek gezellig mee
Balen zeg, ben je eindelijk een beetje van die enkel af, gaat de rest lopen klotenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb last van mijn knieën, maar nog meer van een spier of pees in mijn rechterbeen. Ik kan niks
Nou van die enkel ben ik ook niet af hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 09:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Balen zeg, ben je eindelijk een beetje van die enkel af, gaat de rest lopen kloten
Tnx Toekquote:
Ik schreef ook "een beetje"quote:Op zondag 12 mei 2013 09:25 schreef Qwea het volgende:
Nou van die enkel ben ik ook niet af hoorwas dat maar zo. Maar die negeer ik tot de herfst. Daar kan ik iig mee lopen
Oeh! Ontbijt op le bed!
Denk het welquote:Op zondag 12 mei 2013 09:28 schreef Toekito het volgende:
Ik ben toch niet de fitste hier mag ik hopen
Ja! En als je daar nog gewoon mee kan lopen, prima. Maar ik kon gisteren gewoon amper lopen. Eenmaal in de benen en warm gelopen gaat het wel... Maar zodra ik weer ga zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schreef ook "een beetje"Ik negeer mijn rechterheup ook zoveel mogelijk. Die mag zich het eerste jaar of zo niet komen beklagen
Thnx! Bohhh high teaquote:Op zondag 12 mei 2013 10:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
veel plezier!
wij gaan straks aan de high tea
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
Ik had een tekst op een beker laten drukken voor mijn moeder. Vorige week pakte ze hem uit, blijkt er 'voor de liefse moeder' op te staanfail
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
Ik had een tekst op een beker laten drukken voor mijn moeder. Vorige week pakte ze hem uit, blijkt er 'voor de liefse moeder' op te staanfail
Dat dacht ikquote:
Je had ook een mok en een keramiekstift kunnen kopen. Dan was het helemaal zelfgemaakt. Het gebaar is in elk geval tof!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat dacht iken aan die fout kan ze ook zien dat ik niet zomaar een beker uit de schappen heb geplukt of zo, maar wel echt moeite voor heb gedaan
Is het weer niet goed genoeg?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Je had ook een mok en een keramiekstift kunnen kopen. Dan was het helemaal zelfgemaakt. Het gebaar is in elk geval tof!
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat dacht iken aan die fout kan ze ook zien dat ik niet zomaar een beker uit de schappen heb geplukt of zo, maar wel echt moeite voor heb gedaan
Als ik dat vroeger zei moest ik mijn gamespul inleveren en op mijn kamer gaan zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:09 schreef Oognip het volgende:
Toen ze die fout ontdekte zei ik na een tijdje tegen der "ja sorry, maar 'liefste' kreeg ik m'n strot niet uit'daar kon ze gelukkig wel om lachen
Ahwquote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger zei moest ik mijn gamespul inleveren en op mijn kamer gaan zitten
en ja dan verveelde ik me de klere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |