Ik heb nu al trekquote:
Ik neem sws elke ronde de spicy tonijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bizar hoe goed het vult he
Meneerroos gaat vanavond naar de Shabu trouwens
Zo leuk dat dat er altijd toch nog wel bij past, hè!quote:
whahaha, nou we zitten al 3 uur uit te buikenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo leuk dat dat er altijd toch nog wel bij past, hè!![]()
We zijn bijna 4 uur verder en nu pas zakt het etenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo leuk dat dat er altijd toch nog wel bij past, hè!![]()
iemand met grover in haar UI daar moet ik naar zwaaienquote:
mijn favo-sesamstraat liedje <3quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
iemand met grover in haar UI daar moet ik naar zwaaien
* Toekito zingt mee
quote:
Gewoon... shabu handrollsquote:
Fixedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:10 schreef indaha het volgende:
Gewoon alles van Shabubehalve die dingen met kaas
Dat is een muis met oogjes en die lust ik ook nietquote:
Het was erg leuk ja, en erg Duitsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Eet se rewimo
Was het een geslaagd feest?
Klinkt net als hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was erg leuk ja, en erg DuitsVeel eten en drinken, dat hoort er helemaal bij hier als er iets te vieren valt
die gaatjes in kaas heten oogjesquote:
Bevalt het goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die gaatjes in kaas heten oogjes
En ik faal idd in mn online leven naast fb
Heb een echt leven ineens
ja!quote:
Ja dat zal wel! Maar wat fijn dat het heerlijk isquote:
hahahahaha dat kan hoor, helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat zal wel! Maar wat fijn dat het heerlijk is(het zal wat zijn als je het niet heerlijk blijkt te vinden
)
goud hoop ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw soort spulletje voor in mijn haar gekocht bij de kapper. 28 euro![]()
Had ik vorige keer ook. Werkt wel goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw soort spulletje voor in mijn haar gekocht bij de kapper. 28 euro![]()
daar doe ik ongeveer een jaar over om dat er in te smerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef Oognip het volgende:
Lijkt wel zo jaquote:
Precies, daar ga ik nu ook maar vanuitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had ik vorige keer ook. Werkt wel goed
Ik mis de Tombowikiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die gaatjes in kaas heten oogjes
En ik faal idd in mn online leven naast fb
Heb een echt leven ineens
Nee pas een uurtje of zo, ik moet gelatine wegspelen en ik hou er elke keer 1 of 2 over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zit je vast ja? Al lang? Wat moet je doen in level 40?
ja ik mis FOK! ook wel...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik mis de Tombowiki![]()
Maar heel fijn dat alles in je echte leven goed gaat, alvast een fijne dag morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |