quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis eurovisiefeestweek enzo, dan mag het![]()
Oh? volgens mij hebben we dan praatsessiesquote:
Goede vraag en geen idee eigk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar smaakt rabarber naar, heb het nog nooit op.
Je mag toch wel een keertje wat meer dan normaal? Het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, totdat ik weer aankom
Moet bij Henk ook eens even goed kijken wat we gaan eten. Iig een hoop sla
het groeide paar straten bij ons vandaan toen ik een kleine Toek was maar mijn moeder weigerde het klaar te maken toen ik een half veld geplukt hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede vraag en geen idee eigk.Fruitig, maar je moet er wel flnk suiker bij gooien, want naturel is het ontzettend zuur.
Ja, vanaf woensdag is het al aan de gang. Tijd om de rem er vanaf morgen weer flink op te knallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je mag toch wel een keertje wat meer dan normaal? Het moet wel leuk blijven.
Ik doe met je mee depressievenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging slagroomtaart eten want mijn schoonmoeder was jarig. Nu zit ik depressief naar mijn vet inname te kijken en mijn kcal
omfg, vuile vreethannesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik doe met je mee depressieven, ik heb net bij mijn schoonmoeder een stuk bienestich ,een stuk christoffeltaart en een schaaltje casewnoten op .
Een stuk whut?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik doe met je mee depressieven, ik heb net bij mijn schoonmoeder een stuk bienestich ,een stuk christoffeltaart en een schaaltje casewnoten op .
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? volgens mij hebben we dan praatsessies
Schoonmoeder schuld, die luistert niet naar neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg, vuile vreethannes
Hoest met je man?
Cashewnoten. Ken je die niet?quote:
Dat lust ik welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef indaha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=895
Ja, logisch idd. Pff, 6 wekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Schoonmoeder schuld, die luistert niet naar nee![]()
Hij wordt het zat en logisch ook want ik word het ook zat en ik kan wel gewoon bewegen.
We zijn over de helft , nog 6 weken
Ik red als het moet ronde 6 of 7, he dames?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
Ik red bij shabu nooit de 4e ronde....de 3e was echt proppen en eigenlijk kon ik niet meer
Ik kan nog steeds niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
Ik red bij shabu nooit de 4e ronde....de 3e was echt proppen en eigenlijk kon ik niet meer
mijn shoarma vloog.............ik klaag je aanquote:
Bizar hoe goed het vult hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:51 schreef Laysa het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn shoarma vloog.............ik klaag je aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |