Ach ja ik was gewend om eens per 2 weken boven te zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ahw
Mijn moeder en ik kunnen zulke dingen tegen elkaar zeggen, we weten allebei dat we er niks van menen
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeftquote:Op zondag 12 mei 2013 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een buitenplant voor mijn moeder gekocht. Kan ik in ieder geval geen spelfouten maken.![]()
We gaan gourmetten en ik heb er eigk niet zo'n zin in.Liever een lekkere broodjeslunch.
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeft
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.
Hey!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gourmetten en geen zin hebben? * Toekito voelt of Cat geen koorts heeft
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Koorts checken. Ja ja, je wilt gewoon Cat bevoelen.
Uhm, je bedoelt dat je het zelf stuk maakt en dat bij de Ikea terug gaat brengen? Dat soort dingen zou ik echt nooit durven.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
Nou, beneden en de lijst gecontroleerd. Beschadigd. Er zitten 4 krassen op het venster. Gelukkig is het van Ikea en hopelijk kan ik hem met een smoesje ruilen
De lijst had al een krasje toen ik hem thuis bekeek en toen twijfelde ik al over terugbrengen. En nu ga ik het zeker weten doen. Niet netjes misschien, maar laat hun maar bewijzen dat ik het kapot heb gemaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uhm, je bedoelt dat je het zelf stuk maakt en dat bij de Ikea terug gaat brengen? Dat soort dingen zou ik echt nooit durven.
en dan zeg je dat ik een dirty mind heb.....ik voelde gewoon aan je voorhoofd johquote:
Zeg dat het een grapje isquote:Op zondag 12 mei 2013 11:34 schreef Puala het volgende:
De lijst had al een krasje toen ik hem thuis bekeek en toen twijfelde ik al over terugbrengen. En nu ga ik het zeker weten doen. Niet netjes misschien, maar laat hun maar bewijzen dat ik het kapot heb gemaakt.
Blijkbaar niet erg genoeg om terug te brengen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Deels. Hij was al beschadigd. Vind het dan minder erg. Maar denk er nog wel een x over na.
Ritje Tiel - Haarlem doe ik niet zomaar hoor. Dus vandaar dat ik er ook nog ff over na dachtquote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar niet erg genoeg om terug te brengen.
Ja, doe dat, je weet zelf ook wel dat dit echt niet oke is...quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Deels. Hij was al beschadigd. Vind het dan minder erg. Maar denk er nog wel een x over na.
Ja zoies zal het wel worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, doe dat, je weet zelf ook wel dat dit echt niet oke is...wat je wel kan doen is naar de klantenservice gaan en vragen om coulance. Met een beetje mazzel krijg je wat korting en als de medewerker in een hele goede bui is misschien zelfs gratis een nieuwe.
Wel mooi dat jullie het ook echt gelovenquote:
Oh, het was natuurlijk een grapje!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel mooi dat jullie het ook echt geloven![]()
Natuurlijk koop ik een nieuwe lijst. Deze gaat wel ergens in mijn eigen huis hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |