Dat zou misschien iets teveel opvallen, maar er zijn echt wel voorbeelden van renners die minuten gewonnen hebben door half te blijven plakken nadat ze zijn ingehaald.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anders zouden alle ploegmaats van Wiggins wachten om vervolgens een soort van ploegentijdrit te rijden
Nostradamus heeft gesprokenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:51:34Wiggo coming thru 52 seconds down. Hate to say it, but it ain't happening this year. Cadel, Inxtausti, and Ryder will all go much faster. reageer retweet
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er wordt onweer voorspelt
Dat beloofd
Als het maar hard gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook niet echt een mooiste stijl van Henao.
Knettergekke jongerenquote:
Larsson heeft er een zilvere medaille aan over gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat zou misschien iets teveel opvallen, maar er zijn echt wel voorbeelden van renners die minuten gewonnen hebben door half te blijven plakken nadat ze zijn ingehaald.
Misschien gigantisch op aan het blazen.quote:
Ik denk dat hij gelijk heeft, vandaag moet het voor Wiggins gebeuren en het ziet er niet naar uit dat hij veel tijd gaat pakken op Nibali, Hesjedal en de anderen.quote:
Evans, Inxausti en Hesjedal zijn nou ook niet echt de types die Wiggins (in zijn tour vorm) niet zou kunnen lossen bergop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk heeft, vandaag moet het voor Wiggins gebeuren en het ziet er niet naar uit dat hij veel tijd gaat pakken op Nibali, Hesjedal en de anderen.
1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners moeten nog vertrekken?
Met een wat betere stijl zou hij nog harder kunnen gaan.quote:
1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel renners moeten nog vertrekken?
Maar het ziet er naar uit dat Wiggins niet in zijn tour vorm is en daarnaast heeft hij door pech ook al tijd verloren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Evans, Inxausti en Hesjedal zijn nou ook niet echt de types die Wiggins (in zijn tour vorm) niet zou kunnen lossen bergop.
Sporza > Eurosport > NOS:Yquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol commentaar van sporza is toch zo leuk
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef franklop het volgende:
"We zijn duidelijk minder populair dan Wiggins"
Het blijft altijd net goed gaan met de supporters.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef Cara het volgende:
wiggins kreeg daar ff een stoot op zn rug, idioot
En zoveel overschot had hij niet op Nibali in de Tour, toch niet bergop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar het ziet er naar uit dat Wiggins niet in zijn tour vorm is en daarnaast heeft hij door pech ook al tijd verloren.
NOS zendt dit niet uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Waarom kijk je Sporza en niet naar NOS?
Omdat de NOS het niet uitzend en dan nog zou ik naar Sporza kikenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Dat klopt wel inderdaad. Maar voorbarig om het nu al te zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar het ziet er naar uit dat Wiggins niet in zijn tour vorm is en daarnaast heeft hij door pech ook al tijd verloren.
NOS zendt het niet eens uit. Commentaar is vaak ook beter bij Sporza.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
In de tour reed er toen een motor over eentje heen een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het blijft altijd net goed gaan met de supporters.
deden ze al vrijwel nooitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door een paar doping prikkelen gaan ze 1 van de grootste rondes niet uitzenden![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef DeeBee het volgende:
Haha, godver, begint Renaat ook al met de Herbert-theorie dat mountainbikers zo goed kunnen sturen...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef franklop het volgende:
Mountainbikers kunnen goed dalen aldus Renaatwaar heb ik dat vaker gehoord
Deden ze sowieso al meestal niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door een paar doping prikkelen gaan ze 1 van de grootste rondes niet uitzenden![]()
Deze probeert opinie te maken.quote:
Neequote:
Moeten ze vaker doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:00 schreef OProg het volgende:
[..]
In de tour reed er toen een motor over eentje heen een paar jaar terug.
Ongetwijfeld, maar dit is pure onzinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit parcours ligt hem natuurlijk wel.
Dat is prettig, want dat krijg je wat je gewend bent!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef Zelva het volgende:
Goed om te zien dat er nog niets veranderd is in het wielrennen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In koers, op weg rechtdoor naar school en kantoor.
quote:
Henao heeft marginal steps gemaakt dit jaar in het tijdrijden. Niets aan te doen.quote:
Waar zie je dat? Infostrada update de tussentijden niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef franklop het volgende:
de leidende pool in het jongerenklassement was ook sneller dan Kelderman trouwens bij TP1
Mij ook, aangezien ze ook de 'niet Italiaan' factor tegen hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me wel een tijdstraf van 15 seconde waard.
Wattagemeters bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Henao heeft marginal steps gemaakt dit jaar in het tijdrijden. Niets aan te doen.
Alleen maar omdat 'ie braaf op zijn wattagemetertje zit te letten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me wel een tijdstraf van 15 seconde waard.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ander baanvak en 25 meter, dus geen probleem, aldus José.
En in beeld zie je ze dan 3 meter achter elkaar rijden en de achterste een meter meer naar links dan de man vooraan.
Hij rijdt ook met marginale voorsprong op Wilco.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Henao heeft marginal steps gemaakt dit jaar in het tijdrijden. Niets aan te doen.
giro sitequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Infostrada update de tussentijden niet meer
Yep, compleet verklaarbaar. Ik begrijp echt niet dat andere teams nog niet met wattagemeters rijden, het geeft je zoveel voordeel.quote:
Ik vroeg me al af of er nog renners binnenkwamen, of dat ze ergens in een groot gat vielen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef DeeBee het volgende:
Wow, na 50 minuten weer eens beelden van iemand die finisht!
Ik bedoel dat ze hier beide meer dan 15 seconde voordeel uit halen. Kleine tijdstraf zou dus niet onlogisch zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij ook, aangezien ze ook de 'niet Italiaan' factor tegen hebben.
Het wordt ook de hele tijd vol in beeld genomen, dus we kunnen denk ik wel een tijdstrafje verwachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ander baanvak en 25 meter, dus geen probleem, aldus José.
En in beeld zie je ze dan 3 meter achter elkaar rijden en de achterste een meter meer naar links dan de man vooraan.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur heet ook toevallig Ignatenko?
Daar zie je alleen de eerste 10 per meetpunt?quote:
Die mag weg blijven wat mij betreft, het liefst gewoon gelijke omstandigheden voor iedereen.quote:
De jury moet wel eerst de renners waarschuwen volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het wordt ook de hele tijd vol in beeld genomen, dus we kunnen denk ik wel een tijdstrafje verwachten.
Kan niet helpen om meteen aan doping te denken als ik Scarponi zie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Scarponi kan gewoon goede tijdritten rijden hoor, deed hij ook in de Tirreno een paar keer.
"Vacansoleil, stop daarmee"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De jury moet wel eerst de renners waarschuwen volgens mij.
Nee, Henao is minuten sterker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol of wel zijn ze gewoon alle 2 even sterk
Henao heeft al een minuutje goed gemaakt hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol of wel zijn ze gewoon alle 2 even sterk
Als dat gebeurt, rijdt Gesink een slechte tijdritquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Evans goed bezig zo te zien. Zou me niets verbazen als hij Gesink ook nog inhaalt (+3 minuten).
Hij heeft echt een dopingkop ja. Al helpt het ook niet dat hij klant is geweest van zowel Fuentes als Ferrari.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kan niet helpen om meteen aan doping te denken als ik Scarponi zie.
liefst 1quote:
Dan kunnen ze nog wel even doorgaan met dit spelletje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De jury moet wel eerst de renners waarschuwen volgens mij.
nou ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Evans goed bezig zo te zien. Zou me niets verbazen als hij Gesink ook nog inhaalt (+3 minuten).
En ik beaam dat en geef aan dat geen Italiaan zijn dan niet in het voordeel werkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze hier beide meer dan 15 seconde voordeel uit halen. Kleine tijdstraf zou dus niet onlogisch zijn.
Valt toch wat tegen.quote:
http://ticker.live-radspo(...)ace=183218&type=textquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:09 schreef Coelho het volgende:
Waar zijn de tussentijden te volgen? Site van SkySport staat al een uur op 37 renners na tussenpunt 1...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:09 schreef OProg het volgende:
[..]
En ik beaam dat en geef aan dat geen Italiaan zijn dan niet in het voordeel werkt.
quote:Kangert hat die 2. Zwischenzeit erreicht. 3,3 km vor dem Ziel liegt er 42 Sekunden hinter Dowsett und ist damit 2.
Nee, die hebben ook hoogtestages. Net als Sky,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zouden die ook wattagemeters gebruiken?
quote:Samuel Sanchez (EUS) ist liegt noch hinter dem Niederl�nder, ist 34. (+1:59).
Nee Vinometers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vino was één van de eersten die ermee reed, toen 'ie bij Astana reed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst nog Kiserlovski volgens mij.quote:
Hij heeft zijn beste jaren (zie avatar) wel gehad, helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:13 schreef mincemeat het volgende:
Is dit niet Sanchez's zijn parcour of is het toch zijn vorm van dit jaar?
quote:
6x de Geesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gir word wel leuk met nog 6 aankomsten berg op
Mja, hangt er vanaf waar je mee vergelijkt. Als je het vergelijkt met z'n toptijdrit in de Dauphiné, valt het altijd tegen, maar buiten die tijdrit reed hij niet veel harder dan vandaag meestal. Behalve dan in prologen.quote:
Heeft wel plaatsen gepakt.quote:
Wat dacht je van dit jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Clement volgend jaar tourwinnaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Keek vooral naar het verschilquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, hangt er vanaf waar je mee vergelijkt. Als je het vergelijkt met z'n toptijdrit in de Dauphiné, valt het altijd tegen, maar buiten die tijdrit reed hij niet veel harder dan vandaag meestal. Behalve dan in prologen.
Wel met tijdritstuur toch? Heb er niet goed op gelet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink rijdt toch op een gewone fiets? dan komt voor hem nu het lastige stuk.
volgens mij rijden ze allemaal gewoon op de fietsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gesink die sneller is dan Wiggins in de lange tijdrit, wie had dat een week geleden voorspeld?
met tijdrituitrustingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
We zijn nog niet bij de finish...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gesink die sneller is dan Wiggins in de lange tijdrit, wie had dat een week geleden voorspeld?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef marcodej het volgende:
Evans is volgens mij echt briljant bezig.
2e tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Evans nog niet bij het tussenpunt dus niet supergoed.
over een paar jaar heeft elke renner zijn eigen dronequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef Redefine het volgende:
Wat dat betreft werd de ploegentijdrit beter in beeld gebracht. Weliswaar was dat makkelijker.
Wel gewoon goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Evans nog niet bij het tussenpunt dus niet supergoed.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Zonneveld en Berkhout zijn prima bezig hoor.
Dat wordt lastig met deze beeld registratie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef DeeBee het volgende:
Straks even wat screens proberen te maken voor het 'Waar is Gesink?'-topic.
Één pixel en een pijl is voldoende.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt lastig met deze beeld registratie.
juist niet, want een normale/lichtere fietsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef mincemeat het volgende:
Gesink gaat wel tijd verliezen bij de laatste klim vanwege zijn fiets.
Was ook positief bedoeld. Dat stuk over Froome en zijn vriendinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Zonneveld en Berkhout zijn prima bezig hoor.
Ik dacht dat ze juist daarom deze fiets hadden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef mincemeat het volgende:
Precies, nu komt het relatief lastige gedeelte voor Gesink.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
juist niet, want een normale/lichtere fiets
Juist niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:22 schreef mincemeat het volgende:
8e tijd voor Wilco, gewoon erg netjes voor zo'n lange tijdrit.quote:
Rijdt hij niet op een tijdritfiets?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
juist niet, want een normale/lichtere fiets
sinds ze Danny via de achterdeur eruit hebben getraptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:24 schreef Sheepcidus het volgende:
sinds wanneer zit zonneveld bij eurosport?
Paar weekjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:24 schreef Sheepcidus het volgende:
sinds wanneer zit zonneveld bij eurosport?
Hij daalde ook nog eens heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder fietswissel wint hij dus gewoon.
En zonder die rare bochten rijdt hij iedereen op een paar minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef OProg het volgende:
Zonder die fietswissel was hij er dus wel langs geweest.
Die dopinggebruiker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef superniger het volgende:
[..]
sinds ze Danny via de achterdeur eruit hebben getrapt
Vrij groot gedeelte nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Paar weekjes.
Hij maakt een gedeelte van zijn gage over aan een wielerclub die Nelissen heeft uitgekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |