SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Onbegrijpelijk dat figuren als Lefevere en Ibarguren nog vrij kunnen rondlopen idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lefevre![]()
Zolang dit soort figuren nog rond blijven lopen in de wielersport zal er nooit schoon schip gemaakt kunnen worden. Lefevre is synoniem voor doping, zeker in het verleden een van de hoofdfiguren.
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sir is wel gewoon een "echte" titel he
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Die sponsor van Lampre, KabutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja das waarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.
Ik zou hem juist aanmoedigen om een flinke tijd volle bak te geven, zodat hij een doelwit voor Wiggins kan vormen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef LetItBleed het volgende:
Henao zal wel gewoon wachten op "Sir" Wiggins
Dit, Wiggins haalt hem uiteindelijk toch wel inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou hem juist aanmoedigen om een flinke tijd volle bak te geven, zodat hij een doelwit voor Wiggins kan vormen.
Het is gewoon een volk met traditie en beschaving.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het ook nogal onzin om het iedere keer te vermelden, of te noemen, bij het uitspreken van z'n naam.
Maar al in 11 minuten tijd ? Is wel erg snel. Dan rijdt of Wiggins heel erg goed of Di Luca rijdt als een toerist rond.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:22 schreef Redefine het volgende:
Het zou ook wel mis zijn als hij Di Luca niet zou inhalen.
Mja. Zoals hun achtervolgingsploeg bij de OS "als je niet goed weg bent bij de start, meteen gaan liggen, dan mogen we herstarten."quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is gewoon een volk met traditie en beschaving.
De bovenste lagen tenminste.
deden de britten ook bij het roeienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja. Zoals hun achtervolgingsploeg bij de OS "als je niet goed weg bent bij de start, meteen gaan liggen, dan mogen we herstarten."Wel de mond vol van fair play, maar zodra ze een oor aan kunnen naaien, grijpen ze de kans.
twitter:Stefclement twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:26:15Hard to judge my own TT; I am not satisfied with my own race,but we'll see the results tonight. Felt better than yesterday anyway. reageer retweet
Beetje asociaal inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiets van een paar duizend euro even op de grond smijten.
deed ie paar weken geleden beter!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiets van een paar duizend euro even op de grond smijten.
De kindertjes in Afrika zouden er een moord voor willen doen.quote:
Die gooide zijn fiets toch niet weg.quote:
Die reed er mee de bosjes in, dat is veel asocialer!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gooide zijn fiets toch niet weg.
Nope.. hij is overgestapt op de 'oude' TTfietsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag toch aannemen dat deze fiets wel een kopie is van die vorige?
Kelderman wel, Kruijswijk en Gesink niet op een "echte" tijdritfiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef Cara het volgende:
is het nou serieus dat Blanco niet op tijdrit fietsen rijdt?
Nee joh die van Millar blijft toch het meest briljantquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reed er mee de bosjes in, dat is veel asocialer!
dat is toch vragen om problemen manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman wel, Kruijswijk en Gesink niet op een "echte" tijdritfiets.
Want? Je moet er toch vooral hard op rijden en een beetje comfortabel op zitten. De fiets is volgens mij wel omgebouwd tot tijdrit fiets met dichte achterwielen en ander stuur.quote:
Nee, en deze fiets is twee kilo lichter dus daarom de keuze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afwachten, het is geen normaal tijdritparcours..
Ik doe daar niet stiekem over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef 1-0-8 het volgende:
Het zit Wiggens niet mee ;-)
Vind ik stiekem wel leuk.
Sowieso een wat matige registratie van de rit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef Wombcat het volgende:
De stream die ik kijk loopt echt twee minuten achter of zo
Alleen Italianen kunnen in een tijdrit het overzicht verliezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso een wat matige registratie van de rit.
Lijkt mij ook logischer.quote:
Dat is ook de charme. Chaos maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen Italianen kunnen in een tijdrit het overzicht verliezen.
Nee, idd, doet hij normaal gesproken een stuk beter.quote:
ben geen wielrenner, maar kan fiets miss te stijf zijn ofzo?quote:
Mjah. Het is denk ik vooral onzekerheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
ben geen wielrenner, maar kan fiets miss te stijf zijn ofzo?
Die doet niet mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 2 zullen later worden ingehaald door Wiggens
Zou nog wel de tijd van Dowsett kunnen pakken, die parkeerde blijkbaar op de klim.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:33 schreef franklop het volgende:
kangert twee seconden sneller dan clement op tp1
De helft inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel seconden zou Bradly verloren hebben met die fiets wissel 30-40seconden?
Dan moet hij even Froome bellen hoe zoiets voelt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lachen als Henao op het einde van de Giro een podium (of in een extreem geval Giro-winst) zou mislopen omdat hij op Wiggins heeft moeten wachten.
Wiggins ? of hoe schrijf je dat weer , pietje preciesquote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel seconden zou Bradly verloren hebben met die fiets wissel 30-40seconden?
Wiggins. Met een i.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 2 zullen later worden ingehaald door Wiggens
Only at Sky.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Wat een verrassing, Henao die ook kan tijdrijden ineens...
De lijnen van Savodelli met dalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef Reya het volgende:
Savoldelli zou daar toch iets vlotter doorheen zijn gegaan
Wiggins is verre van een eendagsvlieg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
Wiggo is een beetje bang.
Is ie uit vorm of blijkt hij wellicht toch een eendagsvlieg te zijn?
Met zijn palmares ben je geen eendagsvlieg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
Wiggins eendagsvlieg, serieus??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
Wel één van de besten van de klassementsrenners toen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef Moonlighter het volgende:
tijdrit in romandie was ook al niet zo goed van wilco
Rai.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe kunnen ze in vredesnaam geen beelden hebben van die val dan?!
Omdat het Italianen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef IbanMayo het volgende:
Voor zijn doen best behoorlijk, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Pozzovivo nog best netjes.
De cameraman lette even niet op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef IbanMayo het volgende:
Dat kan alleen Rasmussen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, Wiggins is ondertussen al 3 keer lek gereden, 2 keer gevallen, had problemen met zijn banden en daarna met zijn versnelling. Toen wilde hij ook nog zijn vertrouwde fiets.
quote:
Tankink doet niet mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks wordt een Nederlander Giro winnaar
Vorig jaar in de Giro, toen hij twee seconden langzamer was dan Slagter.quote:
Gaat gezellig worden in de ploeg straks met bepalen wie de kopman is.quote:
Als zijn doping is uitgewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef baggerbaas het volgende:
Henao gaat straks op het vlakke rechte stuk wel tijd inleveren.
Hij heeft nu wel een richtpunt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt motiverend voor Kelderman als hij ingehaald word ..
Koppelkoersje dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman 58 seconden na Henao bij punt 1, die heeft hem dus weer terug ingehaald
Kelderman reed inderdaad net voor Henao.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:45 schreef franklop het volgende:
was kelderman henao niet weer voorbij trouwens? wilco op 1.25 en henao nu op 27 seconden gegeven bij TP1
Als hij bij Henao in de buurt kan blijven rijdt hij een uitstekende eindtijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Kelderman reed inderdaad net voor Henao.
Ze hebben zijn dope alvast aan Henao gegeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zie Wiggins binnen enkele dagen opgeven.
Dat valt toch weer niet echt tegen want zag er echt uit alsof hij vierkant draaide.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:45 schreef marcodej het volgende:
Met vijf keer stilgestaan te hebben nog steeds steeds zevende.
Ik kijk ook een stream, die van mij werkt wel goed.quote:
Wiggins staat er al, maar Henao nog nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Die ticker van Infostrada werkt ook met de Italiaanse slag momenteel, is dat in de geest van de Giro opgezet via een 56k upload of zo?
Ze houden het spannend hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:47 schreef franklop het volgende:
Toch geen val nu?we zitten in 2013 mensen....
Nee geenszins. Wel eens de beste in de proloog in Utah, maar dat was bergop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Henao heeft zeker ooit in Burkino Faso wel eens een tijdritje gewonnen?
De raiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij is Wiggins niet gevallen, iemand die dit nieuws kan bevestigen?
Mag dat niet? Vroeg ik me altijd al af.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga maar in elkaars wiel plakken, de jury zal het graag zien Heano&kelderman
Flink voordeel toch wel op deze manier voor beide rennersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef marcodej het volgende:
Zolang ze maar niet slipstreamen mag het.
Nee, je moet minimaal dacht ik 25 meter achter elkaar rijden of naast elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mag dat niet? Vroeg ik me altijd al af.
dacht dat er altijd 25 meter ofzo tussen moest zitten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef marcodej het volgende:
Zolang ze maar niet slipstreamen mag het.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mwa, op zich is het wel leuk te zien hoeveel er in het laatste klimmetje wordt gewonnen/verspeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef OProg het volgende:
De plekken waar ze die meetpunten hebben blijft ruk.
Je mag niet blijven plakken. Je moet hem dan inhalen of naast hem rijden ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van een individuele tijdrit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Minder dacht iets van 12quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat er altijd 25 meter ofzo tussen moest zitten?
Dat als enige. Maar een meetpunt op 40KM zou wel prettig zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, op zich is het wel leuk te zien hoeveel er in het laatste klimmetje wordt gewonnen/verspeeld.
Een super slome aan het begin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat er altijd 25 meter ofzo tussen moest zitten?
Anderhalve minuut achter Dowsett.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de tussentijd van Pozzovivo, kuttickers
En bij de andere zone gaat Henao er weer voorbij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kelderman gooit de DRS even open
Volgens mij zo'n 1:35 achter bij tp1, schoot heel even kort door beeld dacht ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de tussentijd van Pozzovivo, kuttickers
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Anderhalve minuut achter Dowsett.
Die is de klim op gevlogen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef franklop het volgende:
valt me nu pas op dat kessiakoff als 8e staat bij de finish
zoiets jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n 1:35 achter bij tp1, schoot heel even kort door beeld dacht ik.
Klopt, ook als je een eindje van elkaar rijdt heb je er waarschijnlijk nog steeds voordeel van. Dus je bent gek als je het niet doet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het wordt nooit bestraft, dus waarom niet hè.
Die kennen ze niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt De Gees niet in beeld genomen?
Anders zouden alle ploegmaats van Wiggins wachten om vervolgens een soort van ploegentijdrit te rijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het wordt nooit bestraft, dus waarom niet hè.
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:51:34Wiggo coming thru 52 seconds down. Hate to say it, but it ain't happening this year. Cadel, Inxtausti, and Ryder will all go much faster. reageer retweet
Gaat te snelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt De Gees niet in beeld genomen?
Er wordt onweer voorspeltquote:
Denk het ook inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:53 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:51:34Wiggo coming thru 52 seconds down. Hate to say it, but it ain't happening this year. Cadel, Inxtausti, and Ryder will all go much faster. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |