Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.quote:
Die zullen ook wel de pest inhebben inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Dat ze Uran en Henao laten wachten is natuurlijk ook lachwekkend.
Goede oude wielrenreflexquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Mochten ze dit niveau vasthouden, zou dat mooi zijn. En ze zullen er ook ver mee komen in het ploegenklassement. Voor wat dat waard is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Tour had hij niet gewonnen, denk ik, daarvoor had Wiggo teveel voorsprong uiteindelijk. Vuelta 2011 is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Wiggins is heilig als Britse volksheld voor Sky.
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Ik denk niet dat ze daarmee waren weggekomen binnen de ploeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Wat een onzin. Je statement is compleet onrealistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke ritMaar ze hebben wel een kans laten liggen, als ze Wiggins op die voorlaatste klim al helemaal los hadden gereden hadden ze hem vandaag 3 minuten aan de broek kunnen doen en definitief uitschakelen.
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.
Nee hij kijkt zijn sportieve ambities opzijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geld)
Froome rijdt een veel beter seizoen dan Wiggins. Bovendien is het parcours van de Tour minder geschikt voor Wiggo. Froome wordt dus gewoon de kopman, of mevrouw Wiggins het ermee eens is of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.
De kracht van Team Sky is dat ze volgens een strak patroon handelen met hun treintjes en voor 1 kopman gaan. Zodra het treintje verstoort wordt komen ze er juist door in problemen en weten ze niet meer hoe het op te lossen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Nee is natuurlijk onmogelijk / onrealistisch, maar het zou me niet verbazen als daarmee gedreigd is, of anders andere harde woorden. Dus kan me voorstellen dat je de eerstvolgende keer dan wel uitkijkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geld)
Inderdaad, hij wint een grote ronde maar zit nu bij twee verschillende rondes zijn ploeggenoten flink in de weg. Al is dat niet zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jammer dat Wiggins t zovaak verpest voor zn team
twitter:lancearmstrong twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:56:40Heard the press room at the #Giro "cheered" when Wiggins crashed on a wet descent today. If true, that is completely f'd. reageer retweet
Als hij in vorm is gelijkwaardig aan de meeste klassementsrenners denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Hoe schat men hier de kansen in van Gesink op de ITT van morgen?
Bitter volk dat alleen de tour kijkt graag achterwege blijven
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Gewoon van opwinding, niet omdat men blij is dat Wiggins valt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Spies het volgende:
twitter:lancearmstrong twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:56:40Heard the press room at the #Giro "cheered" when Wiggins crashed on a wet descent today. If true, that is completely f'd. reageer retweet
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.
Zal wel schromelijk overdreven zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Spies het volgende:
Niet echt. In kleine rondjes heeft Gesink eigenlijk betere tijdritten gereden, in grote rondes moet hij dat nog laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?
Als Wiggins in vorm is, verliest Gesink circa 3 minuten...op de rest van de favorieten hoeft hij niet zoveel toe te geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Is zeker de betere tijdrijder, ook beter dan een Nibali.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?
Nee klopt maar Froome heeft ook veel meer potentie. Ikhoop dat wiggins naar een andere ploeg gaat (of froome)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wint een grote ronde maar zit nu bij twee verschillende rondes zijn ploeggenoten flink in de weg. Al is dat niet zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.
Die columbianen zullen wel ergens anders rijden in 2014quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Nog geen echte bergen gehad natuurlijk, maar hij lijkt het nog niet verleerd inderdaad. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kruiswijk 12e nu op 53s. Die had dus wel in de top10 gestaan als hij niet gevallen was. Is een tijd geleden dat we hem op dit niveau hebben gezien.
Met veel vertrouwen kan die jongen goed rijden maar als t tegenzit dan rijd ie een magere tijdritquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Er is nog niet echt geklommen...we moeten dus afwachten hoe de Blanco's het in het hooggebergte gaan doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kruiswijk 12e nu op 53s. Die had dus wel in de top10 gestaan als hij niet gevallen was. Is een tijd geleden dat we hem op dit niveau hebben gezien.
Als het inderdaad nat ligt verwacht ik Gesink wat lager. Plus dat heuveltjes in tijdritten de laatste tijd niet zijn ding zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Spies het volgende:
[..]
Als hij in vorm is gelijkwaardig aan de meeste klassementsrenners denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wiggins in vorm is, verliest Gesink circa 3 minuten...op de rest van de favorieten hoeft hij niet zoveel toe te geven.
In de tijdritten heeft hij wel progressie gemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Goede voorspelling, geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met veel vertrouwen kan die jongen goed rijden maar als t tegenzit dan rijd ie een magere tijdrit
Zo dat zal mooie beelden opleveren morgenquote:[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Ik denk dat heel veel renners zich compleet gaan opblazen.
Gesink kan het wel aan denk ik maar van Wiggins verwacht ik niet zoveelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.
Maar man man, hebben mensen hier die laatste kilometer van morgen al bekeken ?
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Goede indeling lijkt cruciaal, anders kun je de laatste km nog veel verliezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo dat zal mooie beelden opleveren morgen
Dat klopt wel, hoewel het parcours (op papier) ook niet zo lastig is, het eerste gedeelte golft meer dan dat er echte klimmen of afdalingen in zitten. Wel redelijk veel bochten, in de echte regen kan dat wel een nadeel zijn. Alleen in de laatste kilometer moeten ze echt klimmen. De meeste favorieten zullen wel ongeveer in dezelfde omstandigheden starten, met Wiggins een uurtje eerder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.
Maar man man, hebben mensen hier die laatste kilometer van morgen al bekeken ?
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Zit je die laatste km kapot dan kost je dat gewoon een 20 seconden extra inderdaad. Het weer gaat ook een enorme invloed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede indeling lijkt cruciaal, anders kun je de laatste km nog veel verliezen.
Is toch gewoon een relatief vlakke tijdrit? Of is dat stuk richting het einde technisch ook lastig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van mij mag het wel afgelopen zijn met die regen trouwens.
Op wat voor fietsen zal er morgen gereden worden? Is er ruimte voor fietswissels?
In potentie nog wel flink meer denk ik, laatste kilometer is vergelijkbaar (nog wat steiler zelfs) met de Cauberg. Het verschil tussen iemand die daar nog over heeft en iemand die daar al stuk zit kan dan aanzienlijk worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zit je die laatste km kapot dan kost je dat gewoon een 20 seconden extra inderdaad. Het weer gaat ook een enorme invloed kunnen hebben.
Er zijn wat goede tijdrijders die vroeg starten, is het dan nog droog dan kunnen die zomaar eens de ritten winnen.
Hmm, ik ben proberen te ontcijferen, wat dat betekend voor de favoriet voor morgen, maar ikkom er helaas niet uitquote:
Ik denk dat hij weer terug is naar het Libelleforumquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, ik ben proberen te ontcijferen, wat dat betekend voor de favoriet voor morgen, maar ikkom er helaas niet uit
Maar bijvoorbeeld wat betreft open/dichte wielen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is toch gewoon een relatief vlakke tijdrit? Of is dat stuk richting het einde technisch ook lastig?
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Topics bijgelezen. Vanavond de herhaling op Eurosport 2 maar eens kijken.
Herhalen de Belgen de etappe 's avonds op het 3e kanaal? Bij de klassiekers deden ze dat meestal wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaat
Dat is in een paar steekwoorden ook wel samen te vatten: verlaten oord in Tsjechië, carriere in IT, Ferrari's in de garage, zelfontworpen schoenen, superbriljantgeweldige renner want: Lotto Belisol, morgen jarig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaat
Geen idee, zie daar niets over in de digitale gids staan, maar misschien dat er een zender ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herhalen de Belgen de etappe 's avonds op het 3e kanaal? Bij de klassiekers deden ze dat meestal wel.
Ik heb hem even wat uitgebreid, zo is de verhouding met het schoenen verhaal tenminste juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat is in een paar steekwoorden ook wel samen te vatten: verlaten oord in Tsjechië, carriere in IT, Ferrari's in de garage, zelfontworpen schoenen, superbriljantgeweldige renner want: Lotto Belisol, morgen jarig. Zelf ontworpen schoenen, zelf ontworpen schoenen en zelf ontworpen schoenen.
Over Wiggins: Dogshit. Sky didn't liked the sky today.
Ja kritisch he. Maar weten ze bij de NOS dat Hansen zijn eigen schoenen ontwerpt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef marcodej het volgende:
"De man die in 2008 op epo werd betrapt, sluit weer aan bij Hansen!"NOS.
Zeiden ze afgelopen weekend ook: 'de man die in 2001 betrapt werd op nandrolon, is nu voor het derde jaar op rij kampioen'?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef marcodej het volgende:
"De man die in 2008 op epo werd betrapt, sluit weer aan bij Hansen!"NOS.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zeiden ze afgelopen weekend ook: 'de man die in 2001 betrapt werd op nandrolon, is nu voor het derde jaar op rij kampioen'?
Nee, dat had ik net gedaan:Pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dacht je daarna ook: 'wat zal ik vanavond eten?'
Dan wordt het wel eng.
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:10:34Looking at todays stage tv images I'm counting all those minutes of publicity a sponsor on our jersey could have had... #Goeploegskeforsale reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:10:34Looking at todays stage tv images I'm counting all those minutes of publicity a sponsor on our jersey could have had... #Goeploegskeforsale reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Burner82 het volgende:
![]()
![]()
Blanco heeft paar keer op kop gereden en op het eind waren ze vooraanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Marcoss het volgende:
Clement was zelf alleen in beeld als één van de 1ste lossers
twitter:millarmind twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:46:00I should have stayed in bed today. reageer retweet
Moet ie maar vroeg demarreren dan in de 1e bergetappequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Felagund het volgende:
Jack Bobrigde heeft al bijna 1,5 uur achterstand op de nr. 1, terwijl de eerste bergetappe nog komen moet.
Kessiakoff. Kan ook zomaar een ousider worden, want de twee die jij noemt zijn nog niet bepaald overtuigend tot nu toe en Kessiakoff is lastig in te schatten. Evans?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef danos het volgende:
Wat zijn morgen de kanshebbers voor de tijdrit? Wiggo, Phinney,...?
Volgens mij niet;quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
Is er ergens al bekend hoe Wiggins gereageerd heeft vandaag?
quote:On crossing the finish line, Wiggins rode impassively towards his team bus and clambered up the steps eager to put a disappointing afternoon behind him. After a lengthy conference on board, it was yet again Sky manager Dave Brailsford, rather than Wiggins, who eventually emerged to share Sky’s thoughts on the day with the reporters waiting outside.
“It was very, very slippery and once you fall, it takes you a bit of time to regain your composure,” Brailsford said of Wiggins’ decision to soft-pedal the remainder of the descent after his crash. “It was a setback but not disastrous I don’t think. It could have been a lot worse. There’s a lot of racing still to come and you’ve got to take your good days and your bad days and add it all up at the end and see where you’re at. It’s a long way from being over.”
Brailsford confirmed that Wiggins had not sustained any injuries in the crash, beyond the cut to his right elbow and he said that his leader was looking to keep his disappointment in perspective. “He didn’t say too much to be honest, but I think he’s fine. He recognises that you get your ups and downs in cycling and we’ll see where we are after tomorrow’s stage,” Brailsford said. “Physically he’s strong, very, very strong but having crashed he had to limit his losses and regain his composure, which I think he did.”
Although Wiggins’ difficulties in following the moves even before his crash must be a cause for concern, Brailsford insisted, too, that his rider was “in better shape than he was last year at the Tour. Obviously it’s been a bit sketchy in some areas but we’ll deal with that and welcome the time trial tomorrow and as soon as the road goes uphill we’ll welcome that too.
Thnxquote:
Heeft er puur mee te maken met plaatsen die een verschil kunnen laten zien. Bij het eerste punt hebben ze net een 'heuvelachtig' gebied gehad en het tweede punt net voor een klim die er wel in kan hakken. Dus dat kan leuk laten zien hoeveel tijd renners wel verloren kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef danos het volgende:
Wel jammer dat de tussentijden wat ongelukkig liggen, waardoor je slecht na een half uur en klein uurtje weet hoe het er voor staat, voor de kijker wat minder leuk. Waarom niet gewoon na 20 en 40km..
Ja dat begrijp ik wel, maar ik vind een tussenpunt, zoals wel vaker, op 3km voor het einde niks toevoegen, zeker niet in zon lange time trial.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Heeft er puur mee te maken met plaatsen die een verschil kunnen laten zien. Bij het eerste punt hebben ze net een 'heuvelachtig' gebied gehad en het tweede punt net voor een klim die er wel in kan hakken. Dus dat kan leuk laten zien hoeveel tijd renners wel verloren kunnen hebben.
In dit geval wel omdat er in de laatste 3km nog flinke verschillen gemaakt kunnen worden. Kunnen we bijvoorbeeld zien hoeveel tijd de Blanco's verliezen met die belachelijk zware TT-fiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef danos het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, maar ik vind een tussenpunt, zoals wel vaker, op 3km voor het einde niks toevoegen, zeker niet in zon lange time trial.
lijkt me te lastig en denk niet dat ie zo goed in vorm isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:05 schreef Cara het volgende:
Benieuwd of iemand anders dan Wiggins er met de TT winst vandoor kan gaan.. Phinney misschien?
Malori is wel in erg goede doen dit jaar. En anders Kessiakoff en het zou me niets verbazen als Gesink opeens wint vandaag. Wiggins heeft toch een mentale klap gehad en als het vandaag weer dergelijk weer is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:07 schreef franklop het volgende:
[..]
lijkt me te lastig en denk niet dat ie zo goed in vorm is
Parcours steekt erg goed in elkaar, en de rijders (en het weer) helpen ook mee voor het spektakel. Enige kritiekpuntjes zijn de lengte van sommige etappes en verplaatsingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:44 schreef Slobeend het volgende:
Vind deze Giro tot nu toe echt meer dan de moeite waard om te zien. En de bergen moeten nog komen.
Als het gaat regenen vlak nadat hij finisht ziet het er goed uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:06 schreef Leatherface het volgende:
Wat zou Bobridge kunnen in deze tijdrit?
Zou wel een stunt zijn.. Bobridge straks in het rozequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Als het gaat regenen vlak nadat hij finisht ziet het er goed uit
Malori rijdt de Giro niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Malori is wel in erg goede doen dit jaar. En anders Kessiakoff en het zou me niets verbazen als Gesink opeens wint vandaag. Wiggins heeft toch een mentale klap gehad en als het vandaag weer dergelijk weer is?
Deze moeten dan nog komen:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Cara het volgende:
Jammer dat het pas om half 3 weer wordt uitgezonden.
Het lijkt me ook niet heel boeiend om te kijken naar mannen die toch geen klassementsambities hebben, en waarvan 90% kansloos is voor een top10 klassering vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Cara het volgende:
Jammer dat het pas om half 3 weer wordt uitgezonden.
Precies, rond een uur of 3 wordt het pas een beetje interessant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet heel boeiend om te kijken naar mannen die toch geen klassementsambities hebben, en waarvan 90% kansloos is voor een top10 klassering vandaag.
neem aan dat de renners daar zelf de keuze in hebben. Het is natuurlijk in het belang van de sponsor dat ze zo hoog mogelijk eindigen en niet rondrijden op een fiets dat hem niet legtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:31 schreef Bismarck het volgende:
Hebben dat soort zaken altijd met persoonlijke voorkeur te maken? Je ziet vrij vaak dat de kopmannen op andere fietsen / prototypes rijden. Of is het de sponsor die juist wil dat de kopmannen op andere modellen rijden?
Het is vooral te hopen dat de mannen van het klassement onder dezelfde omstandigheden rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef Drebbelman het volgende:
Vooruitzicht startplaats, Gabicce Mare:
[ afbeelding ]
Finishplaats, Saltara:
[ afbeelding ]
Lijkt er dus op dat naar het einde toe de kans op regen toeneemt.
Phinney start om 12'44 en Kessiakoff om 13'42. Die zouden wel eens geluk kunnen gaan hebben zo.
Dat zeker, maar toch zie ik hem Intxausti niet direct voorbij gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef Syntix het volgende:
Wiggins kan in ieder geval meteen weer tijd goed maken vandaag.
als ik goed tel 4,5 minuut achter Dowsett bij het eerste puntquote:
MEnchov won er nog 1 in 2009, verder zie je ze weinig iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Een tijdrit van anderhalf uur...dat komt niet vaak voor.
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 13:47:45#Giro weather update: Light rain has started to fall in Gabicce Mare in the team parking area. Sky is still half dark clouds/half sunshine. reageer retweet
Het moraal bij Sky is dus niet huizenhoog, lees ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 13:47:45Sky is still half dark clouds/half sunshine. reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 13:57:06The track by Richard Hawley, There's a Storm Coming, quite appropriate right now from what I can see in the distance from the finish line. reageer retweet
In de Giro waar Menchov won, zat ook zoiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Een tijdrit van anderhalf uur...dat komt niet vaak voor.
Inderdaad...als ze sneller dan 1.14.31 gaan, is Gavazzi eraan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Marcoss het volgende:
Dowsett gaat nog even 2.17 sneller dan Sergent, denk dat Gavazzi toch moet gaan vrezen op hopen op de weergoden
Thanx. Wilde ik net vragen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel een goede live-ticker overigens:
http://www.nusport.nl/girolive/index.html
En dan expres ook nog even vallen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:07 schreef Sautor het volgende:
Wat ik zat te denken he gisteren. Zou Wiggins express ingeleverd hebben om nog voor het natte weer te starten, en zo een enorm voordeel hebben op de concurrentie?
Skygods?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:07 schreef Sautor het volgende:
Wat ik zat te denken he gisteren. Zou Wiggins express ingeleverd hebben om nog voor het natte weer te starten, en zo een enorm voordeel hebben op de concurrentie?
Alle tussenpunten op 1 scherm...ideaal juistquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:07 schreef Zelva het volgende:
Vind die echt vreselijk ononverzichtelijk. Is gemaakt voor een gewone etappe, om dan in de problemen te komen bij een tijdrit.
Phinney voelde zich kennelijk gisteren al ziek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef OProg het volgende:
Blijf me verwonderen over de enorme tijdverschillen van toch goede tijdrijders.
Phiney op meer dan 4 minuten is wel heel extreem als de goede tijdrijders nog moeten komen.
Phinney is ziekjes, verwachtte er zelf al heel weinig van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef OProg het volgende:
Phiney op meer dan 4 minuten is wel heel extreem als de goede tijdrijders nog moeten komen.
En de uitslag aan de finish ergens onderaan...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle tussenpunten op 1 scherm...ideaal juist
Oh. Die had ik even gemist dan. Ty.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Phinney voelde zich kennelijk gisteren al ziek.
Hoe kan het dat er bij het 2e meetpunt 32 rijders langs zijn gekomen maar bij de 1e nog maar 30?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is wel een goede live-ticker overigens:
http://www.nusport.nl/girolive/index.html
Ligt toch vooral aan Phinney, die ziek is/was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef OProg het volgende:
Je moet op het minnetje van uitvallers klikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
En de uitslag aan de finish ergens onderaan...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Burner82 het volgende:
Die van NU.nl is gewoon een linkje stiekem
http://skysports.html.inf(...)4&TaalCode=2&Cache=4
Die heeft niet volle bak gereden uiteraard. Wil de rest van de Giro nog kunnen werken voor Hesjedal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens toch, Millar op bijna een kwartier
Tuurlijk, ik weet dat Millar niet meer de Millar van "vroeger" is, maar een kwartier
Haha nee. Nusport en Skysports zijn beide klanten van Infostrada Sportsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Burner82 het volgende:
Meeste van die scoredingen is allemaal gemaakt met informatie aangeleverd door Infostrada.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Burner82 het volgende:
Maar het loopt toch een stuk minder soepel in vergelijking met de officiële site van de Giro, alleen daar zie je dan weer slechts de top-10 bij de meetpunten/finish...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha nee. Nusport en Skysports zijn beide klanten van Infostrada SportsHet liven worden dus ook gewoon bij Infostrada gedaan.
Sterker nog, bij Garmin heeft men verboden aan de knechten om voluit de gaan. Iedereen moet sparen om Hesjedal bij te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die heeft niet volle bak gereden uiteraard. Wil de rest van de Giro nog kunnen werken voor Hesjedal.
en ik gister maar denken dat millar 1 na laatste werd om zijn krachten te sparen voor vandaagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, bij Garmin heeft men verboden aan de knechten om voluit de gaan. Iedereen moet sparen om Hesjedal bij te staan.
Niet zo hard als Boaro, maar goed gefinisht iddquote:
Garzelli reed daar zelfs top5 als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:37 schreef Redefine het volgende:
Die tijdrit van 2009 was toen zelfs boven de zestig kilometer met twee redelijke bergen erin.
Persoonlijk zie ik liever tijdritten van 20 km of zo. Bij die lange tijdritten worden de verschillen zo groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
MEnchov won er nog 1 in 2009, verder zie je ze weinig idd
Iets langer mag ook wel, maar langer dan veertig kilometer vind ik niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever tijdritten van 20 km of zo. Bij die lange tijdritten worden de verschillen zo groot.
Di Luca reed daar zelfs een goede tijdrit, ondanks dat hij het roze verloor. Maar die kon toen ook echt alles die rondequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Garzelli reed daar zelfs top5 als ik het me goed herinner
Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Di Luca reed daar zelfs een goede tijdrit, ondanks dat hij het roze verloor. Maar die kon toen ook echt alles die ronde
Hij had een leuk potje met snoepjesquote:
Als de weersverwachtingen doorzetten kan die daar zomaar eens blijven staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef OProg het volgende:
/positiviteits modus aan.
Voorlopig staat Clement toch maar mooi tweede.
hij staat tweede, dus lijkt me wel hequote:
Zou lullig zijn wanneer het begint te stort regenen als Wiggins binnen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:51 schreef OProg het volgende:
Voorlopig al 3 uur en nog aardig weer zo te zien.
Wel nog veel teruggepakt op het klimmetje, blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
hij staat tweede, dus lijkt me wel he
Ja maar dat hebben de huidige 3 en 4 ook op Dowsettquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel nog veel teruggepakt op het klimmetje, blijkbaar.
Dowsett heeft vooral veel verloren in dat klimmetje...op de rest wint hij een dikke 10 seconde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel nog veel teruggepakt op het klimmetje, blijkbaar.
1 A. Dowsett Movistar 1:16:27quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een overzichtje van de beste tijden tot nu toe?
Merciquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 A. Dowsett Movistar 1:16:27
2 S. Clement Blanco +32
3 L. Durbridge Orica +35
4 M. Boaro Saxo - Tinkoff +45
5 P. Gretsch Argos +1:48
6 J. Sergent RadioShack +2:00
7 J.J. Cobo Movistar +2:40
8 J. Vermote Omega Ph.-Q-Step +2:59
9 M. Tjallingii Blanco +3:09
10 D. Cataldo Team Sky +3:24
Vooral tussen de specialisten is het opvallend.quote:
Nee, gewoon rustig aan gedaan lijkt me.quote:
Zelfs voor rustig aan doen is dit wel overdreven slecht, zeker als het je specialisme is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, gewoon rustig aan gedaan lijkt me.
Er gaat een gerucht dat ze allebei naar OPQS gaan. Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef Redefine het volgende:
Uran en Henao zie ik wel naar Movistar of Katusha gaan.
Zou iig mooi zijn als ze weggaan bij Sky. Dat zou Porte ook moeten doen eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht dat ze allebei naar OPQS gaan. Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.
Het is nog goed weer en op gisteren na is het gewoon een iemand die uitstekend kan sturenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef LetItBleed het volgende:
Ik denk dat Wiggins ongeoorloofde risico's gaat nemen, dus dat moet wel een keer misgaan
goed onderbouwd.quote:
Dat zou Porte juist niet moeten doen want dan is het direct uit met het goede rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:10 schreef LetItBleed het volgende:
Dat zou Porte ook moeten doen eigenlijk...
Parcours is wel redelijk verradelijk als je te hard door de bochten gaat vgm. We gaan het zien straksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:10 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Het is nog goed weer en op gisteren na is het gewoon een iemand die uitstekend kan sturen
Zolang het droog blijft, is het allemaal goed te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Parcours is wel redelijk verradelijk als je te hard door de bochten gaat vgm. We gaan het zien straks
Ik vind het zonde dat al die mannen in de schaduw van Wiggins en Froome moeten rijden. Geldt ook voor Kyrienka, Uran en Henao. Zou leuk zijn als zulke renners een keer zelf mogen ipv hun wattage metertje volgenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zou Porte juist niet moeten doen want dan is het direct uit met het goede rijden.
twitter:TeamSky twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:08:50Here we go! Sir Bradley Wiggins blasts off into the time trial at the #Giro. Cheer him on! #ForzaWiggo reageer retweet
Mwah geruchten van Lefevre geloof ik nooit. Maar zie ze sowieso liever naar een ploeg gaan die wel met klassementsrenners kan omgaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht dat ze allebei naar OPQS gaan. Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.
http://skysports.html.inf(...)0&Cache=2&Taalcode=2quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:12 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er nog ergens tussentijden te bekijken ?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:13 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
http://skysports.html.inf(...)0&Cache=2&Taalcode=2
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, gewoon rustig aan gedaan lijkt me.
twitter:millarmind twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:46:00I should have stayed in bed today. reageer retweet
Helder. Bedankt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]twitter:millarmind twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:46:00I should have stayed in bed today. reageer retweet
Iedereen gaat naar OPQS volgens Lefevre.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah geruchten van Lefevre geloof ik nooit. Maar zie ze sowieso liever naar een ploeg gaan die wel met klassementsrenners kan omgaan.
Precies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar OPQS volgens Lefevre.
Was niet volgens Lefevere, maar volgens de Gazzettaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat "Sir" gedoe altijd van die Britten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:12 schreef Burner82 het volgende:
twitter:TeamSky twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:08:50Here we go! Sir Bradley Wiggins blasts off into the time trial at the #Giro. Cheer him on! #ForzaWiggo reageer retweet
Ze kunnen moeilijk dogshit Bradley Wiggins zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat "Sir" gedoe altijd van die Britten.
Er zit nog dogshit tussen de kogellagers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef franklop het volgende:
Kan aan mij liggen, maar vind hem nog niet echt soepel sturen
Of gewoon Bradley Wiggins. Zoetemelk noemen we toch ook niet Heer Joop Zoetemelk. Of iets in die trantquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk dogshit Bradley Wiggins zeggen.
Wel Bradley Wiggins.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk dogshit Bradley Wiggins zeggen.
Vind het ook af en toe wat minder soepel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef franklop het volgende:
Kan aan mij liggen, maar vind hem nog niet echt soepel sturen
Lefevrequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sir is wel gewoon een "echte" titel hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of gewoon Bradley Wiggins. Zoetemelk noemen we toch ook niet Heer Joop Zoetemelk. Of iets in die trant
Marginal shits.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zit nog dogshit tussen de kogellagers.
Hup Robert Hup. Laat de Leeuw niet in zijn hempje staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaat Heer Robert Gesink fietsen. Wel allemaal aanmoedigen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |