Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.quote:
Die zullen ook wel de pest inhebben inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Dat ze Uran en Henao laten wachten is natuurlijk ook lachwekkend.
Goede oude wielrenreflexquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Mochten ze dit niveau vasthouden, zou dat mooi zijn. En ze zullen er ook ver mee komen in het ploegenklassement. Voor wat dat waard is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het wegvallen van de Colombianen geeft een Kruiswijk of Kelderman ook wel meer kansen op een top 10 plek.
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Tour had hij niet gewonnen, denk ik, daarvoor had Wiggo teveel voorsprong uiteindelijk. Vuelta 2011 is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Wiggins is heilig als Britse volksheld voor Sky.
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Zoals ze Froome ook lieten wachten (wat hem sowieso de Vuelta en ik denk ook de Tour heeft gekost).
Ik denk niet dat ze daarmee waren weggekomen binnen de ploeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk nog het meest verbazingwekkende dat ze nog gingen wachten. Ik had gedacht dat ze wel wat 'communicatieproblemen' zouden hebben en gewoon lachend in de eerste groep binnen zouden komen.
Wat een onzin. Je statement is compleet onrealistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke ritMaar ze hebben wel een kans laten liggen, als ze Wiggins op die voorlaatste klim al helemaal los hadden gereden hadden ze hem vandaag 3 minuten aan de broek kunnen doen en definitief uitschakelen.
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren als de Giro compleet mislukt en Wiggins toch voor de Tour wil gaan.
Nee hij kijkt zijn sportieve ambities opzijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geld)
Froome rijdt een veel beter seizoen dan Wiggins. Bovendien is het parcours van de Tour minder geschikt voor Wiggo. Froome wordt dus gewoon de kopman, of mevrouw Wiggins het ermee eens is of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans zelfs vrij groot dat Wiggins afstapt als het niet beter gaat. En dan heeft Froome toch een probleem ja.
De kracht van Team Sky is dat ze volgens een strak patroon handelen met hun treintjes en voor 1 kopman gaan. Zodra het treintje verstoort wordt komen ze er juist door in problemen en weten ze niet meer hoe het op te lossen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen dat er harde woorden zijn gevallen toen ze dat laatst niet deden. Werkweigering, ontslag etc?
Nee is natuurlijk onmogelijk / onrealistisch, maar het zou me niet verbazen als daarmee gedreigd is, of anders andere harde woorden. Dus kan me voorstellen dat je de eerstvolgende keer dan wel uitkijkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk toch wel weg aan het einde van het seizoen. Je kan iemand niet ontslaan omdat zijn oortje 'niet werkte' (of je moet een paar miljoen meegeven, en Uran is iemand die er geen problemen mee heeft zijn sportieve ambities opzij te zetten voor wat geld)
Inderdaad, hij wint een grote ronde maar zit nu bij twee verschillende rondes zijn ploeggenoten flink in de weg. Al is dat niet zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jammer dat Wiggins t zovaak verpest voor zn team
twitter:lancearmstrong twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:56:40Heard the press room at the #Giro "cheered" when Wiggins crashed on a wet descent today. If true, that is completely f'd. reageer retweet
Als hij in vorm is gelijkwaardig aan de meeste klassementsrenners denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Hoe schat men hier de kansen in van Gesink op de ITT van morgen?
Bitter volk dat alleen de tour kijkt graag achterwege blijven
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Gewoon van opwinding, niet omdat men blij is dat Wiggins valt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Spies het volgende:
twitter:lancearmstrong twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:56:40Heard the press room at the #Giro "cheered" when Wiggins crashed on a wet descent today. If true, that is completely f'd. reageer retweet
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.
Zal wel schromelijk overdreven zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Spies het volgende:
Niet echt. In kleine rondjes heeft Gesink eigenlijk betere tijdritten gereden, in grote rondes moet hij dat nog laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?
Als Wiggins in vorm is, verliest Gesink circa 3 minuten...op de rest van de favorieten hoeft hij niet zoveel toe te geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Is zeker de betere tijdrijder, ook beter dan een Nibali.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Hesjedal niet de betere tijdrijder?
Nee klopt maar Froome heeft ook veel meer potentie. Ikhoop dat wiggins naar een andere ploeg gaat (of froome)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wint een grote ronde maar zit nu bij twee verschillende rondes zijn ploeggenoten flink in de weg. Al is dat niet zijn verantwoordelijkheid natuurlijk.
Die columbianen zullen wel ergens anders rijden in 2014quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:47 schreef DutchSL het volgende:
Nog geen echte bergen gehad natuurlijk, maar hij lijkt het nog niet verleerd inderdaad. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kruiswijk 12e nu op 53s. Die had dus wel in de top10 gestaan als hij niet gevallen was. Is een tijd geleden dat we hem op dit niveau hebben gezien.
Met veel vertrouwen kan die jongen goed rijden maar als t tegenzit dan rijd ie een magere tijdritquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Er is nog niet echt geklommen...we moeten dus afwachten hoe de Blanco's het in het hooggebergte gaan doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Drebbelman het volgende:
Kruiswijk 12e nu op 53s. Die had dus wel in de top10 gestaan als hij niet gevallen was. Is een tijd geleden dat we hem op dit niveau hebben gezien.
Als het inderdaad nat ligt verwacht ik Gesink wat lager. Plus dat heuveltjes in tijdritten de laatste tijd niet zijn ding zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als hij goed in vorm is kan hij misschien top-10 in de daguitslag halen. Zal wel tijd verliezen op Wiggins, ook wel wat op Nibali, Evans en Intxausti, ongeveer gelijk met Hesjedal.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Spies het volgende:
[..]
Als hij in vorm is gelijkwaardig aan de meeste klassementsrenners denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wiggins in vorm is, verliest Gesink circa 3 minuten...op de rest van de favorieten hoeft hij niet zoveel toe te geven.
In de tijdritten heeft hij wel progressie gemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
Goede voorspelling, geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met veel vertrouwen kan die jongen goed rijden maar als t tegenzit dan rijd ie een magere tijdrit
Zo dat zal mooie beelden opleveren morgenquote:[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Ik denk dat heel veel renners zich compleet gaan opblazen.
Gesink kan het wel aan denk ik maar van Wiggins verwacht ik niet zoveelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.
Maar man man, hebben mensen hier die laatste kilometer van morgen al bekeken ?
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Goede indeling lijkt cruciaal, anders kun je de laatste km nog veel verliezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo dat zal mooie beelden opleveren morgen
Dat klopt wel, hoewel het parcours (op papier) ook niet zo lastig is, het eerste gedeelte golft meer dan dat er echte klimmen of afdalingen in zitten. Wel redelijk veel bochten, in de echte regen kan dat wel een nadeel zijn. Alleen in de laatste kilometer moeten ze echt klimmen. De meeste favorieten zullen wel ongeveer in dezelfde omstandigheden starten, met Wiggins een uurtje eerder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk persoonlijk dat het vooral af zal hangen van het weer morgen. Er wordt namelijk 90% kans op stortregen en windstoten gemeld. Dan moet je maar hopen dat je aan de goede kant van het weer zit en daarbij is Gesink niet zo'n fan van afdalen in de regen, los van vandaag, waar ik hem een compliment voor moet geven.
Maar man man, hebben mensen hier die laatste kilometer van morgen al bekeken ?
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/ukm_08.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Kan Gesink hem aan?
Zit je die laatste km kapot dan kost je dat gewoon een 20 seconden extra inderdaad. Het weer gaat ook een enorme invloed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede indeling lijkt cruciaal, anders kun je de laatste km nog veel verliezen.
Is toch gewoon een relatief vlakke tijdrit? Of is dat stuk richting het einde technisch ook lastig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van mij mag het wel afgelopen zijn met die regen trouwens.
Op wat voor fietsen zal er morgen gereden worden? Is er ruimte voor fietswissels?
In potentie nog wel flink meer denk ik, laatste kilometer is vergelijkbaar (nog wat steiler zelfs) met de Cauberg. Het verschil tussen iemand die daar nog over heeft en iemand die daar al stuk zit kan dan aanzienlijk worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zit je die laatste km kapot dan kost je dat gewoon een 20 seconden extra inderdaad. Het weer gaat ook een enorme invloed kunnen hebben.
Er zijn wat goede tijdrijders die vroeg starten, is het dan nog droog dan kunnen die zomaar eens de ritten winnen.
Hmm, ik ben proberen te ontcijferen, wat dat betekend voor de favoriet voor morgen, maar ikkom er helaas niet uitquote:
Ik denk dat hij weer terug is naar het Libelleforumquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, ik ben proberen te ontcijferen, wat dat betekend voor de favoriet voor morgen, maar ikkom er helaas niet uit
Maar bijvoorbeeld wat betreft open/dichte wielen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is toch gewoon een relatief vlakke tijdrit? Of is dat stuk richting het einde technisch ook lastig?
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Topics bijgelezen. Vanavond de herhaling op Eurosport 2 maar eens kijken.
Herhalen de Belgen de etappe 's avonds op het 3e kanaal? Bij de klassiekers deden ze dat meestal wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaat
Dat is in een paar steekwoorden ook wel samen te vatten: verlaten oord in Tsjechië, carriere in IT, Ferrari's in de garage, zelfontworpen schoenen, superbriljantgeweldige renner want: Lotto Belisol, morgen jarig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op Eurosport? Dan mis je helaas de halve biografie van Adem Hansen door Renaat
Geen idee, zie daar niets over in de digitale gids staan, maar misschien dat er een zender ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herhalen de Belgen de etappe 's avonds op het 3e kanaal? Bij de klassiekers deden ze dat meestal wel.
Ik heb hem even wat uitgebreid, zo is de verhouding met het schoenen verhaal tenminste juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat is in een paar steekwoorden ook wel samen te vatten: verlaten oord in Tsjechië, carriere in IT, Ferrari's in de garage, zelfontworpen schoenen, superbriljantgeweldige renner want: Lotto Belisol, morgen jarig. Zelf ontworpen schoenen, zelf ontworpen schoenen en zelf ontworpen schoenen.
Over Wiggins: Dogshit. Sky didn't liked the sky today.
Ja kritisch he. Maar weten ze bij de NOS dat Hansen zijn eigen schoenen ontwerpt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef marcodej het volgende:
"De man die in 2008 op epo werd betrapt, sluit weer aan bij Hansen!"NOS.
Zeiden ze afgelopen weekend ook: 'de man die in 2001 betrapt werd op nandrolon, is nu voor het derde jaar op rij kampioen'?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef marcodej het volgende:
"De man die in 2008 op epo werd betrapt, sluit weer aan bij Hansen!"NOS.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zeiden ze afgelopen weekend ook: 'de man die in 2001 betrapt werd op nandrolon, is nu voor het derde jaar op rij kampioen'?
Nee, dat had ik net gedaan:Pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dacht je daarna ook: 'wat zal ik vanavond eten?'
Dan wordt het wel eng.
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:10:34Looking at todays stage tv images I'm counting all those minutes of publicity a sponsor on our jersey could have had... #Goeploegskeforsale reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:10:34Looking at todays stage tv images I'm counting all those minutes of publicity a sponsor on our jersey could have had... #Goeploegskeforsale reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Burner82 het volgende:
![]()
![]()
Blanco heeft paar keer op kop gereden en op het eind waren ze vooraanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Marcoss het volgende:
Clement was zelf alleen in beeld als één van de 1ste lossers
twitter:millarmind twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:46:00I should have stayed in bed today. reageer retweet
Moet ie maar vroeg demarreren dan in de 1e bergetappequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Felagund het volgende:
Jack Bobrigde heeft al bijna 1,5 uur achterstand op de nr. 1, terwijl de eerste bergetappe nog komen moet.
Kessiakoff. Kan ook zomaar een ousider worden, want de twee die jij noemt zijn nog niet bepaald overtuigend tot nu toe en Kessiakoff is lastig in te schatten. Evans?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef danos het volgende:
Wat zijn morgen de kanshebbers voor de tijdrit? Wiggo, Phinney,...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |