Is een modje voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kan je nog de topic titel veranderen in Spanje.
Welke sponsor??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Sport1 heeft een sponsor voor F1 gevonden, komt dit door al die opzeggingen of omdat ze meer geld gaan uitgeven?
Viel me ook al op. beetje vreemd, de uitlaten zitten verder naar achter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Ferrari gele handdoeken op hun wagens liggen? Wat is het geheim?
[ afbeelding ]
Wel frappant dat Force India de beste Mercedes auto isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal haken ze pas in de race af, Force India ook weer goed en Vergne P10 op harde banden.
[ afbeelding ]
Gewoon snel dit topic volspammen, de modjes begrijpen het nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef RJD het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met de TT...
Het is "Grand Prix of Spain" of "Grand Prix van Spanje".
Dus doen we het in het Engels of Nederlands, maar niet van beide wat lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Viel me ook al op. beetje vreemd, de uitlaten zitten verder naar achter.
twitter:SomersF1 twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:02:26Ferrari F138 - Rearward shot of the elongated Sidepod bodywork applied to @Felipe1Massa's car for FP1 #Undercut http://t.co/Q6Jecpp8O8 reageer retweet
die gaat het seizoen niet afmaken denk ik.quote:
Wel heel zwak om uit VT3 conclusies te trekken, terwijl hij er in VT2 prima voor stond.quote:
Als die meer had laten zien dan had hij vooral punten afgepakt van Hakkinenen en was die geen tweevoudig WK geworden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mercedes wil weg bij Mclaren. Ik denk dat vanaf dat moment het zo gaat als Williams.
Een top team die al jaren mee hobbelt in de top maar nooit de wereldkampioenschap voor team heeft gewonnen.
Helaas hebben ze Perez onderschat hij heeft sinds dat hij bij Mclaren is nog niet veel laten zien. Blijkbaar hebben ze niet veel geleerd van David Coultard die 9 jaar in het team zat en ook niets heeft laten zien.
1:24.7 is al behoorlijk snel want de pole zal wel ronde 1:21.0 zitten dan geeft Caterham Pic 3.7s toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel heel zwak om uit VT3 conclusies te trekken, terwijl hij er in VT2 prima voor stond.
Hij werd gevraagd welke van de Europese races het waarschijnlijkst is om te verdwijnen en hij zei glashard Silverstone.quote:
Silverstone heeft een contract t/m 2027. Hij was gewoon aan het trollen. Het is vrij duidelijk dat Valencia eraan gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vraag me af waarom hij Silverstone wil verdwijnen. Zal zeker een zandbak race in de plaats komen.
Het zal wel weer om geld gaan. Formule1 moet in Europa blijven daar komt het vandaan.
Ik heb Sport1, dan is het voor mij wel even iets minder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ach, vergeleken bij een stream is het 100x beter. En ik heb een kleine tv, dat helpt ook.
Dan wil ik Suzi Perry wel!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bernie moet die nieuwe dame van de BBC niet zo, geloof ik.
Livestream. Is pas morgen 16.00 uur op RTL7quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Moonlighter het volgende:
Wordt de GP2 nog ergens uitgezonden vanmiddag?
Dat ze een overschot aan zachte banden hebben omdat ze die morgen maar 1x gebruiken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull op de zachte? Mercedes op de zachte? Weet niet wat ik daarvan moet denken...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik Van de Garde net uit m'n F1-manager gezet, krijg je dit
Heel snel over één ronde. In de race zullen ze weer achteruit door het veld rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef opreis het volgende:
Mercedes lijkt er toch wel weer bij te zitten zo
Ja ok, maar tijdens de VT's leken ze er zelfs over een enkele ronde ver achter te zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel snel over één ronde. In de race zullen ze weer achteruit door het veld rijden.
goede update van ferrariquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull lijkt het niet goed mee te gaan, Alonso sneller dan Webber terwijl hij op de harde band rijdt.
Misschien is die band ook gewoon sneller.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull lijkt het niet goed mee te gaan, Alonso sneller dan Webber terwijl hij op de harde band rijdt.
Zou me niks verbazen als de Red Bulls in Q3 vooraan staan. Ik vertrouw ze nooit wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ze in de trainingen vooral op zoek zijn hoe hun racepace te verbeteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja ok, maar tijdens de VT's leken ze er zelfs over een enkele ronde ver achter te zitten
Zou ik nog niet zo zeggen, RB laat bijna nooit het achterste van hun tong zien totdat het erom gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
En die achterstand op Mercedes
twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:22:11"The Sauber blocked me completely," says Raikkonen. "He should get a penalty that was stupid." #F1 reageer retweet
Ze hebben weer verstoppertje gespeeld ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de Red Bulls in Q3 vooraan staan. Ik vertrouw ze nooit wat dat betreft.
Ik heb me al te vaak rijk gerekend wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben weer verstoppertje gespeeld ja.
Ja en dan tijdens de race valt mercedes wegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis weer Mercedes, Ferrari, RBR en Lotus.
Perez zit er wel goed bij trouwens.
klopt, this een strijkplankquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
die vrouw van de bbc zit ook totaal geen vorm aan eigenlijk
Alsof ze niet weer gewoon keihard terugvallen in de race.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef THEFXR het volgende:
Alle mensen die vonden dat Hammie een slechte move had gemaakt naar mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat zien dat hij het van de auto moet hebben. Rosberg is gewoon beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef THEFXR het volgende:
Alle mensen die vonden dat Hammie een slechte move had gemaakt naar mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof hij van te voren wist dat McLaren dit jaar zo slecht zou zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alsof hij van te voren wist dat McLaren dit jaar zo slecht zou zijn.
Om wk te worden moet je eerst je teamgenoot verslaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Grosjean nog een tweede rondje gedaan eigenlijk?
Webber is gewoon een beperkte coureur, terecht dat RB voor Vettel kiest. Alleen moeten ze dat dan maar gewoon eerlijk toegeven en niet zo vuil en laag doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Webber heeft weer een ouderwets pak voor z'n broek gehad van Vettel.
Not bad for a number 2 driver, is it?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk dat je die vraag morgen weer kunt stellen want hij staat pal achter Alonso.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Grosjean nog een tweede rondje gedaan eigenlijk?
Kan nog wel eens meevallen. Ze hebben een update aangebracht die dat zou moeten voorkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef THEFXR het volgende:
In de wedstrijd verliezen ze weer hun banden
Verwacht er niet veel van, jammer dat het bij de F1 niet meer om snelheid gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan nog wel eens meevallen. Ze hebben een update aangebracht die dat zou moeten voorkomen.
Andere strategiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo ouderwets is dat niet op dit circuitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt daarom ook wel wat als Webber zelfs op dit circuit Vettel niet bij kan houden. Kimi en Alonso ook heel zwak gereden, auto was duidelijk sneller dan Red Bull.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo ouderwets is dat niet op dit circuit
Is wat overdreven gesteld, het is altijd geweest hoe snel het materiaal het toestaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van, jammer dat het bij de F1 niet meer om snelheid gaat.
hoe weet je dat die auto duidelijk sneller was?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zegt daarom ook wel wat als Webber zelfs op dit circuit Vettel niet bij kan houden. Kimi en Alonso ook heel zwak gereden, auto was duidelijk sneller dan Red Bull.
Dank!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.viponlinesports.eu/sports/formula-1.html
Kimi maakte veel fouten en dan alsnog maar 0,1 langzamer dan Vettel, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:20 schreef opreis het volgende:
[..]
hoe weet je dat die auto duidelijk sneller was?
Nee, ook niet op oude.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Webber z'n tijd op de harde banden gereden?
Niet de uitlaten zo te zien nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Ferrari gele handdoeken op hun wagens liggen? Wat is het geheim?
[ afbeelding ]
http://www.gpupdate.net/n(...)nog-wel-wat-meer-in/quote:Van der Garde rijdt dit weekend zonder de nieuwe voorvleugel, die zijn teamgenoot Charles Pic wel heeft gekregen. "Dat is op zich jammer, maar zo gaat het soms nou eenmaal", stelde de Nederlander nuchter. "Vanaf de volgende race kan ik er echter ook mee gaan rijden en dat kan al snel zo'n twee tot drie tienden schelen."
Hoezo? Hij is maar een halve seconde langzamer. Niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Webber z'n tijd op de harde banden gereden?
Volgens mij: boven nieuwe voorvleugel en onder oude voorvleugel, of omgekeerd?:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Xebber het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Pic nu weer met een nieuwe voorvleugel rijdt, en Giedo met de oude. Toch is hij sneller.
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)nog-wel-wat-meer-in/
ook iets bekend of massa gridstraf krijgt? Kan me herinneren dat hij ook iemand ophield, geloof raikonen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef LWD-Godius het volgende:
VdG start vanaf p18 door de gridstraf van Gutierrez
Zowel Massa als Gutierrez hebben 3 plaatsen gekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef opreis het volgende:
[..]
ook iets bekend of massa gridstraf krijgt? Kan me herinneren dat hij ook iemand ophield, geloof raikonen?
Dat is onverwacht.quote:
quote:
Dat van Massa slaat echt nergens op, zelfs Webber zei dat hij er niks aan kon doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Zowel Massa als Gutierrez hebben 3 plaatsen gekregen.
Er beweerde iemand dat Webber een andere strategie heeft dan Vettel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is maar een halve seconde langzamer. Niks bijzonders dus.
Zie de OP van SPT / [Divers] Junior Formule Klasses: De Races.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Weet iemand een plek waar ik de GP2 race kan bekijken?
check je DMquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ja ik bedoel eigenlijk terugkijken. Tijdens de race zelf zat ik in de bus.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef kepler het volgende:
Ik heb de quali gemist, maar is van der Garde gewoon fair and square sneller dan Pic?? Dat is erg netjes
Nee was om te huilenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef kepler het volgende:
Ik heb de quali gemist, maar is van der Garde gewoon fair and square sneller dan Pic?? Dat is erg netjes
quote:
blauw ipv groenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:41 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me wel af hoe Hulk zich nu zal voelen na z'n overstap naar Sauber
Toch jammer eigenlijk. Het leek een redelijke ok stap opzij, maar zoals het er naar uit ziet is het een flinke stap terug geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:41 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me wel af hoe Hulk zich nu zal voelen na z'n overstap naar Sauber
Zeker jammer, wel een mooie auto maar zonder het gewenste resultaatquote:Op zondag 12 mei 2013 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch jammer eigenlijk. Het leek een redelijke ok stap opzij, maar zoals het er naar uit ziet is het een flinke stap terug geweest.
Denk dat alle berichten over King Fisher en VJ en geld enzo wel een belangrijke rol gespeeld hebben in zijn keuze.
Jammer dat die bak niet vooruit te branden is in elk geval.
Hoe goed de verrichtingen van Frijns ook zijn, ik geloof niet dat hij een zitje in de F1 krijgt. Frijns brengt geen geld mee en al helemaal geen sponsors. En vooral dat laatste lijkt mij toch wel erg handig in de F1. Verstappen had Trust, Doornbos had Muermans, Van der Garde heeft McGregor. Frijns heeft niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe lang Sauber nog gaat wachten om Frijns in die bolide te krijgen op de vrijdag.
Als hij wordt opgepakt door een topteam heeft hij geen sponsors nodig. Die hebben sponsoren genoeg. De mindere teams zijn juist op zoek naar sponsoren. Dus daar hoeft hij het niet te proberen. Al met al ligt het er dus aan of Sauber volgend jaar sponsoren nodig heeft of dat hij door een topteam wordt opgenomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef RJD het volgende:
[..]
Hoe goed de verrichtingen van Frijns ook zijn, ik geloof niet dat hij een zitje in de F1 krijgt. Frijns brengt geen geld mee en al helemaal geen sponsors. En vooral dat laatste lijkt mij toch wel erg handig in de F1. Verstappen had Trust, Doornbos had Muermans, Van der Garde heeft McGregor. Frijns heeft niks.
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het Frijns van harte, maar ik zie het nog niet gebeuren. Zijn goede prestaties ten spijt.
Hij heeft iig weer zijn visitekaartje afgegevenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als hij wordt opgepakt door een topteam heeft hij geen sponsors nodig. Die hebben sponsoren genoeg. De mindere teams zijn juist op zoek naar sponsoren. Dus daar hoeft hij het niet te proberen. Al met al ligt het er dus aan of Sauber volgend jaar sponsoren nodig heeft of dat hij door een topteam wordt opgenomen.
Het gaat meer om de mediums volgens Pirelliquote:Op zondag 12 mei 2013 11:50 schreef JohnB52 het volgende:
vet,ros&ham 3 sets nwe harde banden, alo 2 en rai&gro slechts 1 las ik net ergens
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 19:20:54Pirelli's ideal strategy: Start on the medium, medium on lap 16, medium again on lap 33, and hards on lap 50. reageer retweet
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html je moet het maar met deze doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Niemand een acestream/torrent stream van Sky sports f1?
ja, maak me hier ook zorgen om. Hebben we een super groot talent ala Vettel in huis, komt die er dadelijk niet door te weinig sponsors. Jeetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef RJD het volgende:
[..]
Hoe goed de verrichtingen van Frijns ook zijn, ik geloof niet dat hij een zitje in de F1 krijgt. Frijns brengt geen geld mee en al helemaal geen sponsors. En vooral dat laatste lijkt mij toch wel erg handig in de F1. Verstappen had Trust, Doornbos had Muermans, Van der Garde heeft McGregor. Frijns heeft niks.
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het Frijns van harte, maar ik zie het nog niet gebeuren. Zijn goede prestaties ten spijt.
Is gewoon live op de BBC vandaag hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Niemand een acestream/torrent stream van Sky sports f1?
hoop alleen dat ie zijn mond nog wat beter onder controle krijgt...quote:Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef alwaysonhold het volgende:
De start van Robin Frijns. Niet normaal, die jongen heeft zoveel talent, na 1 bocht al derde liggen:
Yep, ook gewoon van plek 8 naar plek 2 in 1 rondje.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoop alleen dat ie zijn mond nog wat beter onder controle krijgt...
(iig tot ie al naam gemaakt heeft)
om 4 uur ( na de f1) race gelijk zappen naar rtl 7. samenvatting 2 races Barcelona GP 2quote:Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik dacht dat RTL7 de gp2 race live ging uitzenden. Niet dus.
hopelijk komt ie van p4quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
hopen dat we na vandaag een nieuwe kampioenschapsleider hebben
The Iceman.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
hopen dat we na vandaag een nieuwe kampioenschapsleider hebben
Hopelijk komt ie van p9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie van p9
Kan niet. Zijn achterstand is te groot. Alleen Kimi kan de nieuwe leider worden. De rest kan alleen maar dichterbij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Heeft hij toch uit stress van de week een fotograaf van de trap geduwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Geweldig, Alonso en Webber. Alonso is zo relaxt buiten het F1 gebeuren.
brundle duwt ze gewoon aan de kant, dus het valt nog meequote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard loopt gewoon vlak voor camera's van andere zenders langs. Zn cameraman doet dat wat netter.
Maar een 4 stopper zou niet teveel tijd verliezen. Zou een goede strategie van Mercedes zijn om beter van de banden te profiteren en in de top van de uitslag te eindigen.quote:
Ja, ik denk het ook gezien de bandenverslindende eigenschap van de Mercedes.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar een 4 stopper zou niet teveel tijd verliezen. Zou een goede strategie van Mercedes zijn om beter van de banden te profiteren en in de top van de uitslag te eindigen.
Even speciaal naar RTL gezapt om te kijken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heeft hij toch uit stress van de week een fotograaf van de trap geduwd.
Lewis rijdt te netjes, Rosberg gebruikt meer van de kerbs en gras.quote:
Dat Smedley als een vaderfiguur spreekt over de radio tegen Massa en toen ging het over 'pain in the ass'quote:
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lewis rijdt te netjes, Rosberg gebruikt meer van de kerbs en gras.
Aan de andere kant wil je zo min mogelijk sturen (want minder snelheidsverlies en minder slijtage) en dat bereik je door de gehele breedte van het circuit gebruiken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
ben ik ff blij dat ik geen sport1 hebquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Christiaan Albers en Ronald van Dam op Sport1![]()
![]()
Wat inhoud loos zeg snel maar weer naar BBC.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie in de race op dezelfde manier rijdtquote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
Wist ik dat maar voor de eerste formule1 race. Anders had ik nooit Sport1 genomen ik moet nu nog mij opzegperiode uitzitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
en bbc is gratis. jullie betalen voor kut
Nee, maar hij begint wel op die banden...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie in de race op dezelfde manier rijdt
Onzin,quote:Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Wist ik dat maar voor de eerste formule1 race. Anders had ik nooit Sport1 genomen ik moet nu nog mij opzegperiode uitzitten.
Inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Christiaan Albers en Ronald van Dam op Sport1![]()
![]()
Wat inhoud loos zeg snel maar weer naar BBC.
In gevecht met Button.quote:
Button is gewoon 0,8s langzamer dan Perez.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Van der Garde kan nu z'n DRS gebruiken om Button in te halen
Dan moeten er wel flink wat mensen afvallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
misschien dat guido vandaag punten kan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |