om 4 uur ( na de f1) race gelijk zappen naar rtl 7. samenvatting 2 races Barcelona GP 2quote:Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik dacht dat RTL7 de gp2 race live ging uitzenden. Niet dus.
hopelijk komt ie van p4quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
hopen dat we na vandaag een nieuwe kampioenschapsleider hebben
The Iceman.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
hopen dat we na vandaag een nieuwe kampioenschapsleider hebben
Hopelijk komt ie van p9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie van p9
Kan niet. Zijn achterstand is te groot. Alleen Kimi kan de nieuwe leider worden. De rest kan alleen maar dichterbij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Heeft hij toch uit stress van de week een fotograaf van de trap geduwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Geweldig, Alonso en Webber. Alonso is zo relaxt buiten het F1 gebeuren.
brundle duwt ze gewoon aan de kant, dus het valt nog meequote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard loopt gewoon vlak voor camera's van andere zenders langs. Zn cameraman doet dat wat netter.
Maar een 4 stopper zou niet teveel tijd verliezen. Zou een goede strategie van Mercedes zijn om beter van de banden te profiteren en in de top van de uitslag te eindigen.quote:
Ja, ik denk het ook gezien de bandenverslindende eigenschap van de Mercedes.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar een 4 stopper zou niet teveel tijd verliezen. Zou een goede strategie van Mercedes zijn om beter van de banden te profiteren en in de top van de uitslag te eindigen.
Even speciaal naar RTL gezapt om te kijken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heeft hij toch uit stress van de week een fotograaf van de trap geduwd.
Lewis rijdt te netjes, Rosberg gebruikt meer van de kerbs en gras.quote:
Dat Smedley als een vaderfiguur spreekt over de radio tegen Massa en toen ging het over 'pain in the ass'quote:
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lewis rijdt te netjes, Rosberg gebruikt meer van de kerbs en gras.
Aan de andere kant wil je zo min mogelijk sturen (want minder snelheidsverlies en minder slijtage) en dat bereik je door de gehele breedte van het circuit gebruiken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
ben ik ff blij dat ik geen sport1 hebquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Christiaan Albers en Ronald van Dam op Sport1![]()
![]()
Wat inhoud loos zeg snel maar weer naar BBC.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie in de race op dezelfde manier rijdtquote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
Wist ik dat maar voor de eerste formule1 race. Anders had ik nooit Sport1 genomen ik moet nu nog mij opzegperiode uitzitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
en bbc is gratis. jullie betalen voor kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |