Is een modje voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kan je nog de topic titel veranderen in Spanje.
Welke sponsor??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Sport1 heeft een sponsor voor F1 gevonden, komt dit door al die opzeggingen of omdat ze meer geld gaan uitgeven?
Viel me ook al op. beetje vreemd, de uitlaten zitten verder naar achter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Ferrari gele handdoeken op hun wagens liggen? Wat is het geheim?
[ afbeelding ]
Wel frappant dat Force India de beste Mercedes auto isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal haken ze pas in de race af, Force India ook weer goed en Vergne P10 op harde banden.
[ afbeelding ]
Gewoon snel dit topic volspammen, de modjes begrijpen het nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef RJD het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met de TT...
Het is "Grand Prix of Spain" of "Grand Prix van Spanje".
Dus doen we het in het Engels of Nederlands, maar niet van beide wat lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Viel me ook al op. beetje vreemd, de uitlaten zitten verder naar achter.
twitter:SomersF1 twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:02:26Ferrari F138 - Rearward shot of the elongated Sidepod bodywork applied to @Felipe1Massa's car for FP1 #Undercut http://t.co/Q6Jecpp8O8 reageer retweet
die gaat het seizoen niet afmaken denk ik.quote:
Wel heel zwak om uit VT3 conclusies te trekken, terwijl hij er in VT2 prima voor stond.quote:
Als die meer had laten zien dan had hij vooral punten afgepakt van Hakkinenen en was die geen tweevoudig WK geworden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mercedes wil weg bij Mclaren. Ik denk dat vanaf dat moment het zo gaat als Williams.
Een top team die al jaren mee hobbelt in de top maar nooit de wereldkampioenschap voor team heeft gewonnen.
Helaas hebben ze Perez onderschat hij heeft sinds dat hij bij Mclaren is nog niet veel laten zien. Blijkbaar hebben ze niet veel geleerd van David Coultard die 9 jaar in het team zat en ook niets heeft laten zien.
1:24.7 is al behoorlijk snel want de pole zal wel ronde 1:21.0 zitten dan geeft Caterham Pic 3.7s toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel heel zwak om uit VT3 conclusies te trekken, terwijl hij er in VT2 prima voor stond.
Hij werd gevraagd welke van de Europese races het waarschijnlijkst is om te verdwijnen en hij zei glashard Silverstone.quote:
Silverstone heeft een contract t/m 2027. Hij was gewoon aan het trollen. Het is vrij duidelijk dat Valencia eraan gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vraag me af waarom hij Silverstone wil verdwijnen. Zal zeker een zandbak race in de plaats komen.
Het zal wel weer om geld gaan. Formule1 moet in Europa blijven daar komt het vandaan.
Ik heb Sport1, dan is het voor mij wel even iets minder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ach, vergeleken bij een stream is het 100x beter. En ik heb een kleine tv, dat helpt ook.
Dan wil ik Suzi Perry wel!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bernie moet die nieuwe dame van de BBC niet zo, geloof ik.
Livestream. Is pas morgen 16.00 uur op RTL7quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Moonlighter het volgende:
Wordt de GP2 nog ergens uitgezonden vanmiddag?
Dat ze een overschot aan zachte banden hebben omdat ze die morgen maar 1x gebruiken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull op de zachte? Mercedes op de zachte? Weet niet wat ik daarvan moet denken...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik Van de Garde net uit m'n F1-manager gezet, krijg je dit
Heel snel over één ronde. In de race zullen ze weer achteruit door het veld rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef opreis het volgende:
Mercedes lijkt er toch wel weer bij te zitten zo
Ja ok, maar tijdens de VT's leken ze er zelfs over een enkele ronde ver achter te zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel snel over één ronde. In de race zullen ze weer achteruit door het veld rijden.
goede update van ferrariquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull lijkt het niet goed mee te gaan, Alonso sneller dan Webber terwijl hij op de harde band rijdt.
Misschien is die band ook gewoon sneller.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull lijkt het niet goed mee te gaan, Alonso sneller dan Webber terwijl hij op de harde band rijdt.
Zou me niks verbazen als de Red Bulls in Q3 vooraan staan. Ik vertrouw ze nooit wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ze in de trainingen vooral op zoek zijn hoe hun racepace te verbeteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja ok, maar tijdens de VT's leken ze er zelfs over een enkele ronde ver achter te zitten
Zou ik nog niet zo zeggen, RB laat bijna nooit het achterste van hun tong zien totdat het erom gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
En die achterstand op Mercedes
twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 14:22:11"The Sauber blocked me completely," says Raikkonen. "He should get a penalty that was stupid." #F1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |