Aan de andere kant wil je zo min mogelijk sturen (want minder snelheidsverlies en minder slijtage) en dat bereik je door de gehele breedte van het circuit gebruiken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
ben ik ff blij dat ik geen sport1 hebquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Christiaan Albers en Ronald van Dam op Sport1![]()
![]()
Wat inhoud loos zeg snel maar weer naar BBC.
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie in de race op dezelfde manier rijdtquote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien gaat Rosberg dat wel opbreken in de beginfase, in Bahrein hebben we ook gezien dat je beter je positie niet kunt verdedigen anders moet je een stop extra doen. Gewoon endurance style dus.
Wist ik dat maar voor de eerste formule1 race. Anders had ik nooit Sport1 genomen ik moet nu nog mij opzegperiode uitzitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
en bbc is gratis. jullie betalen voor kut
Nee, maar hij begint wel op die banden...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie in de race op dezelfde manier rijdt
Onzin,quote:Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Wist ik dat maar voor de eerste formule1 race. Anders had ik nooit Sport1 genomen ik moet nu nog mij opzegperiode uitzitten.
Inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Christiaan Albers en Ronald van Dam op Sport1![]()
![]()
Wat inhoud loos zeg snel maar weer naar BBC.
In gevecht met Button.quote:
Button is gewoon 0,8s langzamer dan Perez.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Van der Garde kan nu z'n DRS gebruiken om Button in te halen
Dan moeten er wel flink wat mensen afvallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
misschien dat guido vandaag punten kan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |