boh, linkje please!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zochten mensen om in de zomer in belgie op festivals te werken. En dan niet barwerk. Leek mij wel puik
Balenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zie nu dat hij eraf gehaald is.![]()
http://www.indeed.nl/vacatures?q=festival&l=Weert
Dat is veel. Allemaal op maat gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatie nummer 97 de deur uit gedaan... nog maar 3 tot de 100
Ja op maat, in zoverre dat ik op 2 a 3 functies solliciteer en dus al 3 redelijk standaard brieven heb waar ik wat in moet aanpassen en ze dan kan versturen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is veel. Allemaal op maat gemaakt?
Functioneel beheer Internet, Projectleider Internet, Webcoordinator/master, etcquote:Mag ik vragen in welke sector of op welke functie je solliciteert?
Richt je je dan niet op banen ver onder je niveau? Je zal zo'n papiertje best kunnen halen, maar als HBO- of universitair geschoolde ben je natuurlijk zwaar overgekwalificeerd voor werk waarbij een heftruck komt kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie nog relatief veel vacatures voorbijkomen voor magazijnwerk waarin heftruck-certificaat wordt gevraagd. Resulteert het zelfstandigh behalen van een heftruckcertificaat ook daadwerkelijk in wat betere kansen op de (lagere) arbeidsmarkt -ook met nauwelijks ervaring qua magazijnwerk- of kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen ... ?
* TeleportingKing zoekt meequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 zoekt een zomerbaantje.
20 jaar oud, ervaring in toerisme en detailhandel, vloeiend in NL, D, en EN (echt vloeiend, niet steenkolen vloeiend..).
Zou het mogelijk zijn om wat leuks te vinden in het buitenland?
Ik ben niet HBO- of universitair geschoold, eerder MBO en dat met een rommelige CV. Door omstandigheden ben ik in een niche van de administratieve sector terechtgekomen alwaar nog altijd redelijk wat werkbetrekkingen voorbijkomen, maar deze zijn steeds tijdelijk van aard. Een wat langdurigere werkperiode zou beslist niet verkeerd uitkomen en daarbij kijk ik ook buiten de sector alwaar ik de afgelopen jaren werkzaam was. Ben nu op het punt gekomen dat ik een halfjaar palletsorteren tegen minimumloon als een royale luxe ziequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Richt je je dan niet op banen ver onder je niveau? Je zal zo'n papiertje best kunnen halen, maar als HBO- of universitair geschoolde ben je natuurlijk zwaar overgekwalificeerd voor werk waarbij een heftruck komt kijken.
Valt wel mee, ik heb in de soepfabriek van unox gewerkt en het werk was heel leuk en verveelde absoluut niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Beter dan een uitkering, maar zoiets als orders picken ben je snel zat als je hoogopgeleid bent. Per dag 100x op en neer rijden in zo'n heftruck gaat heel erg snel vervelen.
soep makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan wat je daar dan deed he?
Het is jammer, maar het is 'their loss', moet je maar denken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Landgeld het volgende:
Hee gaan jullie om met afwijzingen? Vooral op het laatste moment is natuurlijk zuur. Als het tussen jou en een ander gaat.
En wat doet een projectleider/coordinator/master/beheerder Internet precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op maat, in zoverre dat ik op 2 a 3 functies solliciteer en dus al 3 redelijk standaard brieven heb waar ik wat in moet aanpassen en ze dan kan versturen.
Ondertussen 98 sollicitaties verstuurd sinds Eind Juli vorig jaar. Ik ben gelukkig maar 2 maanden volldig werkloos geweest, ik ben sinds November alweer parttime aan het werk.
[..]
Functioneel beheer Internet, Projectleider Internet, Webcoordinator/master, etc
Soms een uitstapje naar Product Manager.
Pas geleden werd ik zoals afgesproken in de ochtend gebeld of ik aangenomen was of niet. Maar... ik had tijdens het gesprek al een hele hese stem vanwege een verkoudheid, en de ochtend dat ik gebeld werd had ik dus echt he-le-maal geen stem meer... Ik kon hooguit wat geluiden maken. Kwam dus heel intelligent overquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Landgeld het volgende:
Hee gaan jullie om met afwijzingen? Vooral op het laatste moment is natuurlijk zuur. Als het tussen jou en een ander gaat.
Functioneel Beheer zorgt ervoor dat aan alle functionele eisen vanuit de business voldaan wordt. Eigenlijk de intermediair tussen aan de ene kant commercie en de andere kant techniek. Meestal ook een aansturende rol voor content beheerders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En wat doet een projectleider/coordinator/master/beheerder Internet precies?
Als je er genoeg krijgt wordt het vanzelf makkelijkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Landgeld het volgende:
Waarom niet gewoon de gesprekken met bedrijf 2 afgerond? Als je een aanbod krijgt van bedrijf 2 wordt het toch pas zaak om na te gaan denken welk van de twee je accepteert?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Vorig jaar dit meegemaakt:
Sollicitatie bij bedrijf 1
Sollicitatie bij bedrijf 2
Beide door naar 2e ronde met nog maar een paar kandidaten.
Bedrijf 1 (relatief klein): leuk gesprek, leuke mensen maar iets mindere functie (cv technisch) en meer reistijd.
Bedrijf 2 (relatief groot -log) : mindere "klik" in het gesprek maar betere functie (cv technisch) en leukere vestigingsplaats (o.a. minder reistijd).
Bedrijf 1 schakelt snel en krijg ik een aanbod.
Vanaf dat moment duurt het 2e gesprek met bedrijf 2 nog 2-3 weken.
Waarvoor kies je dan. Zekerheid is bedrijf 1, bedrijf 2 heeft een betere functie, meer salaris en leukere vestigingsplaats. Het is en blijft een gevoelskwestie, maar wel verdomde lastig.
Afzeggen is link. Wat heb ik gedaan: toegehapt op bedrijf 1, bedrijf 2 afgezegd maar twijfel nog steeds wel een beetje over wat ik had moeten doen....
Bedrijf 1 wilde natuurlijk snel een antwoord. Wilde niet 3-4 weken "wachten". En wie weet nog een tijd daarna tot een beslissing. Dat maakte het lastig. Een aanbod kan je m.i. ook weer geen kleine maand laten liggen als ze het liefst per direct iemand aannemen. Dan is er een risico dat ze toch iemand anders uitkiezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er genoeg krijgt wordt het vanzelf makkelijker
[..]
Waarom niet gewoon de gesprekken met bedrijf 2 afgerond? Als je een aanbod krijgt van bedrijf 2 wordt het toch pas zaak om na te gaan denken welk van de twee je accepteert?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bedrijf 1 wilde natuurlijk snel een antwoord. Wilde niet 3-4 weken "wachten". En wie weet nog een tijd daarna tot een beslissing. Dat maakte het lastig. Een aanbod kan je m.i. ook weer geen kleine maand laten liggen als ze het liefst per direct iemand aannemen. Dan is er een risico dat ze toch iemand anders uitkiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |