abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126930305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ze zochten mensen om in de zomer in belgie op festivals te werken. En dan niet barwerk. Leek mij wel puik O+
boh, linkje please!
pi_126930411
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

boh, linkje please!
Zie nu dat hij eraf gehaald is. :(

http://www.indeed.nl/vacatures?q=festival&l=Weert
pi_126930569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zie nu dat hij eraf gehaald is. :(

http://www.indeed.nl/vacatures?q=festival&l=Weert
Balen ;(, maar bedankt.
pi_126936469
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatie nummer 97 de deur uit gedaan... nog maar 3 tot de 100 *O*
Dat is veel. Allemaal op maat gemaakt?
Mag ik vragen in welke sector of op welke functie je solliciteert?
Love is in the air!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 mei 2013 @ 08:09:26 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126936927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 06:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dat is veel. Allemaal op maat gemaakt?
Ja op maat, in zoverre dat ik op 2 a 3 functies solliciteer en dus al 3 redelijk standaard brieven heb waar ik wat in moet aanpassen en ze dan kan versturen.

Ondertussen 98 sollicitaties verstuurd sinds Eind Juli vorig jaar. Ik ben gelukkig maar 2 maanden volldig werkloos geweest, ik ben sinds November alweer parttime aan het werk.

quote:
Mag ik vragen in welke sector of op welke functie je solliciteert?
Functioneel beheer Internet, Projectleider Internet, Webcoordinator/master, etc

Soms een uitstapje naar Product Manager.
pi_126938311
Helaas afgewezen voor de functie waar ik het gesprek in het Engels moest doen. Het ging tussen mij en een ander, maar die ander had meer commerciele ervaring. Ach ja, op naar de volgende!
pi_126940458
Bij mij helaas ook een afwijzing binnen.
pi_126941755
Zit nu te wachten op een telefoontje over een leuke baan waar ik gisteren voor had gebeld, maar diegene was er niet.

Had ook op een andere vacature gereageerd die goed aansloot op mijn profiel, dacht ik, maar daar wilden ze per sé alleen mensen met een of andere opleiding (wtb?). Zet dat dan in de vacature...
pi_126942730
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie nog relatief veel vacatures voorbijkomen voor magazijnwerk waarin heftruck-certificaat wordt gevraagd. Resulteert het zelfstandigh behalen van een heftruckcertificaat ook daadwerkelijk in wat betere kansen op de (lagere) arbeidsmarkt -ook met nauwelijks ervaring qua magazijnwerk- of kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen ... ?
Richt je je dan niet op banen ver onder je niveau? Je zal zo'n papiertje best kunnen halen, maar als HBO- of universitair geschoolde ben je natuurlijk zwaar overgekwalificeerd voor werk waarbij een heftruck komt kijken.
pi_126942999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 zoekt een zomerbaantje.

20 jaar oud, ervaring in toerisme en detailhandel, vloeiend in NL, D, en EN (echt vloeiend, niet steenkolen vloeiend..).

Zou het mogelijk zijn om wat leuks te vinden in het buitenland?
* TeleportingKing zoekt mee

Al ben ik 5 jaar ouder en hoop ik gewoon in Nederland iets te vinden. Wat nu al lastig genoeg is, en straks, wanneer alle scholieren beschikbaar worden voor de arbeidsmarkt, misschien wel onmogelijk.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:35:05 #211
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_126943461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:09 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Richt je je dan niet op banen ver onder je niveau? Je zal zo'n papiertje best kunnen halen, maar als HBO- of universitair geschoolde ben je natuurlijk zwaar overgekwalificeerd voor werk waarbij een heftruck komt kijken.
Ik ben niet HBO- of universitair geschoold, eerder MBO en dat met een rommelige CV. Door omstandigheden ben ik in een niche van de administratieve sector terechtgekomen alwaar nog altijd redelijk wat werkbetrekkingen voorbijkomen, maar deze zijn steeds tijdelijk van aard. Een wat langdurigere werkperiode zou beslist niet verkeerd uitkomen en daarbij kijk ik ook buiten de sector alwaar ik de afgelopen jaren werkzaam was. Ben nu op het punt gekomen dat ik een halfjaar palletsorteren tegen minimumloon als een royale luxe zie :6
pi_126944093
Beter dan een uitkering, maar zoiets als orders picken ben je snel zat als je hoogopgeleid bent. Per dag 100x op en neer rijden in zo'n heftruck gaat heel erg snel vervelen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:49:53 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126945763
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Beter dan een uitkering, maar zoiets als orders picken ben je snel zat als je hoogopgeleid bent. Per dag 100x op en neer rijden in zo'n heftruck gaat heel erg snel vervelen.
Valt wel mee, ik heb in de soepfabriek van unox gewerkt en het werk was heel leuk en verveelde absoluut niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_126945817
Ligt natuurlijk ook aan wat je daar dan deed he?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:11:34 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_126946465
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan wat je daar dan deed he?
soep maken O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_126947881
Hee gaan jullie om met afwijzingen? Vooral op het laatste moment is natuurlijk zuur. Als het tussen jou en een ander gaat.
Love is in the air!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:55:14 #217
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126947954
Ik gooi dan altijd een baksteen door de ruit bij het desbetreffende bedrijf.
pi_126948071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Landgeld het volgende:
Hee gaan jullie om met afwijzingen? Vooral op het laatste moment is natuurlijk zuur. Als het tussen jou en een ander gaat.
Het is jammer, maar het is 'their loss', moet je maar denken.
pi_126948438
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja op maat, in zoverre dat ik op 2 a 3 functies solliciteer en dus al 3 redelijk standaard brieven heb waar ik wat in moet aanpassen en ze dan kan versturen.

Ondertussen 98 sollicitaties verstuurd sinds Eind Juli vorig jaar. Ik ben gelukkig maar 2 maanden volldig werkloos geweest, ik ben sinds November alweer parttime aan het werk.

[..]

Functioneel beheer Internet, Projectleider Internet, Webcoordinator/master, etc

Soms een uitstapje naar Product Manager.
En wat doet een projectleider/coordinator/master/beheerder Internet precies? :@
pi_126949117
Vorig jaar dit meegemaakt:

Sollicitatie bij bedrijf 1
Sollicitatie bij bedrijf 2

Beide door naar 2e ronde met nog maar een paar kandidaten.

Bedrijf 1 (relatief klein): leuk gesprek, leuke mensen maar iets mindere functie (cv technisch) en meer reistijd.

Bedrijf 2 (relatief groot -log) : mindere "klik" in het gesprek maar betere functie (cv technisch) en leukere vestigingsplaats (o.a. minder reistijd).

Bedrijf 1 schakelt snel en krijg ik een aanbod.
Vanaf dat moment duurt het 2e gesprek met bedrijf 2 nog 2-3 weken.

Waarvoor kies je dan :'). Zekerheid is bedrijf 1, bedrijf 2 heeft een betere functie, meer salaris en leukere vestigingsplaats. Het is en blijft een gevoelskwestie, maar wel verdomde lastig.

Afzeggen is link. Wat heb ik gedaan: toegehapt op bedrijf 1, bedrijf 2 afgezegd maar twijfel nog steeds wel een beetje over wat ik had moeten doen....
Love is in the air!
pi_126949773
quote:
Pas geleden werd ik zoals afgesproken in de ochtend gebeld of ik aangenomen was of niet. Maar... ik had tijdens het gesprek al een hele hese stem vanwege een verkoudheid, en de ochtend dat ik gebeld werd had ik dus echt he-le-maal geen stem meer... Ik kon hooguit wat geluiden maken. Kwam dus heel intelligent over :P

Maar verder gewoon shit happens. Jammer, volgende!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 mei 2013 @ 16:01:08 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126950834
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

En wat doet een projectleider/coordinator/master/beheerder Internet precies? :@
Functioneel Beheer zorgt ervoor dat aan alle functionele eisen vanuit de business voldaan wordt. Eigenlijk de intermediair tussen aan de ene kant commercie en de andere kant techniek. Meestal ook een aansturende rol voor content beheerders.

Projectmanagement internet is gewoon een projectmanager bij een internet bureau. Welke de projecten van de klanten intern begeleid. Zeg maar de persoon aan wie de account manager z'n meuk overdraagt nadat hij de deal heeft gesloten. Stelt vaak functionele eisen en wensen op in samenspraak met de klant en ontwikkelaars. En zorgt er uiteraard voor dat het project binnen de afgesproken tijd en bij voorkeur binnen budget wordt opgeleverd :)

Webmasters/Webmanagers zijn er in vele soorten en maten. Je hebt pure content beheerders tot bijna volledige ontwikkelaars en alles ertussen. Ik ben niet vies van hands-on werk (beide kanten op, ik kan met de meeste CMS'en uit de voeten om content te beheren en ik kan een beetje PHP'en en voldoende front-end technieken om een beetje te ontwikkelen), maar ben met name de intermediair tussen business en techniek. Dus de webmaster/webmanager/webcoordinator functies waar ik op solliciteer zijn meestal feitelijk beheer functies.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 mei 2013 @ 16:03:35 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126950948
quote:
Als je er genoeg krijgt wordt het vanzelf makkelijker :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Vorig jaar dit meegemaakt:

Sollicitatie bij bedrijf 1
Sollicitatie bij bedrijf 2

Beide door naar 2e ronde met nog maar een paar kandidaten.

Bedrijf 1 (relatief klein): leuk gesprek, leuke mensen maar iets mindere functie (cv technisch) en meer reistijd.

Bedrijf 2 (relatief groot -log) : mindere "klik" in het gesprek maar betere functie (cv technisch) en leukere vestigingsplaats (o.a. minder reistijd).

Bedrijf 1 schakelt snel en krijg ik een aanbod.
Vanaf dat moment duurt het 2e gesprek met bedrijf 2 nog 2-3 weken.

Waarvoor kies je dan :'). Zekerheid is bedrijf 1, bedrijf 2 heeft een betere functie, meer salaris en leukere vestigingsplaats. Het is en blijft een gevoelskwestie, maar wel verdomde lastig.

Afzeggen is link. Wat heb ik gedaan: toegehapt op bedrijf 1, bedrijf 2 afgezegd maar twijfel nog steeds wel een beetje over wat ik had moeten doen....
Waarom niet gewoon de gesprekken met bedrijf 2 afgerond? Als je een aanbod krijgt van bedrijf 2 wordt het toch pas zaak om na te gaan denken welk van de twee je accepteert?
pi_126951567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je er genoeg krijgt wordt het vanzelf makkelijker :)

[..]

Waarom niet gewoon de gesprekken met bedrijf 2 afgerond? Als je een aanbod krijgt van bedrijf 2 wordt het toch pas zaak om na te gaan denken welk van de twee je accepteert?
Bedrijf 1 wilde natuurlijk snel een antwoord. Wilde niet 3-4 weken "wachten". En wie weet nog een tijd daarna tot een beslissing. Dat maakte het lastig. Een aanbod kan je m.i. ook weer geen kleine maand laten liggen als ze het liefst per direct iemand aannemen. Dan is er een risico dat ze toch iemand anders uitkiezen.
Love is in the air!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 mei 2013 @ 16:25:59 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126951927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bedrijf 1 wilde natuurlijk snel een antwoord. Wilde niet 3-4 weken "wachten". En wie weet nog een tijd daarna tot een beslissing. Dat maakte het lastig. Een aanbod kan je m.i. ook weer geen kleine maand laten liggen als ze het liefst per direct iemand aannemen. Dan is er een risico dat ze toch iemand anders uitkiezen.
:? Je zegt "Ja" tegen bedrijf 1 en blijft in gesprek met bedrijf "2". Je hebt proeftijd he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')