Schoonmaken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk graag alleen voor de zondag nog een baantje erbij zoeken. Kan overigens maar niets verzinnen/vinden wat echt alleen voor de zondag is. Meeste is koopavond/weekend, maar ik dan werk ik al, alleen de zondag heb ik nog vrij.
Iemand een idee?
Horeca, vooral nu het weer zomer wordt gaan de terrassen weer vol zitten en is personeel welke zondag wil werken weer van harte welkom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk graag alleen voor de zondag nog een baantje erbij zoeken. Kan overigens maar niets verzinnen/vinden wat echt alleen voor de zondag is. Meeste is koopavond/weekend, maar ik dan werk ik al, alleen de zondag heb ik nog vrij.
Iemand een idee?
Zie ik mezelf niet zo snel doen. Daarbij is dat vaak niet op zondag toch?quote:
Weinig relevante werkervaring in de horeca. Maar ik zal eens kijken/vragen of ze nog wat mensen voor alleen de zondag kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef DevilOfExcitement het volgende:
[..]
Horeca, vooral nu het weer zomer wordt gaan de terrassen weer vol zitten en is personeel welke zondag wil werken weer van harte welkom.
Afwassen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie ik mezelf niet zo snel doen. Daarbij is dat vaak niet op zondag toch?
[..]
Weinig relevante werkervaring in de horeca. Maar ik zal eens kijken/vragen of ze nog wat mensen voor alleen de zondag kunnen gebruiken.
tankstationquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
Iemand een idee?
wat vond je van de horecatip die ik gafquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Want dat is in of rond Enschede?
Ik heb serieus nog zitten googlen maar niks geen kassen hier hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Want dat is in of rond Enschede?
In Denekamp zit Oosterik (heel grote kweker), die hebben ook nog wel eens mensen nodig voor plantjes poten e.d.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog zitten googlen maar niks geen kassen hier hoor
http://www.oosterik.nl/over-oosterik/werken-bij-oosterik/quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Denekamp zit Oosterik (heel grote kweker), die hebben ook nog wel eens mensen nodig voor plantjes poten e.d.
Daar kunnen ze ook wel iemand gebruiken die de winkel een keer opruimt. Wat een zooi zeg!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Denekamp zit Oosterik (heel grote kweker), die hebben ook nog wel eens mensen nodig voor plantjes poten e.d.
roergebied een optie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
zuid limburg is gewoon dood qua werkgelegenheid
Okee. Dus. Ik heb weken geleden gereageerd op mn droombaan maar daar nooit meer wat van gehoord, tot op de dag dat ik net een goed sollicitatiegesprek heb gehad (vandaag dus)... Of ik binnen 3 dagen op gesprek kan komen. Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik weet dat ik nog niet ben aangenomen maar toch... In de ideale wereld zou ik ze allebei aannemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef fh101 het volgende:
Nou, ik heb net mn sollicitatiegesprek gehad en ik heb er een goed gevoel overVandaag of morgen hoor ik het, dus duimen maar!
Ik was met een kwartiertje weer weg, maar een van de managers zei dat het een goed gesprek was dus dat geeft hoop!
dat is ongeveer een uur rijden maar wel een optie ja, als je een tip hebt is die zeker welkomquote:
Wat is er moeilijk aan dan? Bij de andere ook gewoon op gesprek gaan en dan afwachten of ze je willen. Daarna begint het moeilijke gedeelte pas.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef fh101 het volgende:
[..]
Okee. Dus. Ik heb weken geleden gereageerd op mn droombaan maar daar nooit meer wat van gehoord, tot op de dag dat ik net een goed sollicitatiegesprek heb gehad (vandaag dus)... Of ik binnen 3 dagen op gesprek kan komen. Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik weet dat ik nog niet ben aangenomen maar toch... In de ideale wereld zou ik ze allebei aannemen.
Precies, dat dus. Waarom zou je op basis van een goed sollicitatiegesprek opeens niet meer op gesprek gaan voor je potentiële droombaan? Ik heb 17 goede gesprekken gehad en heb nog steeds geen fulltime baan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan dan? Bij de andere ook gewoon op gesprek gaan en dan afwachten of ze je willen. Daarna begint het moeilijke gedeelte pas.
ga ik doen, dankuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.oosterik.nl/over-oosterik/werken-bij-oosterik/
Dan weet je alvast waar je je open sollicitatie heen moet sturen
Bellen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:12 schreef kipptje het volgende:
Mn zelfvertrouwens heeft hier ook weer een flinke deuk opgelopen.
Een prachtige vacature waarin ik aan alle eisen voldeed waar ze naar vroegen. promotieplek met onderwijstaken (wat ik zo graag wil, heb nota bene ook een didactische aantekening). Mn afstudeeronderzoek sloot perfect aan op het promotieonderzoek. Lector die ook nog mijn afstudeerbegeleider was toen ik nog op het hbo zat... Ik dacht dat dit niet meer mis kon gaan.
Paar dagen laten het gevreesde standaard mailtje binnen gekregen. Volgens het mailtje sloot het cv en motivaties van andere kandidaten meer aan dan de mijne.... Ik snap er echt helemaal niks van. Aan alle eisen voldeed ik. Maar even een mail schrijven om te vragen naar hun motivatie waarom ze denken dat ik niet geschikt ben voor de functie.... Ondertussen maar wee verder rondkijken naar vacatures die niet aansluiten op mn opleiding....
Ze hadden vermeld dat als ik extra informatie wilde hebben, ik naar een bepaald mailadres moest schrijven, dus dat doe ik dan maarquote:
Bepaald e-mail adres ???quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ze hadden vermeld dat als ik extra informatie wilde hebben, ik naar een bepaald mailadres moest schrijven, dus dat doe ik dan maar
Ze hebben ook geen nummer achtergelaten in de mail
Dan bel je het algemene nummer van de insteling en vraag je naar de contactpersoon. Een baan krijg je niet als je altijd braaf de regels volgt. Je hebt niets te verliezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ze hadden vermeld dat als ik extra informatie wilde hebben, ik naar een bepaald mailadres moest schrijven, dus dat doe ik dan maar
Ze hebben ook geen nummer achtergelaten in de mail
Ik zal even kijken of ik het telefoonnummer kan vinden van de vestiging waar ik hoopte te zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan bel je het algemene nummer van de insteling en vraag je naar de contactpersoon. Een baan krijg je niet als je altijd braaf de regels volgt. Je hebt niets te verliezen.
Het kan soms wel dingen verduidelijken. Ik kreeg van de week ook een vage afwijzing. Een telefoontje later, was het me een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag, bellen na een afwijzing is natuurlijk ook compleet nutteloos. Wat denken de mensen hier wat er gaat gebeuren? "Ow we hebben een vergissing gemaakt komt tòch maar op gesprek!"
Right... Het is geen film he.
ja... Kan dus ook in een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het kan soms wel dingen verduidelijken. Ik kreeg van de week ook een vage afwijzing. Een telefoontje later, was het me een stuk duidelijker.
Ik heb me weleens naar binnen gepraat terwijl ze op basis van brief en cv twijfeldenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag, bellen na een afwijzing is natuurlijk ook compleet nutteloos. Wat denken de mensen hier wat er gaat gebeuren? "Ow we hebben een vergissing gemaakt komt tòch maar op gesprek!"
dan had je geen afwijzing gehad. En verder, dat is een kleinere kans dan de staatsloterij winnen. Kom nou toch. Bellen of mailen nav een afwijzing maakt simpelweg geen flikker uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb me weleens naar binnen gepraat terwijl ze op basis van brief en cv twijfelden
Ben het niet met je eens, maar mogelijk heeft het er ook mee te maken dat ik een ander beroep heb (commerciele functie), waarbij assertiviteit, doorzettingsvermogen en een bord voor je kop een pre kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan had je geen afwijzing gehad. En verder, dat is een kleinere kans dan de staatsloterij winnen. Kom nou toch. Bellen of mailen nav een afwijzing maakt simpelweg geen flikker uit.
Echt al die tips en trucs die zogezegd tot baangarantie zouden leiden. Nonsens. Je kennis en ervaring moet aansluiten en verder moet je maar net een klik hebben. De ene HR manager kan je brief verschrikkelijk vinden terwijl de ander hem geweldig vind.
Bellen VOORAF is een goede tip, maar bellen nav een afwijzing heeft geen enkele meerwaarde.
ja, kan ook in een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Bellen nav een afwijzing: verduidelijking waarom je bent afgewezen, in plaats van het standaard 'je voldoet niet aan het profiel'. Zeker als je wél aan het profiel voldoet wil je die verduidelijking hebben.
dan wordt een afwijzing nog steeds niet omgezet in een uitnodiging.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, maar mogelijk heeft het er ook mee te maken dat ik een ander beroep heb (commerciele functie), waarbij assertiviteit, doorzettingsvermogen en een bord voor je kop een pre kunnen zijn.
Beller is snellerquote:
Oh? Zoals ik al zei, ik heb anders beleefd. Maar goed, het kan ook de grote uitzondering zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan wordt een afwijzing nog steeds niet omgezet in een uitnodiging.
nee toen twijfelde ze. Als ik bericht krijg dat ze twijfelen aan m'n sollicitatie en daarom niet verder gaan bel ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Zoals ik al zei, ik heb anders beleefd. Maar goed, het kan ook de grote uitzondering zijn.
Aangenomen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef fh101 het volgende:
Nou, ik heb net mn sollicitatiegesprek gehad en ik heb er een goed gevoel overVandaag of morgen hoor ik het, dus duimen maar!
Ik was met een kwartiertje weer weg, maar een van de managers zei dat het een goed gesprek was dus dat geeft hoop!
Nee, ze kunnen je daarna opnemen in hun bestand van mogelijk toch geschikte kandidaten bij een eventuele volgende vacature. Zelf een keer meegemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is dan ook niet een ultieme poging om er alsnog in te komen (ga ik namelijk niet vanuit), maar puur om de vraagtekens boven mn hoofd weg te werken. Voornamelijk omdat ik er al zo goed als overtuigd van was dat ik minstens uitgenodigd zou worden voor een gesprek. Welke bewegingswetenschapper met didactische aantekening (was zelfs een pre) heeft tenslotte een afstudeerproject gedaan die naadloos aansluit op het promotietraject én heeft al vaker samengewerkt met de betreffende lector (was zeer goed liep)??? Juist....quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee toen twijfelde ze. Als ik bericht krijg dat ze twijfelen aan m'n sollicitatie en daarom niet verder gaan bel ik ook.
Maar "andere kandidaten sloten beter aan op het geschetste profiel" wordt echt niet "kom maar langs op gesprek" nav een telefoontje. Stierenpoep.
nee hoor er staan er toch zat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef TeleportingKing het volgende:
Het aanbod is weer om te huilen trouwens.
[ afbeelding ]
Dat mag niet meer... privacy regels. Daarnaast ben ik al jaren in zoveel bestanden gezet en nooit meer wat van gehoord. Terwijl wanneer ik zelf solliciteerde gewoon een baan had. Zal best een keer voorkomen hoor, maar zijn allemaal marginale uitzonderingssituaties. Het sollicitatie equivalent van de staatsloterij winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen je daarna opnemen in hun bestand van mogelijk toch geschikte kandidaten bij een eventuele volgende vacature. Zelf een keer meegemaakt
Midden Limburg ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
zuid limburg is gewoon dood qua werkgelegenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |