jerpquote:
De kosten voor de gewone medewerkers maakt meestal een veel groter deel uit van de totale kosten dan de kosten voor de managers. Een bedrijf zal haar activiteiten naar het buitenland verplaatsen, niet omdat de kosten voor het management te hoog liggen maar omdat de kosten voor het "gewone" personeel te hoog liggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het probleem ligt natuurlijk niet echt bij de schoonmakers/zorgmedewerkers die demonstreren maar bij de dikverdienende managers e.d.
Verschillen zijn te groot, en de grootverdieners krijgen alleen nog maar meer meer meer.....
Maar idd werk vinden gaat niet makkelijk worden...
Ik snap dat het niet zo hoort, maar zit in de URL niet iets van paginanr. of aantal records zodat je toch verder kunt kijken?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef alors het volgende:
Wat is dat werk.nl trouwens een ongelooflijke aidssiteIk kan niet verder dan 100 vacatures kijken terwijl er wel meer zijn. De 'volgende' knop verdwijnt gewoon na de 100ste vacature.
Nee die URL blijft altijd hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet zo hoort, maar zit in de URL niet iets van paginanr. of aantal records zodat je toch verder kunt kijken?
Ik probeer altijd een zwakke eigenschap wat positiever te laten klinken. In een gesprek noem ik het ook geen zwakke eigenschap van mij, maar juist een eigenschap wat op dit moment een leerdoel voor mij is.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:43 schreef Copthorne het volgende:
Komende week weer twee sollicitatiegesprekken, in het buitenland. Ik blijf dat solliciteren toch lastig vinden, het voelt als een moeilijk examen. De functies zijn totaal niet boeiend, maar na 8 maanden werkloosheid is vrijwel ieder baantje meer dan welkom.
Overigens had ik vooraf een telefonisch interview van een uur. Mij werd gevraagd om drie zwakke eigenschappen van mezelf te noemen. Ik vind dat zo'n lastige vraag. Ik kwam uiteindelijk tot de volgende eigenschappen:
- Soms ongeduldig (dooddoener)
- Ik kan wat assertiever worden (is echt waar, maar natuurlijk niet tactisch om dit te noemen)
- Soms te perfectionistisch (niet waar en een echte dooddoener)
Wat kan ik hier voortaan het beste antwoorden?
Shitsite loopt ook om de haverklap vast, waarna je een nietzeggende error in beeld krijgt waar je geen ruk mee kan.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef alors het volgende:
Wat is dat werk.nl trouwens een ongelooflijke aidssiteIk kan niet verder dan 100 vacatures kijken terwijl er wel meer zijn. De 'volgende' knop verdwijnt gewoon na de 100ste vacature.
Zeker ... ! Aanvankelijk bestond bij mij significante weerzin tegen het gegeven ruim 200 km per dag woonwerk-verkeer te moeten incasseren, maar met circa 900 euro reiskostenvergoeding p/m en sterk stijgende werkloosheidscijfers lijkt het niet onverstandig m'n visie hierop te herzienquote:
In de rose buurt daar zijn nog kamers te huur heb ik gezien.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef diginoob2 het volgende:
Als iemand nog simpel fysiek werk weet of waar ik mijn handen voor kan gebruiken in of rond Enschede, hoor ik het graag.
Enschede heeft geen rosse buurt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
In de rose buurt daar zijn nog kamers te huur heb ik gezien.
En markt in het gatquote:
Bwahaha die grap wou ik ook al makenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is er al wel.
http://www.tgatindemarkt.nl/
Niet ten nadele van jou maar ik snap bedrijven echt niet die zoveel geld aan reiskosten willen uitgeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zeker ... ! Aanvankelijk bestond bij mij significante weerzin tegen het gegeven ruim 200 km per dag woonwerk-verkeer te moeten incasseren, maar met circa 900 euro reiskostenvergoeding p/m en sterk stijgende werkloosheidscijfers lijkt het niet onverstandig m'n visie hierop te herzien
In dit geval een uitzendbureau maar opvallend is het wel, ja. Hebben we het toch over ruim 10.000 euro op jaarbasis.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Niet ten nadele van jou maar ik snap bedrijven echt niet die zoveel geld aan reiskosten willen uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |